KNVB Beker 2014/2015

23 sept 2014 15:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #31
Bohh het gaat alweer de hele tijd over irritaties in plaats van over de wedstrijd, zoo jammer he.

Zou er ooit rust komen bij deze club?

Nou laat me dan een poging doen:

Scheidsrechter: Wiedemeijer. Assistent-scheidsrechters: Olde Olthof en Balder.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 16:44 23 sept 2014 16:44 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #32
Vanmorgen naar de training geweest davy brouwers was op klein geusselt achter gebleven onder leiding van wintjens aan het trainen,dus die speelt niet morgen.
In scharn waren bijna 20 man aan het trainen,er werd op twee dingen intensief getraind nl afwerken op doel door snelle combies waarbij de bal 4 keer getikt moest worden en dan afwerken.
Ook bij de corners waren er verrassende opties maar die ga ik hier niet vermelden, men weet varkens hebben grote oren.
Ook penalties werd 2 keer op de training geoefend,wat mij ook opviel dat hoby de bal heel gemakkelijk over de lengte van het veld in de voeten kon spelen van een mede speler.
Hopenlijk vinden ze door al deze oefeningen wel het doel, het liefst al heel snel in de wedstrijd (2-0)binnen tien minuten.
Morgen gelukkig weer in mijn ouwe vakkie ,daar ik mij zonder rolstoel kan verplaatsen...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, De_Lange, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 20:54
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #33
Vink krijgt basisplaats bij MVV

Wimilio Vink start woensdagavond voor het eerst in de basis van MVV.

MVV ontvangt woensdagavond om 20.00 uur in de beker Helmond Sport in de Geusselt.

Beloning.
De aanvallende middenvelder wordt beloond voor zijn prima invalbeurten in de laatste wedstrijden. Wellicht moet een van de Maastrichtse aanvallers op de bank plaatsnemen. Vink kwam vorige week in het verloren competitieduel tegen De Graafschap in het veld voor Mark Veldmate.

Trainer Ron Elsen overweegt nóg een wijziging in zijn team door te voeren. "Jongens die nu op de bank zitten, trainen scherp en goed. Daar kijk ik ook naar.”
Lucratiever
Voor MVV is de beker van groot belang. Niet alleen sportief, maar zeker ook financieel. Hoe verder de ploeg in het toernooi komt, hoe lucratiever de opbrengsten (bonus KNVB en recettes). De Maastrichtenaren moeten dit seizoen een oude schuld van twee ton zien weg te werken.
Elsen: "De beker biedt mijn ploeg de kans om interessante wedstrijden te spelen. En succes is financieel belangrijk voor de club.”

Vink in de spits? Of Smeets soms?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 23:04
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #34
Sorry niet speciaal op jou tekst, maar ik ben de samenvattingen aan het kijken van de KNVB beker, bij Scheveningen loopt een leuke spits! Genaamd Peeters! Oud speler van Oss en nog een club! Waarom kunnen wij niet eens bij de amateurs kijken!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 00:04
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #35
Waar kun je die samenvattingen zien jason?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 09:21
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #36
Heukske, mijn vader heeft fox sports! Daar heb ik gisteren de samenvattingen van gezien! Leuk om te zien, hoe die spits makkelijk de bal bij zich houdt en scoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 09:27
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #37
Die Tim Peters heeft inderdaad profvoetbal gespeeld bij De Graafschap, RKC. Maar die is nu bijna 30, zal moeten verhuizen vanuit Den Haag e.o. en is nooit een goalgetter geweest, hard werkende spits zoals Veldmate. Is geen optie.

Kan je beter nog een jongere halen uit 3e klasse België oid.

Vanavond tegen Helmond verwacht ik 0-0 verlengen en dan 0-1 of 1-0 in de extra tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 11:18
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #38

Anna D. schreef : Die Tim Peters heeft inderdaad profvoetbal gespeeld bij De Graafschap, RKC. Maar die is nu bijna 30, zal moeten verhuizen vanuit Den Haag e.o. en is nooit een goalgetter geweest, hard werkende spits zoals Veldmate. Is geen optie.

Kan je beter nog een jongere halen uit 3e klasse België oid.

Vanavond tegen Helmond verwacht ik 0-0 verlengen en dan 0-1 of 1-0 in de extra tijd.


