MVV-*oda
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: MVV-*oda
23 May 2017 14:18 - 23 May 2017 14:19Dat kunnen ze toch niet meer terugdraaien dan. Het hek is van de dam.
Je zou opnieuw kunnen beginnen en alle mensen opnieuw laten printen die online zijn geweest. Maar de mensen aan de kassa kun je niet meer omwisselen en bewijs de oorspronkelijke toezegging maar eens. Dit hoor je gewoon voorafgaand aan ieder voetbalseizoen geheel op papier te hebben uitgewerkt, nu is het te laat om het nog te herstellen. Het zou me niet verbazen als we twee uitwedstrijden spelen.. Op marktplaats en in Kerkrade lachen ze zich in ieder geval kapot.
Weer een nieuw hoofdstuk over kwaliteitsverbetering. Het zure is dat dit 'gebrek' moet komen bovendrijven tijdens de wedstrijd van de eeuw..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 14:28 - 23 May 2017 14:29Staan er inmiddels al meerdere op marktplaats...hoop dat ze ze niet verkocht krijgen en bij de kassa echt goed op naam checken.
- Nietzsche
-
- Premium Member
-
23 May 2017 14:29Vanwege de komst van Stevens is de training die voor dinsdagochtend op het programma stond verschoven naar de middag. 'Straks ga ik de spelers toespreken en duidelijk maken wat ik voor ogen heb. We gaan niet veel veranderen, dat kan ook niet. Ik ga René, Rickie en Robert-Jan helpen, zal hier en daar nog wel wat persoonlijke gesprekken voeren. Veel meer is niet mogelijk. Zo weinig tijd heb ik nog niet eerder gehad, maar we gaan er alles aan doen Roda in de Eredivisie te houden.'
Nou, Stevens dus de redder. Bovenstaand stukje staat op vi.nl (heb de link er even bijgezet). Dit is natuurlijk een normale reactie van een trainer die zo weinig tijd heeft en is bedoeld om de druk er bij zichzelf en bij de groep af te halen. Alles zal nu in het werk gesteld worden om de kop te legen en vrij te kunnen spelen. Daarom zullen we in de komende dagen waarschijnlijk zien dat vanuit het roda-kamp de druk stukje bij beetje steeds meer bij mvv wordt gelegd. Uitspraken als 'we denken dat we op mentaal gebied grote stappen hebben gemaakt' zullen vanaf nu de media ingeslingerd worden. Dat zijn zo ongeveer wel de basisstrategieën die Stevens onder de knie heeft.
Ik ruik bloed en ik eis genoegdoening voor 17 jaren van ballingschap!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 14:58In het verleden eens 2 kaartjes besteld en nu heb ik de naam gekregen van de persoon voor wie ik besteld heb.
Conclusie ik kan op de site zelf de naam niet wijzigen. Wel is mijn seizoenskaart hieraan gekoppeld. Ik heb dus het kaartje van mij SK stoel maar op naam van iemand anders. Ik heb MVV een mail gestuurd.
Maar logischerwijs hebben deze nu andere zaken om aan te werken.
maar ik ga wel degelijk naar het stadion met een andere naam op mijn kaartje ik had geen andere keus,
Lijkt me niet dat daar problemen van komen want ik kan met mijn seizoenskaart aanduiden dat ik het ben
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 May 2017 15:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
23 May 2017 15:24 - 23 May 2017 15:25Nadat Yannis Anastasiou op non-actief is gesteld, verlaat Sef Vergoossen de voetbalclub uit Kerkrade.
De rechterhand van Anastasiou legde dinsdagmiddag zijn werk neer. Dat meldt De Limburger.
Technisch overleg
Op verzoek van Huub Stevens was Vergoossen dinsdagochtend nog wel betrokken bij het overleg van de technische staf. Huub Stevens werd daar per direct aan toegevoegd.
Loyaal aan Anastasiou
Na het overleg legde Vergoossen zijn functie als adviseur neer. "Ik heb vanaf het eerste moment gezegd dat ik loyaal ben aan Yannis. Dat betekent niet dat ik nu problemen met Roda heb. De club meent zijn verantwoordelijkheid te moeten nemen, dat is hun keuze. En nu Huub aan de staf is toegevoegd, zou het belachelijk zijn als ik ook nog erbij betrokken zou blijven. Dan doen we dubbel werk."
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
23 May 2017 15:26Read later
Burgemeester Jos Som van Kerkrade hoopt op 'gezond boerenverstand' van supporters tijdens het duel tussen MVV en Roda JC komende donderdag.
Hij gaat er van uit dat alles zonder ongeregeldheden zal verlopen.
Alles onder controle
Som zegt alles geregeld te hebben om in te kunnen grijpen, mocht het eventueel mislopen. Maar hij gelooft niet dat het zover zal komen: "Ik ga uit van het gezonde boerenverstand van de supporters en dat ze genieten van een sportiviteit die ongekend is", zei hij dinsdagmorgen op L1 radio.
Mogelijke risico's
De burgemeester is druk bezig met het verzamelen van informatie over mogelijke risico's en het treffen van veiligheidsmaatregelen. Daarbij denkt hij onder meer aan noodbevelen en de mogelijkheid om mensen preventief te fouilleren.
Geen groot scherm
Supporters van Roda JC die geen kaartje kunnen bemachtigen voor de wedstrijd in Maastricht zullen de wedstrijd thuis of in het café moeten volgen. Er komt namelijk geen groot scherm op de Markt in Kerkrade. Daar zou extra politie-inzet voor nodig zijn om de openbare orde en veiligheid te garanderen. "Daar heb ik geen mensen voor", zegt Som.
Speciaal vervoer
Voor vijf honderd Roda-supporters is speciaal vervoer geregeld om naar de wedstrijd te komen. Zij kunnen met bussen heen en terug reizen naar het Geusseltstadion.
Roda JC en MVV spelen in de play-offs om een plek in de Eredivisie voor het komende seizoen.
- Hill28
-
- Visitor
-
23 May 2017 15:51 - 23 May 2017 15:51Als er iemand nog een kaart over heeft, dan heel graag een PM. Een vriend van me, en trouwe supporter, zoekt nog een kaart. Hij was mee naar Cambuur en vervolgens te laat thuis om nog kaarten te bemachtigen.
Ik hoor het wel!
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 15:58 - 23 May 2017 15:58Hill28 wrote:
Als er iemand nog een kaart over heeft, dan heel graag een PM. Een vriend van me, en trouwe supporter, zoekt nog een kaart. Hij was mee naar Cambuur en vervolgens te laat thuis om nog kaarten te bemachtigen.
Ik hoor het wel!
Heb gelezen dat ze voor die supporters iets zouden regelen.
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
23 May 2017 16:55 - 23 May 2017 17:03Kern van zijn betoog was dat hij bij de vorige promotie nog in de luiers zat.
Dat komt hard aan als je er over nadenkt...
ik heb alle promoties meegemaakt....
Dus ook de degradaties, maar dat laatste...macht kein flaus aus....
LRB wult teege diech zegke....diech zaots toen in de luijers...
Es veer zoondaag proomooveere teege die Pruuse,
Daan heet de ganse Eenzjelsaajt en Boschpoort luijers nuudig !!!
Daan besjiete veer us allemaol...hahaha..
Iech zeeker; 28 mei op miene verjaordaag teege die Pruuse winne...
Que sera, sera
What ever will be, will be
MVV is the BEST for me
Que sera, sera !
Hell yeah....
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 17:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
23 May 2017 18:38 - 23 May 2017 18:39"Schijnt" dat er 2000 kaarten door Roda aanhang gekocht zijn. Denk dat dit aantal vrij hoog is, maar enkele bekenden van mij hebben ook een kaartje bemachtigd. Zing voor de grap als we voor staan "sta op als je voor Roda bent" in de Geusselt, je zult versteld staan

Denk ook dat deze mensen zeer, maar dan heel erg zeer versteld zullen staan....
5 to 1
en dat is geen gok quote, maar een liedje van de Doors: "No one here gets out alive "
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 May 2017 18:51 - 23 May 2017 18:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:MVV-*oda
23 May 2017 20:04Wat denk je zelf hoeveel sjengen deze match willen zien.
Er zullen er misschien een aantal zitten geen idee. Maar dan raad ik ze aan om te juichen voor MVV anders kan het een zware avond voor ze worden.

- jeoff
-
- Administrator
-
Re: Re:MVV-*oda
23 May 2017 20:13SJENG@BOSCHPOORT wrote: Zeker niet!
. Maar dan raad ik ze aan om te juichen voor MVV anders kan het een zware avond voor ze worden.
Ze hoeven niet eens te juichen.. als ze hun mond opendoen en ze dat rotaccent laten horen vallen ze al door de mand. Wellicht is dat een mooie controle voor aan de poort?