>
Ontvangen bedankjes 540
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : En inderdaad een zielige actie van die Askovski. Ik kan me niet heugen dat MVV spelers zich in het verleden zo provocerend bij het uitvak opstelden na het scoren. Op zich had hij wel lef, hij had er blijkbaar vertrouwen in dat de MVV supporters maar 3 strijkers bij zich hadden vandaag.
αναρχος schreef : Geen inzet, geen passie en geen vechtlust. Ik mis dit onder Elsen al jaren tijdens derby’s. Leuk dat we soms mooi technisch voetbal op de mat leggen, maar soms moet er gewoon gevochten worden. Tekenend is het dat de spelers het gewoon toelaten dat het uitvak op het einde zo geprovoceerd wordt. Als de spelers ook maar een beetje een derby spirit hadden, had iemand die gast op zijn muil geveegd. Tijd voor een andere trainer en een paar spelers van het type Jo vermast. Voetbal is oorlog!!
jeoff schreef : Wat zijn de fortuna fans die al lang hier posten er ineens als de kippen bij om nu hun ware aard te laten zien (shef en zitterd). Het is natuurlijk begrijpelijk, al 15 jaar bungelen ze onderaan in de Jupiler league en hebben nu een succesje.. Eindelijk zien ze eens de kans om hun jarenlange frustratie te uiten door hier te komen provoceren.. hoe triest.