KNVB Beker 2014/2015

29 okt 2014 00:14
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #136
Zo net terug uit Venlo,

Kort samengevat,
Tot aan de 16 van de tegenstander speelt MVV eigenlijk best prima, vlotte combinaties, redelijke passes. Maar dan, tjaaaa vanaf de 16 meter kan "Bananensplit" denk ik iedere wedstrijd een tape vullen want owjee wat is dat slecht. Geen voorzet die aankomt, Braken die simpelweg of echt moet gaan werken aan zijn fysiek vermogen want technisch haalt hij het niet en dat is helaas niet tot nauwelijks te trainen. Ja we missen een sterke spits!

Coppens, ik geef hem iedere wedstrijd weer een kans, hij zou het toch moeten kunnen met zijn lengte etc, maar man man man wat is die slecht. En dan vraag ik me echt af of het niet eens gewoon tijd wordt van onze 2de man. bedoel heel veel slechter wordt het niet en het maakt je keeper ook scherp als je weet dat je gewoon ernaast kan komen te staan.

Chapeau voor de mensen die er waren! Dat waren de echte winnaars.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 00:16
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #137

Aon de geng! schreef : ik ben niet mee gegaan naar VVV omdat ik hier al bang voor was. Ik steun MVV zoveel mogelijk maar ook afgelopen zaterdag kon ik het niet opbrengen om te blijven staan om te klappen (doe ik normaal altijd). Alles gaat uit bij MVV, geen hoop, geen punten, geen publiek meer, geen toekomst! Voor mij is het nu klaar. Jammer....... :daag:


:daag:

Over een paar jaar dan ook niet vooraan gaan staan als het beter gaat...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 07:02
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #138
Tot zover weer mijn jaarlijks terugkerende Europese droom :S
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 08:22
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #139
Helaas hebben we deze pot verloren,
Maar wat mij het meest stoort is dat er weer niet gescoord is.

Natuurlijk wil iedere supporter dat MVV al de wedstrijden wint.
Echter is dit niet realistisch en hoop / verwacht ik nu dat Dit MVV leert scoren.
Zolang de bal niet in het net valt is het hopen of het spelen voor winst niet van toepassing.

Helaas zien we al het hele seizoen dat tot aan de 16 het redelijk loopt maar dat er dan geen spits is om het af te maken.
Braken of Veldmate zijn in mijn ogen niet goed genoeg, Waarom krijgen andere geen kans? Maria bijvoorbeeld? waarom mag deze nooit spelen van elsen? Zoals andere ook al aangaven, slechter kan het niet. Geef andere een kans.

Ik ben bang dat dit barre tijden gaan worden, en dat vanwege de winter het aantal bezoekers zal afnemen.
Hopelijk komt er een spits of veranderd er wat in het team waar door we toch wedstrijden weten te winnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 08:55
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #140
Dit gedabbel is un stad wie Mestreech oonwierdig, pfffttt, boerum kin in Mestreech noe neet ins un volwierdige Ierdivisieclub bestoon? GELD GELD GELD!!!! Logisch tot gein geld is, alle industrie die potensjeel kin sponsore weurt um zeip geholpe, ut economisch beleid vaan de gemeinte is gewoen kloete
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 11:17
RSCL
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #141

αναρχος schreef : Echte supporters staan er vooral in slechte tijden!


Dan word het eens tijd dat de "echte" eens een statement gaan maken. Want je kunt me toch niet wijs maken dat de "echte" tevreden zijn met het beleid wat het huidige bestuur hanteerd.
Als het zo doorgaat hebben we binnen 2 jaar geen betaalde profcub in Maastricht ( misschien een fusieclub).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 12:07
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #142
Ik verwacht eigenlijk niet dat dit zal blijven duren. Als ik kijk naar de individuele kwaliteiten van de spelers, zie ik niet zoveel minder kwaliteit dan de vorige jaren. MVV zal altijd een club blijven met ups en downs, dat is ook eigen aan een ploeg die in de middenmoot hoort te staan. Vorig jaar ging het qua punten weliswaar iets minder slecht, maar is toch ook vooral na nieuwjaar de weg naar boven ingezet. Er is kwaliteit genoeg, maar het begint allemaal met vertrouwen en dat is wat ik mis. Hopelijk kan er in Telstar een resultaatje neergezet worden (ik blijf maar voorzichtig). Dan is er in de competitie toch al sprake van enige beterschap. Het seizoen is nog lang en er wachten ons nog mooie wedstrijden en uitdagingen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 12:10
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #143

RSCL schreef :

αναρχος schreef : Echte supporters staan er vooral in slechte tijden!


Dan word het eens tijd dat de "echte" eens een statement gaan maken. Want je kunt me toch niet wijs maken dat de "echte" tevreden zijn met het beleid wat het huidige bestuur hanteerd.
Als het zo doorgaat hebben we binnen 2 jaar geen betaalde profcub in Maastricht ( misschien een fusieclub).

Ik vind dit altijd zo van die vage uitspraken waar helemaal geen nuance en zelfs inhoud aan zit: "het beleid van het bestuur". Wat bedoel je daar dan mee? Zeker, er zijn dingen om kritiek op te geven, maar ik zie wel een bestuur dat er alles aan doet om van MVV een gezonde club te maken. Ik heb liever vijf van dit soort seizoenen, dan een topseizoen (denk bv. aan de Maaskant-tijd) met daarna weer alle gevolgen vandien omdat er geld is uitgegeven dat niet voor handen is. Ik vraag me dan ook af of jouw kritiek niet net indirect leidt tot het niet meer hebben van betaald voetbal in Maastricht binnen twee jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 12:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #144
Ik geloof dat den Bosch bijvoorbeeld jaren achter elkaar voor de winterstop heel laag stond. Na de winterstop verloren ze bijna geen wedstrijden meer wat uiteindelijk vaak nog resulteerde in een top 5 eindresultaat. Het zit MVV even niet mee. Gewoon accepteren. Dat is een stuk gemakkelijker merk ik ook bij mezelf. Het kan nu alleen nog maar omhoog en niet meer omlaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2014 15:52
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #145

Schapendonk schreef : .............................. Het kan nu alleen nog maar omhoog en niet meer omlaag.


een waarheid als een koe,
groeten van de Boer
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 11:05
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 744
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #146

MVV4life schreef : Van die kosten en korting, pak ik op.
Ik denk dat ik weet hoe dit komt, maar het komt wel heel krom over...
Later meer!


@MVV4life, ik heb volgens mij nergens meer een antwoord gezien of heb het gemist. Is volgens mij nog steeds zo.
10%korting, maar 0.80 reserveringskosten en 0.80 bankkosten er bovenop.
Voor elke wedstrijd wordt er een mailing gedaan, online kopen willen ze dus wel bevorderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2014 11:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #147

Roed en Wit 70 schreef :

MVV4life schreef : Van die kosten en korting, pak ik op.
Ik denk dat ik weet hoe dit komt, maar het komt wel heel krom over...
Later meer!


@MVV4life, ik heb volgens mij nergens meer een antwoord gezien of heb het gemist. Is volgens mij nog steeds zo.
10%korting, maar 0.80 reserveringskosten en 0.80 bankkosten er bovenop.
Voor elke wedstrijd wordt er een mailing gedaan, online kopen willen ze dus wel bevorderen.

Klopt, ik had nog niet gereageerd. Ik heb gesproken met de ticket man bij MVV en hij heeft het me uitgelegd over het hoe en waarom. Ik snap zijn probleem, het komt er in het kort op neer dat die extra kosten niet naar MVV gaan, vorig seizoen waren er on-line kortingen, waardoor er wel altijd een verschil was. Probleem is dat hij altijd wil dat een seizoenskaart goedkoper is en vanwege het rekenvoorbeeld aan het begin van het seizoen, geen aanpassingen kan doen. Dan zouden mensen kunnen gaan klagen. Een aanpassing in dit seizoen wordt niet verwacht, ook MVV heeft natuurlijk de inkomsten nodig.
Voor het volgend seizoen zal het supportersoverleg betrokken worden bij de prijsstellingen van alle kaarten en kunnen we dus meedenken.
Wellicht mensen die in dit werkgroepje willen plaatsnemen?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden