MVV-*oda
- middenstip
-
- Platinum Member
-
Re: MVV-*oda
23 May 2017 09:27Een hele regio, waar werkeloosheid heerst en hun enige hobby roda is, ze kunnen de huur van het stadion nu
al niet betalen. Waar ontevredenheid heerst over het bestuur en T.S. en bovendien de sponsor [schouffs ?] zijn
geld kwijt is [10 milj.] ik hoop dat ik het mis heb,.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
23 May 2017 09:29 - 23 May 2017 09:30gaston satijn wrote: Kan/mag MVV niet een soort van staanplaatsen verkopen, dan kunnen mensen in de "grachten"bij de tribunes staan.....bij de v/ier tribunes zou je dan met gemak ook weer 2000 plekken creëren
Volgens de officiële regels van de KNVB mag er zelfs niemand in de grachten staan tijdens de wedstrijd.. deze regel wordt niet echt gehandhaafd op dit moment maar kaartjes verkopen voor de grachten is uit den boze
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 09:36jeoff wrote:gaston satijn wrote: Kan/mag MVV niet een soort van staanplaatsen verkopen, dan kunnen mensen in de "grachten"bij de tribunes staan.....bij de v/ier tribunes zou je dan met gemak ook weer 2000 plekken creëren
Volgens de officiële regels van de KNVB mag er zelfs niemand in de grachten staan tijdens de wedstrijd.. deze regel wordt niet echt gehandhaafd op dit moment maar kaartjes verkopen voor de grachten is uit den boze
Dat is jammer....vond t wel n goed idee.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
23 May 2017 09:45l1.nl/debacle-sporting-limburg-was-polit...ng-met-frissen-21337
Vergoossen verwacht niet dat er nog een nieuwe georganiseerde poging wordt ondernomen om Fortuna, Roda en MVV samen te brengen. Vergoossen denkt dat door een natuurlijke sanering een aantal Limburgse profclubs zal verdwijnen.
Lijkt erop dat hij nu met deel 2 van het grote plan bezig is.

- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 09:46Kom met z'n alle maken we er een groot feest van.
Misschien ook een idee hun komen massaal in het zwart dat wij massaal in rood wit gaan. Laten we zien wie er heerst.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 09:52Oh ik snap best wat je bedoelt hoor.middenstip wrote: En toch Jacques, ben er niet gerust op ik spreek niet van een complot, maar stel je voor dat roda er uit vliegt.
Een hele regio, waar werkeloosheid heerst en hun enige hobby roda is, ze kunnen de huur van het stadion nu
al niet betalen. Waar ontevredenheid heerst over het bestuur en T.S. en bovendien de sponsor [schouffs ?] zijn
Ik sprak gisteren iemand die zowel Maastricht als Parkstad goed kent, in beide regio's gewerkt heeft. Een hoogopgeleid iemand met leidinggevende functie in het bedrijfsleven. Die persoon heeft van nature meer sympathie voor MVV dan Roda, dat kan ik je garanderen. Maar hij geeft niet genoeg om voetbal om te zeggen dat hij fan is van een club.
Die zei letterlijk dat het "beter" zou zijn voor Zuid-Limburg als Roda er in bleef. Om de redenen die jij al min of meer geeft, voor regio Parkstad is Roda veel belangrijker dan MVV voor regio Maastricht, gezien de hoge werkeloosheid, minder andere dingen te doen en de chronische problemen daar.
Ik vrees dat er zo wel meer mensen denken. Maar ik mag toch hopen de KNVB niet, de scheidsrechters niet.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 May 2017 10:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- nulvierdrie
-
- New Member
-
23 May 2017 10:05Hoop dat mvv deze man zijn kaarten blokkeert.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 10:05 - 23 May 2017 10:07Jacques wrote:Oh ik snap best wat je bedoelt hoor.middenstip wrote: En toch Jacques, ben er niet gerust op ik spreek niet van een complot, maar stel je voor dat roda er uit vliegt.
Een hele regio, waar werkeloosheid heerst en hun enige hobby roda is, ze kunnen de huur van het stadion nu
Ik sprak gisteren iemand die zowel Maastricht als Parkstad goed kent, in beide regio's gewerkt heeft. Een hoogopgeleid iemand met leidinggevende functie in het bedrijfsleven. Die persoon heeft van nature meer sympathie voor MVV dan Roda, dat kan ik je garanderen. Maar hij geeft niet genoeg om voetbal om te zeggen dat hij fan is van een club.
Die zei letterlijk dat het "beter" zou zijn voor Zuid-Limburg als Roda er in bleef. Om de redenen die jij al min of meer geeft, voor regio Parkstad is Roda veel belangrijker dan MVV voor regio Maastricht, gezien de hoge werkeloosheid, minder andere dingen te doen en de chronische problemen daar.
Ik vrees dat er zo wel meer mensen denken. Maar ik mag toch hopen de KNVB niet, de scheidsrechters niet.
Jacques, iech bin toch bang tot de KNVB 't toch liever zuut es die moffe drin goon blieve.
Dink 'ns nao; 'n club mèt e klein budget, dat geit winne vaan 'n club mèt miljoene. Dat zouw dus eigelek aongeve tot die miljoeneclubs veur sjöt stoon, en eigelek daomèt ouch deils de ganse Ieredisie, en dus de KNVB, mèt hun ''geweldig'' management.
En jao, ouch iech bin 'ne complotdinker (al vin iech zelf natuurlek tot 't gein complot is, mer de woerheid

Dinkste tot 't touwval is tot ze in de volgende 2 wedstrijde oetgerekend 2 galbakke oet Limburg laote fluite. I don't think so...
En tot die kaart vaan Kotsheuvel -die toch eg dudelek roed waor, ouch zoonder miene roedwitte brèl op- weurt geseponeerd, is ouch zeker ''touwval''...?
Geluif m'ch, de KNVB zal d'r alles aon doen um de clubs mèt mier duite, te beveurdeile.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 10:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
23 May 2017 10:19 - 23 May 2017 10:21Als iemand zekerheid heeft over de identiteit van dit soort schoften ga ik berichten daarover hier niet verwijderen.
Aan de schandpaal ermee!
De virtuele schandpaal dan he, ik ga geen geweld of ander ontoelaatbaar gedrag propageren.
- #Willy
-
- Senior Member
-
23 May 2017 10:26Staat nu ook op de roda website. Stevens is toegevoegd aan de staf maar neemt niet plaats op de bank.Jim Cemint wrote: Yanis zit niet meer op de bank komende donderdag en zondag. Bron: de limburger
Veranderd verder niets aan de wedstrijden. Roda zal het spel meer moeten maken. Iets dat ze niet kunnen want ze hebben het hele jaar de bus geparkeerd. Elk automatisme ontbreekt daar. Ik zou zelfs zeggen dat het kansen biedt voor MVV. Elsen is bezig met zijn meesterplan.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 10:27 - 23 May 2017 10:34Kan een voordeel en een nadeel zijn voor ons. Nadeel is dat het nu lastiger wordt te voorspellen hoe Roda gaat spelen. Plus dat het overduidelijk was dat Anastasiou geen greep meer had op de selectie. Voordeel is dat een nieuwe coach op twee dagen natuurlijk nauwelijks iets kan veranderen. Stevens gaat de trainingen doen lees ik, maar niet op de bank zitten. Tja. Hoeveel impact kun je hebben op 2 dagen? En als de assistenten dan op de bank blijven zitten, in hoeverre los je het probleem dan op? Misschien hebben die heel andere ideeën hoor, maar je zou denken dat die net zo goed verantwoordelijk waren voor het spel en de behaalde resultaten. Nouja, lijkt me hoe dan ook dat deze situatie dusdanig chaotisch is allemaal dat je dit voor de Roda spelers lastig een goede voorbereiding op donderdag kunt noemen. Je krijgt toch het gevoel dat daar achter de schermen een totale meltdown aan de gang is. Goed, daar hebben wij op het veld geen direct voordeel van, hoogstens indirect. Maar persoonlijk vind ik het een beetje erop lijken dat ze een ultieme poging doen om de supporters te pleasen. Yannis eruit en Huub erin, zij het alleen voor de trainingen. Maar goed, nogmaals als het succes heeft zul je niemand erover horen. Aan ons om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurd.
Ze hebben er daar wel een handje van he om tegenwoordig mensen uit hun functie te zetten, maar niet te ontslaan. Zie Tonnie C eerder. Vreemd allemaal wel.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 10:27 - 23 May 2017 10:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- #Willy
-
- Senior Member
-
23 May 2017 10:32Mensen ontslaan kost geld. Zie die hele waslijst aan trainers van het 7e garnituur die ze de afgelopen jaren hebben ontslagen. En dat drukt weer op die virtuele begroting die ze elk jaar overhandigen.Tuor wrote: Ze hebben er daar wel een handje van he om tegenwoordig mensen uit hun functie te zetten, maar niet te ontslaan. Zie Tonnie C eerder. Vreemd allemaal wel.