>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dat begon al veel eerder dat hij wedstrijden van MVV om zeep hielp. Ik voorspel zeker een penalty voor Fortuna. Heel jammer dit.Hill28 schreef : Wat een domper dat Higler hier weer mag fluiten. Je vraagt je af wat een scheidsrechter in Nederland moet doen om van betaaldvoetbalwedstrijden te worden afgehaald. Deze perverseling heeft sinds zijn optreden vorig jaar in de Geusselt meerdere wedstrijden om zeep geholpen.
Eigenlijk zou je als club gewoon een of twee scheidsrechters moeten kunnen weigeren.
Ik gok op 10 gele kaarten en 2 rode.
zitterd schreef : Zeggen jullie nu ook Shittard? Of stiekem toch een voorliefde voor Roda ipv mvv?
mvv supporter schreef : waarom is er nog geen duidelijke informatie over hoe en wat morgen. De enigste info die er is is bij het kopen van een kaartje staat er 18:30 / 19:00
Dus vanwege de koud komt iedereen pas om 18:55. Lijkt me wel belangrijk dat hier over gecommuniceerd word.
mvv supporter schreef : waarom is er nog geen duidelijke informatie over hoe en wat morgen. De enigste info die er is is bij het kopen van een kaartje staat er 18:30 / 19:00
Dus vanwege de koud komt iedereen pas om 18:55. Lijkt me wel belangrijk dat hier over gecommuniceerd word.