MVV - roda 30-01-2015

02 feb 2015 08:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #331
Klopt, Dijkhuizen inderdaad ook. En grappig dat ze zichzelf vonden. :rolleye:

Ik denk dat die jongens heel erg onderschat hebben hoe de sfeer ging zijn. Bij de wedstrijd in Kerkrade was er in het stadion, richting de spelers, een ronduit gezapige sfeer. Die hadden waarschijnlijk iets vergelijkbaars verwacht. Mis! Dit was een échte derby-sfeer en je zag dat een aantal spelers daar erg veel moeite mee hadden.

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar die Cecilia is een nog slechtere spits dan Knarren en Van Schijndel bij elkaar :lachen: :lachen: Die had in kopduels de timing van een NS-trein als het sneeuwt, er bladeren op het spoor liggen, er een wisselstoring heerst en er koperdraad gejat is. :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Raffalaldo, Janepie, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2015 08:56
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #332
Schrijft de Leugeneer toevallig ook nog over het gesloopte uitvak?

Was me gister al duidelijk toen Roda-wiche schreef dat MVV scoorde uit een 'onterecht gegeven corner'
Ahum ik wilde eigenlijk krantje kopen om na te genieten, maar ze stikken er maar in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 09:02
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #333
DIT WAS EEN VAN DE MOOISTE DAGEN UIT MIJN LEVEN!! Winnen van de zogenaamde club van Limburg. Wat een losers die Duitsers van Aachen-Nord!!

Een groot "Dank je Wel" aan de spelers en alles rondom MVV die dit mogelijk hebben gemaakt!!

Forza MVV Mestreech!!

MVV Forever FC. Limburg never!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Janepie

02 feb 2015 09:22
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #334
Bedankt aan het team voor deze strijd en inzet. Dit maakt heel veel goed :thumbsup: Ik heb genoten in vakkie F. Die moffen recht in de ogen kunnen aankijken, heeeeeerlijk. Nogmaals bedankt bedankt voor deze onvergetelijke pot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 09:35
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #335
Wat een riooljournalist moet je trouwens zijn, om na zo een mooie wedstrijd en zo een prachtige sfeer de krant te openen met een spandoekje van drie bij één. Misschien zijdelings het vermelden waard, en zeg dan meteen even erbij dat de halve Boschpoort Danny op een positieve wijze toezong.

Had Roda gewonnen, dan had op de voorpagina gestaan 'Roda knokt zich heldhaftig terug in titelstrijd in kolkende Geusselt' ofzoiets. Nu de derby van het jaar verloren is gegaan, wordt MVV maar op een andere manier kut afgeschilderd. Na mijn abonnement al een tijd terug opgezegd te hebben, zal ik vanaf vandaag geen DDL meer kopen zolang Roda-Wiche daar nog zijn afgunstige rioolartikelen ten toon mag spreiden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, Janepie

02 feb 2015 10:13
Euskens
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #336
Wat een prachtige middag. Genoten van de prachtige sfeer, de inzet van de spelers en uiteraard het geweldige resultaat! Als we de rest van de wedstrijden met 70% van deze inzet invliegen, dan kunnen we iedere tegenstander in de JL aan denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

02 feb 2015 10:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #337
Laat ze lekker vertellen en schrijven wat ze willen. Degene wat daar waren weten wel beter. Jongens, dit kan nooit meer iemand ons afnemen. Als ik 100 mocht worden weet ik het nog, zo mooi was het. :applaus: :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Raffalaldo, Sjop, Janepie

02 feb 2015 10:29
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #338

Frostie_999 schreef : mega.co.nz/#!pVJRCTiD!byDHwKVDZgYzLL1iLl...L1Dlg1sMTO7nH0xCviLY

Ik heb als het goed is de samenvatting voor iedereen downloadbaar gemaakt. Let wel, 440 mb.

Is dat die samenvatting van een kwartier?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

02 feb 2015 10:34 02 feb 2015 10:40 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #339
Gefeliciteerd met de meer dan terechte overwinning! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Schapendonk, Jacques, damske, Us Clubke, opadiehard, Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 10:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #340

Gohf schreef : Gefeliciteerd met de meer dan terecht overwinning! :applaus:

DANKE! BITTE! :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 feb 2015 10:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #341
Hoe zit het trouwens met Niels Vorthoren. Veel mensen praten niet zo over hem. Maar ook hij verricht heel veel werk en knapt het vuile werk op als een soort stofzuiger. Van mij mag hij langer bij MVV blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

02 feb 2015 10:58 02 feb 2015 10:59 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #342
Ik ben nog nooit zo'n fan geweest van "het prikbord" van de westside "suckers" oes Kirchrao zoals nu... :lachen:
En als je de stukjes daarop leest, dan maak je niet druk om wat "der Wichser" van de Leugeneer schrijft...
want dan begrijp je meteen dat die simpel ziel wat te veel magic mushrooms / paddo's gegeten heeft...
en totaal iets anders zag dan normale mensen...
voor zover die ws suckers normaal zijn.... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 11:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #343
Whaha "we gaan anders zum jaffa" heerlijk

02 feb 2015 11:22 02 feb 2015 11:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #344
Ik heb net de beelden teruggekeken. Maar op die slechte pass van Kuipers, waar bijna de 2-2 uit valt. Daar ziet Knops er heel vreemd uit. Geeft me een beetje een raar gevoel. Hij weet dat hij de laatste man is, maar toch houdt ie in op de bal, en laat hij de tegenstander langs zich lopen. Als hij daar de voet tegen de bal zet, krijgt hij echt geen kaart, want hij speelt de bal en verdedigd frontaal, hoogstens een overtreding tegen. Maar dan is de aanval er wel uit. Het kan een gebrek aan scherpte zijn, maar die bal had hij moeten hebben. Gelukkig liep het met een sisser af. Maar dit is wel wat ons iedere week de punten kost, dat extra stapje achterin.

De Limburger probeert weer een bodem te leggen voor "FC Limburg'. Nu hun geliefde Roda weer met beide benen op de grond staat. Het begon gisteren al door persberichtjes te sturen via de sociale media over 'schandalige sfeeracties en het failliete voetbal in Limburg' Pure stemmingmakerij. Slechte verliezers daar bij de MGL group. Wordt tijd dat MVV even een persbericht gaat sturen over de vernielingen in het stadion in het uitvak. Misschien nog een leuke statement erbij van de voorzitter over hoe blij we wel niet mogen zijn dat er geen FC Limburg bestaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, Raffalaldo, Janepie

02 feb 2015 11:45
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - roda 30-01-2015 #345
Goh, welke afbeelding vond ik tijdens het google-afbeeldingen zoeken met als onderwerp mvv-roda ??
Schandalig he L1, DDL en 1limburg?

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden