MVV-*oda

• donny
  • donny's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: MVV-*oda

22 May 2017 22:02
Zo! Ticket geboekt vanuit het Midden-Oosten. Donderdag middag kom ik aan, gelijk naar de Geusselt en Maandagochtend (na de nacht hebben doorgetrokken bij de huldiging) weer terug, maar dit kan ik voor geen goud missen!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2017 22:13
donny wrote: Zo! Ticket geboekt vanuit het Midden-Oosten. Donderdag middag kom ik aan, gelijk naar de Geusselt en Maandagochtend (na de nacht hebben doorgetrokken bij de huldiging) weer terug, maar dit kan ik voor geen goud missen!

Met ongedekte cheque betaald? Schijn je mee te moeten oppassen in die contreien :thinking:

• mvv925
  • mvv925's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

22 May 2017 23:36
Volgens Fox zou de positie van onze griekse vriend onhoudbaar zijn geworden. Selectie is blijkbaar vorige week maandag (!) al bij de directie geweest om het ontslag van Yannis te eisen. ( www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1863037/anastasiou-wip-bij-roda )

Op het forum bij *oda willen ze dat hij, schrouff en de rest zo snel mogelijk weggaan. Die zijn doodsbang voor ons als het zo blijft.
Aan de ene kant mag hij wat mij betreft blijven zitten, want onder die trainer komt *oda gewoon niet goed voor de dag. Een ontslag zou een shock effect kunnen creëren waardoor die opeens wel gaan aanvallen. Aan de andere kant wordt de crisis er alleen maar groter door als hij weggaat. In ieder geval, het is en blijft onrustig daar en daar moet mvv van profiteren.

De laatste keer dat mvv eredivisie speelde had ik nog een luier om... Ik hoor alle mooie verhalen van vroeger en zou niks liever willen dan die tijden herleven en thuis volle bak tegen de top 3 spelen, al is het maar om het een keer meegemaakt te hebben. Vanaf jongs af is mvv bij me ingegoten en heb ik er alleen maar van kunnen dromen... zou het dan toch? Al 2 dagen zenuwachtig, nog 6 te gaan...

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2017 23:59
Ik heb gelukkig mijn kaarten, maar ongelofelijk hoeveel mensen nog willen(wilden) gaan en geen schijn van kans hadden om een kaart te krijgen . Zelfs iemand die gisteren mee uit naar Cambuur is geweest. Volgens mij is het nog nooit zo snel uitverkocht geweest en hadden we nog wel 5000 man extra kunnen hebben.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 00:03
pinobel wrote: Ik heb gelukkig mijn kaarten, maar ongelofelijk hoeveel mensen nog willen(wilden) gaan en geen schijn van kans hadden om een kaart te krijgen . Zelfs iemand die gisteren mee uit naar Cambuur is geweest. Volgens mij is het nog nooit zo snel uitverkocht geweest en hadden we nog wel 5000 man extra kunnen hebben.
Tussen deze verkochte kaarten zullen nog enkele honderden verdwaalde Roda supporters zitten. Beter worden deze tickets nietig verklaard, en niet vergoed. Dus er zullen hopelijk nog enkele honderden kaarten vrij komen.

• jasonke7
  • jasonke7's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 00:58
Bin ieg de einige dee neet kin slapen vaan de spanning?
The following user(s) said Thank You: houtengerard

• De Ster
  • De Ster's Avatar
  • New Member
  • New Member

Re: Re:MVV-*oda

23 May 2017 02:05
les rouges blancs wrote: De Pruuse dinke tot ze sterk veur den daag kinne koume....
www.nu.nl/voetbal/4713063/rode-kaart-rod...vel-geseponeerd.html
Vertel ze effe tot de Kuuper deen Rosheuvel in de ierste vief minuute droet (en oonder ut graas) trap! :evil:

Es of ut beer veur niks is...
www.1limburg.nl/play-offs-finale-mvv-roda-jc-al-uitverkocht :thumbsup:

Zuut dao manjefiek oet bij die Pruuse..hune trainer dans al de Sirtaki...

www.nu.nl/voetbal/4710438/anastasiou-haa...spelers-roda-jc.html

• peeke
  • peeke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 02:37
"We missen veel spelers. Tom Van Hyfte heeft een hersenschudding, Chris Kum is geblesseerd en dan nog de geschorste spelers. We zullen moeten leunen op ons sterkste punt, de verdediging. En dan hopen dat we voorin een goal maken."

hij bedoelt ik hoop tot we veel eigen goals maken :whistle:
Groeten oet ; Hamburg . duitsland

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

23 May 2017 08:26
Heeft iemand nog een kaart over voor QPark of angel-side?

• Sjarelke
  • Sjarelke's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 May 2017 08:55
Nou, Mappie, ik begrijp ook niets van de uitspraken van Johan Derksen gisteren. Normaal ben ik het veel gevallen wel met hem eens, maar nu sloeg hij de plank toch behoorlijk mis. De opmerking: "Cambuur had MVV moeten oprollen" slaat werkelijk nergens op. Dan heeft hij ofwel de wedstrijden niet gezien ofwel probeert hij Wilfred Genee (Cambuur-fanaat die opvallend stil was hierover gisteravond :thumbsup: ) te pleasen. Hij was misschien ook vergeten dat MVV 80% van de competitie in de top-5 heeft gestaan en dat MVV thuis gewoon van Cambuur heeft gewonnen en al in meerdere wedstrijden tegen topploegen de betere was (VVV, NAC, Volendam) maar wat pech had (en een begroting die 50% lager ligt). Het raakte kant noch wal. Vervolgens werd gevraagd of MVV in de Eredivisie thuishoort en daar antwoordde hij niet echt op. Hij zei alleen "MVV maakt geen schijn van kans tegen Roda". Van der Gijp gaf daarna aan dat Roda echt heel slecht was afgelopen week en dat het zeker niet een uitgemaakte zaak is. Ik snap die negativiteit niet zo. Volgens mij hebben ze de past in dat hun favoriet Cambuur er niet meer bij zit, iets anders kan ik niet verzinnen.

Des te leuker zou het zijn als MVV zondag op de Markt staat......maar dan is er natuurlijk geen cameraman van VI bij (en is er ook geen VI-uitzending meer). Ik zal voorzichtig zijn, we zijn er zeker nog niet, maar een beetje meer respect voor MVV van de heren van VI zou op zijn plaats zijn.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

23 May 2017 09:00
Ik weet zeker dat Derksen meer sympathie voor MVV heeft dan voor 045. (wie niet)

Als je kijkt naar het verschil in begroting en de namen van de spelers is het volkomen logisch dat die anderen zwaar favoriet zijn.
Maar dit is voetbal en dat we in de finale staan is al een daverende verrassing. Waarom geen tweede verrassing?
Maar prima dat wij de underdog zijn.
The following user(s) said Thank You: Sjarelke

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 09:04
Ik kijk af en toe naar VI om te lachen, maar als je over zaken als "meer respect" gaat praten bij dat programma, neem je het echt VEEL te serieus.

Derksen zit er meestal naast met zijn voorspellingen en vindt het van nature leuk om een prikkelende mening te geven. In dit geval was de algemene stemming dat Roda waardeloos was, dan vindt hij het leuk om te zeggen dat MVV nog slechter is.

Zoek er niet te veel achter. VI is amusement, geen journalistiek of objectief programma.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: middenstip

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 09:09
Ik beken eerlijk dat ik me soms op dit forum erger aan mensen die achter iedere boom een vijand van MVV zien. De KNVB, de media, noem maar op. Meestal is het allemaal best logisch wat er gebeurt namelijk, en zit er echt geen complot achter.

Maar dat prikbord van Roda, daar zijn ze nog twee slagen erger... Vannacht kreeg een vaste prikborder dit uit zijn toetsenbord:
De ouderen zullen nog weten dat MVV als eerste Limburgse club aansloot bij de KNVB, terwijl anderen nog de Katholieke Bond volgden. Dus MVV heeft steeds een streepje voor bij de KNVB.

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo, Boschpoort, gaston satijn

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2017 09:13
Kan/mag MVV niet een soort van staanplaatsen verkopen, dan kunnen mensen in de "grachten"bij de tribunes staan.....bij de vier tribunes zou je dan met gemak ook weer 2000 plekken creëren

• Olzie
  • Olzie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

23 May 2017 09:18
Lummel wrote: Tussen deze verkochte kaarten zullen nog enkele honderden verdwaalde Roda supporters zitten. Beter worden deze tickets nietig verklaard, en niet vergoed. Dus er zullen hopelijk nog enkele honderden kaarten vrij komen.

En als ze deze al niet eruit gefilterd krijgen: laat iedereen verplicht in het rood komen, of beter nog iets herkenbaars van MVV dragen. Verplicht je deze verstekelingen, waar geheid problemen mee komen, om zich gedeisd te houden (of misschien komen ze dan wel niet)!

Time to create page: 0.359 seconds