weerzien met Trost.... moest ik denken aan dit interview:
fm.manutd.nl/interview-met-renrost/
ik heb nog altijd veel respect voor Rene en wat ( ook hoe) hij het hier deed !
Daarnaast het feit dat hij ons nooit vergeten is, en als Mister *Oda (naast Gene Hanssen) ook een beetje Sejng is,
zoals hij bewees toen hij met VVV enkele jaren geleden hier kwam en als eerste toen hij uit de bus kwam richting onze fans in de ster ging en ook zoals hij genoot van het afscheid met ons fans.
Niettemin is zijn huidige ploeg verre van welkom in onze Geusselt ! en dan druk ik me zacht uit....
De laatste regels van het interview:"Die stap hogerop komt wel, misschien wel met MVV" , kan misschien volgend jaar realiteit worden als we naar de eredivisie promoveren.... !
Denk wel dat ik niet meer in de *gasten* kleedkamer kan en mag komen bij deze wedstrijd , zoals me dat wek bij de vorige derby lukte, toen hij jarig was en ik gewoon in MVV fankleding daar bij hun kleedkamer voor de wedstrijd naar binnen liep, hem feliciteerde en flapdrol Rikske Pum mij bijna aanvloog en eruiit wou werken...
Had Pummetje bijna "glaswegian kiss"willen geven, maar Rene kwam er tussen ( trok Pum weg) en nam mijn felicitaties met veel dank en plezier in ontvangst.
Het echte Zuiden staat op !