Play offs 2017-2018
06 mei 2018 15:49
Waarom niet Van Marwijk en/of Erik Meijer voor de groep zetten? Hoewel die het allebei wel te druk zullen hebben..
R*da wordt op dit moment trouwens helemaal zoek gespeeld door ADO, dus het zou me niks verbazen als we die volgend jaar alsnog tegenkomen..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
06 mei 2018 15:52
Van 0-3 naar 2-3 daar..had ik maar niks gezegd..
06 mei 2018 16:53
Ik dacht dat Dusseldorp niet zo goed ligt in de selectie .wat is daar nou waar van???.
06 mei 2018 17:17
dreekemvvke schreef : Ik dacht dat Dusseldorp niet zo goed ligt in de selectie .wat is daar nou waar van???.
niet alleen bij de selectie, maar ook bij de anderen erom heen zelfs ...
06 mei 2018 17:52
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Dat moet dan toch zeker ook bekend zijn bij bestuur en voetbalplatform....dan wil je als club niet vooruit als het waar is en je doet er niets mee.
06 mei 2018 20:35
SintServaos
Platinum Boarder
Vanaof noe eve supporter vaan Almere
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
07 mei 2018 12:18
dreekemvvke schreef : Ik dacht dat Dusseldorp niet zo goed ligt in de selectie .wat is daar nou waar van???.
Gaank d'r mer vaanoet tot dao alles vaan woer is. Zaoterdag aon 't hèk in Almere waore 'n aontal supporters mèt de speulers aon 't praote euver Dusseldorp. Wie terme vele es ''heer moot gewoen oprotte, heer maak alles kepot'', zachte de speulers niks, mer 'n aontal knikde zier instummend. Zeet genóg dink iech....
07 mei 2018 12:36
SintServaos schreef : Vanaof noe eve supporter vaan Almere
Ik denk dat je je die moeite kunt besparen. Die maken geen enkele kans. Bovendien kan Rjc daar lekker achterover leunen, om het vervolgens thuis af te maken. En dat mogen ze ook in de finale. Dat hebben we te danken aan de KNVB die dit niet d.m.v. een loting doen, maar de eredivisie clubs beschermen.
07 mei 2018 13:04
Schapendonk schreef : Dat hebben we te danken aan de KNVB die dit niet d.m.v. een loting doen, maar de eredivisie clubs beschermen.
Je hebt niet eens een loting nodig. Voor de hand zou liggen:
nummer 16 eredivisie thuisvoordeel in play-offs; speelt altijd de tweede wedstrijd thuis
nummer 17 eredivisie juist niet; speelt altijd de tweede wedstrijd uit
Zo beloon je de ploeg die net iets hoger weet te eindigen. Andersom leidt dit automatisch tot de situatie dat de nummer 2 uit de Jupiler League (of nummer 3 dit jaar aangezien Jong Ajax kampioen werd) het thuisvoordeel heeft, dus een beloning dat ze hoger eindigden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, jovkle, Zoewiezoe
Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden