MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u

27 nov 2014 13:52
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #76

ouwe rot schreef :

seppo schreef : Vond Roda uit toch uitermate teleurstellend! Benieuwd hoe het thuis is, maar doe mij voorlopig maar Fortuna. Enige wat ik me van vorig jaar (fortuna thuis) kan herinneren is het sfeervolle uitvak...weet de eindstand niet eens meer :thinking:

Hoop op een mooie wedstrijd waarin MVV de winnende scoort in blessuretijd :thumbsup:

3-3 invaller schreurs 2 maal.
Over uitslagen gesproken afgelopen zomer werd ik wakker van een zware operatie op de intensief care.
Mijn zoon wilde mij toen even testen of ik al bij kennis was.
Pa wat is er gebeurd 20 april 1980 mijn antwoord was 3-6(Ajax-MVV) :ohmy:

En nog maar een keer omdat het onvergetelijk is:

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, ouwe rot

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2014 18:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #77
De derby MVV-Fortuna Sittard van vrijdagavond, 20.00 uur speelt zich af in de kelder van het betaalde voetbal, maar volgens MVV-coach Ron Elsen leeft de wedstrijd in Maastricht niet minder dan in voorgaande jaren.
"Ik krijg al de hele week sms’jes, word door veel mensen aangesproken. Zo’n derby is en blijft een aparte wedstrijd. Of de ploegen nu bovenaan of onderaan staan."
​Geen Veldmate en Maria
Elsen weet nog niet of hij met dezelfde basis start als vorige week in de verloren wedstrijd (2-1) bij FC Den Bosch. Mark Veldmate ontbreekt nog steeds met een blessure. Gianluca Maria, die mag vertrekken bij MVV, zit ook niet bij de selectie. Alessio Alessandro is een twijfelgeval.
De kassa’s bij de Geusselt zijn vrijdagavond om veiligheidsredenen gesloten.

Hopelijk een goed gevulde Geusselt maar ik ben er bang voor.

27 nov 2014 20:00 28 nov 2014 09:03 door jeoff.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #78
Ik ben er (helaas) ook bang voor...
Waar zijn de tijden dat we met Kiprich (webmaster Fortunahome) voor en na de wedstrijd in de Kimbriakantine samen enkele pilsjes dronken...met Colombain erbij... :thumbsup:

-edit-
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

27 nov 2014 20:17
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #79
Op het laatste moment nog een extra iemand mee kunnen nemen, Papa B)

Geusselt vol of niet we laten ons horen!

MVV-Fortuna 2-0

27 nov 2014 22:38
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #80

tuutsje schreef :
Hopelijk een goed gevulde Geusselt maar ik ben er bang voor.

Misschien gaat het heel hard regenen, zoals bij Estoril-Psv, dan krijgen we een goed gevulde Geusselt.
Zal onze shirtsponsor blij mee zijn.

27 nov 2014 22:44
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #81

les rouges blancs schreef : Ik ben er (helaas) ook bang voor...
Waar zijn de tijden dat we met Kiprich (webmaster Fortunahome) voor en na de wedstrijd in de Kimbriakantine samen enkele pilsjes dronken

Is dat dan een beladen derby, de zogenaamde Wedstrijd van het jaar? Dan ben je geen rivalen meer, maar lotgenoten. Samen klagen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

28 nov 2014 06:33
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #82
Even iets anders.
Ik hoor vaak dat er hier geklaagd word over de administratie en organisatie bij MVV.

Ik heb maandag drie kaartjes gekocht Boschpoort-tribune via internet voor MVV tegen Fortuna. Betaald met I-Deal en normaal krijg ik dan direct per e-mail mijn kaarten toegestuurd. Deze keer kwam er echter niets. Dinsdag morgen was er nog niets en heb ik maar eens contact gezocht met MVV. Eerst een email gestuurd waarin ik de boel uitlegde en na een uurtje of zo gebeld met het verhaal. Aan de andere kant kreeg ik Stijn Prevoost aan de lijn, hij vertelde mij dat hij de mail al gelezen had en er al mee bezig was, hij zou mij later terug bellen. Zogezegd zo gedaan. Er scheen een storing geweest te zijn bij ticketcenter en ideal. Uiteindelijk kwam Stijn dinsdag al met diverse voorstellen om te zorgen dat ik sowieso de kaarten op vrijdag zou hebben maar hij zou er spoed achter zetten om de kaarten gewoon per mail aan mij te bezorgen. Gisteren had ik mijn kaarten binnen.
Een hele grote chappeau aan de administratie en in het bijzonder aan Stijn!!! Prima opgelost!
Ik vond dat dit ook wel eens gezegd mocht worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Roei baank, Jacques, Us Clubke, Boschpoort

28 nov 2014 08:34
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #83
probleem is dat als de zaken goed gaan dit vaak niet word benoemd, de fouten e.d. worden natuurlijk veel snel geuit. Maar inderdaad, wij hadden gemaild met een vraag over de tickets en kregen spoedig reactie terug.

Net zoals op twitter, daar een kleine conversatie met het officiele mvv account waar ook snel en adequaat werd gereageerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Roei baank, Jacques

28 nov 2014 08:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #84
Heeft iemand een idee hoe druk het zal zijn? Angel Side is zo goed als uitverkocht, maar de overige tribunes??? Ben benieuwd of we überhaupt de 6000 man halen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

28 nov 2014 09:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #85
Ik vrees dat dit de meest mistroostige derby van het millennium tot nu toe wordt.
Het leeft total niet naar mijn idee. Ben er zelf ook eigenlijk helemaal niet mee bezig. Is meer een verplicht nummer in de opmaat naar het tripje Londen morgen: West Ham - Newcastle!

28 nov 2014 09:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #86

Boschpoort schreef : Is meer een verplicht nummer in de opmaat naar het tripje Londen morgen: West Ham - Newcastle!

So, you are forever blowing bubbles?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

28 nov 2014 09:44
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #87
Boschpoort als jij vanavond die 4 lichtmasten naderbij ziet komen dan veranderd jouw gevoel wel.

Jaques zit hoogstwaarschijnlijk qua aantal toeschouwers in de buurt. De B.C. is geheel uitverkocht. Restaurant Langs de Lijn is uitverkocht. Veer zien MVV heeft extra tap punten. De DSM en AGOVV komen binnen. De spelers staan op sjerp. D'n trainer heet good gesloape. Soit. Laot de Geusselt sjudellen.

PS Boschpoort heb je de oprit al geveegd deze week.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Schapendonk, Jacques

28 nov 2014 10:38
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #88

De Zwarte Vogel schreef :

Boschpoort schreef : Is meer een verplicht nummer in de opmaat naar het tripje Londen morgen: West Ham - Newcastle!

So, you are forever blowing bubbles?

ondanks mijn flauwe reacties ben ik wel benieuwd of je reeds een reactie ontvangen hebt en of er een oplossing is geboden.

28 nov 2014 10:56
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #89
Het antwoord dat ik heb gekregen is dat de administratie van MVV verwacht dat wij geen probleem zullen krijgen bij de entree van het stadion met seizoenskaart en toegangsbewijs met dezelfde naam. Mocht dat toch zo zijn, moet ik me maar bij de Info-balie vervoegen. Het blijft dus hopen op een goede afloop!

28 nov 2014 11:01
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #90
Derby Time!!!! Heb er weer zin in, heb zelf niet het gevoel dat het minder leeft maar dan spreek ik sws namens mezelf haha. Ik werk zelf in de regio Sittard-Geleen dus een overwinning zou erg aangenaam zijn :lachen: KOM OP DIE ROEIIIIJJJJJEEEEEE!!! 3-1!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden