Dat Moustafa een keer rood ging pakken, dat zat er dik in. Jammer dat het vandaag moest zijn, dat verdient hij niet met zijn goede spel de afgelopen weken. Niet iedere scheidsrechter is gediend van zijn fel spel, vooral met de kraaienpoten naar de bal. Dan ben je al snel de gebeten hond bij de arbiter, zeker in de zestien. Nu hands?
Maar dan nog, iedere wedstrijd wordt er achterin geblunderd, daaruit ontstaat uiteindelijk deze pingel. En dan vind ik rood erg zwaar bestraft tijdens een derby, als de bal al op de stip gaat. Uiteindelijk was de wedstrijd toen al gedaan, want dit MVV heeft niet het geluk, noch de ervarenheid om te scoren.
Smeets en Vorthoren waren de uitblinkers vandaag, met een goede eerste helft van Peeters. Hoewel Vorthoren die bal gewoon tussen de palen moet koppen...tekenend voor de malaise bij MVV..
Dit was overigens het zwakste Fortuna dat ik ooit in de Geusselt heb gezien. De ballenjongen had meer talent, dan de spits van hun. Maar toch verlies je... het is of het allemaal zo moet zijn. Laat het maar snel weer lente worden, want dit seizoen valt niets meer te halen... Nergens zit stabiliteit, voorin niet, op het middenveld wordt geen voorzet goed neergelegd en achterin kan men niet een wedstrijd de boel dichtgehouden En dan heb je ook nog een trainer, die niet inziet dat wanneer je met tien man speelt, je theoretisch vaker zult moeten gaan wisselen dan de tegenstander... extra kilometers..maar goed..
Logisch dat er bij een paar supporters de stoppen doorslaan op het einde...Het resultaat is 0,0 van vijf jaar beleid (los van deze wedstrijd), en de club die het organisatorisch nog slechter dan jou doen, staat momenteel vier punten los in de kelder van het betaald voetbal...
Volgend jaar knallen we de Top-Klasse in, dankzij dit fantastische technische beleid.. Maar dat dringt niet door in de bestuurskamers. Want ze smijten je met aanbiedingen om de oren (50 euro, zes wedstrijden, ' samen sjaggerneren' ), terwijl ze zelf weten, dat ze niet presteren en niks te bieden hebben als club. ' The show must go on' , de schijn hooghouden, maar wel tot aan de kin in de stront staan. Nee MVV(bestuur), ik krijg de schijt van jullie, ik ben woest.. iemand moet hier de verantwoordelijkheid voor dragen, punt! En die mag sneuvelen, geld of niet.. (En dan gaat het niet om deze nederlaag, maar om het resultaat in de winterstop. Gefaald als nieuwe organisatie om toekomststappen te zetten, terwijl je daar vijf jaar de tijd voor hebt gehad..En dan kunnen we wel begrip hebben voor de tegenvallende financiën, maar dan moet je niet die beloften maken naar je achterban! Want ik voel me keihard belogen als supporter. Je leeft van wedstrijd naar wedstrijd om die piramide weer op te bouwen, steeds een stapje verder, met de bijbehorende mijlpalen. En nu ligt alles opeens weer om, omdat iemand zijn functie niet goed uitoefent en kun je weer opnieuw beginnen, met weer een hoop smoesjes en excuses.. pfff boos en moedeloos wordt je ervan..