KNVB Beker 2014/2015

24 sept 2014 23:40 24 sept 2014 23:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #46
Wat een pot, met meer doelpunten dan in de hele competitie (en dat voor 8 euro). Dat zelfs in de laatste seconde van verlenging niet beslist leek. (Ik telde hem). Maar het was duidelijk te zien waarom beide ploegen onderaan de JL voetballen. Wat een kansen werden er omzeep geholpen. Bij Helmond nog meer, dan bij MVV.

Die verlenging was echt onnodig geweest. Als Vink die bal breed op Smeets legt, en Smeets doet wat hij moet doen, (scoren), dan stond gewoon de 3-0 op het bord en was het vuur bij Helmond Sport gegarandeerd gedoofd. Maar nu komen ze binnen 5 minuten volledig terug in de wedstrijd. Dat mag nooit gebeuren (Typisch Helmond).

Moordredding van Coppens. Kuipers die als een blokbeton deed wat hij moet doen, goed zaten foutjes tussen, maar dat geldt voor elke MVV'er. Maatsen vond ik goed spelen. Zelfs beter dan Moustafa, die ook een hele goede reeks heeft neergezet. Redde een paar keer de dag voor MVV en goed in de omschakeling. Ook een sterkere voorzet in de benen. Ik weet niet wie van de twee je een basisplek zou moet geven, ze verdienen het allebei. Peeters wisselde goed en matig spel met elkaar af. Croux was goed aanspeelbaar en altijd dreigend. Jammer dat er nooit iemand in de punt staat om af te werken.

Veldmate gaat nooit met het hoofd naar de bal bij een voorzet, zo maak je nooit een doelpunt. Hikspoors bracht gelukkig meer dreiging. Mooi doelpunt, hoewel de keeper er ook niet al te fris uitzag bij dat doelpunt. De overwinning is een mooie opsteker, maar er is nog genoeg werk aan de winkel. Achterin mogen dit soort gaten nooit vallen.

Zondag de dag van de arbeid. Uit naar angstgegner FC Volendam, met 120 minuten in de benen. Ik hou mijn hart vast..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 23:48
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #47
Heerlijke overwinning!!! Gevochten, en als team gespeeld! Ultras geweldig! kan me nog die wedstrijd tegen de verrekeskup herinneren paar jaar geleden waar mvv uiteindelijk verloor met rode kaart smeets en trost in tribune, nu hebben wij aan langste eind getrokken ! Ik vond dalian maatsen toch ook een paar goede acties hebben, in mijn ogen heeft die een goede wedstrijd gespeeld. Ook stef peeters speelde goed en met veel inzet, maar de kuuper natuurlijk man of the match...zonder twijfel

25 sept 2014 00:05
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #48
Wat een match, wat een cupduel.
usMVVke goed gespeeld...
Moustafa heeft een goede reeks neer gezet maar Maatsen speelde verdienstelijk.
Mooi doelpunt van Croux, Jordy mag van mij wat egoistischer zijn... meer het strapschop ingaan laat de tegenstander maar een overtreding maken :P ipv heel vaak netjes willen afleggen.
Afgezien van de uitwedstrijd in Almere en de uitwedstrijd tegen jong Twente die ik niet gezien heb, vind ik usMVVke het beste voetbal sinds enkele seizoenen spelen, zeker het combinatievoetbal in de thuiswedstrijden :thumbsup:
En dit seizoen is ook de sfeer weer back. Zeker vanavond... o.a. de ultras chapeau wat een support. met als toetje het vieren met de spelers na deze wedstrijd... Jao dat is us Mestreech!
En de scheids wilde ook helaas scoren in de laatste minuten... pffffff... een goed scheids in de Geusselt is zeldzaam.

25 sept 2014 02:19
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #49
Ik heb maar 1 woord voor dit MVV vanavond: karakter!! Wat is die croux toch een geweldige speler. Hopenlijk blijft die nog even want dit is veruit de gevaarlijkste man bij mvv. Een soort van schapendonk. Verder wil ik wel even benadrukken dat het bij 90 min. 2-2 zou zijn geweest dus probeer de krachten wat meer te verdelen en niet alles in de 1e helft te verspelen. Rustig aan. Het heeft een stijgende lijn. MVV proficiat met deze geweldige beker overwinning!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

25 sept 2014 08:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #50
Gisteren weer opgevallen: Thiebaut zou zich in dit team kapot lachen en aan de lopende band scoren. De voorzetten, gisteren voornamelijk van Croux en Maatsen, waren soms echt prima, volgens het boekje perfect, maar dan stond er gewoon niemand in de spits... Maatsen slingerde in het begin van de wedstrijd twee keer een "vroege" voorzet de zestien in, niemand bij MVV verwachtte dat dus de bal was weg. Maar de voorzetten zelf waren prima. Daarna deed hij dit niet meer. Vond ik jammer, want Helmond wist zich er duidelijk geen raad mee.

Klein minpuntje: Vink viel in de competitie twee keer erg sterk in, maar was gisteren eigenlijk onzichtbaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

25 sept 2014 09:17 25 sept 2014 09:21 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #51
Nog even over Maatsen, ik vond hem op zich best sterk spelen, vooral in de 1ste helft, maar hij had het toch soms behoorlijk moeilijk en zijn tegenstander heeft een aantal gevaarlijke voorzetten gegeven. Ik lees in DDL nu dat Moustafa rust kreeg en dat daarom Maatsen een kans kreeg. Ik zie dan toch liever Moustafa weer terug zondag, die is zeker niet minder en hij komt uit de eigen jeugd.

Vink stond rechtsbuiten maar was meer achter de spitsen aan het zwerven de hele tijd en was daardoor onzichtbaar. Jammer want daardoor kwam er bijna geen gevaar vanaf rechts.

Overigens is de samenvatting nu al te zien zonder Fox abonnement. Je moet er wel een (gratis) account hebben.

foxsports.nl/wedstrijd/782679#_=_

25 sept 2014 09:35
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
KNVB Beker 2014/2015 #52

Lekkere goal

25 sept 2014 09:39
De Ster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #53
Belangrijke overwinning wat een bonus van €10.000,00 oplevert. Vanavond een mooie loting krijgen betekent wederom een financiële opsteker. Kunnen we misschien in de winterstop een spits kopen:)

25 sept 2014 09:55 25 sept 2014 09:57 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #54
Match impeccable

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

25 sept 2014 10:16
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #55
Het was weer een geweldige voetbalavond. Dit team kan echt lekker voetballen. Ze maakten het zich wel erg lastig, want had nooit het idee dat we een goal zouden tegenkrijgen. Had eerder het gevoel dat we nog een 3e erin zouden prikken.
Uiteindelijk 4 keer mogen juichen :applaus: en heb na wat research ontdekt dat de laatste keer dat we 4 keer of meer scoorden in een officiële wedstrijd op 9 november 2012 was, thuis tegen FC Den Bosch (4-0)

Geweldige sfeer weer van de Ultra's. het enthousiasme sloeg duidelijk vaak over naar de Boschpoort waar ik zat. En wat vind ik vuurwerk toch geweldig!! Sjieke actie mannen!

Benieuwd naar de loting vanavond!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

25 sept 2014 10:46
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #56

Kletswief schreef : En de scheids wilde ook helaas scoren in de laatste minuten... pffffff... een goed scheids in de Geusselt is zeldzaam.

Ondanks het lange doorspelen vond ik de scheids een goede wedstrijd fluiten. Zo zou ik ze graag de hele competitie zien.....

MMP
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

25 sept 2014 10:59
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #57
Gelukkig maar wel verdiend gewonnen,
Maar wat maken ze het zichzelf toch moeilijk door niet die 3-0 er in te knallen.
Maar gelukkig na 3 wedstrijden niet te scoren hebben ze het doel weer gevonden.

Helaas maar 1700 toeschouwers.

Ook viel me op dat er geen bord was om de wissels aan te kondigen of om extra speel min aan te geven.
Volgens mij ook geen oortje in om met de 4de official te communiceren.
Geen reclame boarding.
Maar dit mocht de pret niet drukken.

Alleen jammer dat die scheids zo lang bleef doorgaan, na dat er sarcastisch werd omgeroepen dat we al 3 min extra aan het spelen waren had meneer door dat het beter was om af te fluiten.
Hij wilde graag penalty's volgens mij.

hopelijk kan mvv de volgende wedstrijd het doel ook vinden.....

25 sept 2014 11:00
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #58
Wat een wedstrijd gek! Kippenvel..

iedereen was echt goed. behalve de stewards die weer komen zeiken dat we op de hekken staan, auwkut man ga fietsen laat ons toch even!

Complimentje aan coppens, die na zon slechte start nu toch zeer mooie reddingen verricht.

25 sept 2014 11:35
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #59
Ik heb genoten, maar wat maken we het ons zelf moeilijk !
Gewoon afmaken die hap !!
Ik was erg kritisch op onze Jo Coppens, maar ik moet zeggen dat hij ons op de been heeft gehouden ! Al is uitkomen in de lucht niet bepaald zijn sterke punt.
Chapeau (weer !) voor de Kuuper. Hij speelde soeverein.
Ik vind dat we met Smeets/ Peeters / Volthoren een beter middenveld hebben dan ons middenveld van vorig jaar (nu Aken Noord :lachen: ) Rutjes / Hyfte.
Wat mij betreft mag Hikspoors in de spits blijven staan. Nog altijd beter dan (de weliswaar) hardwerkende Veldmate. Hij heeft het gewoon niet ! Geef het maar eens een kans !
We hebben een goed team, alleen het vertaalt zich niet in goals.
De scheid was gisteren prima ! Een verademing ten opzichte van die Boot van de vorige week. Significant detail ! Wiedemeier heeft zelf ook gevoetbald. waar ? juist ja ..... Beij de Verkesköp
Op nao Volendam !

25 sept 2014 11:48
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #60
Grootste winnaar van de avond: het trouwe publiek

Grootste verliezer van de avond: >2500 man die er niet bij waren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, opadiehard, La Chouffe

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden