>
Ontvangen bedankjes 87
Dixi schreef : Iemand beelden van die laatste minuten (volgens mij de hele 2e helft van de verlenging en daarna) dat dit gezongen werd?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
pinobel schreef : Weet iemand waar en hoe laat we de loting voor de volgende ronde kunnen zien?
Anna D. schreef :
Jacques schreef :
Anna D. schreef : Moest even denken hoe dat ook alweer ging dat juichen. De eerste 4 goals die ik live zag dit seizoen namelijk.
Je was niet de enige, het duurde alle vier de keren erg lang voor Glory glory MVVke werd ingezet, volgens mij moesten de mannen in de omroepcabine er ook even het handboek bijnemen
Die man in de omroepcabine riep bij de 2-0 ook nog Stef Peeters door de microfoon als doelpuntenmaker. Verschil met Jordy Croux zeker qua lengte moet toch te zien zijn ook vanuit dat hokje.
Anna D. schreef :
pinobel schreef : Weet iemand waar en hoe laat we de loting voor de volgende ronde kunnen zien?
Tussen 22:50 en 23:30 op het open kanaal van Fox, bij Ziggo is dat kanaal 11. Denk dus rond 23:15, eerst komend de samenvattingen van Achilles - FC Twente en PSV - FC Utrecht namelijk.
Dixi schreef : Welke MVV archivaris kan mij vertellen wanneer het voor de laatste keer was dat in de Geusselt een verlenging was?
Dixi
MVVke schreef : Iemes dee de beelde trök heet gezeen en kint vertèlle wat noe woer is?
Anna D. schreef : Kom zelf inderdaad tot de conclusie dat het een eigen goal is van Helmond verdediger Jeffrey van Nuland. Maar gun Kuipers het wel om de boeken in te gaan als doelpuntenmaker.
Maosbrögk schreef : Venlook-away. Het kon erger. Je verdient er inderdaad niets aan, maar is toch beter dan GVVV-uit ofzo.
Zal wel verplichte buscombi worden helaas, anders was het een leuke trip geweest.
Er liggen kansen. Venlook speelt niet geweldig en in thuisduel waren wij oppermachtig.
Goh...Ajax krijgt een straf: 1e uitduel in beker zonder uitfans en ze loten...Urk. Wat zullen ze balen dat ze deze topper moeten missen....