Oke dankjewel Anna.
Maar inderdaad dan kun je een jongere jongen pakken met een neusje voor de goal. Lijkt me inderdaad beter. Wist de leeftijd niet maar het zag er goed uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 11:53
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 808
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #39
Bekerduel tegen MVV bepalend voor Helmond Sport

Helmond Sport staat al vroeg in het seizoen voor een bepalend duel. Nu er in de competitie pas een keer gewonnen is, ligt er woensdagavond extra gewicht op de bekerwedstrijd tegen MVV.

Winst zorgt voor optimisme, uitschakeling in het toernooi verhoogt de druk op de ploeg van Jan van Dijk. Gillian Justiana ontbreekt in Maastricht.

Helmond Sport staat na zeven competitiewedstrijden op een teleurstellende 17de plek. Hoewel het spel vaak acceptabel was, bleven de punten uit. Maar na de schandelijke nederlaag bij FC Den Bosch (3-0) van afgelopen vrijdag is de roep om een resultaat dit seizoen nog niet eerder zo luid geweest.

Een vrij weekend en een groepsgesprek op maandag moeten ervoor zorgen dat Helmond Sport eindelijk gaat loskomen. De bekerontmoeting in De Geusselt is daarom interessant. Gaat het duel met MVV energie opleveren of gaat de selectie van Van Dijk opnieuw tegen het canvas?

Justiana is maandag onwel geworden en werd onderzocht in het ziekenhuis. Waar de back precies last van heeft is onduidelijk, waardoor hij zeker niet zal spelen. Doelman Wouter van der Steen heeft nog te veel last van de schouder, Jamie Watt is zijn vervanger.

Bron: Eindhovens Dagblad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 15:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #40
Ik durf geen enkele voorspelling te doen. Beide ploegen zijn m.i. aan elkaar gewaagd en bekervoetbal staat sowieso op zichzelf.
Laten we hopen dat we een ronde verder komen en dan tegen een amateurclub loten óf een mooie thuiswedstrijd tegen een tegenstander van het kaliber Ajax, PSV of Feyenoord. Een volle Geusselt kan de club financieel een mooie zet in de rug geven.

Zelf moet ik vanavond helaas verstek laten gaan dus Kom op die Roeie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 15:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #41
Vanmiddag nog even goed trainen op strafschoppen en vlak voor het einde van de verlenging de doelman wisselen. Soms werkt dat!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 19:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #42

Boe is dat feeske? schreef : Bohh het gaat alweer de hele tijd over irritaties in plaats van over de wedstrijd, zoo jammer he.

Zou er ooit rust komen bij deze club?

Nou laat me dan een poging doen:

Scheidsrechter: Wiedemeijer. Assistent-scheidsrechters: Olde Olthof en Balder.


Wiedemeijer??? Nou gaat het wéér over irritaties! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 19:41
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #43
Helaas middagdienst. Jongens succes :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 22:55
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #44
WOENSDAGAVOND:

PASSIE/STRIJD/2-0/2-2/BIJNA 2-3/HERPAKKEN/STRIJD/VECHTLUST/3-2/TEGENSLAG/3-3/HERPAKKEN/AANVAL/4-3/////EINDE!

met als rode draad door de wedstrijd het fantastische support van us eigen supporters! Dit is VOETBAL!


daank uuch! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 23:12
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #45
MVV kan ook nooit eens een 'normale' wedstrijd spelen tegen Helmond. Wat een thriller weer.
Inderdaad veel strijd en een fantastische support. Met name vanuit de Utras hoek is er 120 minuten lang gezongen. Het was ook echt sjiek om te zien hoe het feestje met de spelers gevierd werd na afloop.

Tsja over de wedstrijd: Helmond werd eigenlijk door MVV in het zadel geholpen doordat er ineens te veel achteruit gelopen werd. ze gingen op het einde met veel druk spelen en daar konden de spelers niet zo goed mee om gaan. Die Maatsen heeft toch een aantal steekjes laten vallen. Waarom is Moustafa eigenlijk gepasseerd??

Maar goed uiteindelijk gewonnen en een geweldige goal gezien van Hikspoors achter het standbeen langs. En Kuipers zonder enige twijfel Man of the Match, wat heeft die een wedstrijd gespeeld zeg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden