>
Ontvangen bedankjes 1691
zegt meer over jou dan over je cluppie, en jouw integriteit dan de inhoud......Shef schreef : Ik had me eigenlijk voorgenomen ( net zoals andere fsc dans ) om hier niet meer te reageren na t napoleon accefietje, maar goed.
aoch Hill is geine bazeleer ( behalve es heer get te väöl gezoope heet, mer dat zien veer daan allemaol...)Shef schreef : Voor iedereen die hier denkt zoals Hill dat fsc dit bewust gedaan heeft, moet ik toch zeggen dat je er compleet naast zit.
Dit kost Fortuna heel veel geld omdat er een hoop kosten zijn gemaakt vooraf. Neem nou maar van mij aan dat Fortuna heel graag wilde voetballen.
Shef schreef :
Beveiligingsbedrijf ingehuurd, moet je betalen,
Sponserdiner 150+ man eten besteld
3 skyboxen extra verhuurd, is maar de vraag of die later ook kunnen ect
Dus iedereen die denkt (uit Maastrichtse arrogantie of chauvinisme ) dat t ons sportief wel goed uitkomt, laat me niet lachen. Bij nec speelden we goed, we staan 3e en raken echt niet in paniek van mvv dat 3 potjes op rij gewonnen heeft.
Tot snel!!
Hopelijk dit weekend nog
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Malpertoni schreef : Heren, niet met het vingertje wijzen naar Fortuna. De grasmat daar is al enkele weken slecht, nu komt er nog de vorstperiode erbij. De grasmat is keihard en je ziet echt geen fatsoenlijk voetbal. De kans op blessures is vrij groot. Ook de verwachte sneeuw van vandaag zal echt niet bijdrage aan een goede pot voetbal. Men kan beter nu aflassen, dan een half uur voor aanvang. Vanaf morgen gaat de temperatuur stijgen tot een graadje of 11 boven nul. Maandag gewoon gaas geve en de 3 punten meenemen naar us sjoen Mestreech.
Vooral tevreden dat Dordrecht verloren heeft. Lijkt een concurrent te worden en die stonden heel hoog in de periode. Het zou slecht nieuws kunnen zijn als zij de periode winnen. Laat Emmen die periode maar pakken. Ook positief dat Almere verloor, bij winst sluiten we daar weer bij aan.Jacques schreef : Gunstige uitslagen in de andere wedstrijden. Er is maandag voor MVV heel wat te winnen.
Belgske schreef :
Vooral tevreden dat Dordrecht verloren heeft. Lijkt een concurrent te worden en die stonden heel hoog in de periode. Het zou slecht nieuws kunnen zijn als zij de periode winnen. Laat Emmen die periode maar pakken. Ook positief dat Almere verloor, bij winst sluiten we daar weer bij aan.Jacques schreef : Gunstige uitslagen in de andere wedstrijden. Er is maandag voor MVV heel wat te winnen.
He? Kun je misschien een voorbeeld geven van een club die na het winnen van een periode wat terugzakt?Jacques schreef : En Emmen komt in de periode daarna nog naar De Geusselt, je ziet toch vaak dat teams na het winnen van een periode wat terugzakken, dus meer kans voor ons op winst in die wedstrijd.
Mooie, maar dubieuze, redenering. Want na het winnen van een periodetitel kun je het in de volgende periode nooit beter doen. Al win je de volgende periodetitel (jaja, dat is niet mogelijk), dan doe je het niet beter dan in de voorgaande periode. Dus als je een periodetitel wint, val je daarna altijd terug. Haha. Fortuna is daar een mooi voorbeeld van.Jacques schreef : En Emmen komt in de periode daarna nog naar De Geusselt, je ziet toch vaak dat teams na het winnen van een periode wat terugzakken, dus meer kans voor ons op winst in die wedstrijd.