Play offs 2017-2018

29 apr 2018 10:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #31
Iech dach tot iech negatief kos zien hei, mer wat 'ch noe toch allemaol lees op 't forum....Esof v'r al doed en begraove zien.

Wat stèlt dat ganse kut Almere daan veur?? Niks, hielemaol niks!!! Gein traditie of historie, gein publiek, gein stadion, gein stad, niks höbbe ze. En die selectie is ouch neet geweldeg.

Dinsdag winne v'r gewoen, basta!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, 007

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2018 15:40
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Play offs 2017-2018 #32
Toch balen, ik ben tot dit weekend op vakantie dus kan de thuiswedstrijd niet meemaken, wat wel had gekund als we eerst uit zouden spelen. Zal wel voor meer mensen gelden. Scheelt veel bezoekers denk ik.

Dan maar de wedstrijd op afstand volgen via livescore etc. Kom op MVV!

29 apr 2018 16:39 29 apr 2018 16:40 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #33
Mochten we van Almere winnen, komen we dan tegen Roda (dat definitief 16e wordt)? Of wordt het toch Sparta nu we zeg maar in de poule van Almere zitten?

29 apr 2018 16:40
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #34
Mogen we almere overleven dan krijgen 99,9 % een herkansing tegen de duitsers. Zou mooi zijn als we hen dit keer wel achter ons kunnen laten.

Maar goed eerste Almere overleven

29 apr 2018 16:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Play offs 2017-2018 #35
Wordt tegen Roda, dat op dit moment in topvorm is gekomen. Typisch weer.

29 apr 2018 16:41
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #36
Na vandaag zitten we zeker in het schema bij Rod^. Die blijven zeker 16e door doersaldo .

29 apr 2018 16:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #37
Het volledige schema is voor 99.9% zeker dit:

Ronde 1 MVV-ALMERE

Halve finale: MVV/Almere <vs> MOFFEN

Finale: Winnaar Halve finale <vs> Winnaar Telstar/Graafschap

Boe is dat feeske?

29 apr 2018 18:04
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #38
Tja, R*da veegt vandaag Venlook van de mat af..de rest moet te doen zijn.

29 apr 2018 18:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #39
Ik ben heel eerlijk; heel dubbele gevoelens over dit scenario. Ik wil sowieso van Almere winnen hoor, daar niet van. En dat je dan tegen Roda moet (een bizar scenario waarbij Roda met 8-0 wint en NAC met 4-0 verliest, of een nog bizarder scenario waarbij Sparta met 9-0 wint en Roda met 5-0 verliest laat ik even achterwege)...

Financieel gezien kan dat uitermate gunstig zijn. Uitverkochte (neem ik toch aan...) Geusselt, inclusief de businessruimte. Veel inkomsten Veer zien MVV. Interessant voor LED-boarding sponsoring, speciale shirtsponsor, noem maar allemaal op. Kan zo maar ruim 2 ton aan omzet meer betekenen. Uiteraard ook flinke kosten, maar zal toch zeker 1,5 ton overblijven schat ik zo in. Zelfs als je er kansloos afgaat kun je die anderhalve ton gebruiken om een spits te halen die er vrijwel gegarandeerd 20 inlegt het seizoen er op. En je hebt gewoon de kans om Roda uit te schakelen. Als we dat doen is ongeacht het resultaat in de finale voor mij het seizoen geslaagd.

Maar eerlijk is eerlijk: gezien de huidige vorm van MVV en Roda kan het zo maar twee keer een dikke overwinning voor Roda worden. Vorig jaar had ik er vertrouwen in en won Roda onverdiend. Niet dat MVV het veel meer verdiende, maar Roda was niet beter. Dit jaar ligt het helemaal anders. In een niet eens zo extreem geval ga je er met 1-6 en 7-0 twee keer keihard af. En of ik dat zie zitten? Of dat de seizoenkaartverkoop zal helpen?

Ongelofelijk eigenlijk, ruim een maand geleden was Roda degradatiekandidaat nummer 1 nadat ze op rij van Willem II, Heracles en Sparta verloren. In de zes wedstrijden daarna winnen ze vier keer, verliezen maar één keer en scoren veertien keer. Waarom gaan wij nooit in zo'n vorm de play-offs in?

Ik hoop echt dat we Almere verslaan en ergens verheug ik me op wat daarna komt. En tegelijkertijd loopt het me dun door de broek van angst. :lachen: :sick:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

29 apr 2018 18:41 29 apr 2018 18:42 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #40
Kwestie van op de juiste tijd weten te pieken en niet verder te kijken dan de eerstvolgende wedstrijd.
PS. Voor de insiders: de zetpillen werken pas vanaf de 2e ronde.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle, Zoewiezoe

29 apr 2018 18:45
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #41
Waarom angst voor dit Roda-jc die zitten in een flow ,maar geloof maar die schijten harder van MVV-Maastricht in hun broek dan MVV van Roda-jc Jacques laat je statisyieken er maar op los ,je kunt niet ongestraft jaren in de play-offs spelen tegen degradatie ,je geluk kantelt eens .Let maar op Roda-jc vliegt er uit en het kan zomaar gebeuren tegen MVV-Maastricht of Sparta-Rotterdam.

29 apr 2018 19:46 29 apr 2018 19:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Play offs 2017-2018 #42
MVV kan wel lekker vrij uit voetballen. Niks te verliezen. Jup zijn ze sowieso al. Roda heeft wel wat te verliezen. Meer dan dat zelfs. MVV moet zich daarom niet geprest voelen. Als ze dat doen, maken ze 80% meer kans.

29 apr 2018 21:27
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #43
Play off gehaold, toch moot ut Aanders, iech hoop tot veer thoes aol genoog afstand kinne numme vaan Almere en daan hoop iech op gerechtigheid teege die pruuse zoe tot veer ze droet flikkere wat hopelijk hun faillissemint beteikent. MVV zal miejer geld moote goon genereere en in de Gemeinte moot gezurreg weure tot groete bedrieve naor Mestreech koume

29 apr 2018 23:42
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #44
Voor mijn gevoel zitten we in de moeilijkste kant van het schema. Almere bouwt ook al jaren aan een eventueel eredivisieschap en is de laatste seizoenen vaste deelnemer aan de PO. Dat worden 2 zware wedstrijden die ik echt als 50-50 inschat. Almere scoort makkelijk en is zeker thuis gewoon een gevaarlijke ploeg. Dinsdag moeten we de 0 houden. Ik hoop vurig op een redelijk gevulde Geusselt en een onvoorwaardelijke steun vanaf de tribunes !
De volgende ronde is natuurlijk uiterst pikant. Een ploeg in vorm......voor wat dat waard mag zijn uiteindelijk. Zie Cambuur vorig jaar. Maar op voorhand natuurlijk een hele lastige. Tenzij ze inderdaad overmoedig worden. Want een wonderploeg is het natuurlijk ook niet.
Ronde 3 brengt de winnaar van Graafschap-Telstar. Niet onoverkomelijk maar zeker niet makkelijk. Maar als we zover komen hebben we zeker een kans.
De andere kant van het schema lijkt toch makkelijker. Ik zie NEC het niet redden. Zou me niet verbazen als die er tegen Emmen al uitgaan.
Sparta is ook kwetsbaar en Cambuur en Dordt zijn ook geen hoogvliegers.

De 1e ronde is misschien wel cruciaal. Komen we die door dan tanken wij ook zelfvertrouwen. En dan wacht direct eigenlijk de finale.....spannende weken.

30 apr 2018 06:12 30 apr 2018 06:13 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #45
In deze vorm wat Roda heeft denk ik dat mvv geen enkele kans maak
Maar goed eerst maar eens Almere winnen dat is al lastig genoeg

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden