MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017

19 aug 2017 22:21 19 aug 2017 22:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #76
Na al het commentaar van mij uit een reactie....HEERLIJK DIE EXPLOSIE NA DE 4-3...heerlijk avondje...na die 2-3 mineur maar met zo een einde mag voor mij elke thuis wedstrijd zo eindigen...MVV BEDAANK...gr opa ;)

ps nu ik op angelside E zit en wat korter bij zit diep respect voor de ,,harde ,, kern :applaus: :thumbsup: :daag: klasse gassies ga zo door.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho, mvvke4life, Sefke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2017 02:22
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #77

Interview met Pereira na de wedstrijd. De ambitie bij Steven is duidelijkl aanwezig.

20 aug 2017 10:12
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #78
klein smetje... mien steulke waor nog zoe vittig wie sjpek!! mergood es veer eeder week zoe voetballe, daan zit iech miech vur mien paar op unne haop sjtroont!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

20 aug 2017 14:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #79

HIER!! schreef : klein smetje... mien steulke waor nog zoe vittig wie sjpek!! mergood es veer eeder week zoe voetballe, daan zit iech miech vur mien paar op unne haop sjtroont!!

Tip veur veer zien mvv...sjus wie vreuger zitkussekes verkopen...1 euro het stuk hoppa...gr opa ;)

....

20 aug 2017 16:11
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #80
En als het iets minder gaat, dan vliegen die zitkussekes ut veld op. Gevolg dat MVV weer ern boete krijgt. Neem gewoon wat papierenzakdoekjes mee en legt ze op het stoeltje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

20 aug 2017 16:18
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #81
Mvv heeft gemeld dat een professioneel bedrijf de komende weken de vuillste stoeltjes gaat reinigen.. maar goed blijkbaar niet alle stoeltjes dus het is idd goed om zakdoekjes oid mee te nemen.

20 aug 2017 16:24
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #82
MVV had gemeld dat ze dit afgelopen maandag de 14e reeds zouden doen..

Valt dan toch tegen om je stoel dan alsnog onder de vogelstront aan te treffen..

20 aug 2017 19:36
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #83
Omdat ik in het verre buitenland woon, moet ik het bijna altijd met de samenvattingen doen. Ik lees dat Ogunjimi wat "onzichtbaar" was en wil dat ook best geloven. In de samenvatting valt wel op dat hij los van zijn goal twee bijna niet te missen kansen creeert. Door zijn sterke lichaam en goed iverzicht geeft hij Loshaj en Koolhof een vrije schietkans binnen de zestien. Beiden knallen net over. Ik hoop dat hij fit blijft; heb een goed gevoel bij deze man. Een echte spits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

20 aug 2017 19:41
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #84
Dan verwacht je dat ze stoelen van sk houders sowieso doen. Geen van de stoelen om ons heen op Angelside C schoongeveegd. Zal wellicht alleen op de hoofdtribune zijn gebeurd. Of ze wachten nu toch totdat ook alle stickers juist op de stoelen zitten.

20 aug 2017 20:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #85

Puime schreef : Omdat ik in het verre buitenland woon, moet ik het bijna altijd met de samenvattingen doen. Ik lees dat Ogunjimi wat "onzichtbaar" was en wil dat ook best geloven. In de samenvatting valt wel op dat hij los van zijn goal twee bijna niet te missen kansen creeert. Door zijn sterke lichaam en goed iverzicht geeft hij Loshaj en Koolhof een vrije schietkans binnen de zestien. Beiden knallen net over. Ik hoop dat hij fit blijft; heb een goed gevoel bij deze man. Een echte spits.

Vond hem niet onzichtbaar, maakt hele goede loopacties. Loopt veel beter vrij dan Verheijdt. Als hij fit is en gemotiveerd blijft gaan we ook aan Ogunjimi heel veel plezier beleven. Wacht maar af, als Ogunjimi en Koolhof over een paar wedstrijden aan elkaar gewend zijn gaat dat duo goud waard zijn. Was vrijdag echt al te zien dat Ogunjimi op hoog niveau gespeeld heeft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Puime, bokkesprongen, Sefke

21 aug 2017 12:05
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #86

Was vrijdag echt al te zien dat Ogunjimi op hoog niveau gespeeld heeft.

Dat kan inderdaad gezegd worden dat hij op vrij hoog niveau heeft gespeeld. :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Puime

21 aug 2017 17:56
Sefke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #87
Als nieuweling op dit forum hoop ik af en toe een zinvolle bijdrage te kunnen leveren B)

Afgelopen vrijdag heb ik, net als velen, genoten van de mooie collectieve prestatie van Us MVV-Ke. Hoewel hij niet opviel door flitsende acties, heb ik genoten van het 'slimme' voetballen van Ogunjimi. Kleine duwtjes voordat de bal er is, gaten trekken voor zijn teamgenoten en een echt spitsendoelpunt. Door deze dingen, samen met het opjutten van het publiek op de Noordtribune, kan het zo maar zijn dat onze nieuwe spits een van de publiekslievelingen van het komend seizoen wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, mvvke4life

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden