MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u

25 nov 2014 18:43
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #61
Kaartverkoop loop toch redelijk goed als ik dit lees:

MVV Maastricht ‏@mvvmaastricht 24 nov.
#mvvfor Nog 79 tickets beschikbaar voor Angel-Side.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2014 19:22
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #62
het leeft voor geen meter in sittard. we komen met 350 man, dat zegt genoeg. mvv-fsc de kelder vh zuiden.

25 nov 2014 20:06
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #63
Jammer, ik vind een goed gevuld uitvak altijd leuker voor de sfeer.
Kan me wel voorstellen dat jullie geen zin hebben om je ploeg wéér te zien verliezen.

25 nov 2014 20:07
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #64
Maar de mensen die een losse kaart gekocht hebben aan de infobali, die hebben toch een normaal kaartje gekregen neem ik aan, zonder naam of andere gegevens?
Of staat op die kaarten tegenwoordig ook al je naam?

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

25 nov 2014 20:12
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #65
Jullie zijn welkom in de hel van het zuiden de landmacht staat vrijdag klaar met duizend man en 6 tanks.
bij de toegangs poorten staan de bodyscans die iedere crimineel die zich supporter noemt zal scannen tevens zal er een drugs en alcohol test afgenomen worden.
De bomcheck zal vrijdag morgen gebeuren tevens zal het luchtruim boven de geusselt vanaf 19:00 tot 23 uur gesloten zijn.

Maar wij wensen de 3 duizend voetballiefhebbers een aangename wedstrijd en hopen dat ze van de gastvrijheid in maastricht zullen genieten pfffffffffffffffffffffffffffffffff Leuk een avondje voetbal in de kelder van de Jupiler leaque

25 nov 2014 20:26
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #66
Zojuist tickets geregeld voor de hoofdtribune, wij zijn er in ieder geval bij a.s. vrijdag! Altijd een goed gevoel om naar het diepe zuiden af te reizen voor een potje voetbal :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Bung

25 nov 2014 21:16
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #67
Jammer!

Pak em beet 5 jaar terug bungelde Fortuna ook onderaan, maar zat het uitvak toch altijd vol met goeie sfeer erbij!
Maar al dat gedoe tegenwoordig wat je moet ondergaan om even potje voetbal te gaan kijken.. schande is het.

Kan me nog herinneren dat niet zo lang geleden elke derby standaard uitverkocht uitvak was MVV/Fortuna/Venlo .. jammer dat dit niet meer het geval is.

25 nov 2014 21:49
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #68
350 man in het uitvak is nog best redelijk, fortuna heeft de laatste wedstrijden nog maar 1850 man publiek thuis.
En dan tellen ze ballenjongens, stewards en reservespelers ook nog mee.

Het uitvak had altijd al beperkende maatregelen, dus daar ligt het niet aan.

25 nov 2014 22:55 25 nov 2014 22:58 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #69

AGOVV Apeldoorn schreef : Zojuist tickets geregeld voor de hoofdtribune, wij zijn er in ieder geval bij a.s. vrijdag! Altijd een goed gevoel om naar het diepe zuiden af te reizen voor een potje voetbal :applaus:

Ik hoop dat jullie vrijdag een doelpunt rijk duel zien met mvv als winnaar.
Ik vind het het knap dat jullie je bucket lijst aan het af vinken zijn.
Ook wij stonden vaak op het randje van de afgrond,en nog steeds ben ik niet zeker dat we over het randje kiepen of moeten gaan bungie jumpen met als hoop dat de elastiek niet knapt.
Enorm veel respect dat jullie onze kant op komen,en misschien vooraf ff in het hotel naast het stadion een pintje pakken?...gr opa ;).

ps hebben jullie je blauw witte sjalen om met iets rood en wits ergens anders :lachen:

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458

26 nov 2014 12:53
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #70

You Are schreef : Jammer!

Pak em beet 5 jaar terug bungelde Fortuna ook onderaan, maar zat het uitvak toch altijd vol met goeie sfeer erbij!
Maar al dat gedoe tegenwoordig wat je moet ondergaan om even potje voetbal te gaan kijken.. schande is het.

Kan me nog herinneren dat niet zo lang geleden elke derby standaard uitverkocht uitvak was MVV/Fortuna/Venlo .. jammer dat dit niet meer het geval is.

Heb ook een vermoeden dat de degradatie van Roda meespeelt. Waar voorheen MVV de wedstrijd was is dat nu Roda.
Ik ga dan wel maar de echte spanning is er voor mij een beetje af. Al blijft het natuurlijk wel een leukere wedstrijd dan alle andere(op Roda na).

Verder verwacht ik van de wedstrijd zelf niet bijster veel omdat zowel MVV als Fortuna voetballend niks voorstelt op dit moment, zal wel een 0-0 of een 1-1 worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

26 nov 2014 13:38
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #71
Mee eens, voor mij is nu ook Roda de wedstrijd van het jaar!

Vorig jaar hadden wij ook maar ik meen 600 man mee naar Sittard, daar werd je voorgaande jaren voor uitgelachen.
Venlo had altijd een vol uitvak in Maastricht, nu zijn ze blij met 120 man.. ik denk toch dat er meer aan de hand is.

Te veel controles, dure prijzen, slecht voetbal .. de sfeer om zulke wedstrijden heen is helemaal naar de klote geholpen.

26 nov 2014 15:43 26 nov 2014 15:44 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #72
Vond Roda uit toch uitermate teleurstellend! Benieuwd hoe het thuis is, maar doe mij voorlopig maar Fortuna. Enige wat ik me van vorig jaar (fortuna thuis) kan herinneren is het sfeervolle uitvak...weet de eindstand niet eens meer :thinking:

Hoop op een mooie wedstrijd waarin MVV de winnende scoort in blessuretijd :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

26 nov 2014 16:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #73

seppo schreef : Vond Roda uit toch uitermate teleurstellend! Benieuwd hoe het thuis is, maar doe mij voorlopig maar Fortuna. Enige wat ik me van vorig jaar (fortuna thuis) kan herinneren is het sfeervolle uitvak...weet de eindstand niet eens meer :thinking:

Hoop op een mooie wedstrijd waarin MVV de winnende scoort in blessuretijd :thumbsup:

3-3 invaller schreurs 2 maal.
Over uitslagen gesproken afgelopen zomer werd ik wakker van een zware operatie op de intensief care.
Mijn zoon wilde mij toen even testen of ik al bij kennis was.
Pa wat is er gebeurd 20 april 1980 mijn antwoord was 3-6(Ajax-MVV) :ohmy:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Jacques, Us Clubke, opadiehard

26 nov 2014 18:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #74
:applaus: :applaus: :applaus: sjiek!!!!

26 nov 2014 20:11
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #75

opadiehard schreef :

AGOVV Apeldoorn schreef : Zojuist tickets geregeld voor de hoofdtribune, wij zijn er in ieder geval bij a.s. vrijdag! Altijd een goed gevoel om naar het diepe zuiden af te reizen voor een potje voetbal :applaus:

Ik hoop dat jullie vrijdag een doelpunt rijk duel zien met mvv als winnaar.
Ik vind het het knap dat jullie je bucket lijst aan het af vinken zijn.
Ook wij stonden vaak op het randje van de afgrond,en nog steeds ben ik niet zeker dat we over het randje kiepen of moeten gaan bungie jumpen met als hoop dat de elastiek niet knapt.
Enorm veel respect dat jullie onze kant op komen,en misschien vooraf ff in het hotel naast het stadion een pintje pakken?...gr opa ;).

ps hebben jullie je blauw witte sjalen om met iets rood en wits ergens anders :lachen:

Tickets in de knip, vrijdag zitten we rond de middenlijn op de hoofdtribune! Blauwe sjaal zal omgaan als het enigszins koud zal zijn die avond :)

Hotel is een bekende, enkele keren mogen overnachten na een uitwedstrijd in de geusselt, als we op tijd zijn wippen we even langs!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, ouwe rot, opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden