MVV-Cambuur
- Hill28
-
- Visitor
-
Re: MVV-Cambuur
18 May 2017 23:51 - 19 May 2017 00:00Klik op 'download now' rechts voor video, niet op andere dingen klikken. Sorry voor de pop-up..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
19 May 2017 00:00jeoff wrote:Hante wrote: wahwah.
Volgens mij heb jij echt een totaal andere wedstrijd gezien.. zowel de mensen om mij heen op de tribune als de mensen die ik zo hoorde onderweg naar de auto hebben een vrij goede wedstrijd van MVV gezien..
MVV hield geen bal vast, echt??!
Hante is (waarschijnlijk) een Roda supporter.. Niemand, maar dan ook niemand die ooit een teen in ons stadion heeft gezet, zou hier ooit een ode aan Nathan Rutjes of Tom van Hyfte typen, of verkapt sympathieën uiten richting RJC. Hoe divers mensen ook kunnen zijn in hun persoonlijkheid, hoe onlogische keuzes mensen ook maken, dit struint gewoon niet met elkaar, tenzij je wel heel algemeen in het leven staat. Wel sjiek dat hij zoveel moeite doet om een alibi te typen, met pseudo-MVV verhalen, en zelfs termen die gewoon uit de Limburger komen gebruikt, maar niet in de volksmond onder de MVV supporters worden uitgesproken. Hij heeft die wedstrijd niet eens gezien, volgens mij is "Frits Pieters' terug..?
Ik moet me heel erg vergissen, maar het riekt gewoon naar trollen. Wat niet vreemd is gezien het andersom ook op hun prikbord gebeurt.
- houtengerard
-
- Administrator
-
19 May 2017 00:07 - 19 May 2017 00:17Niets dan lof voor Shermaine, sta daar maar eens onder die druk. MVV heeft de juiste keuze gemaakt door hun contracten te verlengen. Vooraf aan dit seizoen had ik gezegd dat ik Shermar de meeste potentie vond hebben, maar die woorden neem ik terug. Shermaine is even goed als zijn broer als centrale verdediger. Laat MVV hem maar 'vormen' op die plek, hij is geen middenvelder, in de defensie staat hij perfect.
We zullen het gaan zien zondag of het ons gegund is, als ze zo spelen, zoals in de tweede helft zit er misschien wel een verrassing in dit seizoen.
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
19 May 2017 00:31 - 19 May 2017 00:34Na rust een wedstrijd op ooghoogte. Kwalitatief niet goed, fouten van beide kanten, weinig echte doelscenes, af en toe aardige opbouw tot aan de 25 meter en dan was het weer over. En het laatste kwartier wilden beide ploegen niet in het mes lopen. Ik begrijp dat alles-of-niets in dit soort wedstrijden not-done is. Waarom vol op een 2-1 jagen met het risico op een 1-2 terwijl er nog een wedstrijd aankomt en een 0-1 daar ook genoeg is....en niet onbelangrijk; een scheidsrechter die niet sterk acteert en gedurende de hele wedstrijd probeert niet als thuisfluiter bestempeld te worden. In mijn ogen is geen enkel dubieus moment in ons voordeel gefloten. Het is eigenlijk een gotspe als je ziet hoe deze man de blessuretijd verkwanselt. Een uiterst dubieuze beslissing neemt ten nadele van ons en vervolgens gewoon anderhalf minuut niks doet bij tijdrekken en direct affluit. En ik ben meer dan benieuwd naar de herhaling van het buitenspel doelpunt van Schrooyen. Laat ik het anders zeggen; we hadden de fluitist niet bepaald mee.
Waren er positieve dingen? Jazeker ! We hebben eigenlijk niks weggegeven. Martina deed het prima. Labylle had er duidelijk zin in. Ippel had zijn husqvarna motortje vol open. op de Angelside was het goed toeven

En we gaan vol goede moed naar Leeuwarden. Natuurlijk is Cambuur de favoriet. Maar wat hebben wij te verliezen? We hebben de kwaliteiten om het die mannen moeilijk te maken. En de druk ligt echt bij hun.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
19 May 2017 01:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
19 May 2017 08:07Nou nee, op de Boschpoort zaten toch meer mensen die het nodig vonden om van alles op het veld te gooien dan om zichzelf te laten horen. Daar was het echt een heel mager zesje.bokkesprongen wrote: en he3t publiek een 10 verdiend .
De Angelside zag er inderdaad wel ouderwets goed uit.
- jeoff
-
- Administrator
-
19 May 2017 08:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
19 May 2017 08:49Hante wrote: Zeer teleurstellende wedstrijd waar MVV door de ondergrens zakte qua spel, maar ook wat inzet en beleving betreft.
Hoe is het mogelijk dat je thuis tegen een echt niet geweldig Cambuur zo laf en halve finale play-offs ONWAARDIG speelt.
Het ontbreekt aan winnaars mentaliteit, ben het met Meeuw eens dat Thomas Verheydt altijd moet spelen en dan Guvenc naast hem.
Labylle, Ciranni, Martina, Nkoyi waren zeer matig en gaven niet thuis. Ongelofelijk dat men na de 1-0 niet met meer zelfvertrouwen ging aanvallen om Cambuur pijn te doen en het publiek massaal achter zich te krijgen. MVV hield geen bal vast en straalde niets, maar dan ook niets uit. Einde seizoen voor mij, ze laten weer geld liggen, namelijk een uitverkocht stadion tegen Roda.
Sorry, maar ik ben hier goed ziek van en onze technische staf heeft de ploeg niet goed voor deze wedstrijd voorbereid, ook zij scoren een diepe onvoldoende. Wisselbeleid was weer warrig. Daar speel je nu het hele seizoen voor...
Volgens mij heb jij de webstrijd van 18:30 uur gezien...
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
19 May 2017 09:54Wat gisteren betreft: ik vond Nys (al het hele seizoen zwak), N'Koyi (kwam er niet aan te pas) en Ciranni (veel te onrustig, slordig) dramatisch. Daar ging helemaal niets van uit. Labylle was voor mij de beste man en ik vond Guvenc met een paar knappe steekpassjes toch ook weer positief aanwezig in de eerste helft. Hij was degene die de spelers naar voren joeg in de eerste helft. Maar over het algemeen vond ik de ploeg wat te voorzichtig opereren, er had wat meer overtuigingskracht en wat meer passie in mogen zitten. Ook weer veel te late wissels (N'Koyi had na de eerste helft al gewisseld kunnen worden), waardoor Verheijdt amper de kans krijgt zich in de wedstrijd te spelen. Ook snap ik niet waarom Nys steeds mag blijven staan. Maar goed daar ga ik niet over en de trainer zal het wel beter weten. Ik vertel alleen maar wat ik zie.
Dus er is gelukkig nog hoop zondag maar dan moet er wel wat meer power zijn en moet sneller gewisseld worden als spelers echt niet in de wedstrijd zitten. Nu maar hopen op een 0-1 of 1-2.....maar ook 2-2 is voldoende!
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
19 May 2017 10:07Kay wrote:Nou nee, op de Boschpoort zaten toch meer mensen die het nodig vonden om van alles op het veld te gooien dan om zichzelf te laten horen. Daar was het echt een heel mager zesje.bokkesprongen wrote: en he3t publiek een 10 verdiend .
De Angelside zag er inderdaad wel ouderwets goed uit.
Was toch de best bezochte wedstrijd gisteren.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
19 May 2017 10:11Het is net alsof je inde kerk zit, toen de a.s. het liedje zong "sta op voor MVV" en
ik opstond werd er tegen me geroepen dat ik moest gaan zitten.
Nu kan ik me voorstellen, dat er zo weinig mensen gebruik maken van deze tribune.
Over de wedstrijd ben ik best tevreden, groot respect voor Martina, Ippel. Labyle en
Geens.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
19 May 2017 10:32 - 19 May 2017 10:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mappie
-
- Elite Member
-
19 May 2017 10:39Cambuur heeft een goede uitgangspositie met 1-1, maar toch kan ik ergens wel snappen dat je als MVV zijnde zo'n eerste wedstrijd niet volle bak gaat aanvallen om de 2-1 gaat maken, we hebben al eens vaker in de play-offs in de slotfase daardoor een goal tegen gekregen.
Cambuur heeft trouwens niet alleen een goed voetballende ploeg (lieten ze gisteren niet vaak zien, omdat ik het idee het dat ze niet meer "hoefden" omdat ze hun uitgoal al hadden) maar ook een slimme, uitgekookte ploeg, bijv. bij een ingooi slim wat metertjes mee smokkelen, MVV deed dit ook een keer in de tweede helft maar veel te opzichtig en dit werd derhalve terug gefloten door de scheids... En zo kun je wel meer van die kleine dingetjes bedenken. Zoiets kan ook in hun voordeel werken.
Nou ja, op naar Leeuwarden dus. Lekker kort stukje met de bus.

- houtengerard
-
- Administrator
-
19 May 2017 11:01 - 19 May 2017 11:08middenstip wrote: Gisteren op de hoofd tribune gezeten, nooit meer! Wat een sfeerloze tribune is dat.
Het is net alsof je inde kerk zit, toen de a.s. het liedje zong "sta op voor MVV" en
ik opstond werd er tegen me geroepen dat ik moest gaan zitten.
Nu kan ik me voorstellen, dat er zo weinig mensen gebruik maken van deze tribune.
Over de wedstrijd ben ik best tevreden, groot respect voor Martina, Ippel. Labyle en
Geens.
Dat had ik je ook kunnen vertellen haha. Het is geen 'saaie' tribune, het duurt alleen langer voordat het ijs gesmolten is. Waar ik overigens geen problemen mee heb.
Ik heb me trouwens twee keer door de ogen moeten wrijven gisteren toen opeens Korotaev (die rus van RJC) de tribune op kwam gelopen. ("Dat kan niet, die zit toch vast?".. "Wat doet hij hier?" )
Ik weet niet of je hem ook gezien hebt? Ergens vooraan ging hij zitten met een delegatie.
Wie je ook bent, je bent hem sprekend met het kapsel, gezicht, ringbaard en kleding. Als je zo het Parkstad Limburg stadion komt binnenlopen, kun je daar de grap van de eeuw gaan uithalen. Hij was echt zijn tweeling broer. :lol:
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
19 May 2017 11:05Please Log in or Create an account to join the conversation.