MVV-*oda

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV-*oda

23 May 2017 20:15
Wie gaat er morgen naar de laatste training? Hoor er weinig over... en is iedereen fit?
Boe is dat feeske?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 20:35
Roda supporters zitten op internet te pronken dat ze online kaartjes hebben gekocht in de Mvv vakken. Lekker stoere verhalen, ik hoop voor hen dat ze zich dan heel rustig en anoniem houden want de gevolgen voor hen zijn niet te overzien. Ik denk als een roda supporters bij ons in het vak verschijnen ze een trauma ervan zullen overhouden. De harde kern van Mvv zal ook dit in de gaten houden. Laten we hopen dat het stoere verhalen zijn en we mogen genieten van een schitterende wedstrijd met een winnend Mvv.

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 20:38
Net een mail gehad van MVV dat mn gekochte kaartje op willekeurige stoel is omgezet naar mn eigen SK plek! Complimenten dat ze dit nog voor me hebben gedaan :thumbsup:

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Re:MVV-*oda

23 May 2017 20:46 - 23 May 2017 20:48
jeoff wrote:
SJENG@BOSCHPOORT wrote: Zeker niet!
. Maar dan raad ik ze aan om te juichen voor MVV anders kan het een zware avond voor ze worden. :p

Ze hoeven niet eens te juichen.. als ze hun mond opendoen en ze dat rotaccent laten horen vallen ze al door de mand. Wellicht is dat een mooie controle voor aan de poort? :P

Hoor jij dan een verschil van accent van iemand uit Berg en Terblijt of Gulpen? Denk het niet. Uit deze 2 dorpen komen al heel wat Roda fans vandaan laat staan de rest van alle andere dorpen.
Last edit: 23 May 2017 20:48 by Schapendonk.

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 20:55
Zolang die roda fans op de hoofdtribune zitten en zich respectvol gedragen zie ik geen probleem. Ik zat ook bij roda en fortuna in de thuisvakken. Dan hou je je gewoon rustig, prima toch. Maar ja als ze zich pro roda gaan gedragen is t een ander verhaal

• Geusseltmania
  • Geusseltmania's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

23 May 2017 20:57
Ik haal ze er zo uit. Ik werk iedere dag met ze :lachen:

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 May 2017 21:00
Nee, dat zijn geen stoere verhalen. Ik ken er genoeg die twee jaar geleden op de thuistribune zaten en nu weer. Mensen die het hier hebben over een Kerkraads accent e.d. vergeten dat onze tegenstander ook heel veel aanhang in het Heuvelland heeft. En MVV ook een klein beetje. Andersom zal dat in Kerkrade ook gebeuren, al is het daar met dat clubkaart systeem iets lastiger.
Ervan uitgaand dat MVV hier niets tegen gaat/kan doen, hoop ik maar dat wij ons verstand kunnen gebruiken. Als wij ons laten provoceren zijn wij de schuldigen en wordt straks meer daar over geschreven dan over de prachtige overwinning. Zou zonde zijn.
The following user(s) said Thank You: Hugo, Josef1982, Zoewiezoe

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 May 2017 21:09
Schapendonk wrote: Hoor jij dan een verschil van accent van iemand uit Berg en Terblijt of Gulpen?
Nogal een slecht voorbeeld, want of iemand twè of twieë kaarte voor de wedstrijd heeft, dat verschil hoort zelfs een Maastrichtenaar nog.

Maar qua strekking zijn we het met elkaar eens.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

23 May 2017 21:12
De meeste dorpen in zuid limburg is voor 80% rjc. Daar heeft die club ook jaren en nog eens jaren over gedaan om dit in z'n geheel te beïnvloeden en te annexeren. Vroeger was dat heel anders. Ik denk dat dit eind jaren 80 al begonnen is. Vóór die tijd was het MVV. Dit is nu niet meer voor te stellen. MVV heeft een behoorlijke inhaalslag nodig. Daarom is dit HET moment om Roda een mokerslag te geven. Je kunt je aartsvijand wellicht de afgrond in duwen want ze staan op wankelen. En dat is tegelijkertijd ook weer het grote gevaar want als die club op wankelen staat gebeurd altijd weer het onmogelijke. Cambuur lukte het niet, Sparta lukte het niet, Nac Breda lukte het niet. MVV wel?
The following user(s) said Thank You: Josef1982

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

23 May 2017 21:14
Mensen zullen we het weer over voetbal inplaatst oer kaartjes wat denken jullie kan Huub steevens dit Roda weer aan het voetballen ik denk van niet .ik denk dat mvv thuis met 2-0 gaat winnen en dat moet genoeg zijn om zondag het karwei af te maken kom op mvv maakt ons blij

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 21:21
Tja op 1 of andere manier ben ik er toch iets minder zeker van nu. Maar dat is alleen maar goed, hoe meer underdog hoe beter (al denken de bookies er anders over, we zijn iets meer favoriet nu thuis)

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

23 May 2017 21:25
Okee dan doe ik ook mijn voorspelling. 0-1 verlies thuis ( euforie en sarcasme aan hun kant) en dan 1-2 winst in kerkrade. ( liefst in de laatste minuut). Dit scenario is wel niet goed voor een zwak hart maar MVV weet niet beter.

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

23 May 2017 21:30 - 23 May 2017 21:39
Schapendonk wrote:
Hoor jij dan een verschil van accent van iemand uit Berg en Terblijt of Gulpen? Denk het niet. Uit deze 2 dorpen komen al heel wat Roda fans vandaan laat staan de rest van alle andere dorpen.

Ik kende vroeger een paar van de harde kern van r#da en die hadden steevast zo'n accent

Natuurlijk zijn er ook supporters in andere dorpen maar deze pik je er zo uit ;)

Valt me op dat ze vaak een verschrikkelijk accent hebben terwijl ze geen dialect kunnen praten.

Maar goed dit is wel erg off topic en was ook niet zo serieus bedoeld
Last edit: 23 May 2017 21:39 by jeoff.

• Strucht
  • Strucht's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 May 2017 21:36
Kay wrote: Nee, dat zijn geen stoere verhalen. Ik ken er genoeg die twee jaar geleden op de thuistribune zaten en nu weer. Mensen die het hier hebben over een Kerkraads accent e.d. vergeten dat onze tegenstander ook heel veel aanhang in het Heuvelland heeft. En MVV ook een klein beetje. Andersom zal dat in Kerkrade ook gebeuren, al is het daar met dat clubkaart systeem iets lastiger.
Ervan uitgaand dat MVV hier niets tegen gaat/kan doen, hoop ik maar dat wij ons verstand kunnen gebruiken. Als wij ons laten provoceren zijn wij de schuldigen en wordt straks meer daar over geschreven dan over de prachtige overwinning. Zou zonde zijn.

Precies Kay, kom zelf uit Schin op Geul met de geboorteplaats H%$rl%n. Maar wij komen al meer dan 20 jaar bij MVV. Lijkt mij heel moeilijk te checken allemaal.

• Geusseltmania
  • Geusseltmania's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

23 May 2017 21:38
Wat zal de tactiek worden? Afwachten zoals tegen Cambuur of ze direct bij de strot pakken en opjagen? Ik hoop toch echt dat laatste. Met een lekker positief agressief publiek erachter op naar 2-0. En er gaan weer rode kaarten vallen denk ik. Hectiek op het veld en op de tribunes. Heerlijk. Ik ben er klaar voor.

Time to create page: 0.343 seconds