Fortuna - MVV (2 maart 2018)

02 mrt 2018 15:18 02 mrt 2018 15:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #61

Shef schreef : Ik had me eigenlijk voorgenomen ( net zoals andere fsc dans ) om hier niet meer te reageren na t napoleon accefietje, maar goed.

zegt meer over jou dan over je cluppie, en jouw integriteit dan de inhoud......B)
(maar goed..:P :lachen: )
en Napoleon...? Bazelt af en soms, soms ook niet maar heeft het ( roedwitte0 hart op de goeje plek zitten...en is zeeker geine kletskriemer !

Shef schreef : Voor iedereen die hier denkt zoals Hill dat fsc dit bewust gedaan heeft, moet ik toch zeggen dat je er compleet naast zit.
Dit kost Fortuna heel veel geld omdat er een hoop kosten zijn gemaakt vooraf. Neem nou maar van mij aan dat Fortuna heel graag wilde voetballen.

aoch Hill is geine bazeleer ( behalve es heer get te väöl gezoope heet, mer dat zien veer daan allemaol...)
Snap niet waarom je hier personen uitzoekt om over te zokke, ziemele en zeivere...?
alhoewel.... :lachen:

Shef schreef :
Beveiligingsbedrijf ingehuurd, moet je betalen,
Sponserdiner 150+ man eten besteld
3 skyboxen extra verhuurd, is maar de vraag of die later ook kunnen ect

Dus iedereen die denkt (uit Maastrichtse arrogantie of chauvinisme ) dat t ons sportief wel goed uitkomt, laat me niet lachen. Bij nec speelden we goed, we staan 3e en raken echt niet in paniek van mvv dat 3 potjes op rij gewonnen heeft.

Tot snel!!
Hopelijk dit weekend nog

Miljaar....wat is dat GREENIEZER.....:kiss:
( gelukkig ken ik Kiprich)...:thumbsup:
maar jij kunt zo plaats nemen bij de Wuppies ( Westsite Ultraas Pruuse oes Aoche Nord...) :daag:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2018 15:25
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #62

Malpertoni schreef : Heren, niet met het vingertje wijzen naar Fortuna. De grasmat daar is al enkele weken slecht, nu komt er nog de vorstperiode erbij. De grasmat is keihard en je ziet echt geen fatsoenlijk voetbal. De kans op blessures is vrij groot. Ook de verwachte sneeuw van vandaag zal echt niet bijdrage aan een goede pot voetbal. Men kan beter nu aflassen, dan een half uur voor aanvang. Vanaf morgen gaat de temperatuur stijgen tot een graadje of 11 boven nul. Maandag gewoon gaas geve en de 3 punten meenemen naar us sjoen Mestreech.

Zjus um watste in dien 2e zin al sjrijfs, höbbe veer zjus alle rech um mèt de vinger nao Fortuna te wieze. 't Veld is wie'ste zelf al zègks, al weke kut. Fortuna heet dus ouch al weke um dao get aon te doen, en dao in verzake ze dus gigantisch. Dao kump ouch nog bovenop tot ze doelbewus ouch 'ns lekker 't veld extra goon verrinnewere door drop te goon traine. Wie dudelek wèlste 't höbbe???

Aofzeike die kut boere!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

02 mrt 2018 15:27
jamo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #63
Malpertoni,bleij tot nog eine reageerd met un good verstand,en unne gooije kiek.

02 mrt 2018 15:50 02 mrt 2018 15:51 door zitterd.
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #64
Inderdaad. Goed gesproken Malpertoni.

02 mrt 2018 16:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #65
We hadden Wim Dusseldorf naar Sittard moeten sturen met ijschoenen.
Was de wedstrijd alltijd doorgegaan
En was het bij Johan Derksen weer lachen geweest.

02 mrt 2018 16:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #66

02 mrt 2018 18:28
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #67
De lichtmasten zijn aan in de geusselt.
Snel een vriendschappelijk wedstrijd geregeld?
Of Mvv - Fortuna in de geusselt

02 mrt 2018 19:46
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #68
Misschien trainen ze extra?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

02 mrt 2018 19:53
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #69
Ik snap de lachende reacties uit Sittard wel over het idee dat Fortuna dit expres heeft gedaan. Dat is natuurlijk supporterspraat die wordt ingegeven door de vorm van beide teams op dit moment. Hoewel het soms wel gebeurt dat thuisclubs expres hun grasmat verwaarlozen om een wedstrijd uit te stellen/te beïnvloeden, geloof ik niet dat een uitstel voorkomen had kunnen worden in dit geval. Omgekeerd zou uiteraard precies hetzelfde gebeuren. Waar in Sittard toch vooral de opluchting heerste dat de wedstrijd wordt uitgesteld omdat het daar simpelweg niet loopt, kan voor MVV de volgende wedstrijd niet snel genoeg beginnen. Als je 9/9 kunt halen tegen Cambuur, NEC en Almere, kun je ook winnen tegen Fortuna. Eerst was natuurlijk ook nog niet bekend dat de wedstrijd komende maandag alweer zou doorgaan. Nu dit wel het geval is, lijkt me dat alleen maar gunstig. Wedstrijden op een heel hard/besneeuwd veld worden slechts beperkt beslist op basis van voetbalkwaliteiten, en ik denk dat MVV op dit moment een hoger niveau haalt dan Fortuna. Dan blijft een derby natuurlijk wel een wedstrijd op zich, maar ik heb er veel vertrouwen in voor maandag.

02 mrt 2018 21:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #70
Gunstige uitslagen in de andere wedstrijden. Er is maandag voor MVV heel wat te winnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 mrt 2018 22:16
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #71

Jacques schreef : Gunstige uitslagen in de andere wedstrijden. Er is maandag voor MVV heel wat te winnen.

Vooral tevreden dat Dordrecht verloren heeft. Lijkt een concurrent te worden en die stonden heel hoog in de periode. Het zou slecht nieuws kunnen zijn als zij de periode winnen. Laat Emmen die periode maar pakken. Ook positief dat Almere verloor, bij winst sluiten we daar weer bij aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

03 mrt 2018 09:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #72

Belgske schreef :

Jacques schreef : Gunstige uitslagen in de andere wedstrijden. Er is maandag voor MVV heel wat te winnen.

Vooral tevreden dat Dordrecht verloren heeft. Lijkt een concurrent te worden en die stonden heel hoog in de periode. Het zou slecht nieuws kunnen zijn als zij de periode winnen. Laat Emmen die periode maar pakken. Ook positief dat Almere verloor, bij winst sluiten we daar weer bij aan.

Ja, laat Emmen die periode maar pakken, dat verschaft ons inderdaad wat meer kans op play-offs. En Emmen komt in de periode daarna nog naar De Geusselt, je ziet toch vaak dat teams na het winnen van een periode wat terugzakken, dus meer kans voor ons op winst in die wedstrijd. Al kan het ook zo maar zijn dat Emmen tegen die tijd voor directe promotie speelt. Club lijkt echt optimaal geprofiteerd te hebben van het wegvallen van Veendam een slordige 30 km verderop.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

04 mrt 2018 03:11
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #73

Jacques schreef : En Emmen komt in de periode daarna nog naar De Geusselt, je ziet toch vaak dat teams na het winnen van een periode wat terugzakken, dus meer kans voor ons op winst in die wedstrijd.

He? Kun je misschien een voorbeeld geven van een club die na het winnen van een periode wat terugzakt? :daag:

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

04 mrt 2018 03:55
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #74

Jacques schreef : En Emmen komt in de periode daarna nog naar De Geusselt, je ziet toch vaak dat teams na het winnen van een periode wat terugzakken, dus meer kans voor ons op winst in die wedstrijd.

Mooie, maar dubieuze, redenering. Want na het winnen van een periodetitel kun je het in de volgende periode nooit beter doen. Al win je de volgende periodetitel (jaja, dat is niet mogelijk), dan doe je het niet beter dan in de voorgaande periode. Dus als je een periodetitel wint, val je daarna altijd terug. Haha. Fortuna is daar een mooi voorbeeld van.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

04 mrt 2018 04:09
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV (2 maart 2018) #75
Het is nog onzeker of MVV voor het duel tegen Fortuna Sittard kan beschikken over Tuur Houben. De Belgische middenvelder is geblesseerd geraakt bij een oefenduel van de reservespelers van MVV tegen de Onder 19 van de Maastrichtse club.
"Tijdens een duel raakte hij geblesseerd aan zijn bovenbeen. Hij heeft een kneuzing, een zogeheten ijsbeentje", bevestigt trainer Ron Elsen. "Het is niet zeker of hij maandag beschikbaar is, als we tegen Fortuna Sittard spelen."

De wedstrijd tegen Fortuna zou eigenlijk afgelopen vrijdag worden afgewerkt. Maar doordat het veld bevroren was kon het duel geen doorgang vinden. Maandagavond om 20 uur spelen de ploegen tegen elkaar.

In plaats van het duel tegen Fortuna, speelden de spelers die normaal gesproken niet in de basis starten bij MVV, de interne vriendschappelijke wedstrijd tegen het jeugdteam.

Groeten oet ; Hamburg . duitsland
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden