MVV-*oda

26 mei 2017 13:06
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #346
Volledig eens met MVVke.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2017 13:16
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #347
Wij willen plexiglas, wij willen plexiglas, wij willen plexiglas. Waarom? Omdat we dan niet altijd als schuldige aangewezen kunnen worden. Fuck off met je meest gastvrije uitvak. Heb je niks aan als dit soort volk komt. Maak dat uitvak lekker dicht......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

26 mei 2017 13:41 26 mei 2017 13:48 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-*oda #348

Peter Pan schreef : Zullen toch vast wel beelden/foto's zijn van die van het uitvak die voor de wedstrijd al over de hekken kwamen?

Bijlagen:

26 mei 2017 14:02
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #349
Bah gek ik kreeg voor de wedstrijd al aangevreten R*da-kroketten om mn oren geslingerd. Daarna zelfs stenen en vuurwerk. Vervolgens komen die Roda supporters over het hek. Die R*da stewards deden nog niet eens een poging om hun publiek van het hek te halen Ook van MVV kant wordt teruggegooid en helaas het veld opgegaan.

Maar dat persbericht van R*oda en de berichtgeving van 1Limburg grenzen aan Erdogan-journalistiek. En het erge is ook nog, wie niet aan de rechterkant van de Boschpoort zat, zal het ook nog geloven met de selectief gepubliceerde beelden. Gadverdamme :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

26 mei 2017 14:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #350
Enige doel van in Kerkrade is natuurlijk dat geen MVV-supporters mee mogen zondag, zodat ze zelf in het voordeel zijn. Mocht dat gebeuren, dan maar helemaal zonder publiek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

26 mei 2017 14:16
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-*oda #351
Kan iemand aangeven waar de ME was? Of dient MVV dit soort rellen volledig zelf op te lossen? Kan me niet voorstellen dat je MVV dat in hoofdzaak de club draaiende houdt met goed willende vrijwilligers verantwoordelijk kunt maken voor de veiligheid van meer dan 8500 toeschouwers??

26 mei 2017 14:28 26 mei 2017 14:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-*oda #352

Boer458 schreef : Het nieuwe camerasysteem in de Geusselt kan inzoomen tot in de rimpels (of tattoos) in je gezicht. De "mannen" met de bivakmutsen worden makkelijk herkend aan de plakplaatjes op hun armen, wat betekent dat ze niet al te snugger zijn. Benieuwd of de held die via de grasmat verwijderd werd de beloofde boete van 10.000,- ook op zijn zilvervloot heeft staan.......

Verder vind ik dat dhr.Kersten niet alleen grote woorden moet gebruiken maar daarnaast ook eens naar zijn organisatie mag kijken, het amateurisme druipt er van af. Zo hebben we dus niks in de Eredivisie te zoeken.

Zjus. gezien zijn achtergrond weet Boer waarover hij praat ! :applaus: :thumbsup:
en ook ( net zoals mijn betoog over de damesplee's ) viel de organisatie door de mand m.b.t. het volgende:

1. veiligheid : had een peloton ME in de gracht v.d. bezoekers neergezet en bij het eerste minste of geringste het vak leegvegen : gebeurde bij ons op Kaalheide immers ook zo ( en höbbe veer noets euver ligke jenke...)

2. hulpverlening : "de gebroken enkel " ...nadat ik de persoon ( ken de goede man niet) ondersteunde en als intermediair en deescalerend optrad tussen hem en de organisatie, liet men (EHBO) de arme sodemieter ( die verging van de pijn. later daardoor even van zijn stokje afging) na 20 minuten en een korte analyse alleen bij mij achter, met de mededing dat hij maar naar het AZM moest gaan ( hoe deze meer dan aangeschoten man dat moest doen die niet kon staan door de pijn...) werd verwezen naar de stewards...die zeiden op hun beurt "ga maar naar Mc Donalds en bel een taxi..."en onze supporters coördinator kwam niet verder dan " ik heb gedronken, kan hem niet brengen" en liep door...
Triest, diep triest en laat me verlangen naar de tijd en dagen vaan Mental ...

Hoe de man overigens dat (naar Mc Donalds gaan) moest doen is een raadsel en alleen kon ik hem niet dragen ( schat hem ca. 100 -110 kg en gezien zijn staat was dat trekken aan een dood paard) zeker met zijn "pienlik puutje"...daar had je 3 man voor nodig. Had al moeite genoeg om hem recht te houden en niet in slaap te laten vallen.

Goed nieuws kwam er toch uiteindelijk : na ca. 1 uur kreeg ik eindelijk gehoor toen een ECHTE fan (Eric W ) langs kwam en meteen hulp aanbood; en wel een arts en rolstoel ( waar ik al 30 minuten om vroeg...) wist te versieren. Toen kreeg ik weer vertrouwen maar ja: VEER ZIEN MVV staast ook voor hetgeen ze zeggen en zeker Eric bewees dit. Chappoo veur diech Eric !
Onvoldoende voor MVV , de arts uitgezonderd die binnen 2 minuten al meteen zag wat moest gebeuren.

Klantenonderzoek : zou uw vrienden aanraden naar MVV te gaan : nee
Reden : vrouwonvriendelijk en bij calamiteiten incompetent om direct en adequaat te reageren.
Voorstel:
- laat VZM de zaak overnemen, daadkracht en integriteit gegarandeerd.
- aangevuld met mensen als Boschpoort, Jeoff, Sjraar en us Roejbaankske

Vraag me af hoe men een vergunning krijgt om dit to organiseren ..als je ziet aan welke criteria Bruis en in het verleden Geusseltpop e.d. moesten voldoen...pffffff

Blijf ik naar MVV komen : reken maar van YES...till the day I die ! Bestuursleden en Gemeentebobo's zijn slechts passanten...
Wij fans niet ! Blijf ik fans helpem ? reken maar van YEs... net zo goed als ik vroeger vaker wel iemand tegen heb gehouden om over het hek te klimmen en het veld op te gaan terwijl een steward er naast stond en erna keek .

Jullie kunnen begrijpen dat mij de wedstrijd daarna totaal niet meer interesseerde, want vroeger bij onze oude Angelside lieten we nooit een van ons achter ( of je hem kende of niet) en werd er tenminste gezorgd dat er de noodzakelijke hulp geboren werd.

En prikkeldraad of iets dergelijk terug in het uitvak : ben ik geen voorstander van, remember Ajax en de "sterretjes" destijds....
Idd dichtmaken met plexiglas en ME in de gracht.

26 mei 2017 14:50
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #353
Tja bij Roda weten ze veel beter dan bij MVV hoe de media te bespelen in een situatie als deze. Snel in de slachtoffer rol kruipen en de zwarte piet bij de ander neerleggen, de media neemt het toch wel over. Bij dat gedoe op die parkeerplaats ging dat ook al zo. Daarvoor na de 3-1 winst van ons eveneens. Daarentegen werden de wangedragingen van de Roda aanhang voorafgaand aan de wedstrijd uiteraard onder het tapijt geveegd. Hypocrisie ten top. Maar goed, het is nu te laat voor MVV om dit beeld nog om te draaien. Dat is zonde, want nu lijken wij de enige boosdoeners, maar niks aan te doen. Waait wel weer over. In een paar dagen is er weer iets anders waar de keyboardwarriors in den lande zich druk over maken.

26 mei 2017 15:00 26 mei 2017 15:01 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-*oda #354
Hoop dat ze zich nu druk gaan maken om Dumoulin. Zal ook wel iets zijn, wat een doorn in het oog is van L1. Maar komt opa Huub Stevens op de proppen dan is dit hèt grote nieuws.

26 mei 2017 15:07
donny
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-*oda #355
Zonde. Hadden hier zeker kunnen winnen.

Jammer dat die paar doorgesnoven kleuters het weer kunnen verpesten voor de rest. Vondt het ook jammer dat Nathan Rutjes werd uitgefloten en niet bijvoorbeeld van Hyfte en Trost... Waarom juist wel Nathan?

Verder denk ik niet dat we aan het langste eind gaan trekken zondag, maar ik ben er wel bij uiteraard. Laten we hopen dat ik het mis heb.

26 mei 2017 15:14 26 mei 2017 15:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-*oda #356

Aloy Agu schreef : Kan iemand aangeven waar de ME was? Of dient MVV dit soort rellen volledig zelf op te lossen? Kan me niet voorstellen dat je MVV dat in hoofdzaak de club draaiende houdt met goed willende vrijwilligers verantwoordelijk kunt maken voor de veiligheid van meer dan 8500 toeschouwers??

dat was vroeger in de oude Geusselt ook altijd al zo: toen had je geen gescheiden vakken en kwamen de hardcore fans van Den Haag, Utrecht, Ajax en Feyenoord probleemloos op ons af....met alle gevolgen van dien
Als terecht excuus voor de inactiviteit van de ME gold dat toen de ME door MVV gevraagd ( legaal vereist) moest worden, anders mocht men niet optreden. Wel buiten de Geusselt ( hetgeen gebeurde en de Bef menig mooi pleziertje opleverde...)
Hoe en of dit nu ook zo is, kan ik niet zeggen omdat de stad eigenaar van de Geusselt is...
Het gevolg was dat MVV nooit iets vroeg en de ME toen altijd linksboven op de (oude) hoofdtribune zat en toekeek...nooit ingreep.

Grappig en triest is dat men nu wel op het verkeerde moment de verkeerde aanpakte: ik had daarom gisteren bijna een ME-pipo bij "zien krevätsje" gepakt:

bij de fouillering voor de wedstrijd stond er een de boel in de gaten te houden. Geen probleem ( alhoewel ik mijn afvroeg welke de niet-provocerende werking is van een aanwezigheid in volle gevechtstenu met schild en knuppel...iets wat ik in Engeland en Duitsland niet zo meemaak...zal wel te maken hebben met onkunde en niet bij de buren in Luik of Keulen kijken die wat meer ervaring hebben ).

Enfin...toen een nieuwe Ultraa ( zo zal ik het maar noemen) die meer dan aangeschoten bij de security tussen doorliep, kwam deze ME-er opgefokt en agressief in actie en stormde op dat tienermanneke af... Ik kwam tusen beide en zei hem deescalerend op te treden, vroeg hem of hij wel "alle Tassen im Schrank" had...
Omdat ik en luid praatte en voor hem kwam staan , bond hij in en controleerden gelukkig 2 andere en normalere ME-ers die jongen. Je had er niet aan moeten denken als 5 of 10 van zijn maten dat gezien zouden hebben en ik niet geïntervenieerd had...dan waren de rapen gaar! en nog voor de wedstrijd.
Waar ging het om : de jongen had een doek om zijn middel en het ging niet om zijn doek, of wat er op stond, maar of hij iets er onder verborgen had. Was dus niet het geval en de 2 andere ME-ers hadden dat op een snelle en normale manier gedaan, nadat ik de jongen uitlegde wat er moest gebeuren ( onder het doek kijken) ...hij was niet al te nuchter en begreep niet zo wat er aan de ahnd was , dus moest een mede MVV fan( iemand die te vertrouwen is... noe zow iech zelllef LRB noets vertrowwe :P ) hem dat op een normale manier kalm uitleggen...
Gelukt en 1 minuut later ging hij de ster in en ik effe later met Roei Baank awhoore.
Ik denk dat het evaluatieboek van MVV dikker is dan een oud telefoonboek ....Wie Boer ut zeet..amateurisme ten top !

26 mei 2017 15:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #357
Amateurisme ten top. De verantwoordelijke voor de veiligheid in het stadion mag zich schamen.

De wedstrijd van de eeuw.

Wat doet men, men zet 10 stewards tussen 500 Duitsers en 9000 MVV-supporters. (waarvan je weet, tijdens deze wedstrijd komen er een hoop ''sensatiezoekers'') Duitse stewards zijn de gehele wedstrijd in geen velden en wegen te bekennen en laten het gebeuren. Het gevolg is dat de Duitsers half op het veld staan en hangen, sanitair slopen en de MVV-supporters bekogelen. Een kind kan de was doen. Een reactie hierop van MVV-supporters is een gevolg. Niet goed te keuren, maar wel logisch.

De problemen waren makkelijk te voorkomen geweest, maar bij MVV blijft men liever amateuristisch en naïef.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

26 mei 2017 15:24
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #358
De politie of wie dan ook kan niet meer aankomen met: "Politie heeft niets te zoeken in het stadion", want toen ik om 18.15 uur het stadion inliep (kant Angel-side - Hoofdtribune) stonden er 4 bussen ME, waarvan 1 bus ME-ers buiten het stadion stond en zeker 2 bussen ME-ers in het stadion met volledige uitrusting aan (helm op, met op de achterkant de Limburgse vlag). De helmen werden later vervangen door petjes, wat al wat vriendelijker uitzag en geen provocatie met het Limburgse vlagje. Bij het begin van de wedstrijd waren ze ook meteen weg. De reden waarom ze juist alleen aan deze kant van het stadion stonden ontgaat me een beetje. Maar vond het wel typerend dat als er dan echt iets gebeurd, ze uit het stadion blijven...

26 mei 2017 15:31 26 mei 2017 15:32 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-*oda #359
Zelfs het Journaal berichtte vanmiddag over de relletjes want het is duidelijk komkommertijd.
Kom op zeg, bij het woord rellen denk ik meer aan dat beruchte legioen dat vorig jaar nog huis hield in een Italiaanse binnenstad.
Voor mij overheerst de electrische sfeer in de Geusselt, een beloning voor al die avonden met min 4 graden en een paar diehards op de tribune. Ik moest wel nog even vriendelijk informeren of ik op mijn eigen plekje kon genieten, maar ook daar was begrip voor.
Laat de positieve dingen van deze dag overheersen. Als de onzen het onverhoopt niet halen in Kerkrade dan hoop ik dat we ze de zelfde ontvangst bieden als na de Cambuur wedstrijd.
Gruutsj op MVV !
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Tuor

26 mei 2017 15:48
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-*oda #360
Heerlijke sfeer in het stadion. Ook een goede wedstrijd mogen zien. Blij dat we de 0 gehouden hebben en blij dat Ippel geen geel gepakt heeft (was anders geschorst). Zondag daar scoren en het is voorbij!

Aan de 1Limburg anti-MVV propaganda maak ik geen woorden vuil.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden