MVV-*oda
- Lassie80
-
- Elite Member
-
Re: MVV-*oda
22 May 2017 10:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nietzsche
-
- Premium Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Olzie
-
- Premium Member
-
22 May 2017 10:35 - 22 May 2017 10:35Dit wil zeggen: extra tribunes voor de angelside (staantribunes tot aan het veld), het middendeel van de boschpoort tot onderaan verlengen en noord extra tribunes. Extra omzet en nog meer sfeer.
Heb nog geen antwoord en weet niet of het te regelen is in die korte tijd, maar het zou wel mooi zijn!
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
- remunj
-
- New Member
-
22 May 2017 11:05Succes en laten we de rest van nederland zien dat limburg met voetbal weer meetelt na dit seizoen met zowiezo 2 limburgse clubs.
Welke de tweede wordt zien we zondag wel. Ik ga hier nu niet opperen dat wij / roda dat is . Moge de beste winnen
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
22 May 2017 11:05Lassie80 wrote: Als het toch echt gaat gebeuren dan verdient Ton Caanen een standbeeld!
We hebben hem toch al genoeg betaald voor die inside job.
- Nietzsche
-
- Premium Member
-
22 May 2017 11:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lassie80
-
- Elite Member
-
22 May 2017 11:38Mr Sjaan wrote:Lassie80 wrote: Als het toch echt gaat gebeuren dan verdient Ton Caanen een standbeeld!
Nee toch, dat hebben we via dhr Korruptaev geregeld!
- Nietzsche
-
- Premium Member
-
22 May 2017 11:38Olzie wrote: Ik heb MVV gister gemaild, of ze niet mee kunnen werken aan het creëren van een (nog grotere) heksenketel.
Dit wil zeggen: extra tribunes voor de angelside (staantribunes tot aan het veld), het middendeel van de boschpoort tot onderaan verlengen en noord extra tribunes. Extra omzet en nog meer sfeer.
Heb nog geen antwoord en weet niet of het te regelen is in die korte tijd, maar het zou wel mooi zijn!
Hoi Olzie, Ik heb even een screenshot gemaakt van de ticketpagina van mvv. Zo te zien zijn ze er al mee bezig!
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
22 May 2017 11:44Dat gaat de gemeente nooit toelaten en zal vanwege de vluchtroutes ook niet mogelijk zijn. Ik zou wel zeggen, gooi 500 extra kaarten in de verkoop. Gezien er wekelijks een hoop mensen in de gracht staan te kijken.Olzie wrote: Ik heb MVV gister gemaild, of ze niet mee kunnen werken aan het creëren van een (nog grotere) heksenketel.
Dit wil zeggen: extra tribunes voor de angelside (staantribunes tot aan het veld), het middendeel van de boschpoort tot onderaan verlengen en noord extra tribunes. Extra omzet en nog meer sfeer.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Boschpoort
-
- Administrator
-
22 May 2017 11:59Me dunkt!Mr Sjaan wrote:Lassie80 wrote: Als het toch echt gaat gebeuren dan verdient Ton Caanen een standbeeld!
Desondanks zullen we hem wel massaal verbaal bedanken voor bewezen diensten mocht het zover komen.
"Caanen bedankt!"
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
22 May 2017 11:59Geldt ook voor alle negatievelingen van het afgelopen seizoen

WIJ GAAN PROMOVEREN! :applaus: :applaus: :applaus:
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
22 May 2017 12:15In dit uitzonderlijke geval doet de minister van defensie dit, samen in goed overleg met haar generaals. Maar als de VN-Veiligheidsraad het er niet mee eens is, dan houdt het hele verhaal op.MVVNaoVaore wrote:
Nog maar 17 beschikbaar op hoofd.
Wie moet eigenlijk toestemming geven om Boschpoort vak G vrij te geven?
- Strucht
-
- Elite Member
-
22 May 2017 12:16 - 22 May 2017 12:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Olzie
-
- Premium Member
-
22 May 2017 12:17 - 22 May 2017 12:18Sjotelsplak wrote: Dat gaat de gemeente nooit toelaten en zal vanwege de vluchtroutes ook niet mogelijk zijn. Ik zou wel zeggen, gooi 500 extra kaarten in de verkoop. Gezien er wekelijks een hoop mensen in de gracht staan te kijken.
Het verhaal van de vluchtroutes hoor ik nu vaker, maar dat is natuurlijk onzin. We hebben tegenwoordig de ideale vluchtroute, namelijk het veld op aangezien we amper nog hekken hebben. Clubs als zwolle, feyenoord en ajax hebben dit ook allemaal gedaan. Tevens was de staantribune vroeger al tot aan het veld met maar 2 uitgangen en was de maastribune voor de kampioenswedstrijd tot aan het veld verlengd. Waarom kon het toen wel?
Het enige argument dat ze kunnen hebben is dat nog meer sjengen, nog meer risico oplevert voor de politie ofzo.