MVV - roda 30-01-2015

04 feb 2015 10:08
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #421
Ik zou graag de politie, lokale driehoek, veiligheidscoördinator willen vragen waar voor langs het stadion?
Waarom bij de geusselt? Waarom bij Roda?
Zijn ze dan zo dom on naief?
Alleen bij fortuna moet je achterom en dat werkt, geen gezieks geen rellen noem maar op.
Ik vind dat de gene die dit geregeld heeft verantwoordelijk is voor de ongeregeldheden.
Wat een amateurs..........

Maar wat een prachtige wedstrijd en sfeer acties!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 16:30
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #422
Nu we aardig meedoen in de huidige periode is het behalen ervan zelfs mogelijk .
Wellicht ontmoeten we de duitsers in de play-offs dit jaar nogmaals.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 18:18 04 feb 2015 18:20 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #423
Heerlijk die overwinning. Helaas was ik er niet bij. Ik had kaartjes gekocht voor de vrouwenzitting in de Bombardon. Pas daarna hoorde ik dat de wedstrijd verzet was van vrijdag naar zondag, dus zowel MVV als de vrouwenzitting.
Ja, dan ga e afwegen:
* teveel emotionele spanning in de Geusselt voor mij (o wat had mijn moeder en Peter dit graag meegemaakt, maar zonder ze word ik bij deze wedstrijd extra geconfronteerd met mijn verdriet).
*zekerheid dat ik plezier zou hebben bij de vrouwenzitting en tja in de Geusselt gene enkele garantie (ja weet ik de bal is rond en bij MVV kan je het nooit voorspellen), maar stel dat ze waren afgegaan dan had ik verdriet, pijn, teleurstelling , maar wat was ik blij en zenuwachtig toen ik hoorde dat MVV voor stond en uiteindelijk heel verdiend de wedstrijd won.

Je weet dat bij een derby (en vooral deze derby waar we veel te lang op hebben moeten wachten) de rand van het toelaatbare wordt opgezocht. Och die pop, die heb ik al vaker gezien. Persoonlijk vind ik het jammer dat die gekoppeld is aan Danny. Danny Schreurs heeft toch een speciaal plekje in mijn voetbalhart. Ik schrok toen ik hoorde dat hij naar die geel-zwarte ging. Maar in deze tijd moet je natuurlijk ook zorgen voor brood op de plank. Ik hoop dat Danny ooit weer in de Geusselt kan spelen, al is hij wel snel geblesseerd.
Ook al ben ik niet live erbij geweest, ik heb vleugeltjes deze dagen en ik hoop dat ze 'hierboven' ook hebben kunnen genieten.
Laten we niet veel aandacht geven aan het rumoer bij DDL en de gemeente/politie. Laten nog even blijven genieten en ik hoop dat ze a.s. vrijdag bij de enige thuiswedstrijd voor mij het goede spel en de felle strijd voortzetten. Want behalve die super sjoene zondag hebben ze tot zondag er eigenlijk niks van gebakken dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, ouwe rot, middenstip, opadiehard, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 13:41 05 feb 2015 13:41 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #424
MVV wil de supporters bedanken en heeft een actie:

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...-supporters-bedanken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 13:58
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #425
Ik vind het goed en leuk dat MVV dit soort acties heeft.

Maar doe dit dan voor een leuke wedstrijd op een vrijdag avond.
Niet voor een wedstrijd op maandag avond tegen jong twente.
Deze wedstrijden zijn altijd zeer slecht bezocht, wellicht zal dit aantal stijgen door deze actie.
Maar in mijn ogen zou het veel meer effect gehad hebben op een vrijdag avond met een leuke tegenstander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 14:01 05 feb 2015 14:03 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #426

mvv supporter schreef : Ik vind het goed en leuk dat MVV dit soort acties heeft.

Maar doe dit dan voor een leuke wedstrijd op een vrijdag avond.
Niet voor een wedstrijd op maandag avond tegen jong twente.
Deze wedstrijden zijn altijd zeer slecht bezocht, wellicht zal dit aantal stijgen door deze actie.
Maar in mijn ogen zou het veel meer effect gehad hebben op een vrijdag avond met een leuke tegenstander


Oké dat is jou mening. Maar ik zeg dan, dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken. Juist omdat deze dag weinig supporters trekt, tegen een tegenstander wat door velen wordt geboycot, en er eventueel een periode gehaald kan worden, is het belangrijk dat de mensen naar het stadion komen. Het is trouwens altijd belangrijk dat ze naar het stadion komen. Daar niet van afgezien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Us Clubke, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 21:13
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #427
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 21:37
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #428
Beetje laat, maar beter laat dan nooit, bij deze mijn filmpjes mbt de match... Had nu pas de tijd om alles te uploaden en je krijgt er toch geen genoeg van. :lachen:





De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 22:12 05 feb 2015 22:42 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #429

:schamen: was ook gewoon ROOD.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 22:30
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #430
ken iemand nog de boerenleenbank?
volgens mij is die opgeheven maar zitten de medewerkers en staf in de gemeenteraad van van dat rot dorp wat van list en bedrog in elkaar hangt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 22:50
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #431
Ja, zo loop je een scheidsrechter voorbij.
En zeggen dat je niks gedaan hebt ??? :puke:


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 23:02
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #432
De KNVB heeft de straf van zes wedstrijden schorsing voor Anco Jansen laten staan. De 25-jarige aanvallende middenvelder van Roda JC Kerkrade ging niet akkoord met dat voorstel, maar de tuchtcommissie van de voetbalbond acht het bewezen dat Jansen spuugde richting scheidsrechter Jeroen Sanders. Roda gaat nu in hoger beroep.
Jansen ging afgelopen zondag tijdens de Limburgse derby tegen MVV Maastricht (3-1 nederlaag) over de schreef, maar desondanks gingen club en speler niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Zondag ontkende Jansen zelf al met klem gespuugd te hebben.

In eerste instantie kreeg hij geel vanwege hevig protesteren, maar nadat hij gespuugd zou hebben in de richting van de leidsman kon de arbiter niets anders doen dan de middenvelder de rode kaart geven. Volgens scheidsrechter Sanders was er echter geen enkele twijfel over het voorval. 'Er is wel degelijk gespuugd door Jansen', liet een woordvoerder van de KNVB eerder deze week al weten aan Voetbal International.

Bron. VI (voor de leek, dit is normale journalistiek)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2015 10:22
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #433
@ Mappie: Bedaank!! Topfilmpkes, krijg weer sjevraoje devaan! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2015 10:23
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #434

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Schapendonk, opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 18:59 07 feb 2015 19:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #435
Goed...nee...fantastisch: bovenstaand spandoek (volle petaj) :thumbsup:
Wie gruuts iech Bin op alle die dao tied, geld en enerzijds in gestookte hubbe... :applaus: :applaus:


Slecht...nee..waardeloos: bloemen voor Rutjes... :thumbsdown: Waarom? Nou eenvoudig...
Die gast die door velen hier op handen werd gedragen, probeerde in de tweede helft onze jongens een kaart aan te smeren door te zeuren, klagen, vallen...vieze matenaaier is het gewoon , losertje...! :puke:
Hollender...sjeet h'm mer kepot!!!

Geef mij dan liever van Hyfte, die met uzze Kuuper menig stevig duel uitvocht en waarbij men elkaar respecteerde en waardeerde (vaker na een duel elkaar de hand gaf). Zo hoort het en kan het ook :applaus: en zo iemand verdient een bosje bloemen door deze positieve en goede houding ...!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden