Play offs 2017-2018
03 mei 2018 10:16
Misschien is het ook maar beter om geen topic meer te openen over Almere-MVV, dan gaat het misschien eens een keer goed. Vaak als je niet meer in MVV geloofd, gebeurd het omgekeerde. Maar ja, ze maken het zichzelf er niet gemakkelijker op. De kans blijft nihil. Het is geen AS Roma. Die waren er gister wederom kortbij. Het was leuk en welkom als ze dit zouden flikken. Maar 0-3 in Almere. Nee, dat zie ik niet meer gebeuren. Niet met dit elftal.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
03 mei 2018 10:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Schapendonk schreef : Het is geen AS Roma. .
Wij zijn geen AS Roma, gelukkig is Almere ook geen Liverpool.....
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
03 mei 2018 12:20
03 mei 2018 12:23 door Schapendonk.
Eigenlijk meer jammer want dan speelden ze de finale van de CL. Wil het verder ook niet vergelijken, maar normaal zet je zoiets niet meer recht in een uit- wedstrijd. We zullen maar moeten hopen op het gezegde dat de wonderen de wereld nog niet uit ziijn.
03 mei 2018 13:05
Stel MVV flikt het onmogelijke.....Dan wil je met dit team toch niet tegen Roda aantreden? Die laten je alle hoeken van het veld zien......
Reken maar dat Almere ook die hoeken te zien zal krijgen.
03 mei 2018 13:19
Ik snap wat je bedoelt en ik heb dat zelf ook al eerder hier benoemd. Maar van de andere kant:
- pakweg 2 ton opbrengsten voor de club zelfs als je verliest. Als we door een fors verlies tegen Roda volgend seizoen wél met een scorende spits en een beter georganiseerde verdediging spelen, heb ik dat misschien wel er voor over. Vooral omdat:
- er echt niet vast staat dat we twee keer hard verliezen. MVV - Roda zal altijd een wedstrijd op zich zijn vol van spanning en rare gebeurtenissen. Ja, Roda lijkt in vorm en MVV lijkt uit vorm. Maar er komt toch altijd iets speciaals los bij zo'n wedstrijd. En mocht MVV op de één of andere manier wel winnen, en Roda dus er uit knikkeren, dan is het een herinnering voor de eeuwigheid. Als Roda MVV verslaat dan doet dat een tijdje pijn, maar eigenlijk is het wat iedereen verwacht. MVV heeft weinig te verliezen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, M.V.V. 1902
03 mei 2018 13:50
Hartmans1973
Gold Boarder
Je zult alleen winnen als je vol op de aanval gaat spelen met overal druk op het veld naar voren!
Maar laten we eerlijk zijn en dit boek sluiten want Ron zal de ploeg nooit het veld in sturen met een zeer aanvallend Mvv met een alles of niks opdracht.
Het is allemaal futloos en slap geen winnaars mentaliteit de enige die dat wel heeft is geblesseerd ippel.
Het kan allemaal zoveel anders op alle gebieden binnen de organisatie van Mvv van hoe ze met sponsors omgaan tot supporters zolang dat niet veranderd zal het hier nooit of te nimmer iets worden.
03 mei 2018 15:17
Jacques schreef : Ik snap wat je bedoelt en ik heb dat zelf ook al eerder hier benoemd. Maar van de andere kant:
- pakweg 2 ton opbrengsten voor de club zelfs als je verliest. Als we door een fors verlies tegen Roda volgend seizoen wél met een scorende spits en een beter georganiseerde verdediging spelen, heb ik dat misschien wel er voor over. Vooral omdat:
- er echt niet vast staat dat we twee keer hard verliezen. MVV - Roda zal altijd een wedstrijd op zich zijn vol van spanning en rare gebeurtenissen. Ja, Roda lijkt in vorm en MVV lijkt uit vorm. Maar er komt toch altijd iets speciaals los bij zo'n wedstrijd. En mocht MVV op de één of andere manier wel winnen, en Roda dus er uit knikkeren, dan is het een herinnering voor de eeuwigheid. Als Roda MVV verslaat dan doet dat een tijdje pijn, maar eigenlijk is het wat iedereen verwacht. MVV heeft weinig te verliezen.
Ik snap je, en hoop met heel mijn hart dat bovenstaande werkelijkheid wordt.
Ik kan echter geen greintje optimisme meer opbrengen na wat ik dinsdag heb gezien. Het seizoen is voor mij over. Ik zal nu moeten rouwen, hopelijk wordt dat proces enigszins versneld door een degradatie van Roda.
Tot volgend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Puime
03 mei 2018 15:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Ik snap dat je achter je club moet blijven staan..... maar laten we ook reel blijven.
Ik acht de kans groter dat ik zaterdag de kans krijg een trio te doen met 3 super mooie modellen dan dat MVV gaat winnen.
En een wedstrijd tegen roda is altijd leuk. maar dan moeten we wel kans maken en dat doen we met ons huidige elftal totaal niet.
Dan kies ik er liever voor om uit de play offs te vliegen dan 2x vernederd te worden door roda.
Dat zo'n wedstrijd wellicht wat extra geld oplevert is natuurlijk leuk, echter vergeten de meeste dat er ook veel beveiliging en politie inzet nodig is die door MVV bekostigd moet worden. Af er dan nog veel winst overblijft weet ik niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80
03 mei 2018 16:14
mvv supporter schreef : Ik acht de kans groter dat ik zaterdag de kans krijg een trio te doen met 3 super mooie modellen dan dat MVV gaat winnen.
Dat is dan een quatro.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902
04 mei 2018 14:28
04 mei 2018 14:30 door Schapendonk.
Vol op de aanval in Almere. Je mag daar gerust een tegen doelpunt krijgen, als je er zelf maar 3 maakt. Ik denk niet dat het gebeurd maar: It Ain't Over 'till It's Over.
05 mei 2018 09:16
mvv4ever
Platinum Boarder
Weet iemand hoelaat de spelersbus vertrekt straks?
Wil er naartoe! Even zorgen dat we achter ze staan.
05 mei 2018 09:20
jasonke7
Platinum Boarder
Ik weet dat ze in de ochtend al gaan ivm relax aankomen! Hoe laat weet ik niet precies
05 mei 2018 19:13
Ron, mochste metleze: f Nwakali met Mmaee umwissele...
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
05 mei 2018 19:26
Die gele ( wat rood had moeten zijn ) van Okita zag je gewoon aankomen . MVV had met 2-0 voor MOETEN staan , inplaats van 2-0 is het 1-1 .
05 mei 2018 20:12
SintServaos
Platinum Boarder
2-2 sezoen naor de kloete, iech bin de Juup kotsbeu, veer zien te lang veur de gek gehawwe es supporters, zeuk geld en weur uns professioneel
Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden