MVV-*oda
- Boschpoort
-
- Administrator
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
Re: MVV-*oda
23 May 2017 10:41 - 23 May 2017 10:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 10:43Stevens is een goede trainer, maar zijn sterkste kant is toch echt motiveren. Doordat hij niet op de bank zit (en wellicht helemaal niet in het stadion) benut je die sterkste kant niet.
En in hoeverre hij het tactisch nog in twee dagen omgegooid krijgt, vraag ik me ook af. We zullen zien. Het tekent inderdaad vooral de complete chaos daar. Ik zeg eerlijk: ik had Yannis graag als trainer gezien van Roda, dan waren ze donderdag sowieso slap begonnen. Maar het is echt niet gezegd dat dat nu niet gebeurd.
- jeoff
-
- Administrator
-
23 May 2017 10:45Tuor wrote: Volgens de meerderheid op het Rodaprikbord is overigens hiermee de finale beslist: Stevens gaat het even doen en MVV moet het nu blijkbaar in de broek doen van de angst... Dit zijn overigens dezelfde supporters die aan het begin van het seizoen ervan overtuigd waren dat Ajax Anastasiou zou gaan weghalen omdat het zo'n topper was.
ik ben er anders ook helemaal niet blij mee.. R*da speelde de afgelopen tijd als een natte krant maar kan in potentie echt wel beter dan wat ze hebben laten zien. Ik had liever gezien dat ze die griek gehouden hadden.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 10:53Jacques wrote: Één van de dingen die bij Roda soms verkeerd lijken te zitten is een stuk motivatie. Ontzettend slap spelen. Daar weet Stevens wel raad mee, in die zin is het ongunstig. Maar... tijdens de wedstrijden zit hij niet op de bank (Stevens is hartpatiënt dus ik snap dat wel, tijdens de derby's de beslissen over promotie en degradatie op de bank zitten is vragen om problemen). Als Roda te slap aan de wedstrijd begint, staat er dus niet bullebak Stevens langs de lijn de spelers verrot te schelden, maar Rick Plum of zo. Daar raakt de gemiddelde Bulgaar van Roda echt niet van onder de indruk.
Stevens is een goede trainer, maar zijn sterkste kant is toch echt motiveren. Doordat hij niet op de bank zit (en wellicht helemaal niet in het stadion) benut je die sterkste kant niet.
En in hoeverre hij het tactisch nog in twee dagen omgegooid krijgt, vraag ik me ook af. We zullen zien. Het tekent inderdaad vooral de complete chaos daar. Ik zeg eerlijk: ik had Yannis graag als trainer gezien van Roda, dan waren ze donderdag sowieso slap begonnen. Maar het is echt niet gezegd dat dat nu niet gebeurd.
Maar hij zit dus niet op de bank :lachen:
Plum en Trost zullen het donderdag en zondag tijdens de wedstrijden moeten doen
- Jo70
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 11:05MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- Kanarie
-
- Junior Member
-
23 May 2017 11:05Ik krijg die grijns in ieder geval niet meer van m'n gezicht :evil:
- Tuor
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 11:15 - 23 May 2017 11:15jeoff wrote:Tuor wrote: Volgens de meerderheid op het Rodaprikbord is overigens hiermee de finale beslist: Stevens gaat het even doen en MVV moet het nu blijkbaar in de broek doen van de angst... Dit zijn overigens dezelfde supporters die aan het begin van het seizoen ervan overtuigd waren dat Ajax Anastasiou zou gaan weghalen omdat het zo'n topper was.
ik ben er anders ook helemaal niet blij mee.. R*da speelde de afgelopen tijd als een natte krant maar kan in potentie echt wel beter dan wat ze hebben laten zien. Ik had liever gezien dat ze die griek gehouden hadden.
Snap ik, dat zou mijn voorkeur ook gehad hebben hoor, omdat het in elk geval duidelijker geweest als Yannis was blijven zitten. Maar dan nog, zulke schokeffecten zijn altijd 50-50. Het kan zo gaan als bij NEC dit seizoen, maar het omgekeerde kan ook. Kijk naar Palermo dit seizoen. En we hebben zelf ook eens een trainer vervangen vlak voor de cruciale wedstrijden van de nacompetitie. Dat ging ook niet zo heel lekker (misschien dat Sef daarom niet zo genegen was Anastasiou te ontslaan?)...
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
23 May 2017 11:28 - 23 May 2017 11:33Stevens moet nu binnen 48 uur gaan doen, waar normale trainers weken, zo niet maanden over doen. Hij kent de ploeg niet, hij kent de karakters niet, sterker nog, de helft van dat zigeunerorkest daar zal niet eens weten wie hij is. Hij zal zich in alles moeten laten adviseren door Rick Plumpudding en Rene Trost. Dit is puur symboolpolitiek richting de achterban, meer kan ik er niet van maken. Yannis is maar al te blij dat hij de eindafrekening niet zal krijgen, mocht die komen, die kan nu smetvrij naar Kortrijk.
Naast buttplug-voetbal nu ook paniekvoetbal in Kerkrade. Ook heel verantwoordelijk van de club om twee gepassioneerde mensen met hartproblemen (Trost&Stevens) dit emotioneel beladen duel te laten leiden. Straks gebeurt wat, is het drama compleet. Dat gun ik ze niet, laat staan René die aan de bakermat stond van onze wederopstanding en eigenlijk dit in gang heeft gezet. Zelfs op menselijk vlak zijn ze onverantwoord bezig.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
23 May 2017 11:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 11:44Hopelijk onderneemt MVV stappen. Dit soort ratten (ik heb er geen ander woord voor) horen niet in de Geusselt.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 11:48Stevens zal zeker niet plaats nemen op de bank. Hij is destijds gestopt als coach omdat hij problemen had met zijn rikketik.
Ik verwacht Plum als hoofdcoach. Die zie het tij niet keren.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
23 May 2017 11:56Sjotelsplak wrote:Hopelijk onderneemt MVV stappen. Dit soort ratten (ik heb er geen ander woord voor) horen niet in de Geusselt.nulvierdrie wrote: Triest dat mensen kaarten proberen door te verkopen met winst en er ook nog trots op zijn.
Hoop dat mvv deze man zijn kaarten blokkeert.
Die loopt vanzelf wel tegen de lamp als MVV naam en kaart bij de poort controleert, of de kaarten die betaald zijn via dezelfde bankrekening via meerdere accounts blokkeert.
Even lekker snel geld verdienen, totdat je klanten gedupeerd zijn en juridisch verhaal bij je komen halen. Als MVV gewoon haar beleid goed uitvoert, zijn al deze particuliere kaarten in principe waardeloos.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 12:07Misschien minder leuk maar ik kan daar wel mee leven, mits er grote schermen in de Geusselt zouden worden geplaatst
Tja de trainer wissel aldaar , op zich wel slim van hun , echter Plum en Trost zaten toch al op de bank volgens mij
Wel mooi om te zien hoe de paniek daar is, daar is nu juist waar wij in het veld van moeten profiteren , het zelfvertrouwen bij de koempels is tegen het vriespunt , dat moeten we lezen in de wedstrijd en daar liggen volgens mij ook onze kansen
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 12:35Donderdag 25 mei, wanneer MVV Maastricht het in Stadion de Geusselt tegen Roda JC opneemt in de Finale van de Play-Offs (19.45 uur), zijn de grachten van het stadion verboden terrein om te staan en van daaruit de wedstrijd te aanschouwen.
In verband met de veiligheid dient iedereen vanaf binnenkomst óp de tribune plaats te nemen. Uiteraard is er ruimte om een hapje en/of drankje bij één van de cateringpunten te bestellen én om te toiletteren.
In de gracht aan het hek (stil)staan en van daaruit de wedstrijd aanschouwen is echter niet toegestaan. Er wordt gehandhaafd op straffe van een geldboete en een stadionverbod.
MVV Maastricht neemt deze maatregelen naar aanleiding van de boete van € 7.500,- die de club onlangs heeft gekregen n.a.v. de derby tegen Fortuna Sittard.
De club vraagt ieders medewerking in deze.
Algemeen Directeur Paul Penders: “Deze wedstrijd is van ongekend belang en enorm spannend. Laten we er samen dan ook een mooie en sportieve wedstrijd van maken en zorgen dat we enkel mooie herinneringen overhouden aan deze clash met onze buren. (Geld)boetes en andere straffen kunnen we daarbij absoluut niet gebruiken. Moedig onze jongens aan vanaf de tribune en laat zien hoe trots we zijn op onze mooie club! Iedereen achter MVV Maastricht. Op naar de Eredivisie!”