>
Ontvangen bedankjes 5010
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Koolhof zal veel meer scoren dan Nwakali. Loopt ook veel slimmer, maakt ruimte voor anderen. Dat deed Nwakali nooit. Daarentegen zal Koolhof niet snel achteloos de bal over een tegenstander wippen of tussen drie man slalommen of de bal over 60 meter naar de andere kant van het veld precies in de voeten van een aanvaller leggen. Nwakali en Koolhof zijn niet goed te vergelijken. Zouden zelfs goed samen kunnen spelen. Beide heel goede spelers voor MVV. Ik vind MVV niet per sé slechter met Koolhof ipv Nwakali. Ook niet per sé beter.
Labylle was en ben ik een grote fan van en zal ik zeker missen. Zijn rushes naar voren zijn inderdaad bijna onvervangbaar. Tegelijkertijd was Labylle de tweede seizoenshelft vorig jaar vaak genoeg minder zichtbaar. Al dan niet op commando van Ron, sommige wedstrijden zag je Labylle inhouden, mocht hij volgens mij niet naar voren (bijvoorbeeld als Ciranni al hoog stond). Als Labylle niet naar voren gaat, is het een gemiddelde linksback, echt geen topper. Verliest zijn man nog wel eens in het oog. Heeft ons een paar doelpunten tegen gekost afgelopen half jaar.
Janssens is een groot talent maar moet zich nog bewijzen en heeft weinig ervaring. Kunnen we pas over een wedstrijd of tien echt wat over zeggen. Als hij in ieder geval verdedigend top Jupiler League is, staat er echt een dijk van een verdediging hoor.
Man die we vanavond het meeste gaan missen is Ippel. Die zette de organisatie neer. Maar gelukkig is die er snel weer bij.
mvv supporter schreef : ik hoop voor iedereen dat jullie gelijk hebben als het aankomt op Koolhof.
Volgens de statistieken scoort hij eens per 279 min in de juup en geeft hij ook eens per 250 min een assist.
Dat zijn de statistieken.
uiteraard zegt dit niks over dit seizoen. en hoop ik echt van HARTE dat jullie gelijk krijgen.
We zullen het zien deze avond.
Ik heb er zin in!
Belgske schreef : Ik moet zeggen dat het volgen van wedstrijden via de twitter-account van MVV en het schakelkanaal van Fox ook zeer zenuwslopend is. Dit is absoluut niet typisch MVV om zo'n wedstrijd nog te winnen
Als ik puur aan scorebordjounalistiek doe, bewijzen een aantal nieuwelingen in ieder geval hun waarde. Okita twee (gelukkige?) doelpunten, Koolhof twee of drie assists, Ogunjimi met een mooie en zeer belangrijke 3-3. Ik ben benieuwd naar de verslagen van mensen die de wedstrijd gezien hebben, en natuurlijk naar de samenvatting.