>
Ontvangen bedankjes 1705
Mr Sjaan schreef : Ik vond Martina gisteravond een verademing t.o.v. Kuijpers, er werd veel beter en strakker gedekt en er kwamen regelmatig goede passes van achteruit. Wat mij betreft blijft Martina volgend seizoen op deze plek staan en krijgt Kuijpers geen nieuw contract meer.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Je brengt ze nog op ideeen! "Nee, ik heb die cheque niet uitgeschreven. dat was een dubbelganger"houtengerard schreef : Wie je ook bent, je bent hem sprekend met het kapsel, gezicht, ringbaard en kleding. Als je zo het Parkstad Limburg stadion komt binnenlopen, kun je daar de grap van de eeuw gaan uithalen. Hij was echt zijn tweeling broer.
MVVke schreef : Este de kanse neet maaks, daan winste neet, dat is logisch.....
Mer este tege 12 maan späöls, daan winste ouch neet.
A) In de 2e hèlf kump eine vaan us tot 2 kier aon touw achter de maan vendan, en toch weurt gevlag veur boetespeul. Wie deiste dat??
B ) Dee goal vaan Schroijen had NOETS aofgekäörd mage weure, dee waor gaaroet neet boetespeul. En de wejjer vaan ''hinderlek'' geit ouch al neet op, aongezeen heer vaanaof de zijkant koum.
C) Schroijen sjievelt euver de achterlijn, mer de bal blijf binne, en eine vaan Cambuur heet 'm aon de veuj. Vervolges pak Schroijen häöm de bal aof en WEER weurt gevlag veur boetespeul. Dee grensrechter aon de kant vaan de Boschpoort mage ze wat miech betref rectaol eve goon plezere mèt dee vlaggestek.
Verdaole is minselek. Mer este in ein hèlf toch zoeväöl arbitraole blunders maaks (sjeids en grens), daan ruuk dat toch nao oonraod.
Dusseldorp ging nao de match nog eve fel in discussie mèt Mulder. 'r Had 't 'm wat miech betref wel eve 'ne echte ''Zidane/Kupers'' mage geve.....
Napoleon schreef : Het zoveelste gelijkspel dit seizoen zegt alles over ons spelopvatting.
Vraag me echt af met welk idee Ron Elsen deze PO in gaat, doelstelling was om ze te halen maar wat wil hij uberhaupt bereiken
Weet niet hoe vaak de bal terug wordt gespeeld naar achter , vanuit ingooien vanuit de opbouw noem maar op.
Amper diepgang en creativiteit om verrassend te zijn.
We spelen echt om niet te verliezen , en dat schrijf ik puur op conto van onze trainer, we spelen zelfs laf
Veel te vaak gaat de bal terug en veel te vaak durven we niet t risico te nemen maar kiezen we voor behoudenheid , daarom de vraag wat wil Elsen met deze speelopvatting bereiken.
Met Elsen pakken we nooit een prijs , spelers worden aan banden gelegd en t zelfvertrouwen wordt langzaam de nek om gedraaid
Ik had een MVV willen zien die echt tot t randje durft te gaan en alles of niks speelt in een thuis wedstrijd , dat eeuwige schaak voetbal van Elsen ben ik wel een beetje zat.
Het wordt voor Cambuur morgen een makkelijke middagje met een tegenstander als MVV in de vorm die we al maanden laten zien en met een trainer die spelers niet boven zich zelf kan laten doen ontstijgen en er voor zorgen dat ze messcherp aan een wedstrijd beginnen .
Op naar seizoen 2017-2018 met hopelijk een andere trainer aan t roer!