Boer458 schreef : Het nieuwe camerasysteem in de Geusselt kan inzoomen tot in de rimpels (of tattoos) in je gezicht. De "mannen" met de bivakmutsen worden makkelijk herkend aan de plakplaatjes op hun armen, wat betekent dat ze niet al te snugger zijn. Benieuwd of de held die via de grasmat verwijderd werd de beloofde boete van 10.000,- ook op zijn zilvervloot heeft staan.......
Verder vind ik dat dhr.Kersten niet alleen grote woorden moet gebruiken maar daarnaast ook eens naar zijn organisatie mag kijken, het amateurisme druipt er van af. Zo hebben we dus niks in de Eredivisie te zoeken.
Zjus. gezien zijn achtergrond weet Boer waarover hij praat !
en ook ( net zoals mijn betoog over de damesplee's ) viel de organisatie door de mand m.b.t. het volgende:
1. veiligheid : had een peloton ME in de gracht v.d. bezoekers neergezet en bij het eerste minste of geringste het vak leegvegen : gebeurde bij ons op Kaalheide immers ook zo ( en höbbe veer noets euver ligke jenke...)
2. hulpverlening : "de gebroken enkel " ...nadat ik de persoon ( ken de goede man niet) ondersteunde en als intermediair en deescalerend optrad tussen hem en de organisatie, liet men (EHBO) de arme sodemieter ( die verging van de pijn. later daardoor even van zijn stokje afging) na 20 minuten en een korte analyse alleen bij mij achter, met de mededing dat hij maar naar het AZM moest gaan ( hoe deze meer dan aangeschoten man dat moest doen die niet kon staan door de pijn...) werd verwezen naar de stewards...die zeiden op hun beurt "ga maar naar Mc Donalds en bel een taxi..."en onze supporters coördinator kwam niet verder dan " ik heb gedronken, kan hem niet brengen" en liep door...
Triest, diep triest en laat me verlangen naar de tijd en dagen vaan Mental ...
Hoe de man overigens dat (naar Mc Donalds gaan) moest doen is een raadsel en alleen kon ik hem niet dragen ( schat hem ca. 100 -110 kg en gezien zijn staat was dat trekken aan een dood paard) zeker met zijn "pienlik puutje"...daar had je 3 man voor nodig. Had al moeite genoeg om hem recht te houden en niet in slaap te laten vallen.
Goed nieuws kwam er toch uiteindelijk : na ca. 1 uur kreeg ik eindelijk gehoor toen een ECHTE fan (Eric W ) langs kwam en meteen hulp aanbood; en wel een arts en rolstoel ( waar ik al 30 minuten om vroeg...) wist te versieren. Toen kreeg ik weer vertrouwen maar ja: VEER ZIEN MVV staast ook voor hetgeen ze zeggen en zeker Eric bewees dit. Chappoo veur diech Eric !
Onvoldoende voor MVV , de arts uitgezonderd die binnen 2 minuten al meteen zag wat moest gebeuren.
Klantenonderzoek : zou uw vrienden aanraden naar MVV te gaan : nee
Reden : vrouwonvriendelijk en bij calamiteiten incompetent om direct en adequaat te reageren.
Voorstel:
- laat VZM de zaak overnemen, daadkracht en integriteit gegarandeerd.
- aangevuld met mensen als Boschpoort, Jeoff, Sjraar en us Roejbaankske
Vraag me af hoe men een vergunning krijgt om dit to organiseren ..als je ziet aan welke criteria Bruis en in het verleden Geusseltpop e.d. moesten voldoen...pffffff
Blijf ik naar MVV komen : reken maar van YES...till the day I die ! Bestuursleden en Gemeentebobo's zijn slechts passanten...
Wij fans niet ! Blijf ik fans helpem ? reken maar van YEs... net zo goed als ik vroeger vaker wel iemand tegen heb gehouden om over het hek te klimmen en het veld op te gaan terwijl een steward er naast stond en erna keek .
Jullie kunnen begrijpen dat mij de wedstrijd daarna totaal niet meer interesseerde, want vroeger bij onze oude Angelside lieten we nooit een van ons achter ( of je hem kende of niet) en werd er tenminste gezorgd dat er de noodzakelijke hulp geboren werd.
En prikkeldraad of iets dergelijk terug in het uitvak : ben ik geen voorstander van, remember Ajax en de "sterretjes" destijds....
Idd dichtmaken met plexiglas en ME in de gracht.