MVV-*oda
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: MVV-*oda
25 May 2017 22:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
25 May 2017 22:31Wat dat gedoe in de rust betreft: hier was ik dus bang voor. Eerst niks aan de hand, en opeens beginnen ze vanuit het uitvak met hun hele jaarsalaris aan gespaarde munten te gooien, plus nog wat voorwerpen. Als iedereen daar weg gelopen was, hadden zij in een kwaad daglicht gestaan. Nu gaan een paar malloten vol in de tegenaanval en zijn wij met z'n allen de schuldigen. Diep triest.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- #Willy
-
- Senior Member
-
25 May 2017 22:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
25 May 2017 22:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
25 May 2017 23:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Platinum Member
-
25 May 2017 23:24Zondag moeten we het afmaken, 1 x scoren is genoeg, ik zie dit zwakke Roda geen twee goals tegen ons maken.
Ze hebben vijf keer de begroting van ons en waren vijf keer slechter haha wat een dom volk is dat toch.
Jammer van dat geweld, Roda supporters dagen Mvv supporters uit door vanalles te gooien. Eerst klimmen vijf Roda supporters over de hekken richting Mvv supporters maar bedenken zich snel en vluchten terug. Dan komen een paar Mvv heethoofden die wraak willen....jammer dat dit allemaal gebeurd. Dit gaat Mvv weer duiten kosten.
Nogmaals complimenten voor alle Mvv spelers, Roda had tweede helft niets in te brengen, hadden alle geluk dat ze geen goal tegen kregen. Ik vraag me af hoe die ploeg überhaupt punten heeft kunnen halen in de eredivisie.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
25 May 2017 23:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Meeuw
-
- Junior Member
-
25 May 2017 23:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
25 May 2017 23:29Driver wrote: Mvv speelde met volle inzet, goede wedstrijd van Mvv gezien tegen een zwak Roda. Lekkere sfeer van de Mvv supporters in het stadion. Geen enkele supporter van Roda gezien of gehoord in een ander vak. Alle tribunes zong iedereen de Mvv liederen mee. Leuk als je die internet hoolies allemaal hoorde dat ze kaartjes hadden voor de hoofdtribune. Hahaha zou ook niet verstandig geweest zijn denk ik.....
Zondag moeten we het afmaken, 1 x scoren is genoeg, ik zie dit zwakke Roda geen twee goals tegen ons maken.
Ze hebben vijf keer de begroting van ons en waren vijf keer slechter haha wat een dom volk is dat toch.
Jammer van dat geweld, Roda supporters dagen Mvv supporters uit door vanalles te gooien. Eerst klimmen vijf Roda supporters over de hekken richting Mvv supporters maar bedenken zich snel en vluchten terug. Dan komen een paar Mvv heethoofden die wraak willen....jammer dat dit allemaal gebeurd. Dit gaat Mvv weer duiten kosten.
Nogmaals complimenten voor alle Mvv spelers, Roda had tweede helft niets in te brengen, hadden alle geluk dat ze geen goal tegen kregen. Ik vraag me af hoe die ploeg überhaupt punten heeft kunnen halen in de eredivisie.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
25 May 2017 23:33Schapendonk wrote: Die bivakmutsen :lachen: ben dan een echte man en laat je gezicht zien. Heb een hekel aan dat bivak/petten/ mutsen gedoe. Jammer dit kost MVV zijn extra verdiende opbrengst. Heel er jammer om je te laten provoceren. Ze waren hier puur op uit om MVV de centen af te nemen, waardoor we schuldenvrij zijn. Erg dom om hier in te trappen, stelletje losers. Wat de wedstrijd betreft: schijnbaar heeft Roda zich herpakt na het debacle tegen Helmond. Het gaat heel moeilijk worden voor MVV. Ben bang voor een 2-0 verlies in Kerkrade. Zeker als je de kansen niet afmaakt. Maar wie weet. 1-1 is genoeg. Laten we het hopen.
Als MVV compact verdedigd geef ik ons een goede kans . Geen schorsingen/blessures en de 0 gehouden . ik heb na vanavond meer vertrouwen in een goede afloop dan voor de wedstrijd .
- Karakter
-
- Platinum Member
-
25 May 2017 23:35Verder geen goed woord over voor die doorgesnoven debielen die zichzelf even het mannetje moeten voelen door het veld op te rennen. Gefeliciteerd, jullie zijn net zo walgelijk als die roodzwarte rukkers. Hoe krijg je het in je bolle harses om dit te flikken man. MVV doet financieel prima zaken en hoppakee, daar gaat weer een gedeelte ervan. Qua beveiliging overigens ook ondermaats. Een paar stewards die 70+ zijn gaan dit niet tegenhouden? Laat de politie er maar op rammelen. En dan als stadionspeaker zijnde ook nog vragen om een applaus. Ook de gracht overvol, maar dat is ook niet te handhaven om die leeg te houden. Leerpunten voor MVV, hoop voor zondag en alsjeblieft bivakboeven.... blijf weg en kom nooit meer terug.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
25 May 2017 23:51DOMDOMDOM. Dream on and on maar blijf wel bij de feiten. FORZA MVV EN DUIJ DIE PRUUSE DRIN. GEER KINT 'T.
- Hill28
-
- Visitor
-
25 May 2017 23:55Als je zag wat allemaal het veld en het MVV-vak werd ingegooid vanuit het Roda-vak: vuurwerk, kroketten, zelfs tegels - . En zij hingen als eerste over de boarding heen, alleen is die van hen hoger. Dit soort gasten kun je niet aan een stelletje stewards overlaten.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
26 May 2017 00:10 - 26 May 2017 00:31MVV mag trots zijn over wat ze hier hebben neergezet. Die bal van Nkoyi had tussen de palen moeten gaan. Onze beste kans. De beste uitgespeelde kansen waren voor Aachen-Nord vond ik, ook al hadden ze er maar weinig, maar gelukkig gaan die twee er niet. Maar MVV bepaalde het spel, vooral in de tweede helft, had een paar leuke schoten op doel. Goed de nul gehouden, dat kan een mooi uitgangspunt worden zondag.
Ik ben tevreden. En achteraf blij dat er geen doelpunt viel, want dat hadden die zes stewards niet gehouden. MVV is verantwoordelijk in het stadion, maar het was een bananenrepubliek qua draaiboek. Het spijt me. En laten we eerlijk zijn, voor eredivisie termen is de bouw van ons stadion gedateerd. En nu je het hek heb weggepakt, komt het grootste gebrek van het stadion bloot te liggen. "Separatie", het hek met prikkeldraad had geen cosmetische functie, dat staat er voor wedstrijden als vandaag. Moderne stadions hebben betonnen grachten, dat is niet om het water af te voeren. Dat is om doorgang te bieden (ook aan hulpdiensten), menigten onder controle te houden. En die hebben ook geen uitvak waar men zo makkelijk munten kan lanceren in een rechte lijn. (we hebben geen hoog scherm). We hebben destijd wel de nominatie wonnen voor 'klantvriendelijkste uitvak', maar dit is dus waarom..Niet dat MVV daar iets aan kan doen, dat mag de Gemeente zich aanrekenen door geen cent in de sport en onze infrastructuur te duwen. Maar zie je Ajax daar al staan? Die klimmen via het raam naar vak G, als iemand zijn Feyenoord shirt laat zien.
Over die zwakzinnige lieden (van beide kanten, hoewel er ook blijkbaar van andere clubs lieden waren, Genk?) ga ik geen woorden vuil maken. Die komen zichzelf wel tegen. De felste kaars brandt het kortst. Er vallen nog genoeg zieltjes te redden via het maatschappelijk werk. Over 16 jaar staat weer een nieuwe generatie voor de poort, waarvan er ook genoeg zullen sneuvelen aan de witte poeder, of misschien toch het licht zullen zien, nadat ze het afvoerputje van de samenleving hebben gekust. Zorg daarom dat die infrastructuur verandert, dan kun je ze voor de rest van de eeuw aan. Dit blijft toch terug komen.
Ik heb een leuke avond gehad. Ik heb genoten. Ik ben trots op dit elftal. En mocht dit het zijn, dan is dat maar zo, ik kan er vrede mee hebben. Jupiler League is zo slecht nog niet achteraf gezien, geen rectaal onderzoek als je binnenkomt, beenruimte en rustig op je gemak het MVV Magazine lezen op de WC. Wat wilt een mens nog meer. En nog veel belangrijker geen druk op de club om zich te ontwikkelen naar de hoogste maatstaven. Want er zijn intern nog grotere stappen te maken, dan alleen promotie. En MVV is gelukkig goed op weg, nu de plooien nog gladstrijken. En mochten we dan toch die Duitsers eruit duwen, duw dat extra geld maar in het stadion. (Spaardoel VZM?)
- Hill28
-
- Visitor
-
26 May 2017 00:14Please Log in or Create an account to join the conversation.