MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017

09 juli 2017 20:39 09 juli 2017 20:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #1
Mijn eerste spontane herinnering aan een thuiswedstrijd tegen de Eagles komt uit 2008 ...
toen Marc Overmars, na een mooie en interessante carrière zijn rentree bij de Eagles maakte ( eigenlijk om daar af te bouwen)
Bij de warming up het veld op kwam, langs de Boschpoort liep en het publiek met een aplaus en omhoog gestoken duim bedankte toen het publiek hem via een klein aplausje bedankte voor zijn inzet en verdienste bij Oranje.

Sentimenten heb ik niet dus moet er gewonnen worden ! De drie punten blijven in Maastricht!
Die Stokvissen ( bijnaam voor inwoners van Deventer) dienen met een pak slaag naar huis gestuurd te worden!

Erik....vertel en lier die gaste vaan us wieste dat in 92 dees...

Veur uzzen Sjwarte Voogel oet september 71:

weijer get pleetsjes oet..

1988

1994

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2017 22:20
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #2
Nog 6 dagen tot de openingswedstrijd.

Om nu een apart topic te openen voor de gewenste/beoogde/verwachte basisopstelling gedurende het seizoen gaat me nog wat ver, indachtig de filosofie van Ron om uit te gaan van een vaste basis.....maar voor de 1e wedstrijd van het seizoen wil ik wel een balletje opgooien.

Verrips

Ciranni Pereira Mmaee Jannsens

Loshaj Shermaine Koolhof

Okita Ogunjimi Schroyen

Ik ga er vanuit dat Nijs en Ippel nog niet inzetbaar zijn.

Schiet er maar eens op...;-)

O ja. ook de Eagles zijn duidelijk nog niet klaar voor de start. Ik ga voor een overwinning. 2-0. Schroyen en Ogunjimi.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

13 aug 2017 11:16
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #3
Ik hoop toch niet dat dit de opstelling gaat zijn. Dat middenveld is dramatisch zwak op deze wijze. Dan worden we compleet overlopen. Hoop nog altijd op een echte topper erbij op het middenveld....

13 aug 2017 11:51
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #4
Gisteren met Ricardo gesproken, als alles goed gaat is hij vrijdag wedstrijd fit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

13 aug 2017 14:05
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #5

middenstip schreef : Gisteren met Ricardo gesproken, als alles goed gaat is hij vrijdag wedstrijd fit!

Als dat zo is zou dat zeer goed nieuws zijn. Goed voor de organisatie op het middenveld en zeker in de omschakeling. Daar had het middenveld gisteren tegen Achilles in de eerste helft moeite mee.
Weet iemand ook toevallig iets over Nys?

13 aug 2017 15:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #6
Een beetje moeilijk om te voorspellen wat dit gaat worden. MVV heeft niet een al te beste voorbereiding gehad. De wedstrijd tegen Achilles was de laatste graadmeter. Veel kansen gemist dat wel, maar nog niet overtuigend genoeg. Handvol spelers zijn weg. Met de nieuwe is het een flipperkast die alle kanten uit kan gaan. Go Ahead Eagles die uit de eredivisie komen schat ik wat betreft aanval hoger in. De verdediging van MVV is daarintegen ruim voldoende. Ik denk een nipte overwinning voor een van de twee.

14 aug 2017 08:34
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #7
Geen idee hoe Mvv ervoor staat maar het zal niet makkelijk worden tegen Go Ahead Eagles.
Hopelijk komen er nog snel wat spelers bij, Mvv is er niet sterker op geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

14 aug 2017 08:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #8
Go Ahead zoekt ook nog altijd versterking, vooral in de verdediging. Wordt een typische wedstrijd van twee teams die nog wat zoekende zijn. Misschien gunstig voor MVV, Go Ahead zou in theorie dit seizoen beter moeten zijn dan MVV maar of dat nu al zo is, is maar de vraag. Meteen bij de strot grijpen :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

14 aug 2017 10:41
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #9
Ik hoor van alle kanten dat we er niet beter op zijn geworden?

Maar als ik kijk naar de basis die nu staat......

Keeper- verrips maakt op mij een goede indruk op zijn minst gelijkwaardig misschien wel beter als geens.

Verdediging- kuipers weg mmae trug is een verbetering
labyle weg Janssens trug even afwachten maar valt positief op tot nu toe

Middenveld- nwakali weg koolhof/loshai voetballend vermogen achteruitgang scorend een verbetering wel zou ik hier graag nog een ervaren speler zien.

Spits- Pedro en nkoi weg okita en ogunjimi terug, okita is een vooruitgang tov Pedro, ogunjimi is nog afwachten. Ook hier zal nog een spits moeten komen.

Dus achteruitgang? Nee dat denk ik niet.

Tegen de eagles zullen we zien hoe we spelen hopelijk zijn Nys en ippel snel fit die missen we nu wel.

Ik zeg 2-1 voor ons
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

15 aug 2017 14:39
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #10
Uit de Stentor:

Nog veel vraagtekens na oefencampagne van GA Eagles

BeschouwingDe forse zeperd tegen Almere City FC (1-5) belooft weinig goeds voor Go Ahead Eagles, dat vrijdag de competitie aftrapt bij MVV. Enkele knelpunten (en lichtpuntjes) op een rij.
Roy Heethaar 14-08-17, 15:27 Laatste update: 15:42

Ritmegebrek

In een poging het zinkende schip nog vlot te trekken, lokte Go Ahead Eagles afgelopen winter Elvis Manu, Ludcinio Marengo en Rochdi Achenteh naar de Adelaarshorst. Deze drie spelers arriveerden echter met een gebrek aan ritme in Deventer en konden derhalve hun meerwaarde niet aantonen. Je kunt je afvragen: gaat de huidige selectie niet opnieuw gebukt onder hetzelfde euvel?

Het is duidelijk dat de ploeg nog zoekende is. Nieuwe trainer, veel nieuwe spelers. Natuurlijk gaat er tijd inzitten om een dergelijke vernieuwingsslag te vertalen naar een geoliede machine. Daar wordt op trainingen zichtbaar hard aan gewerkt. Maar je kunt er niet omheen dat Go Ahead opnieuw een rits spelers in de gelederen heeft die bij aankomst kampten met een gebrek aan ritme.

Denk aan Stefano Beltrame, Sonny Stevens, Shadrach Eghan en Tim Hölscher. In potentie goede spelers voor Go Ahead, dat zeker. Maar het moet nog blijken of zij het elftal kunnen dragen, en hoeveel tijd dat dan in beslag gaat nemen. Al begint Hölscher inmiddels aardig op stoom te raken. Vrijdag was de middenvelder uit Duitsland de beste man op het veld in Zeist.
Ketting is nog geen slot

De opmerking van Leon Vlemmings na het gelijkspel tegen KSV Westerlo (1-1) was veelzeggend. ,,Ik kon achterin alleen Xandro Schenk op de gewenste positie opstellen”, liet de trainer van Go Ahead optekenen. In de drie volgende oefenduels kwam er niet of nauwelijks verandering in deze schrijnende situatie, mede door de blessures van centrale verdediger Lum Rexhepi (lies) en linksback La’Vere Corbin-Ong (enkel). Beiden zijn op de weg terug maar vrijdag hoogstwaarschijnlijk nog niet inzetbaar tegen MVV.

Dat geldt zeker voor Schenk, die de competitiestart moet missen vanwege een schorsing. Naar een oplossing voor dit probleem werd vrijdag niet gezocht. Vlemmings liet Schenk de volle negentig minuten meespelen, omdat de trainer vastigheden wil slijpen in zijn ideale elftal. De kans bestaat echter dat Schenk straks helemaal geen deel meer uitmaakt van de Deventer selectie, gelet op de interesse van Oud-Heverlee Leuven.

Go Ahead contracteerde gisteren weliswaar Rick Ketting, maar daarmee is de achterhoede nog niet vergrendeld. Tel daarbij op dat linksback Joey Groenbast hopeloos uit vorm is en je kunt een eventueel vertrek van Schenk een kleine sportieve ramp noemen.
4-4-2 of 4-3-3?

Het is een beladen thema bij de Deventer aanhang: is 4-4-2 oké, of moet er snel teruggegrepen worden naar het 4-3-3-systeem? Met verlangen denken veel supporters terug aan flitsende buitenspelers die hen in het verleden in vervoering brachten. Maar wat heeft het 4-3-3-systeem Go Ahead vorig jaar gebracht? Niet veel.

Het is een feit dat de juiste spelers momenteel ontbreken voor het traditionele 4-3-3-systeem. Bovendien heeft Go Ahead in de persoon van Sam Hendriks en Leon de Kogel twee potentiële topscorers in huis, al is daar in de voorbereiding nog weinig van gebleken.

Vlemmings herhaalt tot in den treure dat hij zijn spelers niet in het keurslijf van een spelsysteem wil persen. Maar het is wel duidelijk dat de juiste afstemming tussen de linies nog niet gevonden is.
Een slechte generale, een goede première

Heracles Almelo, PSV en VVV-Venlo. Zomaar wat ploegen waar Go Ahead Eagles een voorbeeld aan kan nemen voor de competitiestart in Maastricht. Ook de drie genoemde clubs kenden geen denderende afsluiting van de voorbereiding, maar wonnen wél hun eerste wedstrijd in de eredivisie. VVV verloor begin deze maand nog van derdedivisionist EVV, maar walste zaterdag overtuigend over Sparta Rotterdam heen (3-0). Heracles ging op 3 augustus kopje onder bij FC Emmen (2-0), maar versloeg zaterdag verrassend Ajax (2-1). Dergelijke stunts worden echter niet zomaar geboren. Niet met de instelling die Go Ahead toonde in de desolate Zeister bossen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, bokkesprongen

17 aug 2017 12:59
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #11
Vermoedelijke basisopstelling MVV tegen Go Ahead Eagles na het zien van de training vanmorgen.

Verrips

Ciranni - Pereira - Mmaee - Shermaine Martina (Janssens)

Loshaj - Nys - Koolhof

Okita - Ogunjimi - Schroijen (Thuys)

17 aug 2017 13:29
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #12
Opstelling Go Ahead Eagles
www.destentor.nl/ga-eagles/debutantenbal...aed-eagles~abf885b5/

Stevens

Suk - Ketting - Soumaoro - Groenbast

Langendijk - Hölscher - Overgoor - Thomas

Hendriks - De Kogel

17 aug 2017 13:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #13

Sandro schreef : Opstelling Go Ahead Eagles
www.destentor.nl/ga-eagles/debutantenbal...aed-eagles~abf885b5/

Stevens

Suk - Ketting - Soumaoro - Groenbast

Langendijk - Hölscher - Overgoor - Thomas

Hendriks - De Kogel

Interessant. Suk op rechtsachter, Die heeft toch echt altijd als middenvelder gespeeld. Soumaoro kent de heel oplettende kijker van drie seizoenen geleden, toen hij bij Jong Twente op de bank zat in de wedstrijd tegen MVV. Die Soumaoro speelde volgens internet tot nu toe eigenlijk altijd als verdedigende middenvelder - en zelfs op die positie heeft hij amper serieus te nemen ervaring.

Groenbast en Ketting zijn wel echte verdedigers. Groenbast speelde vorig jaar vrijwel alles op rechtsachter, staat nu opeens op links volgens deze opstelling. Ketting speelde voor Sparta veel in hun kampioensjaar, maar vorig jaar maar één wedstrijd. Prima verdediger voor Jupiler League. Desalniettemin biedt dit mogelijkheden. Ik vind het erg jammer dat Leroy weg is, die zou het heerlijk gevonden hebben tegen een Suk op rechtsachter. Lekker samen met Schrooijen er overheen denderen.

De aanval en ook het middenveld van Go Ahead schat ik wel hoog in. Wat zou ik graag die twee spitsen gehad hebben... Laat ze voetballen, en we komen in de problemen. Vanaf minuut 1 er op zitten en hun verdediging onder druk zetten. Ik verwacht dat Go Ahead gezien de defensieve zorgen met elf man achter de bal zal blijven en loert op counters. Snel scoren dus, dan moet Go Ahead vooruit gaan voetballen en ligt er ruimte bij hun zwakke verdediging. :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

17 aug 2017 14:00
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #14
Nou ik zag op de plaats van Martina,Janssens spelen

En een 4 mans middenveld,met Okita Nijs loshai en schrooijen.

En zag koolhof achter diepe spits Ogunjimi spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.

17 aug 2017 16:09
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #15

Sandro schreef : Vermoedelijke basisopstelling MVV tegen Go Ahead Eagles na het zien van de training vanmorgen.

Verrips

Ciranni - Pereira - Mmaee - Shermaine Martina (Janssens)

Loshaj - Nys - Koolhof

Okita - Ogunjimi - Schroijen (Thuys)

nou, vrij logische opstelling aangezien we aanvallend nauwelijks een alternatief hebben. Daar moet toch snel wat bij.

Tijd voor maken pagina: 0.917 seconden