MVV-*oda

• Larsbak
  • Larsbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: MVV-*oda

22 May 2017 15:05 - 22 May 2017 15:10
Een snelle blik op de selectie van Aken-Noord werpt al gauw de vraag op wie men op gaat stellen donderdag. Voorafgaand aan de play-offs zijn Raykov, Church en Papzoglou uit de slectie gezet (misschien is dit jammer, aangezien dit aankopen van Caanen waren), is Paulissen voor vier wedstrijden geschorst (zou theoretisch gezien in de return inzetbaar zijn, maar wordt wellicht uit de selectie gehouden) en Ananou is vertrokken naar het WK-onder 20 en komt dit seizoen niet meer in actie. Gullon is geblesseerd.

Daarbij zijn Rosheuvel en El Makrini geschorst en werd mevrouw van Hyfte tegen Helmond gewisseld met een hersenschudding. Ook Kum werd na een half uur gewisseld (aannemelijk dat dit om een blessure ging; immers welke trainer wisselt een van zijn sterkhouders en centrale verdediger na een half uur? Alhoewel, het gaat hier om Anastasiou, dus de vraag stellen is hem beantwoorden)

Benieuwd wie er nog over blijven? Het arsenaal waaruit geput moet worden op het middenveld bestaat uit een ex-cultheld met een mat, de heer J. van Son (dit seizoen goed voor één wedstrijd; voor Jong Roda welteverstaan) Auassar (die nog rood pakte tegen Helmond) Ajagun en Gnjatic (een of andere Bosniër die er vast niet wakker ligt van degradatie)

Voor de aanvallende posities blijven alleen Badibanga (Kerkklaar??) Schahin (ideale tegenstander voor de Kuuper) en Van Velzen over.
Achterin Werker, Milec (die enorm de fout in ging tegen Helmond) en twee linksbacks (Verboom en Van Peppen, waarvan nog steeds niet duidelijk is wie er nu slechter is)
Alleen die Van Leer is wel een klasbak; voor de rest hebben we niets te vrezen van dit team. Bovendien verwacht ik dat het voetbal van beide kanten niet om over naar huis te schrijven is, waardoor strijdlust van doorsslaggevend belang gaat zijn. En ik denk dat we op dat vlak in het voordeel zijn met spelers als Kuipers, Ippel en Verheijdt.
Last edit: 22 May 2017 15:10 by Larsbak.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Olzie
  • Olzie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

22 May 2017 15:25
Larsbak wrote: Een snelle blik op de selectie van Aken-Noord werpt al gauw de vraag op wie men op gaat stellen donderdag. Voorafgaand aan de play-offs zijn Raykov, Church en Papzoglou uit de slectie gezet (misschien is dit jammer, aangezien dit aankopen van Caanen waren), is Paulissen voor vier wedstrijden geschorst (zou theoretisch gezien in de return inzetbaar zijn, maar wordt wellicht uit de selectie gehouden) en Ananou is vertrokken naar het WK-onder 20 en komt dit seizoen niet meer in actie. Gullon is geblesseerd.

Daarbij zijn Rosheuvel en El Makrini geschorst en werd mevrouw van Hyfte tegen Helmond gewisseld met een hersenschudding. Ook Kum werd na een half uur gewisseld (aannemelijk dat dit om een blessure ging; immers welke trainer wisselt een van zijn sterkhouders en centrale verdediger na een half uur? Alhoewel, het gaat hier om Anastasiou, dus de vraag stellen is hem beantwoorden)

Benieuwd wie er nog over blijven? Het arsenaal waaruit geput moet worden op het middenveld bestaat uit een ex-cultheld met een mat, de heer J. van Son (dit seizoen goed voor één wedstrijd; voor Jong Roda welteverstaan) Auassar (die nog rood pakte tegen Helmond) Ajagun en Gnjatic (een of andere Bosniër die er vast niet wakker ligt van degradatie)

Voor de aanvallende posities blijven alleen Badibanga (Kerkklaar??) Schahin (ideale tegenstander voor de Kuuper) en Van Velzen over.
Achterin Werker, Milec (die enorm de fout in ging tegen Helmond) en twee linksbacks (Verboom en Van Peppen, waarvan nog steeds niet duidelijk is wie er nu slechter is)
Alleen die Van Leer is wel een klasbak; voor de rest hebben we niets te vrezen van dit team. Bovendien verwacht ik dat het voetbal van beide kanten niet om over naar huis te schrijven is, waardoor strijdlust van doorsslaggevend belang gaat zijn. En ik denk dat we op dat vlak in het voordeel zijn met spelers als Kuipers, Ippel en Verheijdt.

Ga nu toch allemaal niet dit soort dingen schrijven, waardoor je nog denkt dat MVV favoriet is! Roda is en blijft de eredivisieploeg en zo moeten we er ook naar kijken. Geen aandacht aan wie er niet is, maar gewoon erin vlammen alsof we niks te verliezen hebben en gewoon de underdog zijn. Net zoals tegen Cambuur.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Roei baank, Roy, Zoewiezoe, Dominic

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

22 May 2017 15:40
Daar begint het eeuwige geluk van die kutclub al:

"De aanklager betaald voetbal heeft de rode kaart van Mikhail Rosheuvel geseponeerd. Daardoor is de aanvaller gewoon inzetbaar in het Jupiler Play-Off duel tegen MVV Maastricht van aanstaande donderdag."

walgelijk gewoon. zul je zien dat die lul ook nog scoort donderdag...

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2017 15:45
Uiteindelijk zullen de Roda spelers ook wel getergd zijn om te winnen.
Als ze verliezen weten de spelers ook wel dat ze WEER klappen krijgen van hun eigen supporters.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2017 15:54
Net terug van de Geusselt. Wat een dikke lange rijen voor een kaartje (alleen voor seizoenkaarthouders ), twee uur in de rij gestaan.
Online kaartjes waren snel op. Politie gaat met Mvv kijken of er ook kaartjes door Roda supporters online zijn gekocht voor een andere tribune. Politie verwacht een chaos, weet dat Mvv supporters dit nooit pikken waardoor er grote knokpartijen kunnen ontstaan. Dit wil men voorkomen. Woensdag wordt beslist of uitsupporters beide wedstrijden mogen bezoeken, politie vreest een confrontatie tussen beide harde kernen.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 May 2017 15:59
Man man man, als Jordy Croux dit seizoen gewoon nog bij ons was gebleven hadden we zo een grote kans op de winst tegen dit Roda. Kunnen we hem niet gewoon nog ff snel 2 wedstrijden huren van Willem 2? Haha.

De zenuwen beginnen al te komen voor deze twee finales. Ben zelf een jonge supporter, geboren in de midden jaren 90. Dus dit gaat voor mij (hopelijk) de eerste keer worden om promotie en dus Eredivisie met MVV mee te maken. En ik denk velen met mij. Wat zou dit ongelofelijk mooi zijn!

Laot us druime, MVV. Blood, zweit en traonen vaan gelök deze kaomende twie wedstrijden!

LAOT GOON

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:MVV-*oda

22 May 2017 16:14
De kaarten zijn binnen , mooi geholpen door de MVV medewerker Stijn Provoost , prima kerel is dat.

Prachtig hoe het allemaal leeft bij ons allen , maar we hebben nog niks ! We staan dan wel in de finale maar deze finale kent geen 2de plek.
Het wordt een hele bijzondere voetbal middag a.s donderdag en zeker Zondag ( uit ga ik niet naar toe daar heb ik geen zin in daar bij die koempels) Verheug me enorm op Donderdag , beetje gezonde spanning maar niet dat gestress dat is nergens voor nodig.
Hoop dat die van ons met hun verstand spelen en de zwakte van Roda benutten en dan toeslaan. En laat wel een beetje mazzel heb je nodig. Die kolen boeren hebben genoeg geluk gehad de laatste weken ....dat moet nu eens op zijn zou je zeggen

Ik zeg Kelechi !!!
The following user(s) said Thank You: Melvin, Zoewiezoe

• Boys_in_Red
  • Boys_in_Red's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

22 May 2017 16:41 - 22 May 2017 16:45
Heb ergens gelezen dat R*da tot op heden geen busmaatschappij heeft kunnen vinden om die moffen naar Maastricht te vervoeren. Weet iemand wat hiervan waar is?

(Excuses verkeerde topic, misschien dat een moderator het bericht kan verplaatsen)
Last edit: 22 May 2017 16:45 by Boys_in_Red.

• Puime
  • Puime's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: Re:MVV-*oda

22 May 2017 16:41
Weet iemand hoe het met onze mannen is ? Is er getraind vandaag ? Nijs fit ? Geen blessures bij gekomen?

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

22 May 2017 16:43
Olzie wrote:
Ga nu toch allemaal niet dit soort dingen schrijven, waardoor je nog denkt dat MVV favoriet is! Roda is en blijft de eredivisieploeg en zo moeten we er ook naar kijken. Geen aandacht aan wie er niet is, maar gewoon erin vlammen alsof we niks te verliezen hebben en gewoon de underdog zijn. Net zoals tegen Cambuur.

En zo is het.. ik hoor velen praten alsof ze zeker weten dat MVV gaat winnen, vergelijkbaar met de praatjes van de Cambuur fans voor gisteren.

Roda heeft enorm zwak gespeeld tegen Helmond, maar die zullen ook weten wat er nu op het spel staat. Dit worden twee zeer moeilijke wedstrijden die MVV alleen zou kunnen winnen als ze 200% inzet tonen en r*da dit wederom niet kan opbrengen.

• Boys_in_Red
  • Boys_in_Red's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

22 May 2017 16:43
De basiself zou de sportsschool zijn ingedoken, reserves hebben veldtraining gehad als ik mij niet vergis.
The following user(s) said Thank You: Puime

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

22 May 2017 16:54
Boschpoort wrote: Daar begint het eeuwige geluk van die kutclub al:

"De aanklager betaald voetbal heeft de rode kaart van Mikhail Rosheuvel geseponeerd. Daardoor is de aanvaller gewoon inzetbaar in het Jupiler Play-Off duel tegen MVV Maastricht van aanstaande donderdag."

walgelijk gewoon. zul je zien dat die lul ook nog scoort donderdag...

Hopelijk wordt de gele kaart van Ricardo Ippel ook nog ongedaan gemaakt. Wat een matennaaier, die Tissoudali!!

• Mappie
  • Mappie's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

22 May 2017 16:55
Driver wrote: Politie gaat met Mvv kijken of er ook kaartjes door Roda supporters online zijn gekocht voor een andere tribune. Politie verwacht een chaos, weet dat Mvv supporters dit nooit pikken waardoor er grote knokpartijen kunnen ontstaan.

Hier ben ik inderdaad bang voor dat dit gebeurd is. Je kunt via de website van MVV heel makkelijk gewoon een kaart kopen voor bijv de hoofdtribune die nooit vol zit. En zeker als ik een snelle blik op hun Prikbord werp, lees ik berichtjes als: "De Pieren zijn uitverkocht, ze moesten eens weten waardoor dit komt"... Kan uiteraard ook stoere internetpraat zijn, maar als deze online orders niet gecheckt worden vrees ik ook een chaos. Want ondanks de onderlinge haat en nijd, we moeten er in eerste instantie op de tribunes voor zorgen dat we onze spelers kunnen steunen! Hopelijk kunnen de eventuele online orders voor R#da supporters geblokkeerd worden en opnieuw verkocht worden aan MVV-supporters. Moet snel gebeuren, want het is nog maar 3 dagen....
The following user(s) said Thank You: Josef1982

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

22 May 2017 17:32
Er zullen er best een paar tussen zitten maar over het algemeen is dit gewoon internet hooliganism.
Denken dat wij in paniek raken. Echt niet. Die gasten worden er echt wel tijdig uitgepikt.
De oostelijke mijnstreek staat niet bekend als de slimste regio van Nederland maar zó dom zijn ze nu ook weer niet.

En ja, we weten nu al dat er een enkeling heel stilletjes tussen zal zitten en na de wedstrijd heel stoer foto's gaat plaatsen met een strekking van 'kijk mij eens stoer tussen de sjengen ztten die niks durfden te doen". Laat ze lekker, de onnozelaars.

Zo genoeg over de malloten van het Oosten.

Donderdag gaat het erom spannen. we hebben een kans maar een gelopen race is het zeker niet. Die club heeft zich al zo vaak op het allerlaatste moment weten te redden dat dat zomaar weer zou kunnen gebeuren.

Daarbij altijd, maar dan ook altijd, als wij denken dat er iets te halen valt worden we zwaar teleurgesteld.
In Leeuwarden verwacht niemand iets en dan word je opeens positief verrast.
En in Maastricht slaan we dan gelijk door in een soort van begrijpelijke maar wel misplaatste euforie. Niet zelden resulterend in een ultieme teleurstelling. Niet zelden mede door toedoen van het arbitrale trio.

Kortom, ik reken nog even nergens op.
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs, middenstip, Zoewiezoe

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

22 May 2017 17:35
Klopt. Ze krijgen hun rode kaarten weer kwijt gescholden als destijds met Anco Janssen. Die kwam er ook onderuit. Hoe kan dit toch steeds...

Time to create page: 0.345 seconds