>
Ontvangen bedankjes 339
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boredass schreef : Net als iedereen heb ik ook genoten van dit mvv.
Achterin oogde het nog wat wankel maar dat is een kwestie van wennen aan elkaar.
Knap hoe mvv bleef vechten want je voelde ook dat dit Eagles te pakken was.
Okita maakt natuurlijk een lucky 2e goal maar goed voor zijn vertrouwen want ik vond hem nog niet top. Belangrijk ook dat onze spits meteen scoort. Nu alleen Koolhof nog ff scoren volgende week.
Hopelijk kan mvv alle spelers behouden en halen ze nog 3 spelers zodat de mogelijkheden toenemen.
Peter Pan schreef :
Okita: Moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt goed vond spelen, eerste helft dan. Volgens mij geen enkele keer zijn man voorbij en geen voorzet die voor het doel kwam.
Malpertoni schreef : Ook een chapeau aan de supporters die voor en in de rust in de grachten stonden om vervolgens zonder gemor plaats namen op de tribunes.
J.P. Ler schreef :
Malpertoni schreef : Ook een chapeau aan de supporters die voor en in de rust in de grachten stonden om vervolgens zonder gemor plaats namen op de tribunes.
Niet zo verwonderlijk omdat mvv hiervoor een aantal gorilla's en stortbuien had geregeld..
Larsbak schreef : Ergens baal ik van het goede optreden van Ciranni gisteren. Wat speelde hij een puike pot, maar ergens vrees ik dat hij naar Aachen-Noord vertrekt, zeker wie de eerste goal van Vitesse heeft gezien gisteren.
!
les rouges blancs schreef : Samenvatting :
www.nu.nl/150947/video/samenvatting-mvv-...head-eagles-4-3.html
Napoleon schreef : Vanuit Chicago gister een beetje via L1 gevolgd ( eerste helft) , de ontknoping dus niet mee gekregen. Beetje vandaag wat beelden gezien, toch lekker hoe Okita die 4-3 maakt.
Maar geweldig fantastisch , super voor MVV en voor het jonge team , hoe krijg je vertrouwen , wel nu zo dus !!