MVV - Fortuna 18 April 2014

18 apr 2014 13:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #61

edwinjudith777 schreef : Nee,de beleving is bij mij ook al twee jaar weg .ook 40 + ex supporter. Ga nu sinds dit jaar niet meer..
Sinds mijn vijfde levensjaar altijd geweest.
Kan dit gesjravel en bestuurlijk onmacht niet meer aanzien.
Vanavond zal wel een overwinning worden. 2-1.
Maar zoals mvv de laatste jaren traditie getrouw ,top Oss uit ,weer een nederlaag en PSV thuis gelijkspel. De play offs misloopt.
Heeft dit vanavond dus weet weinig zin.,jammer voor de fanatieke goedwillende onder jullie.
Dit mvv komt waarschijnlijk NOOIT meer op het hoogste nivo.eerder zie ik ze stoppen .
Succes

Je kwam even langs om je depressieve gevoelens te uiten?
Het gaat niet goed inderdaad, maar er zijn ergere tijden geweest. Zowel financieel als sportief.
Maar goed ,in slechte tijden blijft er altijd maar een select gezelschap over. Wat dat betreft niks nieuws dus.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2014 14:18
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #62
Het is alleen maar goed dat er geen livestream is. We hebben vanavond iedereen in de Geusselt nodig!!! Het is alles of niets! Kom op die roeie!! Marc, knal ze erin!!

18 apr 2014 14:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #63
Ik herken de gevoelens best wel. Ik heb zelf rond 2003 zo'n periode gehad. Geloof me, dat gaat ook weer over, het MVV-virus raak je nooit helemaal kwijt.

En doemdenkers die zeggen dat MVV nooit meer op het hoogste niveau komt, laat me niet lachen. Zeker in voetbal is altijd ALLES mogelijk. We hebben het bereiken van de play-offs in een seizoen met veel onrust en financiële problemen, met een opgestapte trainer en veel negatieve media-aandacht, nog altijd zelf in de hand.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

18 apr 2014 15:40 18 apr 2014 15:41 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #64
Het is vandaag goede vrijdag. Pasen staat voor de deur, dus dat betekent 'passiespelen'! En iedereen uit Nazareth weet wat dat betekent. Namelijk vol met passie spelen! Af en toe een Judaskus uitdelen, dit is mijn lichaam en dit is de bal en er als team er vol voor gaan. Messias Schreurs moet zich niet te ver achter de apostelen opstellen, want dan staat hij buitenspel. En hopelijk krijgt de voorhoede een openbaring.

En laten we vooral hopen dat de het geen lijdensweg wordt.. dat Fidel niet genageld aan de grond blijft staat.. gekruisigd of op de kruising maakt niet uit, als de punten maar in Maastricht blijven. Knops en Kuipers moeten gewoon hoe Romeinen de boel dichttimmeren, niet teveel de handen gebruiken, en de benen dichthouden, dan komt alles goed. Ik zeg 1-0. (maar ik vrees voor slechte vrijdag, gezien wat er op het spel staat.)

18 apr 2014 15:46 18 apr 2014 15:48 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #65

houtengerard schreef : Het is vandaag goede vrijdag. Pasen staat voor de deur, dus dat betekent 'passiespelen'! En iedereen uit Nazareth weet wat dat betekent. Namelijk vol met passie spelen! Af en toe een Judaskus uitdelen, dit is mijn lichaam en dit is de bal en er als team er vol voor gaan. Messias Schreurs moet zich niet te ver achter de apostelen opstellen, want dan staat hij buitenspel. En hopelijk krijgt de voorhoede een openbaring.

En laten we vooral hopen dat de het geen lijdensweg wordt.. dat Fidel niet genageld aan de grond blijft staat.. gekruisigd of op de kruising maakt niet uit, als de punten maar in Maastricht blijven. Knops en Kuipers moeten gewoon hoe Romeinen de boel dichttimmeren, niet teveel de handen gebruiken, en de benen dichthouden, dan komt alles goed. Ik zeg 1-0. (maar ik vrees voor slechte vrijdag, gezien wat er op het spel staat.)

Messias Schreurs staat al buitenspel.

hij begint op de bank samen met maria.

18 apr 2014 15:47
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #66
Er hebben heel wat supporters tevergeefs vandaag nog geprobeerd kaarten te krijgen maar helaas op de wedstrijddag is geen kaartverkoop. Zelfs online was het niet mogelijk, wat is hier de reden van?

18 apr 2014 15:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #67

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

18 apr 2014 15:53 18 apr 2014 15:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #68

ouwe rot schreef :

houtengerard schreef : Het is vandaag goede vrijdag. Pasen staat voor de deur, dus dat betekent 'passiespelen'! En iedereen uit Nazareth weet wat dat betekent. Namelijk vol met passie spelen! Af en toe een Judaskus uitdelen, dit is mijn lichaam en dit is de bal en er als team er vol voor gaan. Messias Schreurs moet zich niet te ver achter de apostelen opstellen, want dan staat hij buitenspel. En hopelijk krijgt de voorhoede een openbaring.

Messias Schreurs staat al buitenspel.

Heiligschennis! De twee hoofdpersonen uit het paasverhaal op de bank laten beginnen. Dit vraagt om een reactie vanuit het Vaticaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

18 apr 2014 15:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #69
Als ik maar zie dat MVV stinkend zijn best doet en er àlles aan doet om te winnen. Dan heb ik geen moeite met een eventueel verlies. Als ze er maar vól voor zijn gegaan. Dan ben ik ten minste tevreden. Een overwinning is dan meegenomen. Vól erop klappen straks met alle mogelijke middelen de 3 punten proberen in Maastricht te laten. Dus géén 2e den Bosch wedstrijd a.u.b.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

18 apr 2014 16:04 18 apr 2014 16:04 door Guevara.
Guevara
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #70
@ Meeser
Ik heb vanmiddag nog gewoon kaartjes kunnen bestellen voor mijn twee broertjes via de online ticketshop.

18 apr 2014 16:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #71
De fortunafans hebben speciaal voor vanavond een nieuwe strijdkreet verzonnen en ingestudeerd: 'Pak die Sjengen'!

Je moet toegeven, de creativiteit van die gasten is grenzeloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Raffalaldo

18 apr 2014 17:16 18 apr 2014 17:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #72

gaston satijn schreef :

jeoff schreef : Bij mij zit de beleving er nog volop in (25 jaar supporter) :thumbsup:
Staar jullie a.u.b. niet blind op dit forum, mensen posten vooral wat als ze iets te klagen hebben of ontevreden zijn. De supporters die het nog naar hun zin hebben hoor je hier niet zo veel (de meerderheid dus).

Ik zeg ook niet dat ik ontevreden ben of geen zin meer heb...Alleen vroeger zat ik voor zo'n wedstrijd al s'morgens in de kroeg te wachten op wat komen ging die dag...tegenwoordig zijn er dagen dat ik nog niet meer weet wie de volgende tegenstander is.

Bij mij is de beleving na meer dan 40 jaar niet gebroken (ook al heb ik behoorlijk moeten slikken... het was eerder het accepteren van het nivo de afgelopen 10 jaar ivm de eerste 30 jaar)
Integendeel met name door & dankzij de Ultra's de laatste 8 jaar is mijn enthousiasme toegenomen...ben ik door hun passie (weer) aangestoken en daarom van de Boschpoort ( samen met Opa) naar de Angelside verhuist.
Niet alleen oude makkers ( Aajtwief) maar ook of vooral de beleving van Mental, Boredas en z'n makkers, Jeroen en Marke ( ut leefste en sterkste meitske dat bij MVV kump) en de gamins ( m'n achterneefie Sieske en z'n vrienden) geven mij een familiegevoel. Dan tref je dan nog ook eens "nieuwe" fans ( althans nieuw voor mij) zoals Aswin, Serke of Boer... :thumbsup:
Dan weet je..MVV gaat nooit verloren ! ( Knoop dat in je oren ;) )

Back on topic: iech verheug miech en gaon dao gans veur venaovend!

Die nep-Chemie-boeren goon draon...
Veer höbbe de enige echte BOER oonder us ( uzze 458 Merregelender boe aoch de groete Funs vaandan koum)

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458

18 apr 2014 18:06 18 apr 2014 18:12 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #73

houtengerard schreef :
Heiligschennis! De twee hoofdpersonen uit het paasverhaal op de bank laten beginnen. Dit vraagt om een reactie vanuit het Vaticaan!

Me me lepke, Sjra....iech höb diech al deikser gezag tots diech neet in e koffiesjop dien teske tee mos drinke... :P
daan loup diech vaanal doorein.. en begins diech te bazele....
Of bis diech al bratsig tots diech te väöl eier gegetge höbs....?
:lachen:

Effe serieus....dat zuus diech gans verkierd, miene vreund ! Bij Paose geit ut um de wederopstaondingk...
En dat geit noe zjus gebäöre.... es strein Danny drin kump ! :thumbsup:
Heer geit veur us skoore ...
En met "de Paus" oppe tribuun kin ut al neet mie mis goon ...
Pak daobei nog ins uzze "Banneux Rulez" Roeibaank...

en noe op nao uzzen Tempel...de Geusselt !

18 apr 2014 18:22
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #74
Het is bienoa zoewiet!

De tot nog toe enige derby van het zuiden!
Uzze sterredragers motte vandaog mit passie en vechtlucht goon spelen um de ier van Mestreech hoeg te houwe en um de baas te blieve in het zuiden!

Geine mot gespoart weure!

Loat goon MVV !!

18 apr 2014 19:01
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna 18 April 2014 #75

ouwe rot schreef : Messias Schreurs staat al buitenspel.

Ook al is hij sinds zijn blessure tot nu toe niet "de oude" geworden, toch vind ik dit ergens jammer. Want tijdens derby's brengt Schreurs vaak iets extra's. Zeker toen hij met Fortuna tegen MVV speelde. Maar goed, dat "extra's" kun je vaak ook alleen brengen als je goed in vorm bent, en dat is hij niet. Plus, Elsen moet gewoon de 11 sterkste spelers op dit moment opstellen.

Ben er klaar voor, op naar De Geusselt! Kom op roeie!! :applaus:

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden