>
Ontvangen bedankjes 820
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Anna D. schreef : Moest even denken hoe dat ook alweer ging dat juichen. De eerste 4 goals die ik live zag dit seizoen namelijk.
Anna D. schreef : Hopelijk een leuke tegenstander die vanavond uit de koker komt. Gezien het feit dat recetttes niet verdeeld worden deze rondes graag een thuiswedstrijd.
Jacques schreef :
Anna D. schreef : Hopelijk een leuke tegenstander die vanavond uit de koker komt. Gezien het feit dat recetttes niet verdeeld worden deze rondes graag een thuiswedstrijd.
Overigens:
www.nu.nl/sport/3887181/ajax-uitwedstrij...nder-supporters.html
Stel dat wij volgende ronde Ajax loten, dan worden wij dus bestraft - financieel in de portemonnee geraakt - voor het gedrag van Ajax????
mvv supporter schreef : Ook viel me op dat er geen bord was om de wissels aan te kondigen of om extra speel min aan te geven.
Volgens mij ook geen oortje in om met de 4de official te communiceren.
Jacques schreef :
Anna D. schreef : Moest even denken hoe dat ook alweer ging dat juichen. De eerste 4 goals die ik live zag dit seizoen namelijk.
Je was niet de enige, het duurde alle vier de keren erg lang voor Glory glory MVVke werd ingezet, volgens mij moesten de mannen in de omroepcabine er ook even het handboek bijnemen
Jacques schreef : De_Lange, ik denk dat het vooral niet goed houdbaar is, de Geusselt zal hoe dan ook volzitten met Ajax-fans. Die komen echt niet allemaal uit Amsterdam dus paspoortcontrole heeft weinig zin. Leuke symbolische straf maar werkt alleen goed bij een club met een systeem om echt uitsupporters te weren.
Lummel schreef : Jao us Mestreech, wat een heerlijk deuntje. Wat is nou de precieze tekst?