MVV - roda 30-01-2015
02 feb 2015 11:46
Frostie_999
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 feb 2015 11:47
ouwe rot
Platinum Boarder
Vanmorgen in de geusselt geweest.
De toiletten in het uit vak zijn flink vernield (deuren kapot geslagen kranen afgebroken).
Vanmorgen op L1 radio werd verteld bij Mvv worden altijd toiletten vernield met andere woorden dit zijn altijd de Mvv supporters die het doen.
In het uit vak zitten toch alleen maar Roda fans niet dan!
De stelling op L1 radio vandaag is dan ook kunnen Limburgse derby's nog wel met publiek gespeeld worden.
Dus allemaal een email naar L1 sturen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Schapendonk, Janepie
02 feb 2015 11:49
02 feb 2015 11:51 door Schapendonk.
MVV moet hun de rekening sturen. Iets wat uit-supporters vernielen moet ook op rekening komen van de bezoekende club. Ik neem aan dat dit zo in zijn werk gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Roei baank, Raffalaldo
02 feb 2015 11:52
ouwe rot
Platinum Boarder
J.P. Ler schreef : Goh, welke afbeelding vond ik tijdens het google-afbeeldingen zoeken met als onderwerp mvv-roda ??
Schandalig he L1, DDL en 1limburg?
Naar l1 sturen en de Limburger.
02 feb 2015 11:53
J.P. Ler schreef : Goh, welke afbeelding vond ik tijdens het google-afbeeldingen zoeken met als onderwerp mvv-roda ??
Schandalig he L1, DDL en 1limburg?
Kan iemand dit aub op L1 zetten. Dan is dit onderwerp ook gauw ten einde.
02 feb 2015 12:08
02 feb 2015 12:08 door Hill28.
Je kunt beter focussen opde geweldige sfeer en wedstrijd in plaats van mee te gaan in de goedkope stemmingmakerij van L1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Sjotelsplak
02 feb 2015 12:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Een woord over onze bezoekers:
Het is nobel en getuigt van respect als je een verloren strijdmakker (RIP Ricardo doek)
,
Dat vond zelfs ik een mooi statement van de WSU...
maar als je of tenminste een groot aantal uit eigen gelederen het bezoekersvak sloopt...
dan bedoezel je juist de herinnering aan en herdenking van je kameraad...
en handel je als een sufgerukte Wally ....een hondsdolle hond die met een spuitje uit zijn lijden gebracht moet worden...
als er vanuit de groep zelf (sociale controle) ook geen reactie komt.....uiterst triest
Waar zijn de moraalridders van de media..." Mofrikaantjes" ....?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
02 feb 2015 12:25
Die journalisten moeten zichzelf ook aan het werk houden he. Zaterdag schreef die Hollandse krullebol (ben zijn naam effe kwijt) al een column waarin werd verwezen naar de actie van Ultras Inferno van Standard (geweldig spandoek overigens) en de vraag of deze trend in "kwetsende" tifo zich zou voortzetten, onder andere in de Limburgse derby's. Nou vandaag opent de krant ermee, wordt alles uitvergroot en wordt er op gereageerd door jan en alleman. Kunnen ze weer een hele week stukjes aanleveren bij hun redactie en blijven ze mooi aan de vreet. De actie van de Standard-supporters was wereldnieuws, daar zullen ze wel op mee proberen te liften.
02 feb 2015 12:36
Zij hadden trouwens ook een provocerend spandoek met Maastrichtse ster....Misschien dat iemand daar een foto van heeft.
02 feb 2015 13:03
mvv4ever
Platinum Boarder
HEERLIJK deze overwinning echt lekker!!
MVV heeft verdiend gewonnen heeft met strijd en passie gespeelt en op basis daarvan hebben ze ook gewonnen.
Ze kunnen het wel dat hebben ze gister laten zien!
R*da daarin tegen speelde als arrogante ventjes zonder passie en strijd en helaas in dit soort wedstrijden als je niet hiermee speelt sta je al 1-0 achter.
Helaas wordt het wel 0-1 voor R*da onverdiend , maar zo zie je maar weer 1 fout en het kan meteen een goal zijn en dat was gister ook het geval.
Gelukkig wordt het snel 1-1 anders was het veel lastiger geworden deze wedstrijd.
Daarna gewoon een stomme dan ook een echte domme rode kaart waar Janssen zijn team toch echt mee benadeeld want je ziet ook na de rode kaart werd MVV nog sterker. Al is dit vaker gebleken dat MVV tegen 10 man toch altijd lastig heeft maar gister gelukkig niet.
Het wordt zelfs 2-1 door een schitterende goal van Smeets.
Tweede helft had ik niet zo iets dat MVV het nog uit handen liet glippen de winst . Waren de eerste minuten dan wel wat druk van R*da maar dat weet je zo spelen ze altijd de eerste 10 minuten.
Daarna krijg je toch de zekerheid en wordt het 3-1 en was het gewoon een dolle boel.
Ik vond de wedstrijd nog heel erg sportief verlopen van beide kanten zoals van fans als spelers.
Er zijn een paar kleine incidenten zoals voor de wedstrijd. (Maar dat weet je gewoon bij dit soort derby's)
Bij de 0-1 toch aantal dingen naar de grensrechter gegooid zoals de stokken van de vlaggetjes. (Ok dit is de welbekende grensrechter die altijd MVV benadeeld altijd en dat zal nooit veranderen)
Van R*da's kant toch paar keer echt domme acties zoals spugen van Janssen en Paulissen die met 2 benen doorgaat op Ospitalieri als ik me goed herinner. (Wat goed afloopt nog)
En de wc's slopen in het uivak. (Ik hoop dat MVV wel nog een rekening gaat sturen de kant van de duitsers op)
02 feb 2015 13:12
Peter Pan
Platinum Boarder
Wat was eigenlijk wat de grens fout deed bij de 0-1, Croux flipte helemaal uit, maar was toch gewoon een legitieme goal? Nadat Braken hem terugspeelde raakte niemand van Roda hem aan dus kon het geen buitenspel zijn toch?
02 feb 2015 13:15
Peter Pan schreef : Wat was eigenlijk wat de grens fout deed bij de 0-1, Croux flipte helemaal uit, maar was toch gewoon een legitieme goal? Nadat Braken hem terugspeelde raakte niemand van Roda hem aan dus kon het geen buitenspel zijn toch?
Klopt helemaal, maar de grensrechter stak (onterecht) zijn vlag in de lucht voor buitenspel. Denk dat Croux daar op reageerde.
02 feb 2015 13:26
02 feb 2015 13:27 door De reservebank.
De reservebank
Fresh Boarder
Ik lees er niets over op het forum, maar van mij krijgt Veer Zien MVV een groot compliment voor de wijze waarop ze de catering hebben verzorgd. Ondanks de drukte liep het naar mijn idee zeer vlot en blijven ze altijd vriendelijk. Dat zij de catering hebben overgenomen is voor mij de beste aanwinst van het seizoen.
Ben benieuwd wat afgelopen zondag Veer Zien MVV heeft opgeleverd...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, Sjop
02 feb 2015 13:33
Spelers dank voor deze onvergetelijke wedstrijd. Dit voelt als een kampioenschapswedstrijd. De sfeer was heerlijk. Wat een gezeik om een pop. We hebben ze laten beven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Janepie
02 feb 2015 13:37
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Klopt, ook de extra kraampjes om de drukte op te vangen.
En de mooie rode afdakjes bij alle cateringpunten. Veer zien mvv... gruuts op uuch!!!!!!!
Over de wedstrijd, onbetaalbaar.
Op alle vlakken hebben we ze een lesje geleerd!!!
Hier kunnen we jaren op teren, we hebben die kneusjes de mond gesnoerd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Raffalaldo, Janepie
Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden