Fortuna - MVV (2 maart 2018)
- Hill28
-
Topic Author
- Visitor
-
Fortuna - MVV (2 maart 2018)
14 Oct 2017 09:33
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: Fortuna - MVV (2 maart 2018)
23 Feb 2018 09:23Volgens facebook is het uitvak zo goed als uitverkocht, 800 kaarten verkocht. Dat is relatief snel, nog voor de laatste thuiswedstrijd voor de derby. Weet iemand of er nog toestemming gevraagd wordt om het buffervak te openen, zodat we met 300 man meer (meen ik) die kant op mogen? Ik kan me goed voorstellen dat er mensen wel meewillen maar niet verwacht hadden nu al een kaart te moeten hebben... Zeker als we vanavond winnen zal het vertrouwen aan onze kant groot zijn. En als Fortuna vanavond verliest, zal het daar minder groot zijn.
Dat is voor mij ook meteen het risico, je ziet in deze wedstrijd best vaak dat de ploeg die op papier in vorm is, het onderspit delft. Onze 0-7 kwam een week nadat we zelf met 7-0 op de broek hadden gekregen in Zwolle, bijvoorbeeld.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
23 Feb 2018 09:48
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
23 Feb 2018 11:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Feb 2018 12:01Malpertoni wrote: De 800 kaarten zijn nog lang niet uitverkocht, een kennis van mij heeft net nog een drietal kaarten besteld voor bus 5 en de bussen 8 en 9 moeten nog worden geopend.
Supportersclub meldt dat 800 bijna uitverkocht zijn hè, ik verzin dat niet. Ik interpreteer dat, dat bus 8 en 9 voor extra kaarten (buffervak) zouden zijn en niet in de 800 kaarten zitten. Dan nog zie ik dat er nog grofweg 80 kaarten te krijgen zijn in bus 2 tot en met 7.
Het zijn gemengde sta-zitbussen. Als voormalige ultras, partybus etc gezamenlijk pakweg 3 bussen gevuld hebben en deze 7 de rest is, heb je dus 10 bussen aan 80 man de bus. Dat kan best met staanplaatsen. Denk ik.
Met nog 80 kaarten verkrijgbaar overdrijft de SC op facebook wel een beetje, geef ik meteen toe. Toen ik hun bericht las, dacht ik dat het om misschien 15 kaarten ging.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
23 Feb 2018 23:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
24 Feb 2018 12:03Eerst flinke vorst met gevolgd door dooi en neerslag vanaf vrijdag.
Gezien de staat van het veld (nu al) in Shittard, lijkt het me onwaarschijnlijk dat deze match doorgang zal vinden.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
24 Feb 2018 12:15Zwegel wrote: Ik voorspel dat deze match niet doorgaat vanwege de weersverwachtingen.
Eerst flinke vorst met gevolgd door dooi en neerslag vanaf vrijdag.
Gezien de staat van het veld (nu al) in Shittard, lijkt het me onwaarschijnlijk dat deze match doorgang zal vinden.
Oets, örges in de jaore 90, had de KNVB 'ne dudeleke regel gemaak; de clubs mooste d'r ALLES aon doen wat in hun mach laog, um de wedstrijd door te laote goon.
De lèste jaore evels weurt dee regel steeds mier aon de laars gelap, en weurt al bij de ierste de bèste spetter rege gerope tot 't ''euvermach'' is.
In Ingeland is de kans tot get aofgelas weurt stökke kleiner. Wiezoe?
a ) Ze zeike neet zoe gaw, en speule ouch es 't eve kut weer is en/of gevrore heet.
b ) 'ne terreinknech is dao 'n zier weerdevolle functie en zoe'ne mins is goud weerd.
En wat doen ze in Nederland? Huilie huilie huilie, en ligke jenke euver blessures die de speulers op kinne loupe....Risico vaan 't vak nùmme ze zoe get. Dat ge-ummer hei altied.
- Schapendonk
-
- Banned
-
24 Feb 2018 13:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
24 Feb 2018 17:09www.1limburg.nl/fortuna-hoopt-dat-zandma...interstop-weer-groen
Hoop tot MVV die boere met 0-3 de kis in sjik.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
24 Feb 2018 17:41MVVke wrote: In Ingeland is de kans tot get aofgelas weurt stökke kleiner. Wiezoe?
In Engeland hebben vrijwel alle velden verwarming liggen onder het veld. Voor de meeste clubs in Nederland is dat onbetaalbaar. Bij Ajax en Vitesse spelen ze bij slecht weer "zaalvoetbal".
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
24 Feb 2018 17:47De Zwarte Vogel wrote:MVVke wrote: In Ingeland is de kans tot get aofgelas weurt stökke kleiner. Wiezoe?
In Engeland hebben vrijwel alle velden verwarming liggen onder het veld. Voor de meeste clubs in Nederland is dat onbetaalbaar. Bij Ajax en Vitesse spelen ze bij slecht weer "zaalvoetbal".
In de lieger klasses is dat zier zeker neet 't geval, en ouch veurtot al die verwerminge oonder 't veld laoge, waore de zake dao gewoen op orde en zeikde de lui neet zoe euver e bevrore veld of 'ne dröppel rege.
- Kay
-
- Elite Member
-
28 Feb 2018 12:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- oandegengg
-
- New Member
-
- zitterd
-
- Banned
-
28 Feb 2018 21:01Please Log in or Create an account to join the conversation.