MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u
25 Nov 2014 18:43MVV Maastricht @mvvmaastricht 24 nov.
#mvvfor Nog 79 tickets beschikbaar voor Angel-Side.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- zitterd
-
- Banned
-
25 Nov 2014 19:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
25 Nov 2014 20:06Kan me wel voorstellen dat jullie geen zin hebben om je ploeg wéér te zien verliezen.
- Dixi
-
- Platinum Member
-
25 Nov 2014 20:07Of staat op die kaarten tegenwoordig ook al je naam?
Dixi
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
25 Nov 2014 20:12bij de toegangs poorten staan de bodyscans die iedere crimineel die zich supporter noemt zal scannen tevens zal er een drugs en alcohol test afgenomen worden.
De bomcheck zal vrijdag morgen gebeuren tevens zal het luchtruim boven de geusselt vanaf 19:00 tot 23 uur gesloten zijn.
Maar wij wensen de 3 duizend voetballiefhebbers een aangename wedstrijd en hopen dat ze van de gastvrijheid in maastricht zullen genieten pfffffffffffffffffffffffffffffffff Leuk een avondje voetbal in de kelder van de Jupiler leaque
- AGOVV Apeldoorn
-
- Junior Member
-
- Veluws Trots!
25 Nov 2014 20:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- You Are
-
- Elite Member
-
25 Nov 2014 21:16Pak em beet 5 jaar terug bungelde Fortuna ook onderaan, maar zat het uitvak toch altijd vol met goeie sfeer erbij!
Maar al dat gedoe tegenwoordig wat je moet ondergaan om even potje voetbal te gaan kijken.. schande is het.
Kan me nog herinneren dat niet zo lang geleden elke derby standaard uitverkocht uitvak was MVV/Fortuna/Venlo .. jammer dat dit niet meer het geval is.
- Meerssen
-
- Premium Member
-
25 Nov 2014 21:49En dan tellen ze ballenjongens, stewards en reservespelers ook nog mee.
Het uitvak had altijd al beperkende maatregelen, dus daar ligt het niet aan.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
25 Nov 2014 22:55 - 25 Nov 2014 22:58AGOVV Apeldoorn wrote: Zojuist tickets geregeld voor de hoofdtribune, wij zijn er in ieder geval bij a.s. vrijdag! Altijd een goed gevoel om naar het diepe zuiden af te reizen voor een potje voetbal :applaus:
Ik hoop dat jullie vrijdag een doelpunt rijk duel zien met mvv als winnaar.
Ik vind het het knap dat jullie je bucket lijst aan het af vinken zijn.
Ook wij stonden vaak op het randje van de afgrond,en nog steeds ben ik niet zeker dat we over het randje kiepen of moeten gaan bungie jumpen met als hoop dat de elastiek niet knapt.
Enorm veel respect dat jullie onze kant op komen,en misschien vooraf ff in het hotel naast het stadion een pintje pakken?...gr opa

ps hebben jullie je blauw witte sjalen om met iets rood en wits ergens anders :lachen:
- Gohf
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2014 12:53You Are wrote: Jammer!
Pak em beet 5 jaar terug bungelde Fortuna ook onderaan, maar zat het uitvak toch altijd vol met goeie sfeer erbij!
Maar al dat gedoe tegenwoordig wat je moet ondergaan om even potje voetbal te gaan kijken.. schande is het.
Kan me nog herinneren dat niet zo lang geleden elke derby standaard uitverkocht uitvak was MVV/Fortuna/Venlo .. jammer dat dit niet meer het geval is.
Heb ook een vermoeden dat de degradatie van Roda meespeelt. Waar voorheen MVV de wedstrijd was is dat nu Roda.
Ik ga dan wel maar de echte spanning is er voor mij een beetje af. Al blijft het natuurlijk wel een leukere wedstrijd dan alle andere(op Roda na).
Verder verwacht ik van de wedstrijd zelf niet bijster veel omdat zowel MVV als Fortuna voetballend niks voorstelt op dit moment, zal wel een 0-0 of een 1-1 worden.
- You Are
-
- Elite Member
-
26 Nov 2014 13:38Vorig jaar hadden wij ook maar ik meen 600 man mee naar Sittard, daar werd je voorgaande jaren voor uitgelachen.
Venlo had altijd een vol uitvak in Maastricht, nu zijn ze blij met 120 man.. ik denk toch dat er meer aan de hand is.
Te veel controles, dure prijzen, slecht voetbal .. de sfeer om zulke wedstrijden heen is helemaal naar de klote geholpen.
- seppo
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Nov 2014 15:43 - 26 Nov 2014 15:44Hoop op een mooie wedstrijd waarin MVV de winnende scoort in blessuretijd :thumbsup:
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Nov 2014 16:40seppo wrote: Vond Roda uit toch uitermate teleurstellend! Benieuwd hoe het thuis is, maar doe mij voorlopig maar Fortuna. Enige wat ik me van vorig jaar (fortuna thuis) kan herinneren is het sfeervolle uitvak...weet de eindstand niet eens meer :thinking:
Hoop op een mooie wedstrijd waarin MVV de winnende scoort in blessuretijd :thumbsup:
3-3 invaller schreurs 2 maal.
Over uitslagen gesproken afgelopen zomer werd ik wakker van een zware operatie op de intensief care.
Mijn zoon wilde mij toen even testen of ik al bij kennis was.
Pa wat is er gebeurd 20 april 1980 mijn antwoord was 3-6(Ajax-MVV) :ohmy:
- Schapendonk
-
- Banned
-
26 Nov 2014 18:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- AGOVV Apeldoorn
-
- Junior Member
-
- Veluws Trots!
26 Nov 2014 20:11opadiehard wrote:AGOVV Apeldoorn wrote: Zojuist tickets geregeld voor de hoofdtribune, wij zijn er in ieder geval bij a.s. vrijdag! Altijd een goed gevoel om naar het diepe zuiden af te reizen voor een potje voetbal :applaus:
Ik hoop dat jullie vrijdag een doelpunt rijk duel zien met mvv als winnaar.
Ik vind het het knap dat jullie je bucket lijst aan het af vinken zijn.
Ook wij stonden vaak op het randje van de afgrond,en nog steeds ben ik niet zeker dat we over het randje kiepen of moeten gaan bungie jumpen met als hoop dat de elastiek niet knapt.
Enorm veel respect dat jullie onze kant op komen,en misschien vooraf ff in het hotel naast het stadion een pintje pakken?...gr opa.
ps hebben jullie je blauw witte sjalen om met iets rood en wits ergens anders :lachen:
Tickets in de knip, vrijdag zitten we rond de middenlijn op de hoofdtribune! Blauwe sjaal zal omgaan als het enigszins koud zal zijn die avond

Hotel is een bekende, enkele keren mogen overnachten na een uitwedstrijd in de geusselt, als we op tijd zijn wippen we even langs!