MVV-Cambuur

18 mei 2017 09:07
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Cambuur #46

Jacques schreef :
Ik gok dat MVV voor de vrije verkoop van vanavond aan de kassa alvast kaartjes apart aan het leggen is en in het online systeem blokkeert.

Dat is correct.. dat doet MVV altijd op de wedstrijddag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2017 09:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur #47

jeoff schreef :

Jacques schreef :
Ik gok dat MVV voor de vrije verkoop van vanavond aan de kassa alvast kaartjes apart aan het leggen is en in het online systeem blokkeert.

Dat is correct.. dat doet MVV altijd op de wedstrijddag.

Duidelijk. Uitgaand van de vakken waar er minder grote afnames te zien zijn zitten we dan rond de 4000 verkochte kaartjes en dat is wat Trepke B gisteravond ook postte.

Inderdaad balen van het weer, zal zeker een paar honderd man schelen. Van de andere kant: als je voor een halve finale play-offs niet komt omdat het een beetje regent... Ach ja, met the usual suspects een heksenketel maken dan maar. Alles geven, op het veld en op de tribunes!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

18 mei 2017 09:23
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Cambuur #48

Jacques schreef :
Duidelijk. Uitgaand van de vakken waar er minder grote afnames te zien zijn zitten we dan rond de 4000 verkochte kaartjes en dat is wat Trepke B gisteravond ook postte.

Inderdaad balen van het weer, zal zeker een paar honderd man schelen. Van de andere kant: als je voor een halve finale play-offs niet komt omdat het een beetje regent... Ach ja, met the usual suspects een heksenketel maken dan maar. Alles geven, op het veld en op de tribunes!

Mwah het weer is nu minder, maar volgens 1Limburg (en die hebben het meestal goed):

In de namiddag en avond wordt het overwegend droog en er komen opklaringen, waarbij het later op de avond ongeveer 14 graden is bij een zwakke wind.

Voor de last minute beslissers zal het dus toch niet zo slecht zijn.

18 mei 2017 09:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur #49
Reken vanavond maar op 6500-7000 kijkers.

18 mei 2017 10:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-Cambuur #50
Dit is toch wel een veel ander Cambuur dan in het begin van het seizoen. Maar ik had het idee dat ze op het laatst iets wat van hun flow kwijt waren. Neemt niet weg dat dit nog altijd beter is dan de belabberde 2e seizoenshelft van MVV met een record aantal gelijke spellen. Moeilijk te zeggen om wat het gaat worden. Het ligt eigenlijk helemaal aan MVV zelf of ze weer in dat zelfde ritme komen van de 1e seizoenshelft. Als MVV er weer zin in heeft 2-1 , maar bij een achterstand ( wat vaak gebeurd) denk ik aan 1-3. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je tegenstander voetbald. Cambuur goed kennende in Maastricht: heel irritant, veel schwalbes, kaarten uitlokkend, met 11 man voor de pot, en dan snel op de counter. MVV, kijk maar uit voor rode kaarten, scheids is nu al op de hand van Cambuur. Succes.

18 mei 2017 10:27
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Cambuur #51
Pieter Nys vraagteken tegen Cambuur

MVV is vier wedstrijden verwijderd van de eredivisie. Het eerste obstakel is de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur (vanavond om 19.45 uur).

MVV gaat uit van circa 5500 man op de tribune. De eerste wedstrijd in de play-offs zal worden gespeeld zonder aanvoerder Nick Kuipers, die is geschorst. Ook Shermar Martina zal niet meespelen wegens een knieblessure. Ook Florian Loshaj, al langer in de lappenmand, kan slechts toekijken vanavond.

Trainer Ron Elsen plaatst nog een vraagteken bij Pieter Nys. De middenvelder moest vorige week tijdens een vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Eindhoven afhaken met een blessure. Gisteren trainde Nys weer voor het eerst mee met de groep. Zondagmiddag is de tweede wedstrijd tegen Cambuur.

Vermoedelijke opstelling: Geens, Labylle, Pereira, Shermaine Martina, Ciranni, Ippel, Nys, Schroijen, Pedro, Nwakali, N’Koyi

18 mei 2017 10:32
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-Cambuur #52
Jammer, ik had graag onze super turk aan het werk gezien.
Hoewel Nwakali uiteraard een heel begaafde speler is, lijkt Guvenc meer rendement te halen uit zn acties en spel.

18 mei 2017 10:47
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Cambuur #53
Wat ik niet snap: waarom is men deze week niet in beroep gegaan tegen de schorsing van de Kuuper? Los gezien van het feit dat ik een beroep zeker kansrijk acht, zou hij zolang het beroep loopt nog inzetbaar zijn, waardoor hij in ieder geval vanavond
zou kunnen spelen. We zijn nou eenmaal niet in de positie om al verder te kijken dan deze ronde..

Ik lees net inderdaad dat Lilipaly de wedstrijd mogelijk moet missen, dit zou zeer gunstig zijn voor ons. Echter denk ik dat zijn vervanger Ricardo Kip nog steeds moeiteloos hier in de basis zou spelen. Zo zijn er meerdere spelers bij Cambuur die daar geen basisplaats hebben, maar die ik graag hier zou zien, zo'n Martijn Barto bijvoorbeeld.

Ons belangrijkste voordeel is dat de druk overduidelijk bij Cambuur ligt. Laat ze het maar laten zien hoe goed ze zijn. Altijd een vervelende ploeg gevonden trouwens, al sinds de tijd dat Stanley Menzo daar trainer was. Hoewel ik ook niet vergeten ben hoe Aken-Noord bijna werd uitgeschakeld door hun, maar door een onterechte tweede gele kaart voor een schwalbe ze met tien man kwamen te staan, de moffen terug in de wedstrijd kwamen en uiteindelijk na penalty's wonnen.

18 mei 2017 11:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur #54
Dat kan ik je uitleggen: op het wedstrijdformulier stond kopstoot c.q. bodycheck. En tja, je kunt niet ontkennen dat het geen bodycheck was en dus terecht rood. Dan heeft in beroep gaan geen enkele zin. Daarnaast speelt hij, helaas, al weken dramatisch en vind ik Martina(wie had ooit gedacht dat ik dit ging zeggen) goed spelen de laatste tijd.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

18 mei 2017 11:22
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Cambuur #55
MVV, Play-offs en een sterke tegenstander... dat laat mij terugdenken aan de wedstrijden vorig jaar tegen de Graafschap :angry: Man wat zat ik er na die nederlaag doorheen, hopelijk dat het kwartje vanavond eens onze kant uitvalt. Ik verwacht een gretig MVV, zag Thomas nog in een FC Barcelona trainingspak rondlopen, als hij zich daar in de kijker wil spelen kan dat de komende 4 wedstrijden.

Vanavond moet het gebeuren, eigenlijk verwacht ik ook dat het vanavond gewoon gaat gebeuren. We rekenen nergens op, hebben 4 wedstrijden lang niets te verliezen en een bank met spelers die zich graag in de kijker willen spelen. Lijnsje, Draankörgel, Zeikbak en Vrijgeleer zullen de club vanavond in elk geval weer steunen, zowel vocaal als financieel.

I WANNA GO HOME :evil:

18 mei 2017 12:27
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Cambuur #56
Ik heb spelers voor minder vrijgesproken zien worden. Bovendien betekent dat een vergrijp als dusdanig op het wedstrijdforumulier staat niet dat er geen beroep mogelijk is. Wanneer MVV een zaak zou starten, zou deze serieus worden behandeld bij de tuchtcommissie, waardoor Kuipers inzetbaar zou zijn zodra er nog een definitieve uitspraak gedaan zou zijn.
In ieder geval zou ik als MVV zijnde er het maximale aan hebben gedaan om hem speelgerechtigd te krijgen voor vanavond, ook al steekt hij niet in een grootste vorm recentelijk. Het blijft onze aanvoerder, een jongen die in dit soort wedstrijden nog 10% extra geeft en bovendien al ervaring heeft met het spelen van dit soort wedstrijden. Met Martina gaat het echt niet beter hoor.

18 mei 2017 12:28
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Cambuur #57
Ik heb spelers voor minder vrijgesproken zien worden. Bovendien betekent dat een vergrijp als dusdanig op het wedstrijdforumulier staat niet dat er geen beroep mogelijk is. Wanneer MVV een zaak zou starten, zou deze serieus worden behandeld bij de tuchtcommissie, waardoor Kuipers inzetbaar zou zijn zodra er nog een definitieve uitspraak gedaan zou zijn.
In ieder geval zou ik als MVV zijnde er het maximale aan hebben gedaan om hem speelgerechtigd te krijgen voor vanavond, ook al steekt hij niet in een grootste vorm recentelijk. Het blijft onze aanvoerder, een jongen die in dit soort wedstrijden nog 10% extra geeft en bovendien al ervaring heeft met het spelen van dit soort wedstrijden. Met Martina gaat het echt niet beter hoor.

18 mei 2017 12:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur #58

Larsbak schreef : Ik heb spelers voor minder vrijgesproken zien worden. Bovendien betekent dat een vergrijp als dusdanig op het wedstrijdforumulier staat niet dat er geen beroep mogelijk is. Wanneer MVV een zaak zou starten, zou deze serieus worden behandeld bij de tuchtcommissie, waardoor Kuipers inzetbaar zou zijn zodra er nog een definitieve uitspraak gedaan zou zijn.

Hartstikke leuk voor je, maar feit blijft dat het ingevulde wedstrijdformulier overeenkomt met de gebeurtenis tijdens de wedstrijd. Daarnaast diende al eerder beroep aangetekend te worden, waardoor de KNVB ruim voor de eerste Play-off wedstrijd al een uitspraak paraat had. Los van het feit dat dit geld zou kosten. MVV heeft juristen in dienst die dit soort zaken oppakken. Neem aan dat zij meer weten dan jij ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

18 mei 2017 12:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur #59

aait wief schreef :

mvv4ever schreef : We moeten deze winnen. Als we verliezen of gelijkspelen dan weet je dat we eruit zijn.
.

Wat dacht je van 0-0, 1-1....?

We gaan echt niet winnen in leeuwarden.
Ik denk dat we juist gaan verliezen. Dus moeten we onze hoop vestigen op vanavond de thuiswedstrijd.

18 mei 2017 12:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Cambuur #60
En stel eens dat je gelijk hebt. Beroep had uitstel betekend en Kuipers had alsnog twee wedstrijden gekregen, ingaand vanaf de finale play-offs.

Stel dan nog eens het ondenkbare: wij verslaan Cambuur en Roda schakelt Helmond uit.

Kuipers geeft misschien 10% extra in een wedstrijd als deze. Maar tegen Roda is die volledig geladen en geeft zeker 50% extra. Vraag maar aan Schreurs. Vraag maar aan Anco Janssen. Vraag maar aan de enkel van Faik. Als er iemand is die ik er graag in een eventuele, onwaarschijnlijke, wedstrijd tegen onze oosterburen bij heb, is het Nick wel. Die stookt het vuurtje wel op en zorgt dat iedereen weet waar het om draait. Bij Roda betwijfel ik dat met hun vreemdelingenlegioen. Laat die wedstrijd maar lekker ontaarden in vechtvoetbal voor iedere meter. Want dat winnen we.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Bung

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden