MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u
29 nov 2014 00:54
Ondanks alle ellende momenteel: "noets de mood verlore heet".............
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
29 nov 2014 01:39
webmastersfm
Platinum Boarder
edwinjudith777 schreef : Sjevraoje. Haha laatste keer denk ik nu toch wel .
Sintel baan en wk schaatsen in de geusselt eindelijk iets positiefs
Gr uit Luxemburg
Sterkte voor iedereen
Sorry voor het overtreden van de forumregels:
Edwin je bent een misselijkmakende lul, er zit jou overduidelijk iets dwars tov MVV. We weten je gefrustreerde boodschap over MVV wel. Sociaal gezien lijk je me ook een figuur met behoorlijke issues. Bah bah wat een ongelofelijke kotsvent.
On topic: t went hè , cheerio , peace out en op naar een wonder in de winterstop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Roei baank
29 nov 2014 08:08
opadiehard
Platinum Boarder
gaston satijn schreef :
edwinjudith777 schreef : Sjevraoje. Haha laatste keer denk ik nu toch wel .
Sintel baan en wk schaatsen in de geusselt eindelijk iets positiefs
Gr uit Luxemburg
Sterkte voor iedereen
Nou zoek jij je in luxemburg een mooie hoge berg uit en spring er dan van af..zijn we ook van jouw gezeik af!
TE goedkoop om maar een keer bedankt onderaan te zetten daarom...bedankt,bedankt...bedankt ...gr opa
....
29 nov 2014 08:11
29 nov 2014 08:17 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
pinobel schreef : Ondanks alle ellende momenteel: "noets de mood verlore heet".............
Maar waar moet dalijk die omdraai komen...tegen bemelen(sorrie bemelen) hadden ze vandaag zelfs nog niet gewonnen.
Eindeloos voetballen tot aan de 16 van de tegenstander en dan?.....
Maar toch ook ik blijf hopen, en zal elke week weer aanwezig zijn al word ik er nog zo mismoedig van...gr opa
Ps Net als tegen eindhoven word er echt niet slecht gevoetbald,maar kan er dan niemand een doelpunt maken...nee dus...dus elzen in de winterstop alleen maar trainen op afmaken,want hoe diep kunnen we nog zakken.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
29 nov 2014 09:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Ten eerste wil ik iets zeggen over het binnen komen in het stadion, alle overige wedstrijden staan er 3 rijen dik beveiliging en word iedereen gefouilleerd. Nu kon het gros gewoon doorlopen. Ik ben ook niet gefouilleerd. Niet dat ik dit graag heb maar ik vind dan een wedstrijd zoals vandaag gepast dat er extra beveiliging is.
Maar het controleren van je ID en het niet fouilleren lijkt mij niet logisch.
Dan het niet kunnen scoren, ik zeg komende 2 maanden alleen maar trainen op het afmaken van ballen. Het schieten binnen de palen, een bal in het net knallen.
Het nadeel van dit dramatisch seizoen is dat de spelers die misschien nog 20 000 euro waard waren nu gratis weggegeven kunnen worden. Er zit totaal geen waarde meer in dit team. Geen scorend vermogen.
Het enigste wat dit team nog heeft om moed uit te halen is het rood wit waar in ze spelen en het stadion de Geusselt.
verder is het 1 grote blamage.
29 nov 2014 10:50
Roei baank
Platinum Boarder
Chapeau.
Misschien heeft Banneux ND nog iets voor ons onder de kerstboom.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
29 nov 2014 11:02
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
leuk om een wedstrijd in de geusselt eens niet vanuit het uitvak (met alle restricties) maar vanaf vak c op de hoofdtribune te kunnen bekijken! zoals hier al gememoreerd geen ID controle en zelfs niet fouilleren, we konden zo doorlopen. Iets wat we overigens graag zien ipv als een halve crimineel te worden behandeld.
Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, zowel MVV als Fortuna missen een spits. Wat er nu bij beide ploegen rondloopt kun je trainen tot ze een ons wegen maar daar zit echt geen doelpuntenmachine bij. Op basis van de eerste helft zou MVV met een echte spits minimaal op een plaats binnen de top 10 staan, voetballend was het bij vlagen aardig om te zien hoe er voetballend naar oplossingen werd gezocht. Fortuna hanteerde alleen maar de lange bal, mede ook vanwege de vroege druk vanuit MVV kant.
Rode kaart was het keerpunt, daarna was alles weg bij MVV en ging men ook lange ballen spelen wat natuurlijk niks opleverde. Onterechte overwinning uiteindelijk voor Fortuna maar van de 2 kansen die ze kregen word er dan uiteindelijk toch nog eentje gemaakt daar waar MVV zeker 4 100% kansen kinderlijk liet liggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, ouwe rot, Sjotelsplak, opadiehard, Boer458
29 nov 2014 12:48
De_Lange
Platinum Boarder
Het mooiste van de avond was voor mij persoonlijk dat ik van mijn buurman op de tribune een slappertje kreeg voor mijn pas geboren zoon. Ik ken de goede man alleen maar vn bij MVV en ik weet nog niets zijn naam. Toch vertellen we elkaar elke twee weken hoe het leven er voor staat.
Dat is voor mij toch wel een van de mooie dingen van het MVV supporter zijn!
Over de match, mooi dat de ultra's weer eens een doek maakte, chapeaus jongens! En ja het anti voetbal heeft gewonnen maar ze komen wel verder los te staan van de onderste plaatsen. Ik hoop dat of de goede Sint en anders de kerstman nog een scorende spits cadeau doet aan ons!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke
29 nov 2014 13:48
Maosbrögk
Platinum Boarder
Just the same old song: bij vlagen prima voetbal, totdat we voor de goal komen, dan faalt werkelijk iedereen.
Fortuna was erg zwak, maar dat was te verwachten. Wij spelen beter, maar (hoe kan het ook anders) scoren niet.
Handsbal van Moustapha was ongelukkig en kon hij niets aan doen. Hij ging met sliding naar de bal, raakte die ook, maar bal sprong via zijn voet tegen zijn hand. Rode kaart is belachelijk zwaar gestraft. Vroeg me zelfs af of penalty alleen al niet te zwaar zou zijn. Hij speelde wel een goede wedstrijd.
Sfeer was goed. Mooi vuurwerk en doek.
Qua gevoel is het bij mij nooit een derby geweest. Had hetzelfde gevoel als Almere-thuis ofzo.
Volgende week RKC-uit. Belangrijke match: óf we staan keihard laatste in het profvoetbal, óf we winnen en scoren en tanken heel veel zelfvertrouwen. Laat Hikspoors wel maar in de spits staan. Denk dat hij onze gevaarlijkste spits is.
MOTM was volgens de speaker Smeets....hoe komen ze daar in godsnaam bij?! Dan doen ze toch een stuk op 10 andere spelers tekort...
Hoe dan ook...op naar volgende week...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke
29 nov 2014 14:02
Tjah ..
Mvv kan gewoon niet scoren, en Fortuna was me toch een bagger elftal.. maar goed wie zijn wij om dit na gister te zeggen.
En voor een derby vond ik de sfeer nogal "relax" overkomen.. leek meer een benefiet wedstrijd.
29 nov 2014 15:21
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Ik kom biinnen en men wil mijn ID zien. Geen probleem. Hij kijkt naar mijn ID, zegt geboorteplaats Heerlen, OK loop maar door. Ik zeg en als er Sittard of Geleen had gestaan? Dan was je niet binnen gekomen!!!!!!!!
Oftewel tegen Roda heb ik dadelijk een probleem alleen omdat ik daar in dat look geboren ben terwijl ik al 35 jaar mvv fan ben. Als je gaat weren op geboorteplaats is het einde zoek. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen want ik kom echt wel binnen al is het met een hoop bombarie
Over de wedstrijd, MVV had verdiend te winnen. Helaas geen geld voor een spits anders draai je mee bij de eerste 5/6 van de JL. Prioriteit voor volgend seizoen, EEN SPITS, DE REST KOMT WEL.
29 nov 2014 20:00
mvv4ever
Platinum Boarder
Een goed spelend MVV heb ik gezien tot de 0-1.
Alleen missen we een afmaker , dat is best jammer want als je die kansen ziet en je maakt er een paar dan zou je in de top 10 staan.
Maar helaas alles zit tegen.
Ook heb ik twijfels over de scheidsrechter als je hun een penalty geeft , dan moet je ons er ook een geven.
Penalty kon je geven maar rode kaart zeker niet!!
Dit seizoen gaat nog lang duren zo.....Of er moet een spits in de winterstop komen die kansen kan afmaken , maar dat zie ik somber in.
29 nov 2014 20:58
ouwe rot
Platinum Boarder
Gister genoeg mensen gezien uit Sittard bij ons op de Boschpoort
Werden door de stewards een prettige wedstrijd gewenst.
Zo kan het dus ook.
30 nov 2014 07:30
opadiehard
Platinum Boarder
ouwe rot schreef : Gister genoeg mensen gezien uit Sittard bij ons op de Boschpoort
Werden door de stewards een prettige wedstrijd gewenst.
Zo kan het dus ook.
Dat bedoel ik nu ID controle,daar dus niet?.
Mooi voorval een jongen die bij mij op de angelside staat(zit) werd gevraagd naar zijn ID die had hij niet zei hij, veel paniek hij liep door.
Beveiliging in paniek stewards in paniek, janssen kwam het wel ff oplossen.
Die zei of je toont je ID of je komt er niet in,geen probleem zei die jongen ik heb geen ID maar een paspoort
humor of niet?...gr opa
....
30 nov 2014 10:32
30 nov 2014 10:32 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Maar waarom was er een versoepeling op het fouilleren, de logica is daarvan ver te zoeken, bij achilles 29 word je tot op je onderbroek nagekeken en dan heb je een risico wedstrijd men mag 70% gewoon doorlopen?
Kijk het boeit me niet echt maar ik probeer MVV te begrijpen en ook op dit front begrijp ik ze niet.
Het is net of het bestuur ( of de gene die dit regelt ) uit een clubje amateurs bestaan.
Als er in de winterstop niet gekeken word voor een spits dan vind ik dat er mensen mogen oprotten, dit word echt een blamage van een seizoen. Natuurlijk zullen we wel wat wedstrijden gaan winnen. Maar ik zie het tij hier niet keren. ik zie geen goede reeks komen. En ik krijg langzaam het gevoel dat de club helemaal naar de klote gaat.
Op financieel gebied gaan we misschien voor uit, Maar op al het andere achteruit.
* Teamspirit is slecht
* Resultaten zijn slecht
* Trainer is niet echt een trainer ( jullie snappen hem )
* Spits hebben we niet de gene die zich spits noemen moeten eens op wiki kijken wat dat inhoud.
* Trainings complex is te amateuristisch om op te noemen.
* Het veld in de Geusselt begint er ook slecht uit te zien.
* Het toegangsbeleid geeft meer vraagtekens dan duidelijkheid
* Prijzen van de kaartjes zijn belachelijk hoog voor het amateuristich voetbal wat je te zien krijgt.
Al met al ben ik zwaar teleurgesteld op dit moment, net zoals vele andere om mij heen.
Het positieve mag ook wel gezegd worden, Veer zien MVV, de Ultra's en de supportersclub !!!!!!!!!
Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden