>
Ontvangen bedankjes 239
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
HIER!! schreef : dikke 1000
Ik voorspel er 6000 voor donderdag.Jacques schreef :
Waar baseer jij dit op? Volgens mij zitten we momenteel op ongeveer 2500-3000. Ja, dat zei ik eerder ook al, maar toen overdreef ik wat.
Jacques schreef :
Waar baseer jij dit op? Volgens mij zitten we momenteel op ongeveer 2500-3000. Ja, dat zei ik eerder ook al, maar toen overdreef ik wat.
Roed en Wit 70 schreef :
middenstip schreef : Tot op heden 2358 tickets verkocht!
Triest zeg !
Naar de eredivisie
Zal wel weer door velen geredeneerd worden...stel je voor ze komen door, dan ga ik wel
jeoff schreef :
Roed en Wit 70 schreef :
middenstip schreef : Tot op heden 2358 tickets verkocht!
Triest zeg !
Naar de eredivisie
Zal wel weer door velen geredeneerd worden...stel je voor ze komen door, dan ga ik wel
Ik denk dat de echte stroom pas deze week op gang komt.. velen zullen misschien zelfs pas op de wedstrijddag aan de kassa een kaartje kopen.
Maar met 6000 kaartjes kan MVV zich al in de handen knijpen, ik denk dat er tussen de 4000 en 5000 toeschouwers zullen zijn.
Terug naar zondag 31 mei. ,,Een zonnige dag”, herinnert Fischer zich. ,,Met tweeduizend Cambuursupporters die naar Kerkrade trokken”, weet Pama. ,,Het stadion zat vol. Bij Roda waren ze vooraf nerveus.” Fischer zit op de bank, Pama op de tribune. Ze zien Roda’s Marcel Meeuwis al snel rood krijgen en de thuisclub desondanks op 1-0 komen.
Dan gebeurt het, op slag van rust. Nijhuis gaat gruwelijk in de fout, en Brack is de dupe. Hij weet het nog goed. ,,Ik zag een gat in de verdediging, stoomde op en kreeg een perfecte bal van Nassir Maachi. Ik zag in mijn ooghoeken een tegenstander (Davy de Fauw, red.) en kapte naar binnen. Daarna voelde ik een tik op mijn enkel en had ik pijn. Nijhuis floot. ‘Penalty’, dacht ik nog.”
En Nijhuis - hij bleek voor dit verhaal niet voor commentaar bereikbaar - lijkt die ook te geven, maar verandert van mening. Een mispeer van de leidsman. In plaats van een kaart voor De Fauw, dus elf tegen negen in Cambuurs voordeel en een strafschop (de waarschijnlijke 1-1) wordt het wegens een vermeende schwalbe het tweede geel (dus rood) voor Brack, en moet Cambuur dus ook met tien man verder. Het blijft 1-0.