>
Ontvangen bedankjes 188
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dan kun je net zo goed de rekening rechtstreeks naar de gemeente Kerkrade sturen, *oda vraagt toch uitstel aan van betaling.Schapendonk schreef : MVV moet hun de rekening sturen. Iets wat uit-supporters vernielen moet ook op rekening komen van de bezoekende club. Ik neem aan dat dit zo in zijn werk gaat.
Robin schreef : Beste Omnisciens,
Groot gelijk. Vanmorgen verheugde ik mij zeer op de krant, die ik als trouwe abonnee netjes in de bus krijg. Hopend op een mooie foto of motiverende tekst op de voorpagina. Tot mijn grote verbazing stond alleen het negatieve van deze wedstrijd op de voorpagina...... En ik dacht: Oh ja, het gaat om MVV, dan kan een artikel ook niet positief zijn.
Het is dat ik graag een krantje lees 's morgens bij het ontbijt, maar ik overweeg toch zeer ernstig om mijn abonnement op te zeggen.
Ben erg benieuwd naar de reaktie van de krant/Dhr. Wiche....
MVVke schreef :
Iech had dee breef neet ins geriech aon dee flikker vaan 'ne Wiche, mer aon zne directe leidinggevende. Is 't neet die aw kut vaan 'ne Thimister, daan is 't wel Wiche dee alles door 'ne antivoetbal cq. r#d#-brèl moot beloere...
Ps: Zittrebuun, iech had d'ch toch belouf tot 'ch get te knotere zouw höbbe
Janepie schreef :
Dan kun je net zo goed de rekening rechtstreeks naar de gemeente Kerkrade sturen, *oda vraagt toch uitstel aan van betaling.Schapendonk schreef : MVV moet hun de rekening sturen. Iets wat uit-supporters vernielen moet ook op rekening komen van de bezoekende club. Ik neem aan dat dit zo in zijn werk gaat.
Dan kan us MVV nog een bonus van Frans tegemoet zien dus.les rouges blancs schreef :
Janepie schreef :
Of je duurt hem naar Frenske (Onkel Frans Timmermans....)
Met zien nieuwe goed betaalde baan in Brussel zal hij het toch geen probleem vinden ...
om zijn portemonnee te trekken voor "der beste Verein von Limburg"....
jeoff schreef :
MVVke schreef :
Iech had dee breef neet ins geriech aon dee flikker vaan 'ne Wiche, mer aon zne directe leidinggevende. Is 't neet die aw kut vaan 'ne Thimister, daan is 't wel Wiche dee alles door 'ne antivoetbal cq. r#d#-brèl moot beloere...
Ps: Zittrebuun, iech had d'ch toch belouf tot 'ch get te knotere zouw höbbe
Zo te zien is die eikel van een Delait daar teamleider (volgens zijn eigen Facebook). Daar hoef je dus ook niks positiefs van te verwachten. www.facebook.com/patrick.delait.3
Over de wedstrijd niks dan positiefs. Vond het geweldig dat ik mijn 8-jarige zoontje mee kon nemen om dit mee te maken. Normaal zit hij altijd wel gedeeltes van de wedstrijd spelletjes te spelen op de telefoon maar nu was hier geen sprake van. Er was zo veel te zien op en rond het veld.
De sfeer was fantastisch. In het verleden had een vol stadion wel eens een verlammende werking op de spelers maar daar was nu geen sprake van. Door de volle inzet onstond er een perfecte wisselwerking tussen publiek en spelers.
Verder is alles eigenlijk al gezegd, nog heerlijk nagenieten de komende dagen!
Ach eigenlijk niet op die gasten letten, stel mongolen bij elkaar daar... Alles wat zij doen is goed en daar hoor je niemand over.. maar alles wat een ander doet is fout en daar moet een onderzoek naar gestart worden blablabla. Leck mich am Arsch!You Are schreef : Heerlijke derby!
Sfeer was zoals verwacht super,spelers waren super.. al met al een complete avond!
( Roda jc fans)
Naam: Calcio
Sowieso maar eens een onderzoekje starten naar het gedrag van de MVV-aanhang:
- bus bekladden met rode verf (NSB on tour)
- een pop met een strop + NSB spandoek
- meermaals vuurwerk op het veld gooien
- vuurwerk in het uitvak gooien
- doorgesnoven groep naast het uitvak, die security's te lijf gingen en verschillende hekken forceerden
- het bekogen van onze bussen met stenen (neen, geen sneeuwballen)
- brandstichting in eigen stadion (2 gejatte spandoeken/sjaals)
--
Het is toch te bizar dat iemand nog zulke reacties durft te plaatsen..
- Roda viel de bussen aan in Kerkrade/Braken door de hekken
- Bekogelde bussen van Fortuna
- Gingen paar het veld op in Sittard
- Viel uitvak van Nec aan en Van Fortuna
- Sloopte gister het uitvak
- Gooide met alles wat ze voor handen kregen.
Janepie schreef :