MVV-Cambuur
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
Re: MVV-Cambuur
17 May 2017 11:58mvv supporter wrote: sinds wanneer gaan mensen zitten op de plaats die op het kaartje staat.
Heb ik nog niet eerder gezien bij MVV.
Ik heb een normaal kaartje zonder reservatie van mijn seizoenkaart stoel,
Ik verwacht gewoon op mijn stoel te kunnen gaan zitten. of ja ik GA daar zitten
Gewoon op tijd komen pik. Er gaan nu mensen komen die hebben schijt aan jou vaste plaats.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Olzie
-
- Premium Member
-
17 May 2017 12:06Roed en Wit 70 wrote: Denk idd systeemtechnisch niet mogelijk. Maar vind ik zelf ook terecht voor losse kaartkopers.
Er is een privilege regeling voor seizoenkaarthouders.
Je hebt of digitaal de gegevens van de kaartkopers, of registreert de losse kopers van de balie bij de balie (alleen in de voorverkoop!). Natuurlijk moet dit niet altijd gebeuren, maar zou voor deze halve finale net wat meer "druk" bij kopers in de voorverkoop kunnen leggen nu (helaas!!!!!!) de animo niet zo hoog is, ondanks de mogelijke droomfinale.
@Jacques: 8.160 inderdaad (inclusief uitvak), dat valt dan tegen echt heel erg tegen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 May 2017 12:34Blijft wel genoeg aanvallende kwaliteit bij Cambuur hoor, Van der Streek scoorde al 22 keer en is niet eens echt een spits, Barto al 17 keer raak en die begint vaak niet in de basis. Rechtsbuiten Hoefdraad al 22 assists. En ga zo maar door. Achterover leunen is geen optie, dat is regelrechte zelfmoord. Labylle moet bijvoorbeeld zorgen dat zo'n Hoefdraad achter hem aan moet.
- Bung
-
- Premium Member
-
17 May 2017 13:40Laten we hopen dat onze jongens zich de afgelopen tijd goed hebben voorbereid op deze 2slag met Cambuur.
Met de hulp van onze supporters moeten we thuis gewoon kunnen winnen van deze eredivisie degradant.
Het beste scenario zou zijn de 0 houden en zelf proberen om er 1 a 2 in te prikken.
Met wat geluk moet dit kunnen. zou in ieder geval prachtig zijn!
Volle Petaj murge!
- MVVke
-
- Platinum Member
-
17 May 2017 15:542-0 wins in Mestreech
3-1 ten oonder in Friesland
Conclusie: M.V.V. door op basis vaan de oetgoals.
D'n einegste boe 'ch sjrik veur höb, is veur dee Barto. Um de ein of aander reie deit dee 't altied good tege us.....
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
17 May 2017 19:18 - 17 May 2017 19:19Zeuk n leef Mestreechs meitske....MVVke wrote: Al 'n aontal daog spook 't zelfde beeld door m'ne kop;
2-0 wins in Mestreech
3-1 ten oonder in Friesland
Conclusie: M.V.V. door op basis vaan de oetgoals.
D'n einegste boe 'ch sjrik veur höb, is veur dee Barto. Um de ein of aander reie deit dee 't altied good tege us.....
daan höbste gein las mie vaan spooke in dnne kop

Noe effe serijeus...
nörregens sjrik veur höbbe...
dink mer aon us aw leedjses...
es MVV ...
nao väöre is...
daan is de ....
Zjus...
noe vats diech boe iech nao tow wul....
dink weijer aon ut leedsje...
Nao Väöre...
Nao Väöre...
daan kin us niks ge....
Do you see the light,my friend ?!
Hell bent for leather ... :evil:
MVV brought us all together !
mogste nog ummer neet zeekere zien ...us clubleed wies de weg
hup hup hup MVV
es geer wulkt MVV... :thumbsup:
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
17 May 2017 19:23 - 17 May 2017 19:23RedWhiteArmy wrote:mvv supporter wrote: sinds wanneer gaan mensen zitten op de plaats die op het kaartje staat.
Heb ik nog niet eerder gezien bij MVV.
Ik heb een normaal kaartje zonder reservatie van mijn seizoenkaart stoel,
Ik verwacht gewoon op mijn stoel te kunnen gaan zitten. of ja ik GA daar zitten
Gewoon op tijd komen pik. Er gaan nu mensen komen die hebben schijt aan jou vaste plaats.
sinds ik op de Angelside "zit"...
staat deze awwe buul altijd !
Hoezo vaste plaats ?
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
18 May 2017 05:51En ik zie best kansen we hebben dit seizoen thuis al gewonnen van Cambuur.
En qua spel spelen we best goed alleen het scorendvermogen mag beter dus hoop dat het scorendvermogen vanaf vandaag beter gaat.
En als wij er gewoon vol achter blijven staan geeft het de spelers een extra boost. Wij maken vanavond het verschil dus laten we ons dan eens extra hard horen. Zelf denk maar op een kleine overwinning van 2-1.
Hoop zelf op 2-0 zonder tegendoelpunt en 2 doelpunten verschil.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
18 May 2017 07:09Wat dacht je van 0-0, 1-1....?mvv4ever wrote: We moeten deze winnen. Als we verliezen of gelijkspelen dan weet je dat we eruit zijn.
.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
18 May 2017 07:10In Maastricht wordt in de halve finale gespeeld tegen MVV. Zondag volgt de return in het Cambuur Stadion.
Statistieken uit (recent) verleden zijn hoopvol.
De Leeuwarders kregen eerder dit seizoen (30 september 2016, onder bewind Rob Maas) met 2-1 klop in Limburg maar na de winterstop (24 februari 2017) bleken de manschappen onder trainer Sipke Hulshoff met 4-0 veel te sterk voor de ploeg uit Maastricht. In mei 2012 ontmoetten de teams elkaar ook al in de play-offs. In dat tweeluik kwam Cambuur als winnaar uit de bus na een 0-2 uitzege en 0-1 thuisnederlaag. Van de laatste tien duels in De Geusselt pakte het zes keer goed uit voor de geel-blauwen, werd het eenmaal gelijk en ging het drie keer mis.
Twijfels rondom Lilipaly, speelwijze aanvallend
Hulshoff liet na de woensdagtraining weten de basiself niet prijs te willen geven. Wel gaf de trainer aan dat het meespelen van Stefano Lilipaly twijfelachtig is. ,,Hij heeft iets aan zijn enkel en is dus niet topfit, maar zit wel bij de selectie.” Over de speelwijze was Hulshoff duidelijk: ,,Die zal zeer zeker aanvallend zijn.”
Inzetbaarheid spelers
Djavan Anderson is vanwege familieomstandigheden – in goed overleg met de club – niet langer onderdeel van de eerste selectie. Noureddine Boutzamar ontbreekt nog altijd wegens nasleep hoofdpijn na botsing. Achraf Akhamrane is lange tijd uitgeschakeld wegens afgescheurde kruisbanden.
Vermoedelijke opstelling
Zeinstra, Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman, Monteiro, Bakker, Lilipaly/Boerlage, Hoefdraad, Van de Streek, Tissoudali
Arbitrage
Het duel (aftrap 19.45 uur) staat onder leiding van scheidsrechter Mulder.
129
98
Lees meer over dit onderwerp
Gerelateerde Artikelen
Anderson (midden) maakte een fatale fout tegen MVV. Nienhuis (l) en Steenvoorden (r) balen mee. Foto: Henk Jan Dijks
- Kay
-
- Elite Member
-
18 May 2017 07:27Lichtelijk off-topic, maar volgens mij ben je in de war met Denim & Leather van die andere Engelse metal dino's, Saxon. Of je foetelt bewust omdat het toch niemand op zou vallenles rouges blancs wrote: Hell bent for leather ... :evil:
MVV brought us all together !

Om er dan maar op voort te borduren:
It was the 12th man that set the spirit free
Vanochtend wakker geworden met het gevoel van een kind dat op schoolreisje gaat. Kan niet wachten. Hoewel ik een tijdje geleden ervan overtuigd was dat Cambuur ons Waterloo zou betekenen, heb ik er nu een goed gevoel over. Het moet kunnen. Met z'n allen achter de ploeg.
- ASR
-
Topic Author
- Platinum Member
-
18 May 2017 08:16Vind persoonlijk de voorverkoop nogal tegenvallen. 4000 kaarten voor een halve finale playoffs is echt te weinig. Hopelijk komen we op een dikke 5000 man uit. Iets meer dan een normale competitiewedstrijd.
Kom op die roeie!! Make us proud!!
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
18 May 2017 08:45MAAK DE GRACHT TROTS!
LAOT MVVke HIELEMAOL LOS GOON!
3 PUNT EN NIKS AANDERS!
VEER ZIEN ROED VEER ZIEN WIT!
- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 May 2017 08:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
18 May 2017 09:05
Ik gok dat MVV voor de vrije verkoop van vanavond aan de kassa alvast kaartjes apart aan het leggen is en in het online systeem blokkeert.
Maar voor het geval dat er gisteravond echt zo massaal gekocht is: dan staat de teller nu op ongeveer 5500/5600, nog zonder het uitvak :applaus: