MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u

28 nov 2014 22:47
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #106
Die scheids had toch weer echt stront in de ogen! Of ben ik nu de enige die zag dat mvv een penalty had moeten krijgen en dat als we die krijgen en zij met tien staan voor 80 minuten we die stomme boeren helemaal van de mat spelen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2014 22:48 28 nov 2014 22:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #107
@ Sjonnie Is een simpel antwoord op. Als je een goeie spits hebt, krijgen andere aanvallers meer ruimte en gaan ook weer meer scoren....ook de verdediging wordt minder belast enz enz...

28 nov 2014 22:52
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #108
Eerste helft, 100% penalty voor Fortuna. Aanvaller werd met 2 handen in de rug naar de grond gegooid, was goed te zien op de q-parc. Daarom kreeg mvv hem ook niet.
Neemt niet weg dat dit de beslissing was en de scheids weedom klote was.
Fortuna geen een kaart gekregen??,!!

Kompleminte
Gamin!

28 nov 2014 22:57
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #109
Wel genoeg waarschuwingen in ieder geval. Ach, ik vond get feit dat de scheids na de wedstrijd lachend de catacomben opzocht eigenlijk wel genoeg zeggen.

28 nov 2014 22:58
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #110
Iech dreij miech um in mien noedkis, de maot is vol, ut is duudelijk, d'r moot unnenuije wind door de Geusselt goon weije op alle gebeed, technisch, sportief, commersjeel en finansjeel.Wee vaan uch heet die documentaire gezeen euver supporters in Ingeland, die hun club trök wille es hun club? Missjien zow dat heij ouch kinne, ut is toch te gek veur weurt tot un stad wie Mestreech zoe erremeijetig is op voetbalgebeed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

28 nov 2014 23:03
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #111
Slechts 5300 toeschouwers zagen een aanvallend Mvv tegen een superzwak Fortuna verliezen. Wederom een rode kaart en een penalty tegen. Zelfs met 10 man was Mvv veel sterker dan het laffe Fortuna. Maar Mvv staat niet voor niets helemaal onderaan, de beste kansen voor leeg doel worden nog gemist. De keeper blijft een zwakke schakel al had hij vandaag niets te doen, Knops is de zwakste schakel, hij speelt het hele seizoen al erg zwak maar blijft in de basis staan. Kuijpers' wisselt sterke met zwakke momenten af. Smeets werkte hard en probeerde het elftal op sleeptouw te nemen. Brouwers was onzichtbaar. Croux heeft zijn momenten, Peeters denkt altijd enkele stappen vooruit maar heeft vaak ook onnodig balverlies. Jammer dat Mustapha rood kreeg, hij speelde wederom sterk. Als je niet van dit zwakke Fortuna kunt winnen, van wie kan Mvv dan wel nog winnen? Supporters Fortuna waren opvallend stil, alleen bij de goal was er even sfeer. Zelfs met 10 man speelde Fortuna achteruit en gingen ze tijdrekken, was triest om te zien.
Seizoen Mvv is al voorbij, het kan alleen nog enige glans krijgen als we Roda 30 januari zouden verslaan........dromen mag toch........tegen beter weten in...

28 nov 2014 23:07 28 nov 2014 23:09 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #112
Aan de spelers heeft het zeker niet gelegen, die hebben echt alles gegeven. Hoe weinig MVV ook scoort, ik had echt het gevoel dat er nog wel een ging vallen in ons voordeel.

In de eerste helft beschermde de scheids constant het laffe spel van fortuna doo keer op keer geen geel te trekken voor irritante overtredingen op het middenveld. Hij gaf zelfs nog liever MVV geel voor het klagen hierover.
Daarna heeft die Fortunees de bal nog net niet klem in het strafschopgebied en geeft de scheidsrechter niks. In de tweede helft komt de bal tegen de arm van Moustafa (volgens mij hield hij zijn arm langs zijn lichaam maar dat moet ik nog eens terugzien) en weet de scheids niet hoe snel hij moet fluiten en direct rood moet trekken.

Dat fortuna het feestje viert, ach dat is logisch, zouden wij ook doen. Ze beseffen zelf ook wel dat hun ploeg totaal niks waard is en ze enorm veel geluk hebben gehad. Deze ploeg speelde nog slechter dan Achilles.

De morele winnaar vandaag? Geen idee maar de scheids heeft volgens mij weer genoeg gewonnen bij de lokale sigarenboer.

28 nov 2014 23:09
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #113
Mooi keeperstenue van Fortuna doelman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

28 nov 2014 23:23 28 nov 2014 23:23 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #114

jeoff schreef :
Dat fortuna het feestje viert, ach dat is logisch, zouden wij ook doen. Ze beseffen zelf ook wel dat hun ploeg totaal niks waard is en ze enorm veel geluk hebben gehad. Deze ploeg speelde nog slechter dan Achilles.

Ik moet mezelf verbeteren. Net op Facebook gelezen dat Van Vossen vond dat 'een gelijkspel verdiend was geweest voor MVV'.
Hoe krijgt die gast het uit zijn strot! Lijkt wel een type Capa.

28 nov 2014 23:27 28 nov 2014 23:28 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #115

jeoff schreef :

jeoff schreef :

Ik moet mezelf verbeteren. Net op Facebook gelezen dat Van Vossen vond dat 'een gelijkspel verdiend was geweest voor MVV'.
Hoe krijgt die gast het uit zijn strot! Lijkt wel een type Capa.

Hij heeft wel gelijk. MVV mag na iedere wedstrijd een verlenging krijgen,zal er geen doelpunt vallen. Maar ook vandaag ontbrak het beetje geluk. Het is jammer dat je de bovenliggende partij bent, maar toch met 0 punten van het veld af moet stappen.

28 nov 2014 23:32
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #116
en kwam het stadion bijna niet in omdat de stoere meneer van de security nog niet eens wist wat voor werk ie moest doen..
alleen maastrichtenaren mochten erin beweerde hij!!
ik zei dat ie al bij de wedstrijd van 31 januari zat, de peipeklaos!!!

onterechte nederlaag, maar daar kopen we niets mee..
mooi doekje van de ultras die goed te horen waren..
goede vechtlust, maar het terugkomend probleem..
als je niet scoort.. win je niet!!!
wil niet zeggen dat je dan op deze manier moet verliezen!!
wil nog wel eens terug zien, wie die bal tegen zijn arm aan krijgt..
dacht zelfs dat het de arm van coppens was!!!

maandag de volgende clash...

28 nov 2014 23:54 28 nov 2014 23:55 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #117
Dat Moustafa een keer rood ging pakken, dat zat er dik in. Jammer dat het vandaag moest zijn, dat verdient hij niet met zijn goede spel de afgelopen weken. Niet iedere scheidsrechter is gediend van zijn fel spel, vooral met de kraaienpoten naar de bal. Dan ben je al snel de gebeten hond bij de arbiter, zeker in de zestien. Nu hands?

Maar dan nog, iedere wedstrijd wordt er achterin geblunderd, daaruit ontstaat uiteindelijk deze pingel. En dan vind ik rood erg zwaar bestraft tijdens een derby, als de bal al op de stip gaat. Uiteindelijk was de wedstrijd toen al gedaan, want dit MVV heeft niet het geluk, noch de ervarenheid om te scoren.

Smeets en Vorthoren waren de uitblinkers vandaag, met een goede eerste helft van Peeters. Hoewel Vorthoren die bal gewoon tussen de palen moet koppen...tekenend voor de malaise bij MVV..

Dit was overigens het zwakste Fortuna dat ik ooit in de Geusselt heb gezien. De ballenjongen had meer talent, dan de spits van hun. Maar toch verlies je... het is of het allemaal zo moet zijn. Laat het maar snel weer lente worden, want dit seizoen valt niets meer te halen... Nergens zit stabiliteit, voorin niet, op het middenveld wordt geen voorzet goed neergelegd en achterin kan men niet een wedstrijd de boel dichtgehouden En dan heb je ook nog een trainer, die niet inziet dat wanneer je met tien man speelt, je theoretisch vaker zult moeten gaan wisselen dan de tegenstander... extra kilometers..maar goed..

Logisch dat er bij een paar supporters de stoppen doorslaan op het einde...Het resultaat is 0,0 van vijf jaar beleid (los van deze wedstrijd), en de club die het organisatorisch nog slechter dan jou doen, staat momenteel vier punten los in de kelder van het betaald voetbal...

Volgend jaar knallen we de Top-Klasse in, dankzij dit fantastische technische beleid.. Maar dat dringt niet door in de bestuurskamers. Want ze smijten je met aanbiedingen om de oren (50 euro, zes wedstrijden, ' samen sjaggerneren' ), terwijl ze zelf weten, dat ze niet presteren en niks te bieden hebben als club. ' The show must go on' , de schijn hooghouden, maar wel tot aan de kin in de stront staan. Nee MVV(bestuur), ik krijg de schijt van jullie, ik ben woest.. iemand moet hier de verantwoordelijkheid voor dragen, punt! En die mag sneuvelen, geld of niet.. (En dan gaat het niet om deze nederlaag, maar om het resultaat in de winterstop. Gefaald als nieuwe organisatie om toekomststappen te zetten, terwijl je daar vijf jaar de tijd voor hebt gehad..En dan kunnen we wel begrip hebben voor de tegenvallende financiën, maar dan moet je niet die beloften maken naar je achterban! Want ik voel me keihard belogen als supporter. Je leeft van wedstrijd naar wedstrijd om die piramide weer op te bouwen, steeds een stapje verder, met de bijbehorende mijlpalen. En nu ligt alles opeens weer om, omdat iemand zijn functie niet goed uitoefent en kun je weer opnieuw beginnen, met weer een hoop smoesjes en excuses.. pfff boos en moedeloos wordt je ervan..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, tuutsje

28 nov 2014 23:57
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #118
Wat mist ik Tom Van Hyfte op het middenveld.

29 nov 2014 00:15
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #119

ouwe rot schreef : Wat mist ik Tom Van Hyfte op het middenveld.

Ik ook maar hij wilde niet stil blijven staan anders had ik hem wel geraakt... :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u kribbebieter

29 nov 2014 00:41 29 nov 2014 00:41 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #120
Jongens, maak jullie niet druk. We liggen op schema. In 2018 is het doel van het bestuur bereikt en zijn wij eindelijk de o zo begeerde omniclub. Dan kunnen we naar internationaal top handbal kijken. Toch iets om naar uit te kijken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden