MVV - roda 30-01-2015

02 feb 2015 13:50
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #361
Die walgelijke suggestieve berichtgeving van die Roel Wiche, ik heb daarom dit naar de redactie gestuurd.

Beste heer Wiche,

Met veel verbazing las ik deze morgen uw artikel in De Limburger,
In plaats dat er gesproken werd over een gezonde dosis passie, strijd en vechtlust ging het alleen maar over dat het geven, dat in uw ogen, een bungelende opblaaspop te ver ging. (iets wat jaren geleden bij de wedstrijd tegen Fortuna ook al gebeurde, toen hoorde ik u er niet over)

Dat er sprake is van een gezonde uitdagende strijd is in mijn ogen alleen maar leuk. een stadion zonder uit supporters is waardeloos.

Het stoort mij dan ook vreselijk dat u in uw berichtgeving zo negatief ben over deze zaken en het belangrijkste, de 3-1 overwinning, vergeet te vermelden, uiterst minimaal dan wel.
Voor de toon en uiteenzetting doet het mij denken aan een meer persoonlijke afkeur of tegen voetbal of tegen een club als MVV. Dan vraag ik mij oprecht af of een functie als voetbalverslaggever wel de juiste functie voor uw is. Misschien is het schrijven van de overlijdens advertenties iets wat beter past in uw straatje? Een kritische noot is nooit weg, dat spreek ik ook niet tegen. Alleen laat u zich keer op keer kennen door "afbraakstukjes en zeik artikelen"

Speelt er misschien iets anders? Heeft u persoonlijke nare ervaringen met voetbal geweld? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat u niet genoten zou hebben als u gisteren in het stadion gezeten heeft.

Mede door uw suggestieve berichtgeving ben ik bang dat uw wens der gedachte in de toekomst werkelijkheid zal worden, en MVV - Roda eindigt in een wedstrijd zonder uit-supporters en een stille dode wedstrijd wordt. En ja dat zou ik u persoonlijk aanrekenen.

De kleur van uw artikelen is vaak donker gekleurd. Bekijk het voortaan eens van een positieve kant. Als het alleen maar om een spandoek gaat of een ludieke opblaaspop, dan is het toch eigenlijk wel vlekkeloos verlopen.

Ik kijk uit naar uw inhoudelijke reactie.

Met vriendelijke groet

(mijn naam)

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jesfen, Robin, Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2015 13:53 02 feb 2015 13:53 door omnisciens. Reden: x
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #362
x

Zonder inzet, geen waardering

02 feb 2015 13:56
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #363
Bedenk me nu, misschien was het slim geweest om 50% korting te krijgen op de volgende thuiswedstrijd als je zondag een kaartje had...Met deze kolkende Geusselt gaat er geen een ploeg met de winst naar huis!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

02 feb 2015 13:59
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #364
Heerlijke derby!

Sfeer was zoals verwacht super,spelers waren super.. al met al een complete avond!

( Roda jc fans)
Naam: Calcio
Sowieso maar eens een onderzoekje starten naar het gedrag van de MVV-aanhang:
- bus bekladden met rode verf (NSB on tour)
- een pop met een strop + NSB spandoek
- meermaals vuurwerk op het veld gooien
- vuurwerk in het uitvak gooien
- doorgesnoven groep naast het uitvak, die security's te lijf gingen en verschillende hekken forceerden
- het bekogen van onze bussen met stenen (neen, geen sneeuwballen)
- brandstichting in eigen stadion (2 gejatte spandoeken/sjaals)

--
Het is toch te bizar dat iemand nog zulke reacties durft te plaatsen..
- Roda viel de bussen aan in Kerkrade/Braken door de hekken
- Bekogelde bussen van Fortuna
- Gingen paar het veld op in Sittard
- Viel uitvak van Nec aan en Van Fortuna
- Sloopte gister het uitvak
- Gooide met alles wat ze voor handen kregen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 14:07
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #365

Schapendonk schreef : MVV moet hun de rekening sturen. Iets wat uit-supporters vernielen moet ook op rekening komen van de bezoekende club. Ik neem aan dat dit zo in zijn werk gaat.

Dan kun je net zo goed de rekening rechtstreeks naar de gemeente Kerkrade sturen, *oda vraagt toch uitstel aan van betaling. :whistle:

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

02 feb 2015 15:07
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #366
Beste Omnisciens,

Groot gelijk. Vanmorgen verheugde ik mij zeer op de krant, die ik als trouwe abonnee netjes in de bus krijg. Hopend op een mooie foto of motiverende tekst op de voorpagina. Tot mijn grote verbazing stond alleen het negatieve van deze wedstrijd op de voorpagina...... En ik dacht: Oh ja, het gaat om MVV, dan kan een artikel ook niet positief zijn.

Het is dat ik graag een krantje lees 's morgens bij het ontbijt, maar ik overweeg toch zeer ernstig om mijn abonnement op te zeggen.

Ben erg benieuwd naar de reaktie van de krant/Dhr. Wiche....

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

02 feb 2015 15:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #367

Robin schreef : Beste Omnisciens,

Groot gelijk. Vanmorgen verheugde ik mij zeer op de krant, die ik als trouwe abonnee netjes in de bus krijg. Hopend op een mooie foto of motiverende tekst op de voorpagina. Tot mijn grote verbazing stond alleen het negatieve van deze wedstrijd op de voorpagina...... En ik dacht: Oh ja, het gaat om MVV, dan kan een artikel ook niet positief zijn.

Het is dat ik graag een krantje lees 's morgens bij het ontbijt, maar ik overweeg toch zeer ernstig om mijn abonnement op te zeggen.

Ben erg benieuwd naar de reaktie van de krant/Dhr. Wiche....

Iech had dee breef neet ins geriech aon dee flikker vaan 'ne Wiche, mer aon zne directe leidinggevende. Is 't neet die aw kut vaan 'ne Thimister, daan is 't wel Wiche dee alles door 'ne antivoetbal cq. r#d#-brèl moot beloere... :puke:

Ps: Zittrebuun, iech had d'ch toch belouf tot 'ch get te knotere zouw höbbe ;)

02 feb 2015 15:28
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #368

MVVke schreef :
Iech had dee breef neet ins geriech aon dee flikker vaan 'ne Wiche, mer aon zne directe leidinggevende. Is 't neet die aw kut vaan 'ne Thimister, daan is 't wel Wiche dee alles door 'ne antivoetbal cq. r#d#-brèl moot beloere... :puke:

Zo te zien is die eikel van een Delait daar teamleider (volgens zijn eigen Facebook). Daar hoef je dus ook niks positiefs van te verwachten. www.facebook.com/patrick.delait.3

Over de wedstrijd niks dan positiefs. Vond het geweldig dat ik mijn 8-jarige zoontje mee kon nemen om dit mee te maken. Normaal zit hij altijd wel gedeeltes van de wedstrijd spelletjes te spelen op de telefoon maar nu was hier geen sprake van. Er was zo veel te zien op en rond het veld.

De sfeer was fantastisch. In het verleden had een vol stadion wel eens een verlammende werking op de spelers maar daar was nu geen sprake van. Door de volle inzet onstond er een perfecte wisselwerking tussen publiek en spelers.
Verder is alles eigenlijk al gezegd, nog heerlijk nagenieten de komende dagen!

02 feb 2015 16:24 02 feb 2015 16:31 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #369

Janepie schreef :

Schapendonk schreef : MVV moet hun de rekening sturen. Iets wat uit-supporters vernielen moet ook op rekening komen van de bezoekende club. Ik neem aan dat dit zo in zijn werk gaat.

Dan kun je net zo goed de rekening rechtstreeks naar de gemeente Kerkrade sturen, *oda vraagt toch uitstel aan van betaling. :whistle:

Of je stuurt hem naar Frenske (Onkel Frans Timmermans....) ;)

Met zien nieuwe goed betaalde baan in Brussel zal hij het toch geen probleem vinden ...
om zijn portemonnee te trekken voor "der beste Verein von Limburg".... :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

02 feb 2015 16:26 02 feb 2015 16:26 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #370

les rouges blancs schreef :

Janepie schreef :

Of je duurt hem naar Frenske (Onkel Frans Timmermans....) ;)

Met zien nieuwe goed betaalde baan in Brussel zal hij het toch geen probleem vinden ...
om zijn portemonnee te trekken voor "der beste Verein von Limburg".... :P

Dan kan us MVV nog een bonus van Frans tegemoet zien dus. :thumbsup:

Facta Non Verba

02 feb 2015 16:38
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #371

jeoff schreef :

MVVke schreef :

Zo te zien is die eikel van een Delait daar teamleider (volgens zijn eigen Facebook). Daar hoef je dus ook niks positiefs van te verwachten. www.facebook.com/patrick.delait.3

Over de wedstrijd niks dan positiefs. Vond het geweldig dat ik mijn 8-jarige zoontje mee kon nemen om dit mee te maken. Normaal zit hij altijd wel gedeeltes van de wedstrijd spelletjes te spelen op de telefoon maar nu was hier geen sprake van. Er was zo veel te zien op en rond het veld.

De sfeer was fantastisch. In het verleden had een vol stadion wel eens een verlammende werking op de spelers maar daar was nu geen sprake van. Door de volle inzet onstond er een perfecte wisselwerking tussen publiek en spelers.
Verder is alles eigenlijk al gezegd, nog heerlijk nagenieten de komende dagen!

Ik raak geïnteresseerd in die Wiche...en zocht effe op internet...

www.facebook.com/roel.wiche

3 x Limburger en 1x ik

Dan ben je behoorlijk narcistisch ( persoonlijkheidsstoornis , functioneren op het eerste gezicht prima: ze zijn charmant, welbespraakt en autonoom. Maar achter het ...). dus een groot masturbantje.... ;)

Wat verder gezocht, kom je een foto tegen, waarbij ik gewoon moet zeggen..no comment....
pbs.twimg.com/profile_images/574703388/smeagol.jpg

:lachen:

02 feb 2015 16:59
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #372
@LRB, dit is zoe lachwekkend dit huurt in 't topic humor thoes ;)

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

02 feb 2015 16:59
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #373

You Are schreef : Heerlijke derby!

Sfeer was zoals verwacht super,spelers waren super.. al met al een complete avond!

( Roda jc fans)
Naam: Calcio
Sowieso maar eens een onderzoekje starten naar het gedrag van de MVV-aanhang:
- bus bekladden met rode verf (NSB on tour)
- een pop met een strop + NSB spandoek
- meermaals vuurwerk op het veld gooien
- vuurwerk in het uitvak gooien
- doorgesnoven groep naast het uitvak, die security's te lijf gingen en verschillende hekken forceerden
- het bekogen van onze bussen met stenen (neen, geen sneeuwballen)
- brandstichting in eigen stadion (2 gejatte spandoeken/sjaals)

--
Het is toch te bizar dat iemand nog zulke reacties durft te plaatsen..
- Roda viel de bussen aan in Kerkrade/Braken door de hekken
- Bekogelde bussen van Fortuna
- Gingen paar het veld op in Sittard
- Viel uitvak van Nec aan en Van Fortuna
- Sloopte gister het uitvak
- Gooide met alles wat ze voor handen kregen.

Ach eigenlijk niet op die gasten letten, stel mongolen bij elkaar daar... Alles wat zij doen is goed en daar hoor je niemand over.. maar alles wat een ander doet is fout en daar moet een onderzoek naar gestart worden blablabla. Leck mich am Arsch!

Op 1limburg.nl loopt ook zo een gewaaide rond 'Frits Pieters', die gast heeft niet een plank voor de kop maar een complete boomstam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 17:08 02 feb 2015 17:10 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #374

Janepie schreef :

Mvv is een huurder die wel netjes betaalt. De kosten die de gemeente Maastricht moet maken om alles te herstellen in het uitvak moet inderdaad op Roda verhaald worden.
Echter hebben ze geen geld om hun eigen huur te betalen en andere schulden dus zullen ze dit ook niet kunnen betalen. Een mooi moment voor de gemeente Maastricht om te doen waar ze goed in zijn.....keihard hun geld opeisen, een poot uitdraaien van een bvo ......tip aanvraag faillissement ? :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, wsly, Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 17:13 02 feb 2015 17:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #375
Hoe ik die dag beleefd heb...? Allereerst 's ochtends niet mijn verplichte dagelijkse medicijnen (5 stuks) genomen :schamen:
zodat ik een pilsje met opa kon drinken... :)
mijn eerste in 5 maanden, nadat ik uit Tuutsje's klauwen op 't AZM ontsnapte :P

Normaal ben ik een uur voor de wedstrijd in de Geusselt, maar nu twee en een half...om de sfeer op te snuiven.
Allereerst in de Kimbriakantien wat bekenden opgezocht en vervolgens Pinobel voor de Geusselt getroffen.
We voelden ons weer zoals de twee pielemuiskes die we dik 40 jaar geleden bij de derby waren en genoten van alles om ons heen. Zeer zeker van de huidige "kids" die de vlam van ons hebben overgenomen.
Wel vonden we het belachelijk hoeveel blauw er aanwezig was: zeker minimaal 3 tot 4 x zo veel als in onze tijd,
lees de " hoogtijdagen" (midden jaren 70 tot midden jaren 80), toen er max 50 - 100 gooffies ( waarvan 25 - 50 lokale ME-ers) waren en de firms uit Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht toch iets anders waren dan die knurften oes Kirchrao en het er toen behoorlijk heavy-er toeging dan nu. Nu kan er niks gebeuren ivm wat er toen kon...

Ook het feit dat de spelersbus anders reed dan normaal was merkwaardig en het stomste was de 4 bussen met *odasupporters aan te kondigen door sirenes te laden luiden en vervolgens de tweede bus voor de Kimbriakantien te laten stoppen ( was het niet 100 jaar geleden tot in Sarajevo een auto ook zo stopte voor de neus van Gavrilo Princip...?).
Hoe dom kun je dus zijn....

Dan de wedstrijd...schreef al hoe ik in de *oda kleedkamer terecht kwam ( sekjoeritie...?) . Heerlijk om sinds lange tijd tijdens het volksleed het veld niet te kunnen zien...omdat er een prachtige sfeeractie voor zorgde dat we op de Angelside de achterkant van het volle petaj doek zagen!!! :applaus:

De wedstrijd en publiek was heerlijk en iech puunde zellefs opa op ziene kop bij de 3:1. E paar pilsjes met mie kammeraote kinne drinke en Mien hert zaot in mie keel, wat 'n ontlaojing aon 't eind. Heis en totaal kapot, mer vol kontent !!! :thumbsup:
Rap nao hoes want iech mos mie pilkes pakke (want dee vrije daag en koffietafel gun iech uuch nog neet... :P ),
Wel mie es und haave daag te laat, boedoor iech veur Pampus laog...mer ...who gives a fu.....ut waor ut weert.
Merci allemaol !!! Hell yeah :cheer:

En noe heet de jong hoonger...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Robin, opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden