KNVB Beker 2014/2015

25 sept 2014 13:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #61
Moest even denken hoe dat ook alweer ging dat juichen. De eerste 4 goals die ik live zag dit seizoen namelijk.

Heb in ieder geval genoten. Knotsgekke bekerwedstrijd natuurlijk. Maar goed had ook niet anders verwacht als de tegenstander Helmond Sport heet.

Sfeer ook weer goed in een Geusselt gevuld met 1744 MVV diehards. Genieten op Trepke B en bij de Ultras van de continue support en dat dus met een klein select groepje. Hopelijk komt het er eens van dat iedere fanatiekeling in het midden achter de goal gaat staan ipv in de hoeken.

Kuipers was samen met Croux de uitblinker op het veld. Al heeft Maatsen ook wel een goede indruk gemaakt op me. Moustafa deed het leuk, maar dat moeten we niet overdrijven. Aan Vink zie je wel dat hij van een Eredivisie club komt, goede handelingssnelheid. Niet gek dat hij na een zware blessure er niet een hele wedstrijd meteen zal staan. Maar gaan we nog wel plezier aan beleven. Leuk voor Coppens dat hij zich, ook de vorige wedstrijden aan het herstellen is na een dramatische start. Vertrouwen doet hem goed zo te zien.

Hopelijk een leuke tegenstander die vanavond uit de koker komt. Gezien het feit dat recetttes niet verdeeld worden deze rondes graag een thuiswedstrijd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 13:35
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #62
Slecht voor de bloeddruk zo'n wedstrijd als die van gisteravond. Ik had in de reguliere wedstrijd geen moment het idee dat we zouden verliezen. Het blijft toch kennelijk moeilijk, een doelpunt maken. Het veldspel was dik in orde, maar als je dan toch weer ziet dat je voor de zoveelste keer weer een voorsprong van twee doelpunten niet kunt vasthouden, zakt je de moed toch in de schoenen. Had in de verleninging ook gedacht dat we de boot in zouden gaan, maar gelukkig wonnen WIJ nu eens een keer via een kut-goal (want dat was dat doelpunt van Vorthoren toch).

25 sept 2014 14:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #63

Anna D. schreef : Moest even denken hoe dat ook alweer ging dat juichen. De eerste 4 goals die ik live zag dit seizoen namelijk.

Je was niet de enige, het duurde alle vier de keren erg lang voor Glory glory MVVke werd ingezet, volgens mij moesten de mannen in de omroepcabine er ook even het handboek bijnemen :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

25 sept 2014 14:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #64

Anna D. schreef : Hopelijk een leuke tegenstander die vanavond uit de koker komt. Gezien het feit dat recetttes niet verdeeld worden deze rondes graag een thuiswedstrijd.

Overigens:

www.nu.nl/sport/3887181/ajax-uitwedstrij...nder-supporters.html

Stel dat wij volgende ronde Ajax loten, dan worden wij dus bestraft - financieel in de portemonnee geraakt - voor het gedrag van Ajax????

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

25 sept 2014 14:44
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #65

Jacques schreef :

Anna D. schreef : Hopelijk een leuke tegenstander die vanavond uit de koker komt. Gezien het feit dat recetttes niet verdeeld worden deze rondes graag een thuiswedstrijd.

Overigens:

www.nu.nl/sport/3887181/ajax-uitwedstrij...nder-supporters.html

Stel dat wij volgende ronde Ajax loten, dan worden wij dus bestraft - financieel in de portemonnee geraakt - voor het gedrag van Ajax????

Persoonlijk denk ik dat we dan een omzet van 500 supporters missen ofzo. Ga er niet vanuit dat Ajax een vol uitvak zou meenemen voor een bekerwedstrijd, echter kan ik er naast zitten. Verder kan MVV dan wel een gehele geusselt verkopen dus inclusief de buffervakken :) Compenseert het toch alweer iets.

25 sept 2014 14:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #66
De_Lange, ik denk dat het vooral niet goed houdbaar is, de Geusselt zal hoe dan ook volzitten met Ajax-fans. Die komen echt niet allemaal uit Amsterdam dus paspoortcontrole heeft weinig zin. Leuke symbolische straf maar werkt alleen goed bij een club met een systeem om echt uitsupporters te weren.

25 sept 2014 15:21
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #67

mvv supporter schreef : Ook viel me op dat er geen bord was om de wissels aan te kondigen of om extra speel min aan te geven.
Volgens mij ook geen oortje in om met de 4de official te communiceren.

Er was geen 4e official, viel ons al snel op.

Maar wat heb ik hiervan genoten, wat heb ik hier naar verlangd!!
Een historisch avondje MVV met alle ingrediënten die er in het voetbal moeten zitten.
Strijd, inzet, passie, support, alles in 120 minuten entertainment.
Lang geleden dat ik zo fanatiek op mijn stoeltje heb staan meespringen en zingen.
Hulde voor o.a. de Ultras die ook eens eindelijk loon naar hun support kregen (en wat is vuurwerk op de tribunes toch sfeerverhogend!!)
Een zwaluw maakt nog geen zomer, dus des te meer geniet ik hier van.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

25 sept 2014 15:22
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #68
MVV - Ajax zou wel financiëel gezien de topper zijn dus laat dat maar komen. Die straf is inderdaad een lachertje, zeg dan de 1e bekerthuiswedstrijd als je zo nodig wilt straffen. Bijkomend nadeel is mocht de loting gunstig zijn, dat je dan inderdaad de hele Geusselt gevuld hebt met Ajax 'supporters' die vaak de Arena ooit 1 keer hebben gezien of zelfs alleen op de tv en 's nachts rustig slapen onder hun bijpassend dekbed.

25 sept 2014 15:34
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #69

Jacques schreef :

Anna D. schreef : Moest even denken hoe dat ook alweer ging dat juichen. De eerste 4 goals die ik live zag dit seizoen namelijk.

Je was niet de enige, het duurde alle vier de keren erg lang voor Glory glory MVVke werd ingezet, volgens mij moesten de mannen in de omroepcabine er ook even het handboek bijnemen :lachen:

Die man in de omroepcabine riep bij de 2-0 ook nog Stef Peeters door de microfoon als doelpuntenmaker. Verschil met Jordy Croux zeker qua lengte moet toch te zien zijn ook vanuit dat hokje. ;)

25 sept 2014 16:05
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #70
Haha, hij was gisteren ook aardig de kluts kwijt. Vond hem ook sfeerverlagende liedjes draaien haha :lol:

25 sept 2014 16:29
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #71

Jacques schreef : De_Lange, ik denk dat het vooral niet goed houdbaar is, de Geusselt zal hoe dan ook volzitten met Ajax-fans. Die komen echt niet allemaal uit Amsterdam dus paspoortcontrole heeft weinig zin. Leuke symbolische straf maar werkt alleen goed bij een club met een systeem om echt uitsupporters te weren.

klopt Jacques, zelfs krijgt alleen Maastricht & Regio toegang dan nog zal het stadion vol zitten met Ajax supporters. Dus kun je beter maar de hele Geusselt open gooien De lokale driehoek zal vanavond met dichtgeknepen batsen naar de loting zitten te kijken als het Ajax is krijgen ze het helemaal niet geregeld.

25 sept 2014 16:55
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #72
Jao us Mestreech, wat een heerlijk deuntje. Wat is nou de precieze tekst?

25 sept 2014 17:07
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #73
Ut maok niks oet, biste errem of hiel riek,
al woenste soms op Daalhof of in Wieck.
Door ut midden löp de Maos, stad van Sint Servaos.
Gene mins maak ut bezwoer, kom zingk noe mèt in ut koer.

Jao, us Mestreech, jao, us Mestreech.
De maaks us soms zoe werrem van binnen, jao, us Mestreech.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel

25 sept 2014 17:09 25 sept 2014 17:11 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #74

Lummel schreef : Jao us Mestreech, wat een heerlijk deuntje. Wat is nou de precieze tekst?

www.limburgzingt.nl/maast-ik.htm#693

Iemand beelden van die laatste minuten (volgens mij de hele 2e helft van de verlenging en daarna) dat dit gezongen werd?

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel

25 sept 2014 19:16
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
KNVB Beker 2014/2015 #75
Gisteren helaas moeten volgen via de radio. Foifoifoi wat is die Bannier waardeloos om naar te luisteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden