MVV-*oda

26 mei 2017 16:11 26 mei 2017 16:13 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #361

Stewards van Roda grijpen hardhandig in.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 16:31
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-*oda #362
Op YouTube staat een filmpje van 8 minuten vanuit het moffenvak! Bedankt moffen!! :thumbsup:

26 mei 2017 17:18
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #363

RedWhiteArmy schreef : Op YouTube staat een filmpje van 8 minuten vanuit het moffenvak! Bedankt moffen!! :thumbsup:

Snel opslaan en duursturen naar mvv.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

26 mei 2017 18:07
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #364

Tuor schreef : Wij zullen een boete krijgen. Nouja, die moeten we dan helaas maar betalen.!

Wij ? Ik mag toch hopen dat deze boete in z'n geheel door deze achterlijke betaald gaat worden.

26 mei 2017 18:11
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #365
Trieste balans , gebroken enkel, gebroken neus, vleeswonden en een kind naar de ehbo door toedoen van gooiende moffen. Dit allemaal voordat mvv supporters reageerden op Roda door het veld op te gaan. Dat er bij mensen het zicht op zwart gaat is niet goed te praten maar wel te begrijpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Anna D.

26 mei 2017 19:05
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #366

Genoeg negativiteit. Bovenstaand ontzettend mooie beelden van de corteo onder leiding van de diverse supportersgroepen van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Peter Pan

26 mei 2017 19:30
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #367
Mooie voetbalavond met geweldige sfeer. MVV was zeker niet slechter dan aachen-nord.
Met een beetje geluk kunnen winnen, met een beetje pech kunnen verliezen.
Aachen-Nord kon alleen maar lange bal hanteren naar die nummer 9. Die is zondag geschorst, dus zullen ze iets anders moeten proberen.
Aachen-Nord moet eigenlijk 2x scoren zondag, want iedere treffer van MVV telt ie eigenlijk dubbel. Dat is een lekker uitgangspunt.
En wederom zal de druk volledig bij onze rivaal liggen. Zij MOETEN, wij MOGEN en WILLEN.

Wat betreft de veiligheid: bij binnenkomst bij angel-side tribune staat er direct een peloton ME provocerend met schild vooruit en stok omhoog. Terwijl iedereen rustig en netjes binnenkwam. Waarom was er toen wél ME in het stadion en toen het nodig was niet?
MVV valt ook e.e.a te verwijten. Je weet dat het bij Boschpoort F/G een risicogebied is. Waarom zet je dat niet af? Waarom zijn daar niet meer stewards? Waarom komt daar geen ME staan? En waarom zeg je van tevoren dat er niemand in de gracht mag staan en tolereer je het juist in dit risicogebied?!
Ook in het uitvak kon men voor de wedstrijd al rustig over de hekken klimmen. Waarom is er toen al niet ingegrepen?!
En toen er in de rust 1 persoon het veld op ging, ging er 1 vrouwelijk steward vanuit de angel-side achteraan....waar was de rest?
Het valt allemaal niet goed te praten, gezien de verhalen wel wat te nuanceren. Vrees wel de straf van de KNVB. Zal wel onevenredig hoog zijn: wedstrijd zonder publiek ofzo.

Maar goed: meest belangrijk vond ik de fantastische sfeer op diverse tribunes en het optreden van ons team.
Op naar Aachen-Nord!
Jarenlang worden we door die moffen uitgelachen en gekleineerd. Zondag dé kans om eindelijk eens revanche te nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Tuor, Lassie80, Peter Pan

26 mei 2017 21:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #368
Net een walgelijk interview gezien op L1 met burgemeester Penn.
"De terroristen verzieken het"
Ongelofelijk!
Mevrouw Penn, misschien is het goed om eens bij uw collega's van Parijs, Brussel, Londen, New York, Berlijn en zeer recentelijk Manchester na te vragen wat terroristen zijn, wat ze doen en wat de gevolgen zijn!
Als gister de grootste terroristische daad in Maastricht en Nederland is geweest, dan mogen we héél erg tevreden zijn.
Zeker gelet op de recente gebeurtenissen in Manchester vind ik deze uitspraken not-done.

En daarna zeggen dat het goed verlopen is. Zeker niet de gewonden gezien?
Eerder sprak ze al over de politie-inzet bij voetbalwedstrijden, zou zonde zijn van het geld e.d.
Weet je wat zonde is? Dat er in een voetbalstadion mensen gewond raken, niet veilig zijn, dat er stewards (man, vrouw, jong, oud) worden gebruikt als menselijk schild/afscheiding en dat de massaal aanwezige politie niet wordt ingezet en zit te klaverjassen. DAT is zonde!

Shame on you!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80, Kay, Zoewiezoe

26 mei 2017 22:05
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #369
Wat mij vooral is bij gebleven is de geweldige sfeer in het stadion. Wat een beleving! Heb ook wel eens meegemaakt dat het stadion bijna vol zat, maar de sfeer ver te zoeken was.
Hoe anders was dit gisteren. Oude garde, nieuwe garde, gloryhunters, ultras enz. samen achter onze club. Hinnevel!!! Die sfeer kan dat bioscooppubliek in de circustent nooit evenaren!

Over het incident in de rust is genoeg geschreven en gesproken. Wat mij dermate stoort is de eenzijdige en suggestieve berichtgeving in de diverse media. Ook op diverse FB- pagina's waar vooral mensen die er niet bij zijn geweest de moraaltridder uithangen. Alle 8800 mensen in het stadion hebben gisteren oorzaak en gevolg gezien. Aktie is reactie. Waar twee vechten hebben twee schuld. Simpel.

Zondag het vervolg in circus Parkstad. Huilende clowns vind ik altijd het mooiste in het circus...

Het gevoel dat mij steeds meer bekruipt na gisteravond: De slapende reus bestaat echt en wordt langzaam wakker...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Anna D., Tuor, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT

27 mei 2017 00:28
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #370
Heb vanmorgen met Leins gebeld en heb me laten doorverbinden met de sportafdeling. Ik heb hier tegen een mevr. mijn gal gespuugd en haar medegedeeld dat er twee schuldigen zijn en niet alleen de supporters van MVV. Mevr. antwoordde hierop dat wel degelijk de schuld bij MVV lag, omdat er vanalles gegooid werd en dat MVV supporters op het veld waren. Ze zei letterlijk: als iemand een stok naar me toe gooit smijt ik hem ook terug. Ik heb daarop gevraagd of mevr. de vlaggen van de *oda supporters gezien had? Maar ze bleef vol houden dat die stokken van MVV supporters afkomstig waren. Dit is dus het grootste voorbeeld van de term RIOOLJOURNALISTIEK!!

Ze halen MVV er constant onderuit terwijl de lieverdjes van die circusclub alleen maar over hun bolletje geaaid worden!!

Ik heb daarna nog contact gehad met de PR en communicatie afdeling van MVV en hun dit ook verteld. Ze hebben me gezegd dat ze dit ook geconcludeerd hadden er mee bezig waren.

Hoop voor hen dat het ook zo is, want dit is lager dan laag. Iemand de schuld in de schoenen proberen te schuiven omdat ze een gratis businessseat bij die circusclub hebben. Door deze geste mogen ze niets negatiefs schrijven over hun clubje!!

Als ik in het MVV bestuur zat kwamen ze er bij mij niet meer in!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, Anna D.

27 mei 2017 00:36
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #371
Ik zou hier nog aan willen toevoegen: alleen het Aken-Noord-publiek had vlaggen meegenomen. Als er dan met vlaggestokken wordt gegooid, hoef je niet Baantjer te zijn om te kunnen concluderen wie hier als eerste mee heeft gegooid!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, Anna D., SJENG@BOSCHPOORT

27 mei 2017 00:38
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #372
Het zou het MVV-bestuur misschien sieren om als een soort van statement komende zondag verstek te laten gaan.

27 mei 2017 09:49
MafVaanVoetbal
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-*oda #373
Wat Hubble veer os laten kenne mit Calimero gedrag! En het bestuur os mer aanpakke!!! Wird nog lastig zondig in Zirkus Germania. Mer ut kin zeker!! Veer zeen mvv, de beste club van Limburg!

27 mei 2017 12:59 27 mei 2017 13:13 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-*oda #374
de leiding van *oda is niet alleen totaal het spoor bijster maar zit massaal aan de dope....
LRB mos ierst twie kier in zien ouge vrieve omtot iech (wie iech dit oonderstaonde ) laos, dach tot iech stroont in mien pupse had...
Meh nein...ut steit dao ech, lees mer ins :

( oet de Leugeneer) Gisteren om 13:00 door Redactie .

*oda haalt uit naar MVV: werkelijkheid wordt onrecht aangedaan

Roda JC is verbolgen over het feit dat MVV de supporters van de Koempelclub medeverantwoordelijk houdt voor de rellen van donderdagavond.

In een reactie op de website van de club laat Roda weten dat daarmee 'de werkelijkheid onrecht wordt aangedaan'.

Aanstichters
"Natuurlijk is de reactie van de supporters van onze kant ook niet goed te keuren, want wij distantiëren ons van iedere vorm van geweld. Echter willen wij benadrukken dat de aanstichters van bovengenoemde ongeregeldheden duidelijk geen aanhangers waren van onze club", zo valt te lezen op de site.

De club vindt het verder onbegrijpelijk dat de relschoppers na de ongeregeldheden weer gewoon plaats mochten nemen langs het veld. "Dat is in onze ogen onbegrijpelijk en getuigt niet van een passende manier van optreden."

Waardering
Roda spreekt tot slot nog de waardering uit voor de positieve steun van de eigen supporters. "Aanstaande zondag hopen we - in een geel gehuld stadion - opnieuw op een geweldige ondersteuning voor onze club."

Nein die vaan hun zien Inglekes,jao, jao, jao... mer daan maage dus dat Pruusebestuur miech vertelle es ze beweere "de aanstichters van bovengenoemde ongeregeldheden duidelijk geen aanhangers waren van onze club" ....

hoe die daan aon keerstjes gekoume zien en met hun bösse vaanoet Aoke-Noord in Mestreech in 't oetvak terech koume...?
Antwoorde hoove die Pruuse neet...veer weete dat al : "iech haabs nicht jewusst...! " :daag:
en tot de Leugeneer zoe get zoonder kommentaar opsjrijf is aoch gein woonder

En euver de hekke wulle klimme veur en aon ut begin vaan de wedstrijd is netuurlik aoch nne bliek vaan positieve steun.

Tot die 900 vaan us dat mörrege aoch mer goon doen (oppe hekke zitte) en verwieze nao de eige wöörd vaaan ut Wah-wah bestuur ! :P

Es iech weer weijer leees dink iech tot iech gezoope höb:

"Tien fans van Roda JC hebben vanochtend een stadionverbod opgelegd gekregen. Zij waren voorafgaand aan de play-off derby tussen MVV en Roda JC in het bezit van vuurwerk en bivakmutsen."

Dao sprik dat Pruusebestuur ziech toch zellef teege? Höbbe ze daan die aofgepaakte mötse aon de gaste oppe foto gegeeve...? Of wie zien die gecontroleerd ?

Bertsje vaan Mestreech kump toch oet Venraaj... tot heer rap zien konneksies eeve belt en die rap e paar VW böskes riechting Krkraaj sjikke boe daan get flinke jonges in witte pekses dat bestuur in witte jeskes zoonder mouwwe oppak en riechting Venraaj bringe...
'n pan los höbbe en ne klap vaan de meule kriege is un "understatement" beim trübe Tassen Vorstand aus Strebrath....

aoch jao noe Neederland toch e land is met alternatieve werrekstraffe... en Anmerie koonneksies heet in dee weereld vaan justissie pieve...

laot die wah-wah fans die oppe hekke klimde, bivakmötskes en zoe mee hadde, es taakstraf daames WC's oppe Boschpoort maake...! Is dat probleem aoch opgelos, LRB röstig en heet us niks gekos ! Wie zeut kin wraak daan zien! Hell Yeah! B)
Bijlagen:

27 mei 2017 13:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-*oda #375

Lummel schreef :

Genoeg negativiteit. Bovenstaand ontzettend mooie beelden van de corteo onder leiding van de diverse supportersgroepen van MVV.

Kin iemes e filmke hij plaotse vaan wie de corteisj bij de Geusselt aonkoum ?
Dat zaog manjefiek eot wie iech met Piewie dat opus aof zaoge koume vaanaof de sporthal neeve de Geusselt

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden