>
Ontvangen bedankjes 777
Je kwam even langs om je depressieve gevoelens te uiten?edwinjudith777 schreef : Nee,de beleving is bij mij ook al twee jaar weg .ook 40 + ex supporter. Ga nu sinds dit jaar niet meer..
Sinds mijn vijfde levensjaar altijd geweest.
Kan dit gesjravel en bestuurlijk onmacht niet meer aanzien.
Vanavond zal wel een overwinning worden. 2-1.
Maar zoals mvv de laatste jaren traditie getrouw ,top Oss uit ,weer een nederlaag en PSV thuis gelijkspel. De play offs misloopt.
Heeft dit vanavond dus weet weinig zin.,jammer voor de fanatieke goedwillende onder jullie.
Dit mvv komt waarschijnlijk NOOIT meer op het hoogste nivo.eerder zie ik ze stoppen .
Succes
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Het is vandaag goede vrijdag. Pasen staat voor de deur, dus dat betekent 'passiespelen'! En iedereen uit Nazareth weet wat dat betekent. Namelijk vol met passie spelen! Af en toe een Judaskus uitdelen, dit is mijn lichaam en dit is de bal en er als team er vol voor gaan. Messias Schreurs moet zich niet te ver achter de apostelen opstellen, want dan staat hij buitenspel. En hopelijk krijgt de voorhoede een openbaring.
En laten we vooral hopen dat de het geen lijdensweg wordt.. dat Fidel niet genageld aan de grond blijft staat.. gekruisigd of op de kruising maakt niet uit, als de punten maar in Maastricht blijven. Knops en Kuipers moeten gewoon hoe Romeinen de boel dichttimmeren, niet teveel de handen gebruiken, en de benen dichthouden, dan komt alles goed. Ik zeg 1-0. (maar ik vrees voor slechte vrijdag, gezien wat er op het spel staat.)
ouwe rot schreef :
houtengerard schreef : Het is vandaag goede vrijdag. Pasen staat voor de deur, dus dat betekent 'passiespelen'! En iedereen uit Nazareth weet wat dat betekent. Namelijk vol met passie spelen! Af en toe een Judaskus uitdelen, dit is mijn lichaam en dit is de bal en er als team er vol voor gaan. Messias Schreurs moet zich niet te ver achter de apostelen opstellen, want dan staat hij buitenspel. En hopelijk krijgt de voorhoede een openbaring.
En laten we vooral hopen dat de het geen lijdensweg wordt.. dat Fidel niet genageld aan de grond blijft staat.. gekruisigd of op de kruising maakt niet uit, als de punten maar in Maastricht blijven. Knops en Kuipers moeten gewoon hoe Romeinen de boel dichttimmeren, niet teveel de handen gebruiken, en de benen dichthouden, dan komt alles goed. Ik zeg 1-0. (maar ik vrees voor slechte vrijdag, gezien wat er op het spel staat.)
Messias Schreurs staat al buitenspel.
hij begint op de bank samen met maria.
gaston satijn schreef :
jeoff schreef : Bij mij zit de beleving er nog volop in (25 jaar supporter)
Staar jullie a.u.b. niet blind op dit forum, mensen posten vooral wat als ze iets te klagen hebben of ontevreden zijn. De supporters die het nog naar hun zin hebben hoor je hier niet zo veel (de meerderheid dus).
Ik zeg ook niet dat ik ontevreden ben of geen zin meer heb...Alleen vroeger zat ik voor zo'n wedstrijd al s'morgens in de kroeg te wachten op wat komen ging die dag...tegenwoordig zijn er dagen dat ik nog niet meer weet wie de volgende tegenstander is.
houtengerard schreef :
Heiligschennis! De twee hoofdpersonen uit het paasverhaal op de bank laten beginnen. Dit vraagt om een reactie vanuit het Vaticaan!
ouwe rot schreef : Messias Schreurs staat al buitenspel.
hij begint op de bank samen met maria.