>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef :
Hante schreef : wahwah.
Volgens mij heb jij echt een totaal andere wedstrijd gezien.. zowel de mensen om mij heen op de tribune als de mensen die ik zo hoorde onderweg naar de auto hebben een vrij goede wedstrijd van MVV gezien..
MVV hield geen bal vast, echt??!
Nou nee, op de Boschpoort zaten toch meer mensen die het nodig vonden om van alles op het veld te gooien dan om zichzelf te laten horen. Daar was het echt een heel mager zesje.bokkesprongen schreef : en he3t publiek een 10 verdiend .
Hante schreef : Zeer teleurstellende wedstrijd waar MVV door de ondergrens zakte qua spel, maar ook wat inzet en beleving betreft.
Hoe is het mogelijk dat je thuis tegen een echt niet geweldig Cambuur zo laf en halve finale play-offs ONWAARDIG speelt.
Het ontbreekt aan winnaars mentaliteit, ben het met Meeuw eens dat Thomas Verheydt altijd moet spelen en dan Guvenc naast hem.
Labylle, Ciranni, Martina, Nkoyi waren zeer matig en gaven niet thuis. Ongelofelijk dat men na de 1-0 niet met meer zelfvertrouwen ging aanvallen om Cambuur pijn te doen en het publiek massaal achter zich te krijgen. MVV hield geen bal vast en straalde niets, maar dan ook niets uit. Einde seizoen voor mij, ze laten weer geld liggen, namelijk een uitverkocht stadion tegen Roda.
Sorry, maar ik ben hier goed ziek van en onze technische staf heeft de ploeg niet goed voor deze wedstrijd voorbereid, ook zij scoren een diepe onvoldoende. Wisselbeleid was weer warrig. Daar speel je nu het hele seizoen voor...
Kay schreef :
Nou nee, op de Boschpoort zaten toch meer mensen die het nodig vonden om van alles op het veld te gooien dan om zichzelf te laten horen. Daar was het echt een heel mager zesje.bokkesprongen schreef : en he3t publiek een 10 verdiend .
De Angelside zag er inderdaad wel ouderwets goed uit.
middenstip schreef : Gisteren op de hoofd tribune gezeten, nooit meer! Wat een sfeerloze tribune is dat.
Het is net alsof je inde kerk zit, toen de a.s. het liedje zong "sta op voor MVV" en
ik opstond werd er tegen me geroepen dat ik moest gaan zitten.
Nu kan ik me voorstellen, dat er zo weinig mensen gebruik maken van deze tribune.
Over de wedstrijd ben ik best tevreden, groot respect voor Martina, Ippel. Labyle en
Geens.