MVV-*oda
- donny
-
- Premium Member
-
Re: MVV-*oda
22 May 2017 22:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
22 May 2017 22:13donny wrote: Zo! Ticket geboekt vanuit het Midden-Oosten. Donderdag middag kom ik aan, gelijk naar de Geusselt en Maandagochtend (na de nacht hebben doorgetrokken bij de huldiging) weer terug, maar dit kan ik voor geen goud missen!
Met ongedekte cheque betaald? Schijn je mee te moeten oppassen in die contreien :thinking:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv925
-
- Senior Member
-
22 May 2017 23:36Op het forum bij *oda willen ze dat hij, schrouff en de rest zo snel mogelijk weggaan. Die zijn doodsbang voor ons als het zo blijft.
Aan de ene kant mag hij wat mij betreft blijven zitten, want onder die trainer komt *oda gewoon niet goed voor de dag. Een ontslag zou een shock effect kunnen creëren waardoor die opeens wel gaan aanvallen. Aan de andere kant wordt de crisis er alleen maar groter door als hij weggaat. In ieder geval, het is en blijft onrustig daar en daar moet mvv van profiteren.
De laatste keer dat mvv eredivisie speelde had ik nog een luier om... Ik hoor alle mooie verhalen van vroeger en zou niks liever willen dan die tijden herleven en thuis volle bak tegen de top 3 spelen, al is het maar om het een keer meegemaakt te hebben. Vanaf jongs af is mvv bij me ingegoten en heb ik er alleen maar van kunnen dromen... zou het dan toch? Al 2 dagen zenuwachtig, nog 6 te gaan...
- pinobel
-
- Platinum Member
-
22 May 2017 23:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 00:03Tussen deze verkochte kaarten zullen nog enkele honderden verdwaalde Roda supporters zitten. Beter worden deze tickets nietig verklaard, en niet vergoed. Dus er zullen hopelijk nog enkele honderden kaarten vrij komen.pinobel wrote: Ik heb gelukkig mijn kaarten, maar ongelofelijk hoeveel mensen nog willen(wilden) gaan en geen schijn van kans hadden om een kaart te krijgen . Zelfs iemand die gisteren mee uit naar Cambuur is geweest. Volgens mij is het nog nooit zo snel uitverkocht geweest en hadden we nog wel 5000 man extra kunnen hebben.
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
- De Ster
-
- New Member
-
Re: Re:MVV-*oda
23 May 2017 02:05les rouges blancs wrote: De Pruuse dinke tot ze sterk veur den daag kinne koume....
www.nu.nl/voetbal/4713063/rode-kaart-rod...vel-geseponeerd.html
Vertel ze effe tot de Kuuper deen Rosheuvel in de ierste vief minuute droet (en oonder ut graas) trap! :evil:
Es of ut beer veur niks is...
www.1limburg.nl/play-offs-finale-mvv-roda-jc-al-uitverkocht :thumbsup:
Zuut dao manjefiek oet bij die Pruuse..hune trainer dans al de Sirtaki...
www.nu.nl/voetbal/4710438/anastasiou-haa...spelers-roda-jc.html
- peeke
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 02:37hij bedoelt ik hoop tot we veel eigen goals maken :whistle:
- Hill28
-
- Visitor
-
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
23 May 2017 08:55Des te leuker zou het zijn als MVV zondag op de Markt staat......maar dan is er natuurlijk geen cameraman van VI bij (en is er ook geen VI-uitzending meer). Ik zal voorzichtig zijn, we zijn er zeker nog niet, maar een beetje meer respect voor MVV van de heren van VI zou op zijn plaats zijn.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
23 May 2017 09:00Als je kijkt naar het verschil in begroting en de namen van de spelers is het volkomen logisch dat die anderen zwaar favoriet zijn.
Maar dit is voetbal en dat we in de finale staan is al een daverende verrassing. Waarom geen tweede verrassing?
Maar prima dat wij de underdog zijn.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 09:04Derksen zit er meestal naast met zijn voorspellingen en vindt het van nature leuk om een prikkelende mening te geven. In dit geval was de algemene stemming dat Roda waardeloos was, dan vindt hij het leuk om te zeggen dat MVV nog slechter is.
Zoek er niet te veel achter. VI is amusement, geen journalistiek of objectief programma.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 09:09Maar dat prikbord van Roda, daar zijn ze nog twee slagen erger... Vannacht kreeg een vaste prikborder dit uit zijn toetsenbord:
De ouderen zullen nog weten dat MVV als eerste Limburgse club aansloot bij de KNVB, terwijl anderen nog de Katholieke Bond volgden. Dus MVV heeft steeds een streepje voor bij de KNVB.
:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
23 May 2017 09:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Olzie
-
- Premium Member
-
23 May 2017 09:18Lummel wrote: Tussen deze verkochte kaarten zullen nog enkele honderden verdwaalde Roda supporters zitten. Beter worden deze tickets nietig verklaard, en niet vergoed. Dus er zullen hopelijk nog enkele honderden kaarten vrij komen.
En als ze deze al niet eruit gefilterd krijgen: laat iedereen verplicht in het rood komen, of beter nog iets herkenbaars van MVV dragen. Verplicht je deze verstekelingen, waar geheid problemen mee komen, om zich gedeisd te houden (of misschien komen ze dan wel niet)!