MVV-*oda

22 mei 2017 12:45
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #76
UITVERKOCHT! Net gekeken voor de kaartjes en de knop met BESTEL is verdwenen en krijg een melding UITVERKOCHT!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 12:45
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #77
Ik snap sommigen hier echt niet. Zitten er 4500 man op de tribune, dan is dat veel te weinig. Is het uitverkocht, dan zijn alle mensen meer dan 4500 gloryhunters... Tja, het is ook nooit goed blijkbaar.
Ik ga voor een 3-1 overwinning thuis, zodat we uit de score nog een beetje kunnen uitbouwen. 1-4 of zo:)
Tot oppe merret.#laotusdruime
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sandro, Gianni Bruno, Puime, tanteke, Janepie

22 mei 2017 13:04
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #78
voor de mensen die klagen dat het uitverkocht is.
HOEZO wacht je tot vandaag, het gaat om de FINALE van de PLAYOFFS tegen RODA.
EERSTE FINALE sinds weet ik veel.
dan is het logisch dat de kaart verkoop snel gaat, en is het logisch dat er mensen komen die normaal niet komen.

Dat het snel gegaan is klopt.
is het oneerlijk verlopen, in mijn ogen niet

22 mei 2017 13:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV-*oda #79
Op marktplaats worden de kaarten al te koop aangeboden.
Die lui moeten zich kapot schamen! Succes Sharon, jij maakt vrienden in Maastricht. Bijna had ik je telefoonnummer hier op de site gezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie, Larsbak

22 mei 2017 13:32 22 mei 2017 13:33 door OOFUS!.
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #80
Tja ik ben in veel mensen hun ogen kennelijk een gloryhunter. Heb al een paar jaar geen seizoenskaart meer, wel jaren gehad. Toen een aantal hier op het forum nog in de luier scheet, was ik er. Elke veertien dagen en ook wel eens naar een uitwedstrijd. In de eredivisie, maar ook toen we onderin de Toto- of Goudengidsdivisie bungelden.

Vanwege omstandigheden kan ik me nu geen seizoenskaart meer permitteren en zoek ik op een seizoen de krenten uit de pap. En ja, ik heb een kaart voor donderdag en ja, als het me lukt ga ik ook zondag naar het circus bij Hornbach. :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Janepie

22 mei 2017 13:36
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #81

Boschpoort schreef : Op marktplaats worden de kaarten al te koop aangeboden.
Die lui moeten zich kapot schamen! Succes Sharon, jij maakt vrienden in Maastricht. Bijna had ik je telefoonnummer hier op de site gezet.

Aangezien Sharon Timmermans geregistreerd staat en 1 volwassen en 1 jeugdticket op hoofdtribune vak G, rij 7, stoel 10 en 11 heeft (zoals bij het bericht staat), vraag ik mij af of MVV die niet gewoon kan blokkeren?! In voorwaarden staat toch zoiets over verbod aan derden verkopen ofzo?

22 mei 2017 13:39
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #82
ja dit is belachelijk, deze mensen hebben dus snel kaartjes gekocht om winst te gaan maken.
Ik zou het kaartje met 25 man gaan ophalen en geen euro extra betalen

22 mei 2017 13:39 22 mei 2017 13:41 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #83

Plaatsen staan erbij...ongeldig laten verklaren...80 euro geboden. Waarbij tm 12 ook nog gratis is.

Beschrijving
"Het betreft op naam bestelde e-tickets. Mij is niet bekend of de tickets wel of niet persoonsgebonden zijn. Bij serieuze interesse graag concreet bod via email."

22 mei 2017 14:06 22 mei 2017 14:12 door houtengerard. Reden: verkeerd topic
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-*oda #84
Op het Roda Forum wordt geschreven dat Annastsiou moet vertrekken. Het liefst willen ze voor de laatste 2 wedstrijden Huub Stevens op de bank. Er is weinig vertrouwen in Aken Noord.

Moderator Edit: SVP geen nieuw topic aanmaken voor dit onderwerp. Ik heb je bericht verplaatst.

22 mei 2017 14:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #85

Aloy Agu schreef : . Er is weinig vertrouwen in Aken Noord.

Tsja. De neutralen en de Roda-fans hier op mijn werk verwachten ook dat MVV wint. Ik hoop dat onze selectie er niet zo gemakkelijk over denkt. Roda mag dramatisch gespeeld hebben tegen Helmond, ze gaan wel gewoon door.

Ik denk dat het op dit moment 50-50 is. Dit worden twee wedstrijden op zich waarbij allerlei rare dingen gebeuren, we kunnen leuk speculeren over strijd of tactiek of kwaliteit of wat dan ook, maar dit wordt natuurlijk twee keer chaos. Roda heeft in theorie meer kwaliteit, maar zijn ronduit bang voor deze wedstrijd na hun belabberde spel. MVV heeft de positieve flow wat meer mee (en dit zeg ik na één overwinning in tien wedstrijden :lachen: :lachen: :lachen: ) maar er hangt voor mij iets te veel de stemming alsof we al hebben gewonnen.

MVV maakt een kans, maar alleen als de spelers twee keer 90 minuten alles geven. Als je denkt dat je er al bent, zeker en juist tegen dit Roda, dan loop je tegen de lamp.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske, middenstip, Tuor, Lassie80, Zoewiezoe, Larsbak

22 mei 2017 14:29
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #86

Ach bekijk het positief, daar wordt nog 85 euro voor geboden.
Er staan ook twee clubcards van Roda op Marktplaats waarmee je kaartjes voor Roda - MVV, maar daar reageert geen hond op.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

22 mei 2017 14:37
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #87
Omdat daar geen clubcard verplichting geldt zondag ;)
Volgens mij kan iedereen blind kaarten kopen daar.

22 mei 2017 14:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #88
10 euro alle rangen .

22 mei 2017 14:58
Ieredivisie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-*oda #89
Ik heb gisteren een kaartje gekocht voor mijzelf, en een uur later voor mijn oom. Van beide tickets heb ik de bevestiging van aankoop en op mijn mail laten aankomen. Het ticket van mijn oom is echter meteen terecht gekomen in mijn mail, en die van mijzelf ontbreekt. Om mij maar eens even heel zenuwachtig te maken is het nu uitverkocht en krijg ik geen gehoor van de (waarschijnlijk overspoelde) infobalie van MVV :P :whistle: :S

De PO's zien al spannend genog wat mig betref...

22 mei 2017 15:01
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #90
Ik verwacht ook dat Anastasiou daar niet meer op de training hoeft te verschijnen, dat ze daar nog een schokeffect teweeg willen brengen.

Also sprach Zarathustra

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden