MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017

17 aug 2017 16:18
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #16

pinobel schreef :

Sandro schreef : Vermoedelijke basisopstelling MVV tegen Go Ahead Eagles na het zien van de training vanmorgen.

Verrips

Ciranni - Pereira - Mmaee - Shermaine Martina (Janssens)

Loshaj - Nys - Koolhof

Okita - Ogunjimi - Schroijen (Thuys)

nou, vrij logische opstelling aangezien we aanvallend nauwelijks een alternatief hebben. Daar moet toch snel wat bij.

Met deze 11 is opzich niks mis mee, alleen zodra er iemand geblesseerd raakt verzwakken we enorm...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2017 16:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #17
Nu ja, Ippel en de Martina's en Thuys zijn best aardige invallers (Ippel zal wanneer fit natuurlijk basisspeler zijn, maar dan heb je dus een ander die nu in de basis staat op de bank). Maar in het doel en voorin kunnen we maar weinig brengen. Houben is een leuk talent maar niet een breekijzer om een wedstrijd open te gooien. Vorig seizoen konden we vaak N'Koyi en Guvenc als invallers brengen, en desnoods Gijzen, dat is wel een verschil met nu.

Al is Kostons natuurlijk wel een groot talent voor MVV-begrippen. Haal je nu twee sterke aanvallers voor de bank, dan komt Kostons nauwelijks aan spelen toe. Ook niet ideaal.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

17 aug 2017 16:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #18

Jacques schreef : Nu ja, Ippel en de Martina's en Thuys zijn best aardige invallers (Ippel zal wanneer fit natuurlijk basisspeler zijn, maar dan heb je dus een ander die nu in de basis staat op de bank). Maar in het doel en voorin kunnen we maar weinig brengen. Houben is een leuk talent maar niet een breekijzer om een wedstrijd open te gooien. Vorig seizoen konden we vaak N'Koyi en Guvenc als invallers brengen, en desnoods Gijzen, dat is wel een verschil met nu.

Al is Kostons natuurlijk wel een groot talent voor MVV-begrippen. Haal je nu twee sterke aanvallers voor de bank, dan komt Kostons nauwelijks aan spelen toe. Ook niet ideaal.

Vergeet niet dat Kostons nog de A jeugd leeftijd heeft, dus minuten zal hij zeker maken , al leert hij daar niet veel meer.
Toch zal hij door te trainen met de selectie veel bijleren. Je hoeft hem niet meteen voor de leeuwen te gooien .

17 aug 2017 17:08
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #19

Boredass schreef :

Jacques schreef : Nu ja, Ippel en de Martina's en Thuys zijn best aardige invallers (Ippel zal wanneer fit natuurlijk basisspeler zijn, maar dan heb je dus een ander die nu in de basis staat op de bank). Maar in het doel en voorin kunnen we maar weinig brengen. Houben is een leuk talent maar niet een breekijzer om een wedstrijd open te gooien. Vorig seizoen konden we vaak N'Koyi en Guvenc als invallers brengen, en desnoods Gijzen, dat is wel een verschil met nu.

Vergeet niet dat Kostons nog de A jeugd leeftijd heeft, dus minuten zal hij zeker maken , al leert hij daar niet veel meer.
Toch zal hij door te trainen met de selectie veel bijleren. Je hoeft hem niet meteen voor de leeuwen te gooien .

In deze wedstrijd zal hij iig geen speelminuten maken, want hij is nog geschorst (vanuit een wedstrijd bij de A-jeugd). Betekent dus dat we aanvallend niks achter de hand hebben.

17 aug 2017 18:56
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #20
Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in voor de wedstrijdmorgen tegen Go Ahead Eagles..
Mvv is er volgens mij niet echt beter op geworden. Laat ik hopen dat ik me vergist en dat Mvv ons morgen verrast.
Hopelijk geen kansloze dikke nederlaag....
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

17 aug 2017 19:19 17 aug 2017 19:27 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #21
Het zal zich moeten uitwijzen!! de selectie is idd nog niet breed, maar dat komt nog!! al met al ga ik voor een 0-0! in een gezellig gevulde geusselt!
owja... mag hopen dat Cirrani niet op weg is naar Aken Noord:/

17 aug 2017 22:42
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #22
Mvv is duidellijk zwakker geworden en spelers die ik graag zag zoals Pedro ,Gunvicv ,Patrick zijn er niet meer heb ik het niet over Leroy ,Kuipers ,en Geens of Kelechi , mvv kost toch al vlug ,kom je met openbaar vervoer ,Bospoort tribune ,2 pilsjes zo,n 30 euro per wedstrijd . Heb je een seizoenskaart is dat minder euro,s ,vind een hoop geld voor jongens als Martina,s en Houben te zien spelen .

17 aug 2017 23:04
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #23

bokkesprongen schreef : Mvv is duidellijk zwakker geworden en spelers die ik graag zag zoals Pedro ,Gunvicv ,Patrick zijn er niet meer heb ik het niet over Leroy ,Kuipers ,en Geens of Kelechi , mvv kost toch al vlug ,kom je met openbaar vervoer ,Bospoort tribune ,2 pilsjes zo,n 30 euro per wedstrijd . Heb je een seizoenskaart is dat minder euro,s ,vind een hoop geld voor jongens als Martina,s en Houben te zien spelen .

Pedro, Guvenc en n'koyi waren naar mijn mening echt geen geweldenaars. Voor Labylle (Janssens), Kuipers (Mmae), Geens (Verrips) en Nwakali (Koolhof) zijn denk ik echt geen veel mindere spelers teruggekomen. Om daarom zo overtuigend te zeggen dat MVV zwakker is dan vorig jaar vind ik (te) pessimistisch. Moet ik er wel bij zeggen dat ik veel nieuwelingen nog moeilijk te beoordelen vind (Okita, Thuys, Ogunjimi...). Ik ben echter wel degelijk hoopvol voor komend seizoen en ben enorm benieuwd naar morgenavond!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques

18 aug 2017 00:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #24
Vandaag gaat het seizoen dan ein-de-lijk weer beginnen. Na alle transferperikelen staat er dan toch eens (na mijn mening) op tijd een degelijke basis voor onze begrippen van de afgelopen paar jaar (ik krijg weer een flashback naar Almere uit met 13 spelers waarbij ze mij nog net niet uit het publiek vroegen om op de bank te zitten).

Op de basis vind ik dat we er niet op achteruit zijn gegaan. Of het vooruit is (en dan kijk ik naar een Ogunjimi en Okita) is inderdaad nog afwachten. Iedereen met een beetje voetbalverstand kent de kwaliteiten van Koolhof en zijn doelpuntjes. Ook Verrips staat er in mijn ogen meteen, net zoals Mmaae.

Qua wissels zijn we (nu nog) zwakker als vorig jaar. Streep daar wel een Ippel al bij weg die geblesseerd is en je normaal een Loshaj kunt brengen. Aanvallend morgen inderdaad weinig mogelijkheden om te wisselen, dus hopen dat Ogunjimi 90 minuten aankan.

De tegenstander is of het ene of het andere uiterste. Voor Jupiler League begrippen geweldige spelers gekocht, maar een slechte voorbereiding en morgen amper verdedigers op de been kunnen brengen. Ik wil houthakker Suk wel eens tegen een Okita die het op zijn heupen heeft zien. Ook die twee centrale verdedigers krijgen het hopelijk lastig tegen Ogunjimi( die van ons ook trouwens tegen een op papier geweldig spitsenkoppel met De Kogel- Sam "mist voor open goal waardoor 045 *** niet gedegradeerd is" Hendriks) . Ook Langedijk een goede aankoop, net als Hölscher en Eghan.

Het lijkt dus op papier een goede verdediging van MVV tegen een goede aanval van GAE, gelijkwaardig middenveld en de aanval is dus nog voor MVV afwachten. Als ik dus zo analyseer kan het kwartje morgen wel eens goed vallen voor ons.

Vanuit het warma Mallorca zal ik het onder genot van een Corona op de voet volgen.

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., jovkle

18 aug 2017 09:32
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #25
Veurig sezoen hubbe veer deks 't stadion ieder ope gehad veur 'ne PMDS (Pre Match Drinking Session), dat zal dit jaor eedere wedstrijd zien. Um 18:00 geit 't stadion ope aon de kant vaan de AngelSide/Hooftribuun.

Muziek, draank, opwerming.

Tot astrein!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

18 aug 2017 09:35
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #26

kyleman333 schreef : Pedro, Guvenc en n'koyi waren naar mijn mening echt geen geweldenaars. Voor Labylle (Janssens), Kuipers (Mmae), Geens (Verrips) en Nwakali (Koolhof) zijn denk ik echt geen veel mindere spelers teruggekomen. Om daarom zo overtuigend te zeggen dat MVV zwakker is dan vorig jaar vind ik (te) pessimistisch. Moet ik er wel bij zeggen dat ik veel nieuwelingen nog moeilijk te beoordelen vind (Okita, Thuys, Ogunjimi...). Ik ben echter wel degelijk hoopvol voor komend seizoen en ben enorm benieuwd naar morgenavond!

MVV heeft inderdaad voor een deel van de selectie zeker volwaardige, goede vervangers gehaald. Echter, in de breedte zijn we op dit moment zwakker, zeker voorin. Maar we zijn nog niet klaar natuurlijk. Ben benieuwd wat er nog bij komt.

Eindelijk gaat het weer beginnen. Ik verwacht inderdaad twee ploegen die nog zoekende zijn en elkaar daardoor in evenwicht houden: 1-1 of zo. We gaan het zien vanavond!

18 aug 2017 09:47 18 aug 2017 09:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #27

Lijnsje@tappunt schreef :
Het lijkt dus op papier een goede verdediging van MVV tegen een goede aanval van GAE, gelijkwaardig middenveld en de aanval is dus nog voor MVV afwachten. Als ik dus zo analyseer kan het kwartje morgen wel eens goed vallen

Dit doet me aan een gezegde denken: "de beste verdediging is een goede aanval". Ze zingen toch ook niet voor niks: "noar veure, noar veure, daan kin us niks gebäöre. :lol: op hoop van zege dan maar.

18 aug 2017 09:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #28

kyleman333 schreef :

bokkesprongen schreef : Mvv is duidellijk zwakker geworden en spelers die ik graag zag zoals Pedro ,Gunvicv ,Patrick zijn er niet meer heb ik het niet over Leroy ,Kuipers ,en Geens of Kelechi , mvv kost toch al vlug ,kom je met openbaar vervoer ,Bospoort tribune ,2 pilsjes zo,n 30 euro per wedstrijd . Heb je een seizoenskaart is dat minder euro,s ,vind een hoop geld voor jongens als Martina,s en Houben te zien spelen .

Pedro, Guvenc en n'koyi waren naar mijn mening echt geen geweldenaars. Voor Labylle (Janssens), Kuipers (Mmae), Geens (Verrips) en Nwakali (Koolhof) zijn denk ik echt geen veel mindere spelers teruggekomen. Om daarom zo overtuigend te zeggen dat MVV zwakker is dan vorig jaar vind ik (te) pessimistisch. Moet ik er wel bij zeggen dat ik veel nieuwelingen nog moeilijk te beoordelen vind (Okita, Thuys, Ogunjimi...). Ik ben echter wel degelijk hoopvol voor komend seizoen en ben enorm benieuwd naar morgenavond!

Labylle en Nwakali vergelijken met Koolhof en Janssens, met alle respect..
Daarnaast onze verdedigingsleider weg, waar veel te makkelijk over gedacht wordt.

Ik denk dat we van een heel koude kermis thuiskomen vanavond. Maar goed misschien dat er dan nog wat bij komt.

18 aug 2017 10:00
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #29
Zin in vanavond :thumbsup:
Erg benieuwd hoe we er nu precies voorstaan, tegen Achilles was niet al te hoopgevend voor mijn gevoel. Verdediging staat goed en op het middenveld met Loshaj en Koolhof genoeg creativiteit aanwezig. Hopelijk houdt Nys het lang vol, maar met Thuys een gelijksoortige vervanger op de bank in defensief opzicht. Aanvallers mogen me verassen.

MVV, Fortuna en Roda allemaal op hetzelfde tijdstip thuis. Sinds wanneer mag dat :thinking:

18 aug 2017 10:00
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Go Ahead Eagles vrijdag 18 augustus 2017 #30

Hill28 schreef :
Labylle en Nwakali vergelijken met Koolhof en Janssens, met alle respect..
Daarnaast onze verdedigingsleider weg, waar veel te makkelijk over gedacht wordt.

Ik denk dat we van een heel koude kermis thuiskomen vanavond. Maar goed misschien dat er dan nog wat bij komt.

Kelechi was een speler waarvoor je naar het stadion komt, onbevangen en ontzettend talentvol. Qua efficiency, rendement en stabiliteit was deze speler echter zeer beperkt.
Ik heb goede hoop dat Koolhof minimaal zo belangrijk voor het team kan zijn als Kelechi.

De aanvullende impulsen van Labylle zijn uiteraard bijna onvervangbaar.

Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden