Play offs 2017-2018
25 apr 2018 12:01
Je kan het eigenlijk niet maken om in de wedstrijd waarin het kampioenschap van JL op het spel staat te spelen met een B-elftal. Heeft vaak ook geen positief effect op het team, zeker niet als er daardoor dik wordt verloren. Gewoon aantreden met het sterkst mogelijke team dus en hopelijk met een goed gevoel in Amsterdam van het veld stappen. Daarna wacht de confrontatie met (waarschijnlijk) Almere. Die zitten ook niet echt in een lekkere flow. Ze scoren makkelijk maar krijgen ook veel goals tegen. Onze verdediging moet dus goed staan. Als dat lukt zie ik ons Almere wel verslaan. Tegenstander in de halve finale is op dit moment Roda, maar gezien het resterende programma kan daar makkelijk nog wat schuiven. Kan zomaar ook NAC worden (Roda speelt nog tegen VVV en ADO), maar ook Sparta of zelfs Twente is nog mogelijk. Op dit moment lijkt me NAC dan het meest gunstig.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
25 apr 2018 12:45
Uhm Watbleef?
We spelen tegen Jong Ajax dat het zelf hele seizoen van team wisselt. En bovendien kan het geen kwaad om jongens als Yildrim, Thuys, Koolhof en Moustafa in deze wedstrijd de kans te geven zichzelf te bewijzen en wat wedstrijdritme te laten opdoen zo vlak voor de play offs. De play offs kosten bovendien genoeg kracht, dus waarom nu risico gaan lopen met onze beste spelers? Dat betekent niet dat we niet voor de winst moeten gaan in Amsterdam. En mocht het onverhoopt niet lukken, dan is het gunstige bijeffect dat Fortuna geen kampioen wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
25 apr 2018 17:45
25 apr 2018 17:45 door MVVke.
WildeFred dit is toch e grepke vaan d'ch he??
Wat moot 't us boeie wee kampioen weurt of neet. M.V.V. moot in dit verband mer aon ein club dinke, en dat is aon M.V.V. zelf. En wie Hill al zeet, zeker tege clubs es J. Ajax, die zelf niks aanders doen 't ganse sezoen door, is dit toch zoe kroomp es 't mer zien kint. Al stèlle v'r de F6 op, wat boeit us dat ajax en fortuna?
26 apr 2018 01:51
Wederom chapeau voor Elsen want hij heeft de doelstelling gehaald. Ik blijf echter van mening dat we een nieuwe trainer moeten hebben voor volgend seizoen. Nieuwe bloed, nieuwe contacten, nieuw wisselbeleid enz.
Ik ben dit seizoen wel wat negatiever dan vorig seizoen. Vorig seizoen ging ik dan ook met meer vertrouwen de play offs in. We konden om te beginnen ook de eerste ronde overslaan.
Dit seizoen vind ik in de thuiswedstrijden (uitwedstrijden heb ik een paar keer live op fox gezien) MVV over het algemeen een stuk slechter veldspel op de mat leggen.
Tevens vind ik de verdediging matig en aanvallend een stuk minder gevaarlijk.
Daarintegen hebben we wel de revelatie die Okita heet. Echter als deze door twee man wordt gedekt heeft onze tegenstander hun huiswerk gedaan.
Aangaande de laatste thuiswedstrijd wat ik heb gezien, denk ik dat we de eerste ronde nog niet eens overleven. Ik hoop het echter van wel. De bal is immers rond en het pessimisme hoort een beetje bij de gemiddelde MVV supporter. MVV proof me i’m wrong!
26 apr 2018 09:54
Kotspoejer
Expert Boarder
Als mijn bronnen/eigen inzichten me niet in de steek laten, meen ik te moeten concluderen dat Pieter Nijs de eerste wedstrijd van de playoffs geschorst is, n.a.v. gele kaarten tijdens de play-offs van vorig seizoen.
Verder leveren gele kaarten en daaruit voortvloeiende straffen in wedstrijdronde 38 geen schorsing op voor de play-offs (een rode kaart wél!).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
26 apr 2018 12:55
Kotspoejer schreef : Als mijn bronnen/eigen inzichten me niet in de steek laten, meen ik te moeten concluderen dat Pieter Nijs de eerste wedstrijd van de playoffs geschorst is, n.a.v. gele kaarten tijdens de play-offs van vorig seizoen.
Verder leveren gele kaarten en daaruit voortvloeiende straffen in wedstrijdronde 38 geen schorsing op voor de play-offs (een rode kaart wél!).
Dan zou ik helemaal met het sterkst mogelijke team spelen. Het is natuurlijk ook niet zo dat er helemaal niks op het spel staat voor MVV zaterdag. Als we Almere boven ons weten te houden spelen we namelijk eerst uit en valt de beslissing thuis. In het algemeen is dat veel gunstiger dan andersom. Ook kan een goed resultaat een enorme boost geven aan het vertrouwen voor de playoffs. Gezien de matige uitslagen de laatste wedstrijden tegen mindere tegenstanders zou dat heel prettig zijn. En dat is best mogelijk tegen Jong Ajax dat onder spanning zal staan.
27 apr 2018 06:05
mvv4ever
Platinum Boarder
Spelers kun je beter sparen tegen ajax.
We kunnen geen blessures veroorloven of schorsingen.
Heb niet echt vertrouwen in dat we de finale halen maar, het is mogelijk.
Zowiezo nu het einde van het seizoen is willen spelers zich toch meer in de kijker spelen en dus zullen ze zich meer laten zien.
En ik ben van mening dat je zowiezo thuis alles en van iedereen kunt winnen en daar kunnen wij aan meehelpen door achter de spelers te staan en ons te laten horen dat geeft ze toch altijd wat extra's.
27 apr 2018 09:12
27 apr 2018 09:16 door Schapendonk.
De tegenstander kan ook thuis alles en van iedereen winnen. Dus daar heb je dan niet veel aan. Aan een uitdoelpunt wel. Voorbeeld: win je thuis met 2-1 en je verliest uit met 1-0 is het exit.
27 apr 2018 18:32
Ippel trainde vandaag voor het eerst weer volledig mee. Zal tegen Jong Ajax uiteraard niet spelen maar kan wellicht in de loop van de play-offs minuten maken. Goed nieuws.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor, M.V.V. 1902
27 apr 2018 19:47
Mag toch hopen dat hij spelers die op scherp staan , of niet 100% fit zijn niet zal opstellen . Verder verwacht ik dat Ajax er vol voor zal gaan en MVV het wel goed vind . Een speler als Nwankali zou uit frustratie zo maar een rode kaart kunnen oplopen .
PS
Verder gun ik Fortuna het kampioenschap niet .lol
28 apr 2018 09:27
jasonke7
Platinum Boarder
Vendoag weten ver tege wee en wienie oet en toes! Kaarten veur de oet wedstrijd is al binne! T maak niks oet boe noa tow, .....
28 apr 2018 21:46
28 apr 2018 22:18 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Zes basisspelers wiens toekomst niet meer bij MVV ligt volgend seizoen. Geen wedstrijd premies als beloning. Geen enkele seizoenshelft waar het team aanvallend uitblonk. En een trainer die de topscoorder van zijn ploeg opoffert voor een spek en bonen wedstrijd... Ja, dat wordt een hele serieuze play-off deelname van MVV.. Vooral dat laatste is schrijnend...
Edit:
Niet geschorst dus?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
28 apr 2018 22:18
mvvke4life
Platinum Boarder
Helaas kan ik niet dinsdag. Ik werk en er is geen openbaar vervoer door een staking. Ik had wel al kaarten... gvd.... zullen mijn kinderen leuk vinden.
Waarom beginnen ze zo vroeg op een doordeweekse dag?? KNVB maffia
29 apr 2018 08:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Nu aan mvv te taak om te gaan promoveren.
Anders zijn we het lachertje van limburg.
Straks zitten alle limburgse clubs in de eredivisie behalve mvv... Dat gaat ons ook inkomsten kosten..
Minder inkomsten kun je ook geen betere spelers halen.. Waardoor je straks nog 15 jaar in de eerste divisie blijft.
Ik zie eigenlijk nu donkere wolken boven de geuselt.
Maar laten we hopen dat we dit jaar via de play offs promoveren.
Almere de eerste horde die we zeker moeten kunnen winnen.
29 apr 2018 10:10
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Okita pakt 5de geel. Die is helaas geschorst voor de eerste match volgend jaar. Maar is er bij in de playoffs!
Verder is Pieter Nys geschorst voor de dinsdag match wat ik begreep.
Hoe lager je eindstand op de ranglijst hoe minder gunstig de tijden voor je club. Half 7...knvb wil alles live uitzenden.
Dinsdag is niet zo gunstig om thuis te beginnen. OV staking, mensen zuipen minder, en het is nog vakantie.
Maar ach, ik ben present! Zonder verwachtingen erin, dan zien we t wel!
Boe is dat feeske?
Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden