Play offs 2017-2018

05 mei 2018 20:22 05 mei 2018 20:23 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #61
Maximaal gevochten..Mmaee toch echt geen spits. Jammer. Op basis van deze wedstrijd niemand iets kwalijk te nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2018 20:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Play offs 2017-2018 #62
Jawel, beter dan dinsdag maar 0-1 voor en wéééééér opnieuw vlak voor rust doelpunt tegen en 1-2 voor en nóóóg verliezen. Oké dat Rjc hier zich maar eens over het MVV probleem ontfermd. Misschien dat die het wel begrijpen.

05 mei 2018 20:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #63
Waar ik met mijn verstand niet bij kom is het verschil aan inzet . Als ze dinsdag zo een inzet hadden gehad waren we in de 2e ronde geweest
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dominic

05 mei 2018 20:50
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #64
Heel jammer, goed gevochten, dinsdag hebben we het uit handen gegeven!!
Als ze dinsdag ook zo gevochten hadden waren we door.
Ik had me er al bij neergelegd dus ik maak me er nu niet meer kwaad over, maar als he!!
Ik ben er volgend seizoen zowiezo bij, ik laat onze club nooit in de steek, maar als he !!!!!

05 mei 2018 21:24
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #65

Sjonnie schreef : Waar ik met mijn verstand niet bij kom is het verschil aan inzet . Als ze dinsdag zo een inzet hadden gehad waren we in de 2e ronde geweest

Verschil zit volgens mij ook wel in de druk die erop stond. Thuis speelde MVV met angst. Vandaag had MVV niets meer te verliezen en kon er vrijuit gevoetbald worden met het nodige opportunisme. Omgekeerd stond nu bij Almere vol de druk erop omdat zij eigenlijk alleen nog konden verliezen. Maar je vraagt je inderdaad af hoe de wedstrijd was geëindigd als MVV met dezelfde ingesteldheid en opstelling als vandaag aan de wedstrijd was begonnen.
Vandaag zat het er ook ècht wel in, maar opnieuw kwam de kwaal van het hele seizoen boven drijven: veel te moeilijk scoren.

05 mei 2018 21:57 05 mei 2018 22:02 door M.V.V. 1902. Reden: Tikfout
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #66
Met de wedstrijd van vandaag kan ik leven. Zeker als het om inzet en strijd gaat. Op dat vlak kun je vandaag echt niemand iets verwijten. Ik vond zelfs Schroyen fanatiek(er) in de duels. Daar waar je normaal toch het gevoel hebt dat-ie ‘voorzichtig’ is, joeg-ie vandaag veel feller door.
MVV begon aan de wedstrijd zoals we dat eigenlijk altijd willen zien. Dat je dan op je gezicht gaat, maakt mij niet uit. Je hebt gevochten voor wat je waard bent.
De keuze voor Mmaee pakte niet goed uit. Prima om hem voorin te hebben bij standaardsituaties, maar tis gewoon geen spits. Geen verwijt. Die jongen wordt daar ook maar neergezet. Maar je ziet dat-ie niet weet hoe en waar-ie moet lopen. Heeft er ook niet de snelheid voor. Wat is er eigenlijk met Yildirim? Zag zijn naam niet op het wedstrijdformulier.
De spelopvattintg vond ik goed. Vroeg druk zetten en opportunistisch die bal naar voren pompen. Wat wil je anders in deze situatie? Het gemis aan een echte spits was wel duidelijk. Genoeg gevaarlijke voorzetten, maar niemand om hem er in te tikken. Met het uitvallen van Houben (zag er lelijk uit, weet iemand hoe het met hem is?) werd de druk van MVV minder. Koolhof bracht duidelijk minder dan Houben.
Wederom stond Nwakali als verdedigende middenvelder en Nys als aanvallende middenvelder. Waarom? Was het idee om Nwakali de passes te laten versturen van achteruit? Hij werd naarmate de wedstrijd vorderde steeds minder zichtbaar.
De tegengoals vielen op heel ongelukkige momenten. Na de 1-2 was er even hoop. Maar helaas zat er geen stunt in. Dat je uiteindelijk met 3-2 verliest deert me niet. Ik heb hetzelfde gevoel als veel vorige schrijvers. De nacompetitie heb je thuis verloren met het slappe optreden. Had je thuis gewonnen of gelijk gespeeld dan had ik het nog wel eens willen zien. Maar goed als als als... daar koop je niks voor.
Uithuilen en opnieuw beginnen. Met komend seizoen hopelijk meer kwaliteit en minder pech.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

05 mei 2018 22:21
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #67
Cambuur - Dordrecht inmiddels 1-4 .lol

05 mei 2018 23:29
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #68
Vanavond een MVV dat met het hart speelde. Volle druk vanaf de 1e minuut en gesteund door een fantastisch uitvak. MVV had niks te verliezen terwijl ook direct duidelijk werd dat Almere niet goed wist wat te doen. Verdedigen van de voorsprong of toch proberen het duel direct in het slot te gooien. Hun keeper heeft vanaf de 1e seconde het spelletje 'tijdrekken' geoefend. De 1e 20 minuten waren wij echt dominant. De 2e bal was nu wel voor ons. En dan moet je het geluk hebben dat de 2-0 valt. Maar ook Almere heeft in de 1e helft haar kansen gehad. Wij obv power en inzet, zij toch wat meer obv kwaliteit en techniek. Maar een voorspong met rust voor ons zou absoluut verdiend geweest zijn. Daar waren vriend en vijand het over eens.
Ondanks de snelle 1-2 zag je het steeds moeilijker worden. De dominantie van het 1e deel van de wedstrijd was verdwenen en de krachten vloeiden weg. De 1e helft heeft MVV ook volle power gespeeld om de boel te kunnen omdraaien. Het was behoorlijk warm op die plastic mat daar dus dat dat powervoetbal zijn tol zou eisen in de 2e helft is niet gek.
Maar uiteindelijk zijn de 2 tegendoelpunten toch weer persoonlijke fouten. Martina speelde een prima pot maar bij de 1-1 gaat hij toch in het duel in de fout. En bij de 1-2 snelt MVV met een mannetje of 5-6 richting het Almere doel en ipv een crosspass in de vrije ruimte wordt de pass van Schroyen simpel onderschept en neemt Almere de aanval snel en slim over. Zonde.
Mmaae in de spits. Het doel was mi duidelijk. Lange bal hoog op hem om zijn kopkracht te benutten en mn Tuur moest kort om hem heen cirkelen om die bal te kunnen bemachtigen. Dat lukt uiteindelijk geen hele wedstrijd maar mn de 1e helft hielden wij daardoor wel de druk.
Uiteindelijk verlies je dan nog. We hadden vandaag meer verdiend. Positief de instelling van de ploeg, het meeleven van de bank en de support van het uitvak.
Het seizoen is voorbij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Tuor, Lassie80

06 mei 2018 05:24
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #69
Ben het met de anderen eens: deze wedstrijd had wel goede inzet en er zat lijn in het spel. Wat wel op viel was hoe slecht Koolhof speelde; zelfs in een goed draaiend elftal kon hij niet goed invallen. Wat valt die gast tegen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

06 mei 2018 08:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #70
Triest we zijn zelfs al blij als de inzet en instelling van de ploeg goed was
Ohja op naar weer een jaar jong Ajax enz.. wat een feest

06 mei 2018 09:13 06 mei 2018 09:15 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #71

Armand schreef : Triest we zijn zelfs al blij als de inzet en instelling van de ploeg goed was
Ohja op naar weer een jaar jong Ajax enz.. wat een feest

Wel met de huidige vorm en pechmodus waar we toch inzitten vind ik.

Na MVV-NEC is t blijven kwakkelen, vorm voor veel spelers ver te zoeken.
En pech, ook deze match weer. Houben vond ik lekker spelen....hij knakt zn been en hoppa wéér een verandering. Koolhof komt er voor hem in en is heeft op dit moment nivo IBC’03.

En Maee in de spits...dikke faal van onze spitsen Marvin en Atilla dit jaar!

Gister kon t spel me bekoren, dat je verliest soit, hier had ik vrede mee.

PS is er iemand op 2 gele kaarten gekomen in deze PO? Wil volgend jaar eens op volle sterkte kunnen beginnen...

Boe is dat feeske?

06 mei 2018 09:49
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #72
Mij verbaasd het niet dat we verloren hebben. Ik had me van te voren al bij een verlies neergelegd.
Kijkend naar de stand op de ranglijst en en de uitslag van de 2 wedstrijden staan we waar we horen te staan.

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat we een 0-1 voorsprong toch weer omdraaien naar een 3-2 verlies.
Dat we meer inzet tonen als thuis is ook om te schamen, dit moet elsen en het team zoch aanrekenen.
Net zoals tegen fortuna thuis begint MVV dat soort wedstrijden met te weinig passie te weinig gretigheid en te weinig vertrouwen.
Hier moet elsen toch echt wat aan gaan doen.

Net zoals ons scorend vermogen. Reken eens uit als we okita niet gehad hadden waar we dan gestaan hadden.
Het in de sits zetten van maee en het niet meenemen van Yildrim enzo zegt als meer als 1000 worden.
De scouts en MVV hebben op het gebied van de voorhoede voor het zoveelste jaar op rij gefaald en ons teleurgesteld.

Mocht elsen blijven en hebben we volgend jaar weer geen spits die weet wat scoren is dan ben ik er klaar mee.
Onze huidige spitsen, Ogymi, en yildrim zijn echt lachertjes die het volgens mij bij de A1 nog niet goed deden.
De plek waar elsen spelers neerzet snap ik soms ook niet. al met al beginnen we weer opnieuw.

06 mei 2018 10:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #73
We verliezen gewoon 2 keer van Almere, dan is t duidelijk we zijn gewoon niet goed genoeg

Dat we gister beter begonnen was ook gvd het minste wat we konden doen, zo zie je maar welke invloed Elsen en Dusseldorp op ons spel hebben.
Gister wordt er totaal anders gestart zelfs met MMaee in de spits ?! en we dwingen wel iets af.
Dit zegt gewoon alles wat mij betreft dat we ook naar een ander trainers duo toe moeten , dat laffe altijd maar voorzichtige wat we onder deze 2 hebben daar ben ik een beetje klaar mee, alleen als het water ons aan de lippen staat willen beide heren het konijn uit de hoge hoed toveren.

Deze nederlaag wil ik dan ook volledig op Elsen en Dusseldrop schrijven over 2 wedstrijden hebben ze tactisch de verkeerde keuzes gemaakt . Kost de club toch een leuke 2de ronde partij ! dank je wel wel Ron en Wim voor jullie schijterige aanpak in de Geusselt.

Dat is natuurlijk het halve verhaal ook de veel te jonge selectie heeft het hele seizoen al moeten opboxen tegen te veel tegen slagen. 15-20 doelpunten meer tegen dan vorige seizoen is het grote verschil . Goed dat verhaal is bekend.

Dit seizoen vond ik niks aan , weinig leuk voetbal gezien en zeker de laatste maanden ging t berg afwaarts .
Ik begreep dat er 9 contract spelers bij moeten komen , ben eens benieuwd of we eens voor elkaar krijgen om minstens 2-3 echte versterkingen aan te trekken.

Begrijp niet waarom ons dat lukt, heb af en toe het gevoel dat ze gewoon niet genoeg hun best doen om dat te realiseren en te weinig energie steken om een selectie te krijgen die betaalbaar is maar ook iets kan.
Echte winnaars mentaliteit dat mis ik vaker bij MVV, de echte wil door de hele organisatie om een echte winnaar te worden dat mis ik en dus er ook alles ( gezamelijk) aan te doen om de beste te worden . Als ze morgen een fatsoenlijke aanbieding hebben om sponsor te worden waar ook mijn bedrijf van kan profiteren en rendement uit kan halen , dan sponsor ik morgen weer. Maar ook die mentaliteit mis ik.... we willen gewoon niet graag genoeg.
Door kappes en tabak mentaliteit dat is wat we moeten hebben. MVV- Almere was het echte voorbeeld van hoe MVV in elkaar steekt... teveel Losers !!

jammer, volgend jaar ben ik er weer bij en ik hoop dat wij onze bijdrage dan mogen leveren maar alleen onder bovengenoende condities

NO GUTS NO GLORY !

06 mei 2018 11:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Play offs 2017-2018 #74
Napoleon ik ken je niet maar je hebt 100% gelijk met wat je hier schrijft ,als ik zie hoe er gisteren begonnen werd en hoe er thuis werd gespeeld snap ik niet dat er in het mvv bestuur niemand is die dat niet ziet of wil zien.elsen is voor mij de meest waardeloze trainer die er ooit op een voetbalveld heeft gestaan en dan spreek ik nog niet over zijn assistent,met 2-1 voorkomen en weten dat je nog eenmaal moet scoren om minimaal een verlenging te krijgen dan moet je er een spits bij gooien en niet een middenvelder ,dus daarom denk ik ook dat er een andere weg moet ingeslagen worden en dat er een frisse wind door de technische staf moet komen .en dat Elsen zich met andere dingen binnen mvv moet gaan bezig houden en niet meer als trainer.maar goed de beste stuurlui staan aan wal zegd men .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

06 mei 2018 14:21 06 mei 2018 14:21 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Play offs 2017-2018 #75

dreekemvvke schreef : dus daarom denk ik ook dat er een andere weg moet ingeslagen worden en dat er een frisse wind door de technische staf moet komen .en dat Elsen zich met andere dingen binnen mvv moet gaan bezig houden en niet meer als trainer

Idd, een frisse wind...

Maar MVV kiest liever voor de makkelijke weg...Dusseldorp zou gaan verlengen ?

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden