MVV - roda 30-01-2015

01 feb 2015 22:04
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #316
Wat is dit toch heerlik!
Heij hubbe veer zoelang op gewach, alle speulers hubbe zich gaans gegeve, fantastisch gevoetbald, terech gewonne, 'ne fantastische sfeer, ut veult es of veer kampioen zien gewoore!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2015 22:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #317

Peter Pan schreef : Heerlijke overwinning, volledig terecht en 3-1 valt uiteindelijk nog mee. Veel passie en strijd bij iedereen, super om te zien. Hopelijk komen de 4500 man die er vandaag extra waren vaker terug, al vrees ik dat de volgende thuiswedstrijd niet echt een mooie gelegenheid daarvoor is.

Sjiek ook om Bryan, Nick, Sven en Hawbir in de hekken te zien op de Boschpoort. Geef Bryan, Nick en Hawbir zo snel mogelijk een contract van het geld dat hopelijk binnenkomt vanuit Bolton.

Betwijfel dat bolton MVV ook maar een cent betaald als hij een nieuw contract tekent bij MVV ...lol

01 feb 2015 22:08
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #318
foxsports.nl/video/258504-smeets-mooi-om...-te-zien-huilen.html

bryan es ut aon miech ligk bleijfste lekker bij mvv......

01 feb 2015 22:08
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #319

Ben Salemans schreef : Trost zegt in het interview foxsports.nl/video/258502-trost-dijkhuiz...-2-moeten-maken.html dat Roda gelijkwaardig aan MVV was. Hij wijt de nederlaag aan de scheidsrechter en aan het veld. Heeft die man iets aan zijn ogen?

En dat terwijl Trost bij MVV altijd perfecte wedstrijd analyses gaf... :S Doet je toch niet goed daar in Kerkrade blijkbaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

01 feb 2015 23:43
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #320
Retour à la Maison. Gamins, dimanche 1/02/2015 un jour extraordinaire.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

01 feb 2015 23:50
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - roda 30-01-2015 #321

De samenvatting. Tranen springen me nog steeds spontaan in de ogen. Spelers gaven alles wat ze hadden. Passie, strijd, sfeer alles was aanwezig bij deze derby. Spelers, bedankt voor een historische zondag :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Jacques, Sjotelsplak, Janepie

02 feb 2015 00:06
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #322
14 jaar moeten wachten op dé derby....en dan deze thuis moeten bekijken door griep.... :thumbsdown:
Voor deze ene keer was ik heeeel blij met FOX.
Ik heb genoten van de match, de sfeer, entourage en vooral de 10000% inzet en passie bij onze spelers.
Het veld was heel zwaar, maar ze bleven gaan, tot in de 92e minuut.
Smeets was erg goed, maar ook Mustafa. Wie niet eigenlijk?! Zelfs Coppens begint vertrouwen te krijgen.

Aachen-Nord geen moment in de wedstrijd geweest. De Judassen alleen in negatief opzicht gezien.
Heeeeeerlijk!

Een hele brede glimlach dat we het hebben geflikt, een kleine traan dat ik dit via de tv moest zien en de absolute ontlading moest missen...
Maar goed: mocht Aachen-Nord volgend jaar nog bestaan: tot volgend jaar!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, Us Clubke, Janepie

02 feb 2015 00:24
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #323

02 feb 2015 00:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #324
Mooi voor de wedstrijd,mooi tijdens de wedstrijd...mooi na de wedstrijd..spelers,management,technische staf,maar ook vooral de supporters :thumbsup: ...heb na de wedstrijd veel naar beelden gekeken...wat een domme actie...spugen op de scheids...trost gaf alleen maar af op de scheids...jongens jongens wat een scenario...smeets met je interview op fox :kiss: ...mensen ik ben super trots om,,mestreechteneer,,te zien...mieretietsjes...hinnevel...sjevraoje...
Ben bijna 60 het hakt er elke keer weer in,hier heb ik super lang opgewacht...pinobel...jij weet wat wij voelen nu :).
De hele selectie :thumbsup: ...knokkend too the end...en indd moustafa dik contract anders komt 045 nog ff sjoppe.
Ben heel eerlijk die hele ,,actie,, met danny schreurs had voor mij niet gehoeven :thinking:.
Vandaag in het stadion vergezeld met schoonzoon en kleinzoon...en kleinzoon vroeg,,opa is het hier altijd zo,,.
Tijdens de wedstrijd keek ik het stadion rond,wat een sfeer heerlijk ook die boschpoort,jullie zaten het kortst bij die geel zwarten(was jaloers :lolno:).
Ik ga afsluiten word tijd voor slapie,...MVV BEDAANK...sezoen kin neet mie kepot...angelside dit gun ik jullie...bedaank veur dat super spandook...gr opa ;)

....

02 feb 2015 00:56
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #325

Raffalaldo schreef :

De samenvatting. Tranen springen me nog steeds spontaan in de ogen. Spelers gaven alles wat ze hadden. Passie, strijd, sfeer alles was aanwezig bij deze derby. Spelers, bedankt voor een historische zondag :-)

Mocht je de samenvatting niet kunnen bekijken. Dit is vanwege het auteursrecht van de Eredivisie. Dit is snel opgelost. Eventjes via het netwerkcentrum een VPN-verbinding instellen naar een buitenlandse VPN server, en je kunt de samenvatting niet bekijken.

Mocht je niet precies weten hoe dit moet, stuur mij dan ff een PM.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

02 feb 2015 00:57 02 feb 2015 01:03 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - roda 30-01-2015 #326

MVV RODA JC IN BEELD II: DE SFEER
Laurens Bouvrie
1 februari 2015, 10:09
Fotoreportage
Oude tijden herleefden zondagmiddag in De Geusselt. Te beginnen met het tijdstip van de wedstrijd; zondagmiddag half drie. Voetbal bij daglicht in een volle Geusselt. Het lijkt niet alleen decennia geleden, het is simpelweg zo. En gezien het resultaat dat MVV tegen aartsrivaal Roda JC boekte smaakt de zondagmiddag naar meer. De Geusselt als onneembare vesting; het stadion waar topclubs met bibberende knieën naar afreisden. Roda JC wist dat niet meer. Nu weer wel.

Maar het was niet alleen de zondagmiddag die, toen de adrenaline eenmaal gezakt was, herinneringen naar weleer opriep. Passie en sfeer gingen hand in hand. De wisselwerking tussen spelers en publiek, die zo vaak een wedstrijd onzichtbaar weet te beïnvloeden, was zo goed als optimaal. Aan het parool, de afgelopen week zo vaak door supporters gebezigd, ‘vreet ’t graas op’ werd door de MVV’ers 90 minuten lang gehoor gegeven. Op haar beurt stonden de Maastrichtse tifosi een wedstrijd lang achter hun team. Wie het nog niet wist, niet meer wilde weten of er niet meer in geloofde: MVV, De Geusselt en Maastricht heeft alles in zich om op termijn weer op het hoogste niveau te acteren.

Dan Prins Odin I. Afgelopen week liet hij de spelers van MVV weten: “Winnen van Roda JC en jullie maken heel Maastricht blij, alle mindere resultaten worden weggestreept en carnaval begint twee weken eerder dan in de agenda staat vermeld.” De Hoeglöstigheid blijkt de stad en de supporters te kennen. De sfeer vooraf in het stadion proefde naar derby, derby en nog eens derby. Vanaf het eerste fluitsignaal van scheidsrechter Jeroen Sanders bruist het stadion. Het spel is hard, het veld Engels modderig en MVV neemt vanaf minuut één het initiatief in handen. Na het laatste fluitsignaal van de uitstekende leidsman zijgen spelers van Ron Elsen door de knieën. Emotionele ontlading, blijdschap en vermoeidheid vechten om voorrang. De vermoeidheid is snel verdwenen en de volledige selectie maakt een lange ereronde met als grote finale buikschuivers als ode aan de supporters.

MVV wint; spelers, technische staf en supporters vieren feest. Maastricht neemt in de Geusselt een voorschot op carnaval. De spelers van Roda JC likken onder de voormalige hoofdtribune van de Geusselt hun wonden. Een kampioenschap kan vergeten worden; en het verlies tegen MVV in Maastricht zal door de supporters worden gezien als een schande. Op de shirts van Roda JC staat Limburgse Passie! MVV speelt met de borst vooruit met daarop geletterd Drink Water. De Kerkradenaren waren zondagmiddag geen ambassadeurs van hun shirtsponsor. De MVV’ers na de wedstrijd waarschijnlijk ook geen waterdrinkers.

Bron: gezien.nl/maastricht/p/in-beeld/mvv-roda...in-beeld-ii-de-sfeer

Na de wedstrijd waren ongeregeldheden in Kerkrade, waar Roda JC-supporters hun ongenoegen wilden uiten tegen de spelers. Hierbij werd de vijfde persoon aangehouden voor opruiing.

Bron: politie
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Ben Salemans, Schapendonk, opadiehard, Hill28, Janepie

02 feb 2015 08:03
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #327
mega.co.nz/#!pVJRCTiD!byDHwKVDZgYzLL1iLl...L1Dlg1sMTO7nH0xCviLY

Ik heb als het goed is de samenvatting voor iedereen downloadbaar gemaakt. Let wel, 440 mb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Schapendonk, Sjotelsplak, Robin, WickeD, Raffalaldo, Euskens, De Zwarte Vogel, Janepie

02 feb 2015 08:13 02 feb 2015 08:15 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #328
Geweldig hoe de ploeg en het publiek er vanaf de eerste seconde vol voor gingen. Je voelde gelijk dat het er in zat, zelfs na die jammerlijke 0-1. De rode kaart was haast jammer aangezien het ze nu een smoes geeft terwijl ze met 11 man ook al niks in te brengen hadden. Volop genoten en ik geniet nog steeds :-D

Wat dan wel weer jammer is: Ik zet vanochtend de (mobiele) site van de Limburger op en hoewel het voorpaginastuk over de wedstrijd lijkt te gaan, wordt met geen woord gerept over de wedstrijd en gaat het alleen over de 'excessen' buiten het veld. Ik gun het de schrijvers niet om dit topic te bevuilen door hun stuk hier te quoten, maar hun conclusie is dat de opgehangen pop na alle incidenten rond de derby's een nieuw dieptepunt is. Iedereen mag natuurlijk zelf beslissen of hij die actie op of over het randje vindt, maar wie zoiets als erger dan vernielingen en fysiek geweld bestempelt is wat mij betreft zelf een nieuw dieptepunt.

02 feb 2015 08:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #329
Heerlijk nagenieten vandaag. Dit was weer de sfeer zoals in het Maaskant-seizoen, of zoals vijftien jaar geleden bij derbies. Wat een passie! :thumbsup: :thumbsup:

Dit moet meer mensen zijn opgevallen die op de Boschpoort-tribune zaten: Lama Jansen was al voor de wedstrijd bezig met het thuispubliek. Tijdens zijn warming-up maakte hij bepaalde gebaren richting de Boschpoort. Toen vond ik dat al dom en verbaasde me over zijn gebrek aan professionaliteit. Wat een ezel. Jansen, Danke! Bitte! :lachen: :lachen: :daag: :daag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

02 feb 2015 08:45
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #330

Jacques schreef : Heerlijk nagenieten vandaag. Dit was weer de sfeer zoals in het Maaskant-seizoen, of zoals vijftien jaar geleden bij derbies. Wat een passie! :thumbsup: :thumbsup:

Dit moet meer mensen zijn opgevallen die op de Boschpoort-tribune zaten: Lama Jansen was al voor de wedstrijd bezig met het thuispubliek. Tijdens zijn warming-up maakte hij bepaalde gebaren richting de Boschpoort. Toen vond ik dat al dom en verbaasde me over zijn gebrek aan professionaliteit. Wat een ezel. Jansen, Danke! Bitte! :lachen: :lachen: :daag: :daag:

En niet alleen Jansen volgens mij, die Duikhuizen kon er ook wat van.

Ach, bij Roda denken ze dat ene Malki en Swinkels nog even binnen worden gehaald vandaag. Selectie is immers nog niet breed genoeg en het geld is er toch al in overvloed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Jo70, Janepie

Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden