MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u

30 nov 2014 12:52
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #136
Ik denk dat je nog iets vergeet. Het supportersoverleg. Op de achtergrond. Geen woorden maar daden.

Betreffende een verbetering van de ontvangst van de supporters aan de ingang van de Geusselt. Dit is een onderwerp dat het supportersoverleg ook heeft voorgelegd aan het bestuur. Het bestuur is hiermee aan de slag gegaan en langzaam moeten veranderingen hierin zichtbaar worden.

Betreffende een trefzekere spits. Het bestuur is hier al maanden mee bezig. Alleen met een kleine beurs staat men achter in de rij en is men afhankelijk van diverse factoren. Dat wil niet zeggen dat men niets doet. Er wordt alles op alles gezet om binnen de begroting hier meer financiële middelen voor vrij te maken zodat we weer eens awwerwèts kunnen vlammen.

Tous ensemble.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2014 14:04
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #137

Roei baank schreef : Ik denk dat je nog iets vergeet. Het supportersoverleg. Op de achtergrond. Geen woorden maar daden.

Betreffende een verbetering van de ontvangst van de supporters aan de ingang van de Geusselt. Dit is een onderwerp dat het supportersoverleg ook heeft voorgelegd aan het bestuur. Het bestuur is hiermee aan de slag gegaan en langzaam moeten veranderingen hierin zichtbaar worden.

Betreffende een trefzekere spits. Het bestuur is hier al maanden mee bezig. Alleen met een kleine beurs staat men achter in de rij en is men afhankelijk van diverse factoren. Dat wil niet zeggen dat men niets doet. Er wordt alles op alles gezet om binnen de begroting hier meer financiële middelen voor vrij te maken zodat we weer eens awwerwèts kunnen vlammen.

Tous ensemble.


Ontvangst van supporters bij de Geusselt was super. Ook geen vervelende politie-auto's die met de koplampen aan richting de ingangen staan als je het stadion na de wedstrijd weer verlaat. Als dit zo kan worden doorgetrokken (buiten 30 januari gerekend), verdienen alle 3 de partijen (supportersoverleg, MVV, maar ook de politie) een dikke pluim.

En voor een spits, ga eens met Genk om de tafel zitten en gooi Siebe Schrijvers eens op. Bij Genk krijgt hij wel eens speelminuten in het eerste, maar bij MVV kan hij wekelijks spelen (dus ervaring opdoen). Nee heb je, JA kun je krijgen. Er zullen toch wel ploegen zijn (wie weet iets verder over de grens) die hun talent voor weinig geld willen verhuren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2014 15:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #138
Hikspoors werkt hard als spits, maar net als Veldmate geen rendement. Ook onze smaakmaker Croux maakt geen treffer. Van Brouwers kunnen we het niet alleen verwachten. Hij is geen Messi of Ronaldo. Maar ook vanuit het middenveld is er weinig rendement. Smeets, Vorthoren zijn toch spelers die er in een seizoen 5 tot 8 treffers maken. Scorend vermogen hebben we al helemaal niet in de achterhoede. Als je dus naar de statistieken kijkt, zijn spelers als Brouwers, Vorthoren, Smeets, Veldmate, Ospitalieri de spelers die een goal kunnen maken. 5 spelers maar! Veel te weinig. Van die 5 genoemde spelers had Vorthoren de meeste kansen/schoten, waarvan er eentje wel in mocht gaan.

Iedere ploeg weet dat MVV moeite heeft met scoren en dat MVV een slechte achterhoede heeft. Voetballende ploegen met snelle, combinerende spelers (Almere City bv) zijn zo voorbij onze verdedigers, omdat ons centraal duo (vooral Kuipers) niet over de grond kan verdedigen. Kuipers is met de kop beter. Knops is al een tijd uit vorm (mist type Verdellen naast hem). Tegenstanders spelen daar op in nu (zie het laffe spel van Fortuna). Ze laten MVV het spel laten maken en de tegenstander gaat naar achter leunen, waardoor er bij MVV op het middenveld ruimte ontstaat en ploegen kunnen counteren met snelle spelers.

Maandag RKC uit. Ik ben benieuwd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 14:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #139
Over de wedstrijd hoeven we het hier niet te hebben. dat was geen wedstrijd namelijk.
Ik wil even iets positief opmerken en dat is zoals hiervoor ook al staat: de ontvangst in de geusselt deze keer. Geen drie rijen opgefokte stewards maar gewoon een rij en iemand bij de ingang die je een prettige wedstrijd wenst. Er werd nauwelijks gefouilleerd en ik heb niet eens een ID hoeven tonen. En voorzover ik heb kunnen nagaan is er ondanks dat er best wel een reden voor was niets vervelends gebeurd. Het kans dus wel beste heren van de driehoek! Ook vorige week in Den Bosch, met vrij vervoer, is alles prima verlopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 15:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #140

webmastersfm schreef :

edwinjudith777 schreef : Sjevraoje. Haha laatste keer denk ik nu toch wel .
Sintel baan en wk schaatsen in de geusselt eindelijk iets positiefs
Gr uit Luxemburg
Sterkte voor iedereen


Sorry voor het overtreden van de forumregels:
Edwin je bent een misselijkmakende lul, er zit jou overduidelijk iets dwars tov MVV. We weten je gefrustreerde boodschap over MVV wel. Sociaal gezien lijk je me ook een figuur met behoorlijke issues. Bah bah wat een ongelofelijke kotsvent.

On topic: t went hè , cheerio , peace out en op naar een wonder in de winterstop.

Ik ben het van harte met je eens webmastersfm. Dit irritant ventje is tot in elk geval eind van dit seizoen geblokkeerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 15:10
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #141

Boschpoort schreef : Over de wedstrijd hoeven we het hier niet te hebben. dat was geen wedstrijd namelijk.
Ik wil even iets positief opmerken en dat is zoals hiervoor ook al staat: de ontvangst in de geusselt deze keer. Geen drie rijen opgefokte stewards maar gewoon een rij en iemand bij de ingang die je een prettige wedstrijd wenst. Er werd nauwelijks gefouilleerd en ik heb niet eens een ID hoeven tonen. En voorzover ik heb kunnen nagaan is er ondanks dat er best wel een reden voor was niets vervelends gebeurd. Het kans dus wel beste heren van de driehoek! Ook vorige week in Den Bosch, met vrij vervoer, is alles prima verlopen.


nou, moeten we daar nu echt blij mee zijn?
nu zullen ze zeggen..
kijk, op deze manier is het goed gegaan, dus we gaan elke wedstrijd mensen discrimineren op hun woonplaats.
vrijdag werd ik bijna geweigerd, omdat die clown niet wist wat zijn taak inhield..
en na heel wat jaren in de geusselt te komen, ga ik 31 januari in de problemen komen, zelfs met seizoenskaart!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 18:13
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #142

Raffalaldo schreef :

Roei baank schreef : Ik denk dat je nog iets vergeet. Het supportersoverleg. Op de achtergrond. Geen woorden maar daden.

Betreffende een verbetering van de ontvangst van de supporters aan de ingang van de Geusselt. Dit is een onderwerp dat het supportersoverleg ook heeft voorgelegd aan het bestuur. Het bestuur is hiermee aan de slag gegaan en langzaam moeten veranderingen hierin zichtbaar worden.

Betreffende een trefzekere spits. Het bestuur is hier al maanden mee bezig. Alleen met een kleine beurs staat men achter in de rij en is men afhankelijk van diverse factoren. Dat wil niet zeggen dat men niets doet. Er wordt alles op alles gezet om binnen de begroting hier meer financiële middelen voor vrij te maken zodat we weer eens awwerwèts kunnen vlammen.

Tous ensemble.


Ontvangst van supporters bij de Geusselt was super. Ook geen vervelende politie-auto's die met de koplampen aan richting de ingangen staan als je het stadion na de wedstrijd weer verlaat. Als dit zo kan worden doorgetrokken (buiten 30 januari gerekend), verdienen alle 3 de partijen (supportersoverleg, MVV, maar ook de politie) een dikke pluim.

En voor een spits, ga eens met Genk om de tafel zitten en gooi Siebe Schrijvers eens op. Bij Genk krijgt hij wel eens speelminuten in het eerste, maar bij MVV kan hij wekelijks spelen (dus ervaring opdoen). Nee heb je, JA kun je krijgen. Er zullen toch wel ploegen zijn (wie weet iets verder over de grens) die hun talent voor weinig geld willen verhuren...


Denk niet dat Genk zomaar hun grootste talent zal uitlenen. Enige voordeel is dat hij hier, zoals je zelf ook zegt, wekelijks speelminuten zal krijgen. Denk dat we qua (trainings)faciliteiten dermate achterliggen dat hij daar meer heeft aan het meetrainen dan hier wekelijks een wedstrijdje te spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2014 13:26
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #143
Zag net dit filmpje op Youtube. Zo te zien zaten er Poolse supporters op de tribune. Van de sfeer hebben ze i.i.g. genoten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2014 12:56
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #144

Raffalaldo schreef : Zag net dit filmpje op Youtube. Zo te zien zaten er Poolse supporters op de tribune. Van de sfeer hebben ze i.i.g. genoten.

Die gast maakt heerlijke filmpjes, gaat overal heen.
Check dit filmpje van Olympiakos Pireus bij een fucking waterpolo wedstrijd:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2014 13:45
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #145
Laat het Rinkens maar niet zien...
Kan niet wachten op onze Omnivereniging!
Lekker tekeer gaan bij MVV Korfbal, Curling, Bowlen en Klootschieten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2014 11:18
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #146

Maosbrögk schreef : Laat het Rinkens maar niet zien...
Kan niet wachten op onze Omnivereniging!
Lekker tekeer gaan bij MVV Korfbal, Curling, Bowlen en Klootschieten!


Daar worden de fanatieke fans geweerd....alleen toegankelijk met een clubcard van AZ.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2014 20:29
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #147

Dixi schreef :

Maosbrögk schreef : Laat het Rinkens maar niet zien...
Kan niet wachten op onze Omnivereniging!
Lekker tekeer gaan bij MVV Korfbal, Curling, Bowlen en Klootschieten!


Daar worden de fanatieke fans geweerd....alleen toegankelijk met een clubcard van AZ.

Dixi


Met de AZ clubcard kun je ook nog een kleppertje halen bij de infobalie. Max 1 p.p.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden