>
Ontvangen bedankjes 5009
Fortuna88 schreef :
Over een tijdje zijn de rollen misschien weer omgedraaid en laten jullie het ons ook weten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef :
Fortuna88 schreef :
Over een tijdje zijn de rollen misschien weer omgedraaid en laten jullie het ons ook weten.
Volgens mij zit er geen MVV-fan op jullie fansite. Wij laten jullie dat helemaal niet weten.
Fortuna88 schreef :
Jacques schreef :
Fortuna88 schreef :
Volgens mij zit er geen MVV-fan op jullie fansite. Wij laten jullie dat helemaal niet weten.
Er zitten wel 2 MVV Supporters bij ons op het forum en dat is ook geen enkel probleem.
Hoor je wel wat je zegt?! Wij hebben 15 jaar gedaan om.boven jullie te komen? En jullie 1,5? Dus wij hebben 15 jr onder jullie gestaan met die theorie?Fortuna88 schreef :
jeoff schreef : Wat zijn de fortuna fans die al lang hier posten er ineens als de kippen bij om nu hun ware aard te laten zien (shef en zitterd). Het is natuurlijk begrijpelijk, al 15 jaar bungelen ze onderaan in de Jupiler league en hebben nu een succesje.. Eindelijk zien ze eens de kans om hun jarenlange frustratie te uiten door hier te komen provoceren.. hoe triest.
Je zegt het precies goed, Fortuna heeft 15 jaar achter MVV aangezeten en waren jullie de betere. Nu zijn de rollen omgedraaid, waar jullie 15 jaar over hebben gedaan doen wij het in 1.5 jaar.
mvv supporter schreef : Het meeste is al gezegd over MVV maar wat ik niet terug zie is de manier waarop we vervoerd zijn.
Betalen we 30 euro om als vee op elkaar gedrukt te worden en zo vervoert te worden.
Deze Vee rit was nog geen 10 euro waard.
Ieder jaar word het slechter, dit jaar was het toppunt.
Geen controle, helemaal niets. Het motto was iedereen die bij de Geusselt is mag mee.
Kies maar een bus uit en gaan met die banaan.
Geen controle of je kaartje hebt, geen entree kaartje zoals de vorige jaren wel het geval was.
Zwaar triest dit, als dit de manier is waarom we vervoerd worden was dit voor mij de laatste keer.
Echte belachelijk.
Als ik kijk naar de bussen en de prijzen vermoed ik dat er iemand winst gemaakt heeft.
wat een blamage!!!
mvv supporter schreef : Het meeste is al gezegd over MVV maar wat ik niet terug zie is de manier waarop we vervoerd zijn.
Betalen we 30 euro om als vee op elkaar gedrukt te worden en zo vervoert te worden.
Deze Vee rit was nog geen 10 euro waard.
Ieder jaar word het slechter, dit jaar was het toppunt.
Geen controle, helemaal niets. Het motto was iedereen die bij de Geusselt is mag mee.
Kies maar een bus uit en gaan met die banaan.
Geen controle of je kaartje hebt, geen entree kaartje zoals de vorige jaren wel het geval was.
Zwaar triest dit, als dit de manier is waarom we vervoerd worden was dit voor mij de laatste keer.
Echte belachelijk.
Als ik kijk naar de bussen en de prijzen vermoed ik dat er iemand winst gemaakt heeft.
wat een blamage!!!
webmastersfm schreef : Kan me meestal wel vinden in je analyses belgske. Maar kom op, waar zag jij strijd ? Verrips die tergend langzaam de bal weer terug in t veld bracht. Bij dode spelmomenten spelers die niet eens kijken waar de bal is, schroijen die op t gemak terugloopt als ie de bal verloren heeft, okita die gewoon met zijn rug naar de bal staat en niet eens kijkt waar de bal is. Bij de wissel lopen spelers op het gemak uit t veld. Bij corners op het gemak naar de hoek lopen. In zo een derby gaat het om passie en niet kwaliteit. Als jij die gister zag dan heb ik echt een andere wedstrijd gezien. Alleen atila en kelechi haalden een voldoende op strijd.