MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u

19 nov 2014 20:25
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #46

Boe is dat feeske? schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Gewoon even een contactmogelijkheid opgeven!

Kerel je weet toch wel waar je het telefoonnummer of mailadres van MVV kunt vinden?

Wat wil je nou eigenlijk?

Vanuit MVV wordt in het geheel niet gereageerd op mijn e-mail! En dat is niet voor het eerst!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2014 20:45
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #47
Zoals gezegd vanmiddag een e-mail verzonden, hopelijk deze week nog bericht! Mocht dat niet het geval zijn dan klimmen we uiteraard even in de telefoon.. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, La Chouffe

20 nov 2014 10:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #48

De Zwarte Vogel schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Gewoon even een contactmogelijkheid opgeven!

Kerel je weet toch wel waar je het telefoonnummer of mailadres van MVV kunt vinden?

Wat wil je nou eigenlijk?

Vanuit MVV wordt in het geheel niet gereageerd op mijn e-mail! En dat is niet voor het eerst!

Ik denk ze van hun stoel gevallen zijn toen ze je mail aan het lezen waren.
Ik snap nog steeds niet hoezo die vriendin van je gewoon geen kaartje gekocht heeft.
In mijn ogen heb je het jezelf alleen maar moeilijk gemaakt en de regels van een seizoenskaart overschreden.

Oplossing van mijn kant, sponser de club door nog een kaartje te halen, maar dan op haar / zijn naam zodat jij gewoon met je seizoenskaart binnen komt.

20 nov 2014 11:43
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #49
en al antwoord terug.... :applaus: zoals hier al beschreven kunnen ook wij online de tickets aanschaffen zolang we maar niet uit de 'risicogebieden' komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

20 nov 2014 11:52
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #50

AGOVV Apeldoorn schreef : vandaag of morgen gaan we informeren bij MVV of het mogelijk is of we 2 kaarten kunnen krijgen voor dit duel. Met een beetje geluk zijn wij er dan ook bij volgende week om de derby van het zuiden te mogen aanschouwen!

Deze derby als warmloper voor de ECHTE derby 30 januari tegen Roda.... AGOVV present!!! :thumbsup:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

20 nov 2014 12:25
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #51
er is een kans dat we die ook gaan bezoeken aangezien een bezoek aan het stadion in kerkrade als aatste nog op ons to-do lijstje staat.. :thumbsup:

Je moet toch iets als je eigen club niet meer is. Dan moet je creatief zijn.. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ivinho

20 nov 2014 12:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #52
Mwoah, dat stadion kun je goed missen op je lijstje hoor.
Dit seizoen zijn wij daar al geweest. Ze komen wel nog in Maastricht op bezoek en dat belooft een interessante ontmoeting te worden gezien de gastvrije ontvangst die ons daar ten deel viel. 30 januari dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Raffalaldo

21 nov 2014 17:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #53

AGOVV Apeldoorn schreef : er is een kans dat we die ook gaan bezoeken aangezien een bezoek aan het stadion in kerkrade als aatste nog op ons to-do lijstje staat.. :thumbsup:

Je moet toch iets als je eigen club niet meer is. Dan moet je creatief zijn.. ;)

Ja oftewel "groundhoppen" nl.wikipedia.org/wiki/Groundhoppen

24 nov 2014 22:57
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #54

Roei baank schreef :

Punker73 schreef :

Roei baank schreef : •100% ID-controle bij de ingang van het stadion. ◦De naam van de seizoenkaart of het e-ticket dient dezelfde te zijn als die op de ID.

Mag dit zomaar? Normaal mag je je seizoenskaart toch uitlenen aan andere mensen (dat kan dus nu niet)?

Navraag gedaan Punker.
Als je jouw seizoenkaart uitleent is de kans groot dat diegene er niet in komt. Volgens de, door de politie, opgelegde maatregel moeten de namen immers corresponderen. Normaal zal dit geen probleem zijn maar bij deze wedstrijden helaas wel.

Wij gaan met een groep al 15 jaar op seizoenskaarten die geregeld worden via een bedrijf in Limburg. En hier staan dus andere namen op. A.s. Vrijdag zijn wij dus niet welkom. Hopelijk zal MVV hier iets aan gaan doen. Want Vrijdag niet naar binnen is nooit meer naar binnen.

25 nov 2014 06:15
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #55

Lambik schreef :

Roei baank schreef :

Punker73 schreef :

Roei baank schreef : •100% ID-controle bij de ingang van het stadion. ◦De naam van de seizoenkaart of het e-ticket dient dezelfde te zijn als die op de ID.

Mag dit zomaar? Normaal mag je je seizoenskaart toch uitlenen aan andere mensen (dat kan dus nu niet)?

Navraag gedaan Punker.
Als je jouw seizoenkaart uitleent is de kans groot dat diegene er niet in komt. Volgens de, door de politie, opgelegde maatregel moeten de namen immers corresponderen. Normaal zal dit geen probleem zijn maar bij deze wedstrijden helaas wel.

Wij gaan met een groep al 15 jaar op seizoenskaarten die geregeld worden via een bedrijf in Limburg. En hier staan dus andere namen op. A.s. Vrijdag zijn wij dus niet welkom. Hopelijk zal MVV hier iets aan gaan doen. Want Vrijdag niet naar binnen is nooit meer naar binnen.

@ Lambik: ik hoop dat je dit namens je groep / bedrijf óók bij MVV hebt aangekaart. Afwachten en verwachten dat MVV in actie schiet lijkt me niet de juiste weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

25 nov 2014 08:48
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #56
contact opnemen met MVV lijkt mij de beste optie. hier iets neerzetten en wachten op een reactie van MVV is vergeefs.

25 nov 2014 08:49
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #57
Ook hier krijg ik weer de indruk dat er met het vingertje naar MVV gewezen wordt terwijl MVV met de rug tegen de muur staat! Deze gezamenlijke woede moet zich richten naar de politie Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, La Chouffe

25 nov 2014 13:00
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #58

jeoff schreef : Ook hier krijg ik weer de indruk dat er met het vingertje naar MVV gewezen wordt terwijl MVV met de rug tegen de muur staat! Deze gezamenlijke woede moet zich richten naar de politie Maastricht.

Kijk Jeoff, Deze mail is naar MVV gegaan, dus niet zo'n voorbarige conclusies trekken.

Beste,

Naar ik heb vernomen wordt er a.s. Vrijdag voor de wedstrijd MVV - Fortuna een 100% ID controle gehouden, en moet de naam op de seizoenskaart overeen komen met de naam op de ID. Nu zijn wij met een groep van 8 personen die al 15 jaar seizoenskaarten krijgen via DSM. Uiteraard staan dus bij een aantal van ons andere namen op de seizoenskaart.
Ik begrijp dat MVV deze regels niet maakt, maar wat gaat MVV ons bieden om zonder problemen deze wedstrijd te bezoeken, zoals de meeste van ons al 40 jaar doen ?

Mvg,
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

25 nov 2014 13:31
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #59

Lambik schreef :

jeoff schreef : Ook hier krijg ik weer de indruk dat er met het vingertje naar MVV gewezen wordt terwijl MVV met de rug tegen de muur staat! Deze gezamenlijke woede moet zich richten naar de politie Maastricht.

Kijk Jeoff, Deze mail is naar MVV gegaan, dus niet zo'n voorbarige conclusies trekken.

Ok goede mail.. het ging mij meer om de zin: "Want Vrijdag niet naar binnen is nooit meer naar binnen."

Je insinueert dan dat het MVV's schuld is dat je niet naar binnen zou mogen in dat geval. Altans, als je ervoor kiest om vervolgens nooit meer te gaan doe je er alleen MVV pijn mee en niet de echte veroorzaker van deze maatregel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

25 nov 2014 13:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Fortuna Sittard 28-11-2014 20u #60
Je kunt er natuurlijk de namen van de personen die wel met die seizoenskaart naar binnen willen achteraan mailen en vervolgens bellen met de infobalie en vragen of ze kaartjes kunnen mailen met dezelfde barcode als de seizoenskaart (zodat er geen dubbel gebruik van gemaakt kan worden) maar met de juiste naam er op.

Dat lijkt me namelijk de meest voor de hand liggende oplossing. Geen idee of MVV daar gemakkelijk aan mee kan werken/of ze bij die barcodes kunnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden