MVV-*oda

• Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

Re: MVV-*oda

23 May 2017 12:42
Audiowaste wrote: Grachten Stadion de Geusselt donderdag géén staanplaatsen

Donderdag 25 mei, wanneer MVV Maastricht het in Stadion de Geusselt tegen Roda JC opneemt in de Finale van de Play-Offs (19.45 uur), zijn de grachten van het stadion verboden terrein om te staan en van daaruit de wedstrijd te aanschouwen.

In verband met de veiligheid dient iedereen vanaf binnenkomst óp de tribune plaats te nemen. Uiteraard is er ruimte om een hapje en/of drankje bij één van de cateringpunten te bestellen én om te toiletteren.

In de gracht aan het hek (stil)staan en van daaruit de wedstrijd aanschouwen is echter niet toegestaan. Er wordt gehandhaafd op straffe van een geldboete en een stadionverbod.

MVV Maastricht neemt deze maatregelen naar aanleiding van de boete van € 7.500,- die de club onlangs heeft gekregen n.a.v. de derby tegen Fortuna Sittard.

De club vraagt ieders medewerking in deze.

Algemeen Directeur Paul Penders: “Deze wedstrijd is van ongekend belang en enorm spannend. Laten we er samen dan ook een mooie en sportieve wedstrijd van maken en zorgen dat we enkel mooie herinneringen overhouden aan deze clash met onze buren. (Geld)boetes en andere straffen kunnen we daarbij absoluut niet gebruiken. Moedig onze jongens aan vanaf de tribune en laat zien hoe trots we zijn op onze mooie club! Iedereen achter MVV Maastricht. Op naar de Eredivisie!”

Belachelijk, wat een onzin! Wij staan hier al 20 thuiswedstrijden en nooit een probleem. Nu komen de mofjes op bezoek en zijn ze bang voor een scheldwoordje. Een biertje gooien kan ook vanaf de tribune, dus ik snap het hele punt in deze niet. Doet ook afbreuk aan de sfeer. Als het hele veld rondom vol staat met mensen geeft dit mijn inziens extra sfeer. Vocaal is er genoeg publiek op de tribune. Daarnaast, ik heb gewoon een kaart ergens gekocht omdat ik toch in de gracht ga staan normaal gesproken. Lekker op tijd gecommuniceerd.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: Josef1982

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

23 May 2017 12:45
Lijnsje@tappunt wrote:
Belachelijk, wat een onzin! Wij staan hier al 20 thuiswedstrijden en nooit een probleem. Nu komen de mofjes op bezoek en zijn ze bang voor een scheldwoordje. Een biertje gooien kan ook vanaf de tribune, dus ik snap het hele punt in deze niet. Doet ook afbreuk aan de sfeer. Als het hele veld rondom vol staat met mensen geeft dit mijn inziens extra sfeer. Vocaal is er genoeg publiek op de tribune. Daarnaast, ik heb gewoon een kaart ergens gekocht omdat ik toch in de gracht ga staan normaal gesproken. Lekker op tijd gecommuniceerd.

Blijkbaar ging het echt te ver tegen Fortuna.. ik vind het wel begrijpelijk met het oog op deze en toekomstige boetes.
En hoe had MVV dit eerder moeten communiceren? Ze weten pas sinds zondagmiddag dat er een wedstrijd is!!
The following user(s) said Thank You: Boer458

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

23 May 2017 13:05
In principe is het altijd verboden, dus wees blij dat het tot nu toe altijd oogluikend wordt toegestaan.
Dat het deze beladen wedstrijd wel wordt gehandhaafd - ongetwijfeld ook op aanraden van de politie - begrijp ik wel.
Wen er maar aan. In de eredivisie zal dat waarschijnlijk altijd zo zijn.
The following user(s) said Thank You: Brncic

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 13:20
Eens Boschpoort! Laten we ons hier svp aan houden. Wat zou het mooi zijn als de hele opbrengst van deze wedstrijd in de clubkas vloeit, en eens niet een deel naar de KNVB!
The following user(s) said Thank You: Dominic

• Ieredivisie
  • Ieredivisie's Avatar
  • New Member
  • New Member

23 May 2017 13:41
Iemand enig idee waarom MVV telefonisch gewoon helemaal niet bereikbaar is vandaag? Mijn probleem wordt niet verholpen, en de wedstrijd komt nu toch dichtbij.. :blink:

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 13:47
Ik weet niet of je er tijd voor hebt, maar ga even langs zou ik zeggen... infobalie is open.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 13:49
Organisatie zal wel totaal overlopen zijn...
Heb zondagavond half 7 ook een mail gestuurd over dezelfde namen op de kaarten...ook nog geen reaktie.
Vrees voor ze doordat ze niet of laat gaan reageren ze ook weer heel veel op het laatste moment moeten corrigeren.

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

23 May 2017 13:50
Ieredivisie wrote: Iemand enig idee waarom MVV telefonisch gewoon helemaal niet bereikbaar is vandaag? Mijn probleem wordt niet verholpen, en de wedstrijd komt nu toch dichtbij.. :blink:

Heb je een account op de ticket pagina van MVV? Je kunt je tickets ook daar direct downloaden.
Ga naa www.mvv.nl/tickets en login met je account (rechtsboven)
Klik daarna op je naam rechtsboven en click dan op 'Tickets'

• Cookie
  • Cookie's Avatar
  • New Member
  • New Member

23 May 2017 13:52
Succes deze week en NO PASARAN tegen JC, gun het de club, supporters en de stad. Groeten uit Venlo
The following user(s) said Thank You: Audiowaste, hindriks

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 13:53
Roed en Wit 70 wrote: Organisatie zal wel totaal overlopen zijn...
Heb zondagavond half 7 ook een mail gestuurd over dezelfde namen op de kaarten...ook nog geen reaktie.
Vrees voor ze doordat ze niet of laat gaan reageren ze ook weer heel veel op het laatste moment moeten corrigeren.

Zelfde naam op de kaarten is altijd al. Ik koop wel vaker losse kaartjes voor vrienden die incidenteel meegaan, ik vul keurig hun naam in, maar op het kaartje staat altijd mijn naam. Is nog nooit een probleem geweest. Nu ook niet.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Peter Pan

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 13:54
jeoff wrote:
Ieredivisie wrote: Iemand enig idee waarom MVV telefonisch gewoon helemaal niet bereikbaar is vandaag? Mijn probleem wordt niet verholpen, en de wedstrijd komt nu toch dichtbij.. :blink:

Heb je een account op de ticket pagina van MVV? Je kunt je tickets ook daar direct downloaden.
Ga naa www.mvv.nl/tickets en login met je account (rechtsboven)
Klik daarna op je naam rechtsboven en click dan op 'Tickets'

Ik heb de tickets gewoon in de mail dus geen paniek hier, maar als ik dit doe krijg ik een foutmelding. Niet voor het eerst ook.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

23 May 2017 13:58 - 23 May 2017 13:58
Jacques wrote:
Roed en Wit 70 wrote: Organisatie zal wel totaal overlopen zijn...

Zelfde naam op de kaarten is altijd al. Ik koop wel vaker losse kaartjes voor vrienden die incidenteel meegaan, ik vul keurig hun naam in, maar op het kaartje staat altijd mijn naam. Is nog nooit een probleem geweest. Nu ook niet.

Mocht dat het geval zijn, dan druipt het amateurisme van de organisatie af. Dit is toch wel het minste wat je kunt verwachten als je als club zelf geen clubcard hanteert. De opkopers houden de hondstrouwe fans buiten het stadion, dat mag nooit gebeuren. Bij Achilles kan ik me zoiets wel voorstellen, maar niet bij een club met meer dan een eeuw ervaring in dit soort zaken. Triest dat er over zoiets simpels niet wordt nagedacht.
Last edit: 23 May 2017 13:58 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 13:58
Klopt, herprinten kan niet.

Heb ook al vaker online gekocht (heb seizoenskaart) en stond idd dan zelfde naam op, maar met zon wedstrijd moet het toch niet gebeuren dat je daar staat en ze weigeren de toegang.
Zou door een ticketsysteem automatisch aangemaakt moeten worden naar e-ticket. Koper en eigenaar.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Ieredivisie
  • Ieredivisie's Avatar
  • New Member
  • New Member

23 May 2017 14:03
Ik kan inderdaad inloggen, maar omdat ik het ticket van mijn oom ook naar mijn mail heb gestuurd, en dat ticket later dan die van mij heb gekocht, kan ik alleen nog maar inloggen met mijn mail op zijn account... ik zie hier dus niet mijn ticket. Toch bedankt voor de tip!

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 14:09
houtengerard wrote:
Mocht dat het geval zijn, dan druipt het amateurisme van de organisatie af. Dit is toch wel het minste wat je kunt verwachten als je als club zelf geen clubcard hanteert. De opkopers houden de hondstrouwe fans buiten het stadion, dat mag nooit gebeuren. Bij Achilles kan ik me zoiets wel voorstellen, maar niet bij een club met meer dan een eeuw ervaring in dit soort zaken. Triest dat er over zoiets simpels niet wordt nagedacht.
Roed en Wit 70 wrote: Klopt, herprinten kan niet.

Heb ook al vaker online gekocht (heb seizoenskaart) en stond idd dan zelfde naam op, maar met zon wedstrijd moet het toch niet gebeuren dat je daar staat en ze weigeren de toegang.
Zou door een ticketsysteem automatisch aangemaakt moeten worden naar e-ticket. Koper en eigenaar.

Jullie hebben allebei volledig gelijk hoor. Waarom moet je in hemelsnaam de naam, geboortedatum, het adres etc van iemand invullen als er op het kaartje een andere naam te staan komt? Amateuristisch.

Gaat donderdag geen problemen geven, want ik denk dat er op deze manier honderden mensen zijn. Ik heb voor de zekerheid een print gemaakt waar ik kan laten zien welke namen er "echt" aan een ticketnummer gekoppeld zijn, maar ik verwacht niet dat dat nodig is.
The following user(s) said Thank You: houtengerard

Time to create page: 0.364 seconds